..ja pyysi treffeille. Kieltäydyin kohteliaasti vedoten hätävalheena siihen, että olen ikävä kyllä varattu, vanhempi äijä kun ei sytytä millään tasolla. Mies tokaisi että harmi, tällä kun olisi ollut yllin kyllin rahaa ja olisi voinut tarjota hienon illallisen. Peräännyin takavasemmalle. Kuvottavaa, kuinka miehet luulevat, että puhumalla rahasta saa tyttärensä ikäisen naisen.
Puolet vanhempi äijä lähestyi
50
<50
Vastaukset
- nnljjjj
Varsinki ku luulevat että kaikki naiset on rahan perään :/
- ätmioon
miksi pitää aina valehdella? Jos kertoisitten noille vanhoille miehille aina sen totuuden, niin varmasti vähenisi noi iskuyritykset. Mitä sitten, kun joskus tulevaisuudessa eroatkin jostain poikaystävästä ja sitten sama mies tulee tyrkylle? Joudut taas keksimään uuden valheen...
- Nnnainennnnnn
Mä oon syntymästä kuolemaan varattu!
- Mitahaä
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Mä oon syntymästä kuolemaan varattu!
Pitäskö tästä sit ilmottaa jollekin viranomaiselle jos orjana jollekin oot?
- Nnnainennnnnn
Mitahaä kirjoitti:
Pitäskö tästä sit ilmottaa jollekin viranomaiselle jos orjana jollekin oot?
Ilmota ihmeessä. Olen seksiorja vielä vielä vanhainkodissa dementoituneenakin. Sillon taidan keksiä parhaiten että kenen.
- rahallasaa
Ei olisi kelvannut samanikäinenkään sinulle.
- Ex__PUA
Minkä ikäinen olet? 40? Luultavasti se mies vain luuli sinua ikäisekseen ja sellaiseksi jolta saa rahalla.
- Uuuuuhhhhhhhhhh
Henkilöhyökkäys.
- SePappaÄlähtää
Ai jai, osuiko pahaan kohtaan? Pamahtiko Ex_PUA -papalle pakit parikymppiseltä? :D
- OletSurkeaKiusaajaksikin
Luuli ikäisekseen?? luuleeko itseäsi ysikymppiset mummot sitten ikäisekseen vai mistä moinen oletus?
- Ex__PUA
SePappaÄlähtää kirjoitti:
Ai jai, osuiko pahaan kohtaan? Pamahtiko Ex_PUA -papalle pakit parikymppiseltä? :D
Osuiko itseäsi? Näköjään jos naisen logiikan mukaan mennään, että kaikki vastaukset ovat osumia. Tai sitten projisoit, siinä tapauksessa pitää muistuttaa ettei se ole minun syy jos sinä näytät ikäistäsi vanhemmalta. N
Minkä ikäinen siis olet ja miten monelle olet jakanut vittuasi? - Ex__PUA
Uuuuuhhhhhhhhhh kirjoitti:
Henkilöhyökkäys.
Mten niin?
Entä kuvitteleeko se paskahousutäti sieltä puskista ampuessaan, että hänellä olisi varaa sellaisesta kuittailla? - Ex__PUA
OletSurkeaKiusaajaksikin kirjoitti:
Luuli ikäisekseen?? luuleeko itseäsi ysikymppiset mummot sitten ikäisekseen vai mistä moinen oletus?
No jos vanhus tuli kysymään tuolta naiselta seuraa, ja oli maksamassa siitä rahaa, niin on ilmeistä että kyseessä ei ollut mikään kovinkaan hyvin säilynyt nainen, puhumattakan siitä että hän olisi ollut järin tasokas muutenkaan.
Joten voimme olettaa, että kyseessä oli tälläinen "40 vuotta on uusi 20 vee"-tyylinen muori, jolla on suuria luuloja itsestään, mutta ei hajuakaan MAT:sta. - turha_paikka
Ex__PUA kirjoitti:
No jos vanhus tuli kysymään tuolta naiselta seuraa, ja oli maksamassa siitä rahaa, niin on ilmeistä että kyseessä ei ollut mikään kovinkaan hyvin säilynyt nainen, puhumattakan siitä että hän olisi ollut järin tasokas muutenkaan.
Joten voimme olettaa, että kyseessä oli tälläinen "40 vuotta on uusi 20 vee"-tyylinen muori, jolla on suuria luuloja itsestään, mutta ei hajuakaan MAT:sta.Sinulta on taas argumentit lopussa. Tiedät itsekin, että nuoret, ja erityisesti kauniit nuoret naiset saavat juuri tuollaisia ehdotuksia vanhemmilta miehiltä, että lähdetkö rahalla jos ei muuten kiinnosta. Sinulla nyt ei vain ole muuta sisältöä elämässäsi kuin morkata täällä naisia. Ensin morkkaat, ja sitten jos kohde puolustautuu, yrität vaientaa hänet syyllistämällä. Niin tyypillistä sinun kaltaisillesi, joita on täällä paljon. Tämä on ihan turha paikka yhdellekään naiselle postailla.
- Ex__PUA
turha_paikka kirjoitti:
Sinulta on taas argumentit lopussa. Tiedät itsekin, että nuoret, ja erityisesti kauniit nuoret naiset saavat juuri tuollaisia ehdotuksia vanhemmilta miehiltä, että lähdetkö rahalla jos ei muuten kiinnosta. Sinulla nyt ei vain ole muuta sisältöä elämässäsi kuin morkata täällä naisia. Ensin morkkaat, ja sitten jos kohde puolustautuu, yrität vaientaa hänet syyllistämällä. Niin tyypillistä sinun kaltaisillesi, joita on täällä paljon. Tämä on ihan turha paikka yhdellekään naiselle postailla.
Tyypillinen ämmämäinen vastaus: ei pystytä muuta kuin hyökkäämään toisen tai tämän argumentin kimppuun, sen sijaan että voitaisi perustella mikä argumentissa on väärin.
On ilmeistä että jos ihan hirveä papparainen lähestyy tuota "nuorta naista", että se ei ole mikään oikea nuori nainen.
Tuo aloitus on joko kurpan tekemä "kosto" ja yritys siirtää ikäkriisi miehiin, tai sitten aloittaja on vain itse huonosti ikääntynyt tapaus.
Tuo likaiset vanhat miehet-juttu on myytti jolla pidetää tätä naisten ikäkriisin siirtoa voimassa, jotta miehet olisivat häpäistyjä olemaan koittamatta onneaan nuorempien naisten kanssa. - 17plus15
Ex__PUA kirjoitti:
Tyypillinen ämmämäinen vastaus: ei pystytä muuta kuin hyökkäämään toisen tai tämän argumentin kimppuun, sen sijaan että voitaisi perustella mikä argumentissa on väärin.
On ilmeistä että jos ihan hirveä papparainen lähestyy tuota "nuorta naista", että se ei ole mikään oikea nuori nainen.
Tuo aloitus on joko kurpan tekemä "kosto" ja yritys siirtää ikäkriisi miehiin, tai sitten aloittaja on vain itse huonosti ikääntynyt tapaus.
Tuo likaiset vanhat miehet-juttu on myytti jolla pidetää tätä naisten ikäkriisin siirtoa voimassa, jotta miehet olisivat häpäistyjä olemaan koittamatta onneaan nuorempien naisten kanssa.Miksi olet niin vihainen? Mitä pahaa sulle on tapahtunut, että sinusta tuli tuollainen?
- Ex__PUA
17plus15 kirjoitti:
Miksi olet niin vihainen? Mitä pahaa sulle on tapahtunut, että sinusta tuli tuollainen?
Miksi vaihdat puheenaihetta ja menet henkilökohtaisuuksiin?
Tuokin oli klassinen shaming language ja henkilöhyökkäys.
Mutta samalla todiste että olin oikeassa ja ainoa voittaja tässä yhteydessä. - 233666
Ex__PUA kirjoitti:
Joten voimme olettaa, että kyseessä oli tälläinen "40 vuotta on uusi 20 vee"-tyylinen muori, jolla on suuria luuloja itsestään, mutta ei hajuakaan MAT:sta.Tosiaankin kyseessä lie juurikin jotain 4-kymppinen nainen, joka tyypillisesti pitää itseään kauhiastas nuorekkaana, ja jota on lähestynyt ehkä joku 5-6 kymppinen mies, jonka nainen on katsonut itselleen aivan liian vanhaksi ja kaksi kertaa ikäisekseen. Mikä hänen kohdallaan oikeasti tarkoittaisi jotain 8-kymppistä miestä, ja itse asiassa iältään hänelle sopivaakin miestä, kun hän itse kuitenkin on jo kaiken nuoruuden viehätysvoimansa naisena kadottanut eikä hänestä varsinaisesti naiseksi enää ole.
- Uuuuuuuuhhhhhhhhhh
Ex__PUA kirjoitti:
Mten niin?
Entä kuvitteleeko se paskahousutäti sieltä puskista ampuessaan, että hänellä olisi varaa sellaisesta kuittailla?Henkilöhyökkäys ja shaming language!
- Ikis__M
Ex__PUA kirjoitti:
Miksi vaihdat puheenaihetta ja menet henkilökohtaisuuksiin?
Tuokin oli klassinen shaming language ja henkilöhyökkäys.
Mutta samalla todiste että olin oikeassa ja ainoa voittaja tässä yhteydessä.Tämä! Ex___PUA voittaa aina!
- Ex__PUA
Uuuuuuuuhhhhhhhhhh kirjoitti:
Henkilöhyökkäys ja shaming language!
Et pysynyt vastaamaan. Voitto on siis minun.
- Ex__PUA
Ikis__M kirjoitti:
Tämä! Ex___PUA voittaa aina!
Totta. Ja aina kun olen osunut ja upottnut, paskahousutäti alka ampua puskista, joskus myös jonkun toisen nimimerkillä. Mutta senhän jo jokainen on huomannut.
- Ex__PUA
233666 kirjoitti:
Tosiaankin kyseessä lie juurikin jotain 4-kymppinen nainen, joka tyypillisesti pitää itseään kauhiastas nuorekkaana, ja jota on lähestynyt ehkä joku 5-6 kymppinen mies, jonka nainen on katsonut itselleen aivan liian vanhaksi ja kaksi kertaa ikäisekseen. Mikä hänen kohdallaan oikeasti tarkoittaisi jotain 8-kymppistä miestä, ja itse asiassa iältään hänelle sopivaakin miestä, kun hän itse kuitenkin on jo kaiken nuoruuden viehätysvoimansa naisena kadottanut eikä hänestä varsinaisesti naiseksi enää ole.
Tämä!
Sellainen kurpparaivo heräsi tuosta minun kommentistani, että joku "miksi kaikki miehet pelkäävät meitä nuorekkaita 40 vuotiaita uhkeita (50 kg ylipainoa) naisia?"-kurppa oli nyt keksinyt että häntä puolet vanhemmat yrittävät puolestaan iskeä häntä. - 334455
Ex__PUA kirjoitti:
Tämä!
Sellainen kurpparaivo heräsi tuosta minun kommentistani, että joku "miksi kaikki miehet pelkäävät meitä nuorekkaita 40 vuotiaita uhkeita (50 kg ylipainoa) naisia?"-kurppa oli nyt keksinyt että häntä puolet vanhemmat yrittävät puolestaan iskeä häntä.Tuskin edes ne 8-kymppiset miehet niin kiinnostuneita näistä elähtäneistä kurpista ovat. No jos on jo dementia pahasti päälle iskenyt niin ehkä sitten.
- vastatkaahetinyt
233666 kirjoitti:
Tosiaankin kyseessä lie juurikin jotain 4-kymppinen nainen, joka tyypillisesti pitää itseään kauhiastas nuorekkaana, ja jota on lähestynyt ehkä joku 5-6 kymppinen mies, jonka nainen on katsonut itselleen aivan liian vanhaksi ja kaksi kertaa ikäisekseen. Mikä hänen kohdallaan oikeasti tarkoittaisi jotain 8-kymppistä miestä, ja itse asiassa iältään hänelle sopivaakin miestä, kun hän itse kuitenkin on jo kaiken nuoruuden viehätysvoimansa naisena kadottanut eikä hänestä varsinaisesti naiseksi enää ole.
Uskomatonta! 40 vuotiaanako ei minusta ei sitten ole naiseksi? Mikä minä sitten olen? Mieskö? Vai enkö enää ole mikään? Kertokaa!!! Haluan sen saada tietää ennenkun kuolen!!! - Nnnnaine
Ex__PUA kirjoitti:
Joten voimme olettaa, että kyseessä oli tälläinen "40 vuotta on uusi 20 vee"-tyylinen muori, jolla on suuria luuloja itsestään, mutta ei hajuakaan MAT:sta."No jos vanhus tuli kysymään tuolta naiselta seuraa, ja oli maksamassa siitä rahaa, niin on ilmeistä että kyseessä ei ollut mikään kovinkaan hyvin säilynyt nainen, "
Ootteko te miehet aivan helvetin tyhmiä? Kyllä sitä rahaa tarjotaan nuorille ja kauniille, ei rupsahtaneille. Tai jos tarjotaan nuoruutensa menettäneille niin tyhmiä olette. - Ex__PUA
Nnnnaine kirjoitti:
"No jos vanhus tuli kysymään tuolta naiselta seuraa, ja oli maksamassa siitä rahaa, niin on ilmeistä että kyseessä ei ollut mikään kovinkaan hyvin säilynyt nainen, "
Ootteko te miehet aivan helvetin tyhmiä? Kyllä sitä rahaa tarjotaan nuorille ja kauniille, ei rupsahtaneille. Tai jos tarjotaan nuoruutensa menettäneille niin tyhmiä olette.Niin mutta saattoi näyttää joltain, jolta sai alennusta iän vuoksi.
- aloittaja-
Tiedoksi ex-PUA:lle ja muille että ikää on 24. Eikä ole paikkaa missä ei papereita kysyttäisi. ;)
- aloittaja-
Ja mies oli siis karkeasti veikaten vähintään 50-vuotias pappa. Palstan miehet kertovat täällä jatkuvasti kuinka vain puolta nuoremmat naiset kelpaavat, silti jostain kumman syystä miehet olettavat että olisin 40v. ? :D Ristiriitaista.
- Ex__PUA
aloittaja- kirjoitti:
Ja mies oli siis karkeasti veikaten vähintään 50-vuotias pappa. Palstan miehet kertovat täällä jatkuvasti kuinka vain puolta nuoremmat naiset kelpaavat, silti jostain kumman syystä miehet olettavat että olisin 40v. ? :D Ristiriitaista.
Te naiset sanotte taas että ikäeroa on pareilla maksimisaan kolme vuotta ylöspäin, ja nyt sitten ihmettelet jos sinua luullaan vanhemmaksi kun vedät puoleesi vanhempia miehiä, jotka teorianne mukaan etsivät itseään sen maksimissaan kolme vuotta nuoremman naisen seuraa. Ristiriitaista?
- 1117
Naiset hyväksyvät mieluiten kohtuullisen ikäeron omaavan miehen, poikkeuksena teidän kuolaamanne wt-pissikset jotka suostuvat ottamaan vanhempakin setiä juuri sen rahan takia.
- Anonyymi
17plus15 kirjoitti:
Miksi olet niin vihainen? Mitä pahaa sulle on tapahtunut, että sinusta tuli tuollainen?
Miksi likaiset tipillenen?
- Jo.on.tarinoita
Kumminkin olit pillu märkänä..
- Äädämi111111111
Mikset voinut antaa sitä vitun pillua? Olisit saanut rahaakin. Nyt tietysti haet veronmaksajien rahat kelasta ja sossusta ja menet levittelemään haarojasi ilmaiseksi jollekin etnopelle-, panopelle-, tai muuten vaan pellemiehelle.
- Aivanvarmasti
Ihan varmasti Aloittajalla on joku Kebabkikkeli tai Falafelmakkara jossain.
Pillu märkänä jo laittaa facessa viestiä sille että pääsiskö tumma silmäinen karvaperse työntelemään illalla. - pohjasakka
Aivanvarmasti kirjoitti:
Ihan varmasti Aloittajalla on joku Kebabkikkeli tai Falafelmakkara jossain.
Pillu märkänä jo laittaa facessa viestiä sille että pääsiskö tumma silmäinen karvaperse työntelemään illalla.Täytyy kyllä sanoa että te naistenvihaajat täällä olette ihmiskunnan pohjasakkaa. Kelpaatte ainoastaan käsilaukkunahoiksi ja kissanruokatehtaalle...
Enkä tuhlaa teihin enempää aikaani. - hemmettti
pohjasakka kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että te naistenvihaajat täällä olette ihmiskunnan pohjasakkaa. Kelpaatte ainoastaan käsilaukkunahoiksi ja kissanruokatehtaalle...
Enkä tuhlaa teihin enempää aikaani.tais osua..?
- Aivanvarmasti
pohjasakka kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että te naistenvihaajat täällä olette ihmiskunnan pohjasakkaa. Kelpaatte ainoastaan käsilaukkunahoiksi ja kissanruokatehtaalle...
Enkä tuhlaa teihin enempää aikaani.Oijoi!
B10!
Täysosuma sukellusveneeseen.
Ja naisen kommentit olivat puolestaan väkivaltaisia fantasioita nahoista ja kissanruuasta.
Voi kun sulla ei olis voimia itse laittaa meitä miehiä lihoiksi, mutta ehkä sä saat nuo sun kebabkikkelis tekemään sun likaisen työn puolestas?
Menehän ny kun tussus haisee tänne asti, valuu jo yli. - tarkkananyt
pohjasakka kirjoitti:
Enkä tuhlaa teihin enempää aikaani.Kissoille ei saa syöttää mitä tahansa myrkkyjä...
- 1820
tarkkananyt kirjoitti:
Kissoille ei saa syöttää mitä tahansa myrkkyjä...
Totta, en ikinä antaisi kissalleni ätmiä! Eläinrääkkäystähän sellainen...
- Ex__PUA
1820 kirjoitti:
Totta, en ikinä antaisi kissalleni ätmiä! Eläinrääkkäystähän sellainen...
Se että sinulla on kissa, kun kukaan ätmikään ei ole sinua huolinut, on eläinrääkkäystä.
- Oksennuspussi
Ex__PUA kirjoitti:
Se että sinulla on kissa, kun kukaan ätmikään ei ole sinua huolinut, on eläinrääkkäystä.
Tuli heti pintaan säälin tunteet tuota kissaa kohtaan.
Toivottavasti hän ei hiero mirrejään vastakkain. - 1820
Ex__PUA kirjoitti:
Minulla on oikein laatuisa herraystävä, kaukana ätminkäisestä. Ja komeita kissoja on kaksi. Joita syötetään laaturuoalla. Ei ongelmajätteellä.
- Kaikkeaonkokeiltu
Niin no joo...olen mies mut...
Joskus kokeilin tehdä 25-vuotiaan opiskelijaneidon kuvattoman profiilin tuonne Suomi24-deittiin.
Sinne tuli aika suoria ehdotuksia 40-50 vuotiailta miehiltä.
Kylpylä- ja shoppailureissuja, matkoja Pietariin jne. ehdoteltiin...siis ilman mitään tutustumista.
Munan kuvia eivät kuitenkaan vielä lähettäneet.
Tosin suurin osa viesteistä eli satakunta oli muuten asiallisia. - wer4e4
No ei puolet niin vanha ole, 30 ja sinä 20
- ryppis
Tuo ei voi olla tilanne, sillä ei 30 vuotiaalla voi olla 20 vuotiasta tytärtä. Tosiaan aloittajan täytyy olla noin 40, sillä silloin mies olisi 60 ja hänellä voisikin olla 40 vuotias tytär.
- mietis_tätä
Puolet vanhempi, puolet kestävämpi ja taitavampi.
Joillekkin raha ratkaisee. Niin pojille kuin tytöillekkin.
- aloittaja-
Pöh, tarkoitin että miehet palstalla väittävät että vain nuoret naiset kelpaavat ja mitä suurempi ikäero, sen luonnollisempaa, silti olettavat että olen 40.
- Anonyymi
Onpas sinulla negatiivinen asenne, olisit imarreltu. On itsestäänvelvää että kaiken ikäiset miehet haluavat nuoria naisia. Asiaa ei auta se että jo kolmekymppisenä suurin osa sinkkunaisista on kauheita plösöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820