Allekirjoita kansalaisaloite (eläimiin sekaantumis
7
<50
Vastaukset
Noin niinkuin ajatusleikkinä.
Jos se ei ole kiellettyä niin se on sallittua.
Jos venäläinen homo ( tai afro) tulee suomeen ja saa turvapaikan koska kotimaassa vainotaan seksuaalisen suuntautumisen takia.
Niin miten ruotsalainen eläimiinsekaantuja saako se turvapaikan koska kotimaassa vainotaan.
-
Terveisin Musti ja Mirri- usdfusdf-aka-asdfasdf
mutta eihän vihervasemmisto tuota tule hyväksymään koska se on monikulttuurisia kohtaan väärin.
- epätietoako
Puttepossu kainoilee avioliittoehdotustani, eikös kaikkien lajien ja rotujen kuulukkaan sulautua Suomessa?
- eipahalle
Onko niin että sairaille on kaikki sallittua ja he saavat oikeudessa vapauttavan tuomion. Siksi tehdään muutamille lääketieteellinen tutkimus syyn takeisuudesta.
- Nteeksi
Mun mielestä jos ihminen ei muilta "saa" kuin eläimeltä, voisi tehdä sen johtopäätöksen että vetäisi itsensä jojoon jos kerta on niin epäkelpo.
- BadLieutenant
Nteeksi kirjoitti:
Mun mielestä jos ihminen ei muilta "saa" kuin eläimeltä, voisi tehdä sen johtopäätöksen että vetäisi itsensä jojoon jos kerta on niin epäkelpo.
Aivan samaa mieltä. Viittaan Ajankohtaiseen kakkoseen missä noita hyypiöitä haastateltiin. Inhon väristykset kulki.
- Bää-ä-ä-ä
Meille saarnattu Perisynti oli se että ihmiset ja eläimet yrittivät päästä seksuaaliseen kanssakäymiseen vaikka Jumala oli sen kieltänyt.
Vanha suola janottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111569
- 585479
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462767- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291704Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121576Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421478