Vastaukset 7
Noin niinkuin ajatusleikkinä.
Jos se ei ole kiellettyä niin se on sallittua.
Jos venäläinen homo ( tai afro) tulee suomeen ja saa turvapaikan koska kotimaassa vainotaan seksuaalisen suuntautumisen takia.
Niin miten ruotsalainen eläimiinsekaantuja saako se turvapaikan koska kotimaassa vainotaan.
-
Terveisin Musti ja Mirri- usdfusdf-aka-asdfasdf
mutta eihän vihervasemmisto tuota tule hyväksymään koska se on monikulttuurisia kohtaan väärin.
- epätietoako
Puttepossu kainoilee avioliittoehdotustani, eikös kaikkien lajien ja rotujen kuulukkaan sulautua Suomessa?
- eipahalle
Onko niin että sairaille on kaikki sallittua ja he saavat oikeudessa vapauttavan tuomion. Siksi tehdään muutamille lääketieteellinen tutkimus syyn takeisuudesta.
- Nteeksi
Mun mielestä jos ihminen ei muilta "saa" kuin eläimeltä, voisi tehdä sen johtopäätöksen että vetäisi itsensä jojoon jos kerta on niin epäkelpo.
- BadLieutenant
Nteeksi kirjoitti:
Mun mielestä jos ihminen ei muilta "saa" kuin eläimeltä, voisi tehdä sen johtopäätöksen että vetäisi itsensä jojoon jos kerta on niin epäkelpo.
Aivan samaa mieltä. Viittaan Ajankohtaiseen kakkoseen missä noita hyypiöitä haastateltiin. Inhon väristykset kulki.
- Bää-ä-ä-ä
Meille saarnattu Perisynti oli se että ihmiset ja eläimet yrittivät päästä seksuaaliseen kanssakäymiseen vaikka Jumala oli sen kieltänyt.
Vanha suola janottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta682970- 951196
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141169Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3501091Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O621031Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 77842
- 91760
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64752Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32709