Olin ystäväni kanssa lomamatkalla Egyptissä. Sieltä vuokrasimme kamelin. Olimme kävelleet koko päivän kun oppaamme sanoi että voisimme yöpyä tässä. Menimme nukkumaan ja nukuin todella sikeästi kunnen keskellä yötä heräsin koviin ääniin ja kiljuntaan. Avasin silmäni ja näin edessäni jotain kamalaa. Kaverini itki ja huusi maassa, samalla kun kameli tunki laajaa penistänsä ystäväni takapuoleen. Olin järkyttynyt nähdessäni että kaverini suolesta valui verta ja spermaa litroittain. Olin kauhuissani ja samalla kiihottunut koska minulla oli aina ollut kameli fetissi. Yhtäkkiä kameli katsoi minua ja lopetti ystäväni panemisen. Katsoin kamelia kiihottuneena ja munani nousi heti pystyyn. Kameli piti oudon örähdyksen ja kutsui minut mukaan. Kävelin eteenpäin ja aloin imeä kamelin munaa. Kamelin penis oli lämmin, spermainen ja verinen. Imin kamelia hetken ja se laukesi suuhuni. Mahalaukkuni täyttyi tulikuumasta poreilevasta siemen-nesteestä. Aloin yskimään ja oksentamaan koska kamelin siemen-neste oli niin paksua ja kuumaa. Kameli jätti minut rauhaan ja jatkoi ystäväni raiskaamista. Mutta nyt huomasin että ystäväni oli kuolemaisillaan. Hänen suolensa olivat täysin revenneet kamelin peniksen koosta kameli pani ystäväni ruumista ja tajusin että minun pitää tehdä jotain. Otin laudanpalasen maasta ja löin kamelia kasvoihin jatkoin hakkaamista ja otin esiin metsästysveitseni ja tapoin kamelin. Siinä vaiheessa oppaamme tuli sisään ja oli järkyttynyt. Tässä vaiheessa olin pyörtynyt. Sitten oppaamme alkoi hoitamaan minua kunnes kuuli ääntä takaansa ja yhtäkkiä hän näki kamelin ällöttäbvät kasvot vierellään hän pidätti hengitystään ja ainoa asia mitä kuului oli se kun kameli sanoi: Tuhoan perseesi. Loppu
Seksikäs kameli fetissi
8
3394
Vastaukset
- TaateliKameli
Aivan mahtava
Pidin kovasti, sopivasti hulvaton ja mukavasti seksikäs.
- Peitehomma
Oltiin tyttöystävän kanssa arabimassa lomailemassa. Tuli sekoiltua huumeiden kanssa ja jäimme siitä kiinni. Yritimme ostaa itsemme vapaaksi paikallisilta poliiseilta. Kaverit tykkäsivät enemmän eurooppalaisten nöyryyttämisestä kuin rahasta. Se ainoa kielitaitoinen heitti ehdotuksen. Jos harrastaisimme seksiä uros kamelin kanssa saisimme mennä.
Siis vaatteet pois, ekaksi runkkaisimme käsin, sitten ottaisimme suihin ja lopuksi tyttö tarjoaisi pillua kamelille.
Emme joutuneet pidätetyiksi. Poliisikoulu jatkui loman jälkeen. - Anonyymi
Kiinnostaisi lukea kertomuksen jatkoa.
- Anonyymi
Haluatko rento seksiä? Rekisteröidy nyt ilmaiseksi ----> http://4033444.com/SexyGirls <----
- Anonyymi
paskaspämmit
- Anonyymi
Pidätkö miehistä paras paikka homoille ----> https://bit.ly/suommi24 <---- Rekisteröidy nyt ilmaiseksi!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662198Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381823Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711430Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211404Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211054Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.731029Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä97990Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost147958En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9882- 73872