Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Nuo+rippikoulun+aikaiset+kokemukset+jää+kyllä+ikuisesti+mieleen.+Sain+imeä+ja+opetusta+imemiseen.+Se+oli+ainutlaatuista.
  2. Pidän+siitä.
  3. Ihan+kiinnostava+alku.
  4. Kuva+ois+kiva.
  5. Olin+Mutsi+ja+Faijan+kanssa+kylpylässä.+Pidin+siitä,+aina+se+kotiviikonlopun+voittaa.+Saunassa+oli+sopivan+lämmintä.+Meidän+perässä+tuli+pitkä+komea+mies.+Sillä+pullotti+housuissa.+Aika+hämmentävä+näky.+Se+vilkuili+Mutsia.++Nii+ne+yleensä+tekee+kylpylässä+Mutsi+tykkää+bikineistä.+Mä+vilkuilin+sen+miehen+pullotusta.+Vaikutti+tosi+isolta.+Mulla+rupes+ajatukset+harhailee+ja+tunsin+kuinka+oma+rupes+pullottaa.+Noloo+jos+vanhemmat+huomais.+Sanoin+että+haluaisin+liukumäkeen,+on+liian+kuuma.+Faija+suostu+ja+lähti+ekana.+Mutsi+halus+jäädä.+Kun+mä+laskeuduin+lauteilta+se+mies+vilkas+mua.+Tuntu+että+se+katseli+mun+munauikkareita.+Oisko+se+huomannut+että+mä+mulla+jäykisty.+Olinhan+mä+vilkuillut+sitä.+Näin+poreammeesta+kun+vanhemmat+keskusteli+kauempana.+Ne+oli+menneet+ikkunan+viereen.+Kaikki+kyllä+näki+ne+mutta+eivät+voineet+kuulla+niiden+puhetta.+Faija+selitti+jotain.+Mutsi+oli+vaitonainen.+Tää+ei+ollut+mitään+valitusta+siitä+mitä+Mutsi+oli+tehnyt.+Tää+oli+samanlaista+kun+Faija+haluaa+Mutsin+mukaan+viikonlopuksi+kaverinsa+mokille+eikä+Mutsi+halua+mukaan.+Nyt+se+halus+mutsin+johonkin+ja+mutsi+epäröi.+Iltapalan+jälkeen+erottiin+aulassa.+Oli+sovittu+että+tavattaisiin+aamulla+samassa+paikassa.+Nyt+saisin+viettää+aikkaa+herkkujen+ja+maksukanavien+kanssa.+Päätin+käydä+kuitenkin+kysymästä+vuokrattavista+fillareista.+Mulla+oli+kuitenkin+avain+niiden+huoneistoon.+Avain+sopi+ja+ovi+avautu.+Suljin+oven+takanani+ja+pääsin+matolle+asti.+Kuulin+ähinän+niiden+makkarista.+Nolotti,+niilä+oli+laatuaika+menossa.+Otin+askeleen+taakse+päin.+Miesääni+sanoi+jotain+vaihtamistä.+Faija+se+ei+ollut.+Eikä+nainen.+Väärä+huoneisto.+Päätin+kurkistaamakkarin+oven+raosta.+Jos+hengitykseni+ei+olisi+salpautunut+näöstä+olisin+huutanut.+Mutsi+oli+kontallaan+sängyllä.+Se+imi+vieraan+miehen+munaa.+Se+saunassa+ollut+pani+sitä+hitaasti+takaapäin.+Faija+oli+musta+katsottuna+sen+toisella+puolen.+Suuteli+sen+selkää+ja+lypsi+tissejä.
  6. Tuntuu+kiinnostavalta
  7. Mutta+hauskat