Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kokeile merisuolalla, ihan pikkasen ekaksi.
03.08.2015 11:59
Mä heräsin siihen kun tyttöystävän koira nuoli mua. Se istu siinä sänkyllä vieressä ja käski olla liikumatta ettei se purisi. Vittu mä pelkäsin. Se vaan nuoli ja mulla jäykisti ihan tolkuttomasti. Äkisti mä tajusin että mitä se rotikka uros tekee jos mä laukean. Sit multa vaan tuli ja hirvee satsi ryöppys mun vatsan päälle. Se uros ei häthähtänyt, jatko vaan nuolemista. Kun mulla seiso taas niin tyttöystävää käski sen sivuun ja rupes ratsastamaan mulla.
Se sanoi että se oli sen koiran oma juttu. Mä epäilen sitä.
03.08.2015 11:07
Mun tyttöystävällä on koira. Se nuolee meidät aina aamuisin hereille.
03.08.2015 10:45
Pääasia että kirjoitat. Innostuminen on täällä vaan hyvä asia.
03.08.2015 10:43
Olin juhannuksena mukana ryhmässä minkä mies oli järkännyt vaimolleen. Pariskunta oli kolmevistosia. Mä olen nuori ja muut oli maahanmuuttajia. Ne tykkäs et on hyvä että ei törmaa normielämässä. Ikä ja tausta tekee sen epätodennäköiseksi.
03.08.2015 10:40
Anna olla, on mitä on. Pääasia että hyväksyt.
06.07.2015 14:39
Ne ylempi luokkalaiset oli saaneet avaimen yhteen varastoon. Muita avaimia ei sinne ollut. Se perhetuttu piti sitä hallussaan. Sanoi mun poikaystävälle milloin tulla. Valkkas ne kaverit jotka sai tulla mukaan. Kerran mäkin pääsin mukaan. Mä olin eka tyttö sielä aamu tapaamisessa. Kukaan ei ollut kiinnostunut musta. Ei mitään ylimääräisiä sanoja. Ne vaan siemensi mun poikaystävää. Ehkä ne halus nöyryyttää sitä kun ne toi mut katsomaan. Mä vaan epäilen et se vaan nautti enemmän.
06.07.2015 13:49
Vietettiin viikonloppu yhdessä. Mies oli käytökseltään tosi hieno. Huomioi kummankin erikseen ja meidät myös yhdessä. Tarmoa hänellä riitti koko vierailun ajaksi. Ei haitannut vaikka ujostelin välillä. Hienosti hän vei asiaa eteenpäin.
06.07.2015 09:00
Mulla on sellainen kaveri joka panee aina kerran kuussa mua peppuun. Se pyys mua mukaansa mökille kun siellä lähellä on pilkkikisat. Jos mä voisin ujostella ja vastustaa kun sen kaveri yrittäs mua. Mut lopulta mun pitäis antautua.
Läksin sovitusti hiihtämään ja tulisin sitten kun vieras on tullut. Pyytäisin apua kun olen lähi mökillä yksin. Mä tulin sitten. Kaveri oliihan kalpee kun se musta frendi oli tuonutkin mustat kaverisa mukaan. Sitten se sai katella koko viikon lopun kun mua pantiin "väkisin".
03.07.2015 14:54
Mä tykkään kattoo sellaisia missä on enemmän kuin kaksi henkilö. Sellaisia bi-henkisiä.
03.07.2015 13:03
Aika outo juttu. Siis jos olet mies. Me ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu jo seiskaluokalta. Mä olen siis tyttö. Me ollaan yläkoulussa mutta syksyllä mennään kasille. Heti alkuun mä sain kuulla et jotkut ylempiluokkalaiset pojat panee mun poikaystävää aina aamuvälkällä. Aluks mä en uskonut mut se myönsi sen itsekkin. Joku niistä on sen perhetuttu. Kun ne oli pienempiä. Niiden perheet oli paljon toistensa kanssa tekemisissä. Monesti se oli niillä yökylässä. Ne nukku aina sen pojan huoneessa vierettäin.
02.07.2015 12:32
Tyttöystävä vei meidän yhden Ahmedin luokse kylään. Se halus että mennään käymään viikonloppuna se mökillä. Sillä on kanssa tuollainen liiansuuri. Se halus että me yhdessä pidetään siitä kiinni. Minä alempaa ja tyttöystävä ylemtää. Välillä vaihdettiin paikkoja. Sillä on oudon iso.
02.07.2015 08:28
Kiva kuulla et joku tykkää pienistä ja siroista.
02.07.2015 08:20
Juhannuksena löysin itseni antamassa suuseksiä miehille. Pidin kyllä siitä. Kukaan ei kyllä antanut sitä minulle. Siinä mielessä kokemusjäi puolikkaaksi.
30.06.2015 14:21
Joillekkin raha ratkaisee. Niin pojille kuin tytöillekkin.
30.06.2015 14:17
Pideltiin vaimon jalkoja levällään. Mies suuteli sen reisiä ensin. Puri niitä kuin varmistaakseen humala tason. Vaimo nytkähti hennosti. Vilkaisi liukastetta, antoisen olla. Työntyi anukseen hitaasti. Vaimo ulisi. Painoi pohjaan asti. Oma erektio oli valmiina räjähtämään milloin vain. Mies nai vaimoa hiljakseen. Parru rupesi luistamaan. Seuraava tuli viereen odottamaan.
30.06.2015 13:10
Ongelma on se että asia kiinnostaa minua. Mutta kuinka se sitten menee. Jos se kaveri ei olekkaan kiinnostunut kuin tyttöystävästäni tai vain minusta niin entäs sitten. Vertaileeko tyttöystäväni sitten meitä. Homma arveluttaa mutta kokoajan kiinnostus nousee.
30.06.2015 11:50
Mun tyttöystävä on ruvennut kyselee kiinnostaisikö mua joku kolmas mukana. Mä olen poika. Se sanoi että sillä on joku mies joka olisi kiinnostunut meistä kummastakin. Kannattaisiko sun mielestä kokeilla?
30.06.2015 10:48
Onko sulla lepiasentoa tyttöjen kanssa?
30.06.2015 10:27
Kerro lisää. Voit laittaa viestiä myös suoraan minulle.
30.06.2015 09:30
142 / 145