Miesten kokemukset kalun imemisestä?

ekekede

Kiinnostaisi tietää, että miltä miehestä tuntuu, kun saa imeä kovaa kalua ja erityisesti mitkä on fiilikset, kun spermalasti laukeaa suuhun?

Onko imijän olo myös kiihottunut? Onko oma kalu myös jäykkänä? Tekisikö mieli imeä useampaa kalua perä jälkeen, lastit niellen?

Ps. Näin netistä muutaman ns. jerking videon, missä jotkut isokaluset kundit masturboivat lastit pihalle. Oli sen verran mehevän näköisiä meloja, että olis tehnyt mieli imeä ne tyhjiksi. Muut homotouhut eivät kiinnosta lainkaan. Vain imeminen ja lastin nieleminen.

407

31302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terskka...m

      minua on vaan imetty kun olin aika kännissä..en usko että pystyisin edes koskemaan saatikka suutelemaan toisen miehen elintä,ei kauheesti edes kiinnosta,mut jos joku ukkeli sattuu avaamaan sepalukseni kun olen kännissä en jaksa panna hanttiinkaan..koska haluan edes jonku laukaseva paineeni,viimesen kerran vuosi sitten yks naimisissa oleva äijä imutti pallini tyhjiks niillä yllättäen,en edes arvannu mitään et olikin bi..mulla sen mukaan oli kyrpä josta espanjalaiset homot olis hullaantuneita,äijä vissiin käyny siellä imemässä tummaa kyrpää..kyl mua naiset kiihottaa,ukot on vaan hätävara..voisin antaa kullini imettäväks jollein äijälle jossain festareilla jos tietäsin et jäisin ilman pillua

      • Anonyymi

        On kiva imeä kullia jos ei ole pimppaa


      • Anonyymi

        Sama mulla! Yksi ukkomies imi aikanaan mun kullit (olen ukkomies) ja se oli todella mukavaa vaihtelua. Muutaman kerran paninkin sitä peppuun, hyvää vaihtelua sekin.
        Mies tietää miten se parasta tekee! !!!
        Tää sama ukm osasi imeä, joskus otti yhdeltä kaverilta ja mä menin seuraavaksi. Ihan on touhua, mutta kyllä nainen on parasta panoa pimppaan, mut vaihtelu virkistää... Toinen nainen on parempi kuin vaimo, jotenkin se vain tuntuu kivalta saada vierasta....
        Huomenna muija reisussa, niin silloin taas ukm kaverin kanssa nautitaan...


      • Katsoin vierestä kun poikaystävä imi humalaisilta kavereilta pussit tyhjäksi. Epäilen että känni oli vain teko syy tehdä jotain mitä halusi.


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Katsoin vierestä kun poikaystävä imi humalaisilta kavereilta pussit tyhjäksi. Epäilen että känni oli vain teko syy tehdä jotain mitä halusi.

        etkö mennyt mukaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkö mennyt mukaan

        Enhän toki. Se oli poikaystäväni ja hänen kavereiden juttu. Seurasin, mutta en häirinnyt.


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Katsoin vierestä kun poikaystävä imi humalaisilta kavereilta pussit tyhjäksi. Epäilen että känni oli vain teko syy tehdä jotain mitä halusi.

        kiihotuitko


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Enhän toki. Se oli poikaystäväni ja hänen kavereiden juttu. Seurasin, mutta en häirinnyt.

        mulla tyttis tuo baarista kavereita mun imuille itte sormeilee vieressä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mulla tyttis tuo baarista kavereita mun imuille itte sormeilee vieressä

        Eli kaverit tietää jo tullessa mitä odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etkö mennyt mukaan

        ⁴kiihottavaa


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Eli kaverit tietää jo tullessa mitä odottaa.

        JOO TYTTIS JOSKUS SORMET MUN PEPUSSA OON VALMIS JOS JOKU HALUAA USEIN SAANKIN PANON


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Katsoin vierestä kun poikaystävä imi humalaisilta kavereilta pussit tyhjäksi. Epäilen että känni oli vain teko syy tehdä jotain mitä halusi.

        Jos mun edes oli mies kännissä,se tulis mun suuhu ja kovaa..


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Katsoin vierestä kun poikaystävä imi humalaisilta kavereilta pussit tyhjäksi. Epäilen että känni oli vain teko syy tehdä jotain mitä halusi.

        känni on hyvä teko syy nautintoon


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Katsoin vierestä kun poikaystävä imi humalaisilta kavereilta pussit tyhjäksi. Epäilen että känni oli vain teko syy tehdä jotain mitä halusi.

        pirun hyvä teko syy pitänee käyttää jos vaimo mukana


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Eli kaverit tietää jo tullessa mitä odottaa.

        meillä ainakin kaverit tykkää kun molemmilta otetaan suihin samaan aikaan on jopa vaihdeltu välillä


    • parisp(M)

      Kokemuksena se on aina yhtä kielletyn hedelmän juttu, kuten täälläkin huomaat niin jos kirjoitat miehenä että annoin toiselle miehelle suuseksiä niin saat vastauksia jossa sinut tuomitaan. Siksi se on aina yhtä jännittävää koska se on kiellettyä taas jos naiset antaa suuseksiä toiselle se on niin sanotusti normi hyväksyttyä monen miehen ja jopa naisen mielestä.
      Itse olen miehille antanut suuseksiä ja se on aina yhtä jännittävää ajatella että otat toisen miehen peniksen käteen ja tunnet miten se alkaa jäykistyä ja paisua lisäksi kun hyväilet sitä niin kuin itse haluat naisenkin tekevän omalle kalullesi saat huomata miten mies kiihottuu ja alkaa nauttimaan käsittelystäsi.
      Ajattele miltä tuntuu kun kosketat huulillasi toisen penikseen ja otat sen syvemmälle suuhun niin se tunne on sama kun alat kielellä koskemaan naisen häpyä ja nuolemaan niin että huomaat naisen nauttivan sinun käsittelystä.
      Miehen peniksen käsittely on lähes samaa ja kun kieli koskee toisen terskaan niin mies alkaa työntään kaluansa syvemmälle suuhusi ja liikuttamaan itseään kun huomaat että toinen nauttii tästä niin anna mennä ja se kun huomaat hänen jäykistyvän ja sanovan jatka niin saat kohta tuntea miten suuhusi lentää lämmin sperma.
      Lopuksi tunnet tietysti pientä arkuutta että se teki hyvää mutta se on tyypillistä siksi kun se oli kielletty hedelmä.

      • yökkiä

        yök


      • Anonyymi

        Ina hyvää


      • Anonyymi

        tuo oli nuoruuden jännä kokemus imin vuorotellen 5 kaveria kuiivaks yhellä alko seistä uudelleen niin otin niin syvälle kuin pystyin spermaa tuli uudestaan mutta kaverit oli onnelliisii koska tytöt eivät suostuneet niinpä nuoruuteni meni imijänä ja nyt tytkin ymmärtää mitä olen tenyt


      • Anonyymi

        pelkkää nautintoa antaa kavereille mitä haluavat


      • Anonyymi

        lämmin sperma suussa tiedät tehneesi jotain oikein nyt olen opetellut syväkurkun joten menee kurkkuun nielen myös iso otin jopa 25cm kurkkuun mies tyytyväinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ina hyvää

        kun saat miehen suullasi tyydytettyä saat sperman lisäksi myös kiitokset opin jo intissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuo oli nuoruuden jännä kokemus imin vuorotellen 5 kaveria kuiivaks yhellä alko seistä uudelleen niin otin niin syvälle kuin pystyin spermaa tuli uudestaan mutta kaverit oli onnelliisii koska tytöt eivät suostuneet niinpä nuoruuteni meni imijänä ja nyt tytkin ymmärtää mitä olen tenyt

        Mäkin imin yläkoulun alkaessa kasi ja ysi luokan kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pelkkää nautintoa antaa kavereille mitä haluavat

        On ihanaa suihin ei väliä imenkö tai nainen imee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lämmin sperma suussa tiedät tehneesi jotain oikein nyt olen opetellut syväkurkun joten menee kurkkuun nielen myös iso otin jopa 25cm kurkkuun mies tyytyväinen

        Sperma suussa ihanaa


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mäkin imin yläkoulun alkaessa kasi ja ysi luokan kavereita.

        Niin minäkin pakosta nautin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lämmin sperma suussa tiedät tehneesi jotain oikein nyt olen opetellut syväkurkun joten menee kurkkuun nielen myös iso otin jopa 25cm kurkkuun mies tyytyväinen

        Toi on mahtavaa, haluaisin muls


      • Anonyymi

        on aina yhtä mukavaa myös ottaa pehmeenä suuhun tuntea paisuminen alkaa tiivis imutus kielen liike pumpata syvälle kurkkuun syke kun lasti tulee sitten jatkaa kielellä imeä uusista kovaks uusi lasti ulos kaveri on tyytyväinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun saat miehen suullasi tyydytettyä saat sperman lisäksi myös kiitokset opin jo intissä

        kyllä kaverit intissä makso pulla kahvit sotkussa kun oli paineet purettu joskus porukka n.5 ilta lomalla sai ilmaset kaljat usein auto-matkalla vielä parilta suihin olin kaikkien kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lämmin sperma suussa tiedät tehneesi jotain oikein nyt olen opetellut syväkurkun joten menee kurkkuun nielen myös iso otin jopa 25cm kurkkuun mies tyytyväinen

        tulen mukaan jos saan montaa ei oo löytynytt


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mäkin imin yläkoulun alkaessa kasi ja ysi luokan kavereita.

        oli se mukavaa kasvavia kulleja jokapuolella imeä sai aina kun halus tupakki palkalla oliko jo huoraamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sperma suussa ihanaa

        kuinka monta samana iltana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli se mukavaa kasvavia kulleja jokapuolella imeä sai aina kun halus tupakki palkalla oliko jo huoraamista

        ei mitän huoraamista vaan avun antoo


      • Anonyymi

        tuon ekan jälkeen pehmeetä imua kyllä jäykistyy uudestaan


      • Anonyymi
        yökkiä kirjoitti:

        yök

        oletko ees maistanut


      • Anonyymi

        silkkaa nautintoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun saat miehen suullasi tyydytettyä saat sperman lisäksi myös kiitokset opin jo intissä

        intissä oli hyvä opiskella huomas mikä tuntuu erikoisen hyvältä ja oppi myös syväkurkun mettä leireillä varsinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen mukaan jos saan montaa ei oo löytynytt

        kurkkuni taitaa olla harjotuksen puutteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli se mukavaa kasvavia kulleja jokapuolella imeä sai aina kun halus tupakki palkalla oliko jo huoraamista

        ei pelkkää nautintoa molemmille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka monta samana iltana

        parhaillaan intissä 10 mutta kyllä oli suu kipee aamulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko ees maistanut

        minä olen maistanut sen näkee kaverin kasvoilta kuinka nauttii


      • Anonyymi

        nautinto ei oo kiellettyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka monta samana iltana

        minä ainakin kesällä istuin monta tuntia tupakka paikalla porukka vaihtui en laskenut ehkä20 leukaperät oli kyllä kipeet seuraavana päivänä yks halus kieltäydyin käänsin pepun esiin kyllä sekin kelpas neljännen jälkeen kävi kipeetä piti lopettaa


      • Anonyymi

        voi ihanuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on mahtavaa, haluaisin muls

        lähetä osoittees


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on aina yhtä mukavaa myös ottaa pehmeenä suuhun tuntea paisuminen alkaa tiivis imutus kielen liike pumpata syvälle kurkkuun syke kun lasti tulee sitten jatkaa kielellä imeä uusista kovaks uusi lasti ulos kaveri on tyytyväinen

        tämän mä osaan myös glory hole on mun päivä paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulen mukaan jos saan montaa ei oo löytynytt

        eikö vieläkään miehet tykkää että joku ottaa syvälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka monta samana iltana

        ehkä 12 en mitannut yks niin suuri etten saanut syvälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on aina yhtä mukavaa myös ottaa pehmeenä suuhun tuntea paisuminen alkaa tiivis imutus kielen liike pumpata syvälle kurkkuun syke kun lasti tulee sitten jatkaa kielellä imeä uusista kovaks uusi lasti ulos kaveri on tyytyväinen

        Niinpa kiva kullia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on aina yhtä mukavaa myös ottaa pehmeenä suuhun tuntea paisuminen alkaa tiivis imutus kielen liike pumpata syvälle kurkkuun syke kun lasti tulee sitten jatkaa kielellä imeä uusista kovaks uusi lasti ulos kaveri on tyytyväinen

        Samaa mielta loysa kullia on kiva imeta ja tuntea sen kovettuvan Suussa ja tuntea Syke ja Saada ihanaa Kuumaa spermaa suuhun maukasta


      • Anonyymi

        olen huomannut että löysä kalu pienenä suurenee paljon enemmän kuin suuri veltto pienestä tulee kovempikin mahtava ottaa kurkkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä ainakin kesällä istuin monta tuntia tupakka paikalla porukka vaihtui en laskenut ehkä20 leukaperät oli kyllä kipeet seuraavana päivänä yks halus kieltäydyin käänsin pepun esiin kyllä sekin kelpas neljännen jälkeen kävi kipeetä piti lopettaa

        eikös ookkiihanaa antaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä 12 en mitannut yks niin suuri etten saanut syvälle

        mulla kans en saanut suihin pohjaan pohjaan sanoin vaihda reikää kyllä uppos jee ihanaa


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mäkin imin yläkoulun alkaessa kasi ja ysi luokan kavereita.

        Kuka teki aloitteen?


      • Anonyymi

        kerrn vaimoni toi työ-kaverinsa melle saunaan sano varo se on vähän homo mutta kun näin kalun en ihmetellyt yhtään suihin nopea huuhtelu ja sitten sain


      • Anonyymi

        etelän rannoilla on niin pieni uikkarisia kundeja oikein tarjoovat imutettavaksi ja kun osaat kutsuvat myös kavereita helppo pyllistää ja antaa muut ihmiset katsoo ja hymyilee kun valkoinen poika saa kunnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on mahtavaa, haluaisin muls

        joo ja kun ton ison sai vihdoin peppuun vau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka monta samana iltana

        niin monta kun oli tarjolla kaverit tiesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olen maistanut sen näkee kaverin kasvoilta kuinka nauttii

        ihanaa saada kaverit nauttimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä ainakin kesällä istuin monta tuntia tupakka paikalla porukka vaihtui en laskenut ehkä20 leukaperät oli kyllä kipeet seuraavana päivänä yks halus kieltäydyin käänsin pepun esiin kyllä sekin kelpas neljännen jälkeen kävi kipeetä piti lopettaa

        silkkaa nautintoa ja seksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka monta samana iltana

        kaikki jotka halus tyhjensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        intissä oli hyvä opiskella huomas mikä tuntuu erikoisen hyvältä ja oppi myös syväkurkun mettä leireillä varsinkin

        alku-illasta aloitin imut kyllä oli 12 kaverin tupa hiljainen ei kuulunut runkku ääniä enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka monta samana iltana

        kaikki jokka HALUS JOTKUT USEEMMAN KERRAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        intissä oli hyvä opiskella huomas mikä tuntuu erikoisen hyvältä ja oppi myös syväkurkun mettä leireillä varsinkin

        JOO JOSKUS JOKU TAKANA JOKU EDESSÄ LÄMPÖÄ


      • Anonyymi
        yökkiä kirjoitti:

        yök

        nam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli se mukavaa kasvavia kulleja jokapuolella imeä sai aina kun halus tupakki palkalla oliko jo huoraamista

        yhen kerran kessu sai meidät kii mutta rangaistus oli vaan pepun antaminen ja suihin otto kaverini imi ja katsoin kuinka suuri siitä tulikaan ei muuta kontilleen silloin sain elämäni suurinta joka kesti kauan lopuksi vielä suihin otto mahtavaa nyt alkaa peppu kipristellä kun tuota muistelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö vieläkään miehet tykkää että joku ottaa syvälle

        tykkää kun kertoo että molempiin päihin pääsee pohjaan asti


      • Anonyymi
        yökkiä kirjoitti:

        yök

        Älä yöki, se on herkkuja😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö vieläkään miehet tykkää että joku ottaa syvälle

        monet miehet luulee että vain naiset osaa minua ainakin on suositeltu muillekin koska kurkkuni toimii nielen myös kaiken jos haluavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä 12 en mitannut yks niin suuri etten saanut syvälle

        suurimman voi ottaa peppuun sinne mahtuu kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka teki aloitteen?

        minä aina kun näin kovan kalun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin monta kun oli tarjolla kaverit tiesi

        siellä kiva olla lutkana päivän illalla tarjoilu ravintolassa pelaa on paljon kavereita kysyy vaan huomisesta ou jee


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mäkin imin yläkoulun alkaessa kasi ja ysi luokan kavereita.

        hienoa. ois kiva imutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mielta loysa kullia on kiva imeta ja tuntea sen kovettuvan Suussa ja tuntea Syke ja Saada ihanaa Kuumaa spermaa suuhun maukasta

        hienoa.


      • Anonyymi

        MUN KAVERIT AINAKIN TYKKÄS KUN OTIN SUIHIN MYÖS TYTÖT KATSO VIERESTÄ JA IHAILI SILLON NUORENA PUISTOSSA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lämmin sperma suussa tiedät tehneesi jotain oikein nyt olen opetellut syväkurkun joten menee kurkkuun nielen myös iso otin jopa 25cm kurkkuun mies tyytyväinen

        MÄÄ TOLLASEN JÄTIN EESSÄ POLVILLANI UKOMATONTA KUINKA IHANAA SPERMAA TULI EKA KERRALLA VALTAVASTI TOINEN OLI PIENEMPI LASTI KOLMAS OLI HUNAJAA


      • Anonyymi

        Ota se käteen.Sit runkkaa sitä,ime,loppuun asti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuo oli nuoruuden jännä kokemus imin vuorotellen 5 kaveria kuiivaks yhellä alko seistä uudelleen niin otin niin syvälle kuin pystyin spermaa tuli uudestaan mutta kaverit oli onnelliisii koska tytöt eivät suostuneet niinpä nuoruuteni meni imijänä ja nyt tytkin ymmärtää mitä olen tenyt

        Olen ymmärtänyt että poika porukoissa yhdelle tulee herkästi imijän rooli. Jos siis mennään sille nautinnon tielle.


      • Anonyymi

        se on monelle miehelle ihanaa kun vaimo ei anna laueta suuhun mutta minä nielen kaiken ja vielä kalun puhtaaks annan kyllä suu seksiä myös omalle vaimolleni se on ihanaa molemmille


      • Anonyymi

        meillä vaimo oikeen yllyttää mua imemään miestä joka sauna kylässä on mukavaa kyllä vaimokin saa illan aikana kullia tarpeeks aamulla vielä yhdet imut


      • Anonyymi
        yökkiä kirjoitti:

        yök

        ei oo et siis ajattele kuin omaa nautintoa sitä pitää osata myös antaa tasapuolisesti kaikille se on nautinto


    • minävaan

      Minä itse ainakin pidin kun pääsin ottamaan poskeen ensimmäistä kertaa toiselta mieheltä :) Itse tykkään ottaa lastit naamalle (en tiedä miksi) ja parasta on kun saa tehdä sen samaan aikaan kahden miehen kanssa. Ja minä ainakin kiihotun kun saan imeä :)
      PS. en ole homo vaan bi-poika (19v. ja turusta)

      • eipaha2

        vois kokeilla joskus...


      • Anonyymi

        Hyvä niin


      • Anonyymi

        Vieläkö kiinnostaa.
        53v ukm kulli läheltä Turkua on imijää vaille.


      • Anonyymi
        eipaha2 kirjoitti:

        vois kokeilla joskus...

        saat suurta nautitoa kun näet kaverin laukeavan ota suun täydeltä saanutta kalua hyväile ja ime voi nousta uudestaan polvistu ja anna peppu käyttöön


      • Anonyymi

        se on kiihottavaa kun saa muut tyytyväiseksi oli vaikka kuinka monta suu kestää paremmin kun peppu vaikka sinnekki 5 samana pv gloryholessa vois olla vaikka koko päivän molempiin päihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat suurta nautitoa kun näet kaverin laukeavan ota suun täydeltä saanutta kalua hyväile ja ime voi nousta uudestaan polvistu ja anna peppu käyttöön

        jaksaa sen jälkeen pitkään ja kalu vaan turpoaa isommaks lopuks vielä spermat suihin onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö kiinnostaa.
        53v ukm kulli läheltä Turkua on imijää vaille.

        harmi kun olet kaukana 040-8703324


      • Anonyymi

        Tulee huoramainen olo. Sitä on poikaporukassa merkattu kun on siemenet naamalla. Pidän bottomin roolista kimppakivassa.
        Siihen tunnelmaan ei naisten kanssa pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö kiinnostaa.
        53v ukm kulli läheltä Turkua on imijää vaille.

        Voisin kokeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat suurta nautitoa kun näet kaverin laukeavan ota suun täydeltä saanutta kalua hyväile ja ime voi nousta uudestaan polvistu ja anna peppu käyttöön

        sen jälkeen kestää kaveri pitkään saan kunnon pitkän peppupanon ja kuumat sisälle silloin tulen myös itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harmi kun olet kaukana 040-8703324

        Jasjärvi eikö todellakan yhtään kyrpää 040 8703324 soittakaa nytjo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on kiihottavaa kun saa muut tyytyväiseksi oli vaikka kuinka monta suu kestää paremmin kun peppu vaikka sinnekki 5 samana pv gloryholessa vois olla vaikka koko päivän molempiin päihin

        tääl ei oo gloryholea mikä avuksi


      • Anonyymi

        sitten kun saa tuon pehmenneen uudestaan imemällä kovaks ja tulemaan oot voittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasjärvi eikö todellakan yhtään kyrpää 040 8703324 soittakaa nytjo

        oon aina vaan vailla arkisin 0700-1400


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat suurta nautitoa kun näet kaverin laukeavan ota suun täydeltä saanutta kalua hyväile ja ime voi nousta uudestaan polvistu ja anna peppu käyttöön

        juuri tullut kulli on pitkään pepussa ja lopuksi suussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harmi kun olet kaukana 040-8703324

        Mistä päin olet voisin imeä kyrpäsi omaani myös imuttaa


    • 02384029840932

      bi ja homon ero on pieni

      • Anonyymi

        kummasta tykkää enemmän ja kumpaa saa helpommin naiset ei anna yhtä helposti kuin minä tuu kysymään


      • Anonyymi

        onhan se mutta kun saa tyydytettyä molemmat on onnellinen joskus saanut myös peppuuni kalua nsinen katseli kun minua nussittiin 20cm pohjiin nuolin hänelle uuden orkun ja sain lopuksi spermat suuhuni kaikki tyytyväisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kummasta tykkää enemmän ja kumpaa saa helpommin naiset ei anna yhtä helposti kuin minä tuu kysymään

        kumpaakin saa helpostikun onantava mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kummasta tykkää enemmän ja kumpaa saa helpommin naiset ei anna yhtä helposti kuin minä tuu kysymään

        kaverille voi aina antaa jos pyytää se on kaveruutta


      • Anonyymi

        ei tarvi olla homo jos tykkää kyrvästä pepussa voi rakastella vaimoo samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kummasta tykkää enemmän ja kumpaa saa helpommin naiset ei anna yhtä helposti kuin minä tuu kysymään

        olen aina valmis jos joku tulee pyytämään peppua myös naiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaverille voi aina antaa jos pyytää se on kaveruutta

        kavereille annan pyytämättä myös imut vaikka porukalle ihanaa


    • bii1

      minua opetti aikuinen mies olin 15 v ja joududuin aikuisen miehen kanssa yhteen arvasin että jotain tapahtuu olimme kahdenhänen mökissään riisuimme alasti hän alkoi hyväillä minua ja minä hänen suurta siitintään ainakin minun 15 v mielestä sitten etenimme hitaasti suuhoitoon ja alkoi umuttaminen mikä oli mahtavaa aina laukeamiseen asti seuraava laukeaminen kesti kauemmin ja tuntui mahtavalta olen sanonut kyllä koko elämäni jos on ollut mahdollisuu saada siitin suuhun ja antaa toiselle

      • Nuo rippikoulun aikaiset kokemukset jää kyllä ikuisesti mieleen. Sain imeä ja opetusta imemiseen. Se oli ainutlaatuista.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Nuo rippikoulun aikaiset kokemukset jää kyllä ikuisesti mieleen. Sain imeä ja opetusta imemiseen. Se oli ainutlaatuista.

        silloin korkattiin myös peppuni


      • Anonyymi

        mukava elämä toivottavasti jatkuu


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Nuo rippikoulun aikaiset kokemukset jää kyllä ikuisesti mieleen. Sain imeä ja opetusta imemiseen. Se oli ainutlaatuista.

        oppi äkkiä huomaamaan mistä joku piti ja tekniikka parani syvälle oppi myös ottamaan molempiin päihin


      • Anonyymi

        hienoa ois kiva olla kanssasi. Saat imeä mua vapaasti


    • Bi-mies1

      Miehen imeminen on todella upeata. Olen itse 45 ukm, mutta tapaan toista miestä. Annamme toisillemme suuseksiä. Jos vain joku haaveileekin, niin suosittelen kokeilemaan. Toiset tykkää ja jää yhteen kertaan, toiset taas haluaa sitä lisää. Upeata on todellakin ottaa se kalu käteen ja tuntea kuinka se kovenee entisestään. Myös laukeamishetki on upeaa, varsinkin kun toisen silmistä näkee, että se nauttii todella.

      • Anonyymi

        Miehen kalun imeminen on kiihottavaa ja siitä ei saa tarpeekseen kun on sen kerran kokenut.

        Haluaisin löytää vaki kyrvän imettäväkseni AKAA TOIJALA

        ukmakaa60
        gmail


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen kalun imeminen on kiihottavaa ja siitä ei saa tarpeekseen kun on sen kerran kokenut.

        Haluaisin löytää vaki kyrvän imettäväkseni AKAA TOIJALA

        ukmakaa60
        gmail

        Täälä 40ukm, kiinnostaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen kalun imeminen on kiihottavaa ja siitä ei saa tarpeekseen kun on sen kerran kokenut.

        Haluaisin löytää vaki kyrvän imettäväkseni AKAA TOIJALA

        ukmakaa60
        gmail

        Missä päin akaata vois tavata?


      • Anonyymi

        olen myös ukm imeskelen kaveriani tunnen huulilla sykkeen lastin tullessa jatkan kielellä kunnes kovenee käännyn ja saan mahtavan kalun peppuuni puristelen lujasti kunnes hän laukeaa ja minäkin kannattaa kokeilla ei se homoks tee nautintoa vain


    • Seuraava kerta tosi

      Mieshän tykkää kun kalua ottaa suihin.
      Mahtavat ainakin minusta kun suullani mällään hänen penistä.
      Taivaallisen mahtavat, kun sain sitä herkkua viimeksi 31.11.2013 oikein kunnolla suihin nilin kaiken.
      Kyllä olin nii kiihoksissani että loppua ei meinannut tulla. Pimpero sykki aivan kamalasti. Ei kyllä yksi riitti ja senkin paneminen suuseksissä aivan mieletöntä. Lasti oli taivaalisen ihanaa. Sama täällä mutta vain oman mieheni penistä hamuan jos tekee mieleni imuu penistä. Ja painan sen syvälle karvoihin asti penistä ja nuolen välillä. Painan taas sisään niin pitkälle kuin saan nielaisen myös. Näin saan sen juureen asti upotettua suuhun. En väilä ole tempaissut penistä suuhun juureen asti mutta kunhan kerkiän. Ilmoittelen miltä se tuntui. Miten mahtavalta se penis tuntui suihin panossa.

      • Anonyymi

        Marraskuussa on vain 30 päivää...


    • imuri3

      Onko imijän olo myös kiihottunut? Onko oma kalu myös jäykkänä? Tekisikö mieli imeä useampaa kalua perä jälkeen, lastit niellen? Vastaus kaikkiin kysymymyksiin on KYLLÄ!.Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvata kun saan toisen miehen kiimaan ja laukeamaan.

      • transtäti

        Kyllä siinä oma kalu jäykistyy kun kaveri työntää omenaisen terskan suuhun...olenkin ajatellut että parasta olisi kun ensimminen kaveri laskisi mehut suuhun jo kiihottumisvaiheessa ja sitten kun seuraava antaisi kalun suuhun olisi spemaa jo suussa...jos oma orgasmi tulisi vaikka jo ennen kaveria.Parasta on saada lasti ensin,sitten orgasmi tuleekin nopeasti.


      • Anonyymi

        TUU JYÄSKYLÄÄN


      • Anonyymi
        transtäti kirjoitti:

        Kyllä siinä oma kalu jäykistyy kun kaveri työntää omenaisen terskan suuhun...olenkin ajatellut että parasta olisi kun ensimminen kaveri laskisi mehut suuhun jo kiihottumisvaiheessa ja sitten kun seuraava antaisi kalun suuhun olisi spemaa jo suussa...jos oma orgasmi tulisi vaikka jo ennen kaveria.Parasta on saada lasti ensin,sitten orgasmi tuleekin nopeasti.

        kannatta hommata lisää kundeja niin saat samaan aikaan molempiin reikiin se vasta mukavaa on ja vaihtaa miesten paikkoja jatkaa koko illan uudestaan


    • Pikkukalu

      Halu olis kova kokea imee munaa. Mut aika hankala saada seuraa toho touhuu,
      Yleensä jää viestittely pohjalle.
      Uskoakseni olis tosi kiimasta ja varmasti oma kalu seisois.

      • Carlos4

        Heips. Pikkukalu! Missä päin asut? Mä ainakin haluaisin kokea kerran kun ....


      • Anonyymi

        Tuu Palokkaan


      • Anonyymi

        tUU jYÄSKYLÄÄN


      • Anonyymi
        Carlos4 kirjoitti:

        Heips. Pikkukalu! Missä päin asut? Mä ainakin haluaisin kokea kerran kun ....

        tUU jYÄSKYLÄÄN


    • kyllä se tuntuu omassa kullissakin kun on kova kalu suussa ja kun kuuma sperma lentää suuhun

      • Anonyymi

        hYVÄ TUU jYVÄSKYLÄÄN


      • Anonyymi

        sitten kun imeskelet uudestaan kovaks saat peppuun noin 15min.kyllä lähtee lasti ennenkuin panijalta saa eturauhas orkun jos ei kaksikin sit vielä kuuma satsi pepussa kruunaa tuntemuksen ja se kun kulli liukuu hitaasti pepusta ulos


    • kiinnostunut ukm

      Mistähän löytyis luotettava kaveri jota saisi imutella rauhassa.

      • bilars

        Ota yhteyttä toiseen ukm. Imuja ja suutelua molemmin puolin.


      • Anonyymi

        Tuu Palokkaan


    • kiinnostunut ukm

      Miten otan yhteyttä?

    • Kokematon100

      Olis tosi kiihoittavaa kokeilla, sais imeä ja mua imettäis. Sais laueta miehen suuhun!

      • ssdd1

        Oiskohan miestä jolta vois imee spermat suuhun kiihtelysvaara Tohmajärvi kitee suunnalla lauantai aamuisin


      • ssdd1
        ssdd1 kirjoitti:

        Oiskohan miestä jolta vois imee spermat suuhun kiihtelysvaara Tohmajärvi kitee suunnalla lauantai aamuisin

        Tänään aamulla hyvä suihin otto spermat naamalle tosi kivaa m54 mulla stayupit ja sukkanauhaliivit päällä


      • Mua kiinnostais ihan sama, imeä ja saada lasti suuhun sekä antaa miehen imeä ja laueta hänen suuhunsa...
        Mistäpäin Suomea olet..?
        Jos vaikka voitais toisiamme auttaa...


      • Anonyymi
        [email protected] kirjoitti:

        Mua kiinnostais ihan sama, imeä ja saada lasti suuhun sekä antaa miehen imeä ja laueta hänen suuhunsa...
        Mistäpäin Suomea olet..?
        Jos vaikka voitais toisiamme auttaa...

        Jyäskylän Paloka


      • Anonyymi

        iHAN HYVÄ TUU jYVÄSKYLÄÄN


    • hupia se vain.

      Nautin suuresti saadessani imeä miehen munaa, ottaesani hieman paisuneen kalun käteeni se kovettuu paisuu lisää, imen ja nuolen smalla sormeni hyväilee peppua, ja palleja. Huomaan miehen pian laukeavan, ääntely sen paljastaa hetken kuluttua saan sperman suuhuni. Toivon varttuneempaa ukkomiestä seuraksi. Miehen kanssa ei muuta kun suuhoidot, ilman tunteita.

      • Anonyymi

        Tuu Jyväskylään. haluan laueta sulle.


      • Anonyymi

        Olen yli70v aviomies, haluan vakkari imuttelusuhteen, kun seksiä vaimon kanssa ei enään ole. A SUN H-GISSÄ LAITA MINULE VIESTIÄ OSOITE [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu Jyväskylään. haluan laueta sulle.

        Vieläkö haluaisit. Kikissä runk54


    • mmfff

      Kun katsoo seksipalstan logoa niin herää kysymys kuuluuko tämä tällainen tänne?

    • slkdfhglsdfg

      Kyllä muna kuulu suuhun. Niin naisille kuin miehillekin.

    • 28x...

      Juuh, munan paikka on juurikin suussa parasta. Minä joka olen umpihetero olen yleensä tarjonut sitä naisille paria Pattisjuttua lukuunottamatta. Mutta koska olen maailmankiertäjä ja kokenut aika hienoa kohtelua varsinkin aasiassa niin tuntuu siltä etteivät suomi- tytöt
      oikein hommaa vielä hallitse. Työskentely on lievästi sanoen amatöörimäista. Yhdelläkin rouvalla oli yläproteesi joka lievästi sanoen harmitti koska kova muovi ei ole oikea tunne herkälle terskalle. Ihmetteli siinä sitten kun kaluni suusta poistin ja halusin haarojen väliin jossa odotteli liukas ja hieno pimppi. Sanoi että kaikki ovat pitäneet hänen imutuksestaan. Epäilen että nämä tyypit olivat paikallisen kapakan kännikaloja jotka olivat menettäneet kosketusherkkyytensä sekä älynsä.

    • Anonyymi

      kyllä on ihanaa ottaa kunnon kulli suuhun kun mies laskee lastin lämmin suuhuni nielen sen mielellenäni ihana tunne mies kaksikertaa kokokenut haluan sitää lisää miehtet keskenään on ihana tunne kun sais vielä suudella kiihkeästi miehet keskenään odotan yht

      • Anonyymi

        Olen kanssa kokenut vanhemman miehen kanssa kaksi kertaa suihinoton ihanuuden..... kunpa vielä kokisi saman....


    • Anonyymi

      Mies kaipaa imuttelua.Hki

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen Hesan mies on,joka olisi suuta vailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen Hesan mies on,joka olisi suuta vailla?

        Täällä olis 48v vailla myös...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis 48v vailla myös...

        No olisit nyt enemmän itsestäsi kertonut...
        Ikäsi,kokosi,millanen kulli ja mistäpäin olet?
        Imut sun luona...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisit nyt enemmän itsestäsi kertonut...
        Ikäsi,kokosi,millanen kulli ja mistäpäin olet?
        Imut sun luona...

        177/77 16 senttinen ymppis pk-seudulta ilman paikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        177/77 16 senttinen ymppis pk-seudulta ilman paikkaa

        tule riihimäkeen minun kotiini otan kullisi hellään suuhoitoon saat laskea lastin suuhuni otathan myös minun kullini suuhoitoon tule nautitaan pidempi sessio


    • Anonyymi

      onse ihana tunne kun saa ison kullin suuhun ja hieroa palleasi kun lasket lastin suuhuni nielen kaiken lämpimän lastin toivottavasti saan sen jälkeen suudella sinua mies odottaa sinua

    • Anonyymi

      Mulle oli iso pettymys imeä miehen kullia. Olin siitä haaveillut vuosikaudet ja sitku pääsin sitä tekemään, ni ei se oikein tuntunu miltään. Enemmän nautin siitä, että sain sitä kullia pyllyyn. Olen siis mies.

    • Anonyymi

      Olen kerran imenyt miehen kullia ja se oli aivan mielettömän upeaa. Tää kalu oli tosi iso ja suonikas, oli ihanaa ottaa sen huulien väliin ja imeä. Oma kalu oli aivan kovana .

      • Anonyymi

        tuonko vielä sais sisäänsä voi taivas


    • Anonyymi

      En oo koskaan kokeillu miltä tuntuu mut nytten kun enemmän alkanu kiinnostaa ajatus toisen jätkän kaa olemisest ja suihinottoakin kun miettinyt niin se kyllä kiihottaa..

    • Anonyymi

      Kyllä se huikealta tuntuu. Kova ja kuitenkin samalla samettisen pehmeä kalu suussa, tuntuu että imemistä voisi vain jatkaa vaikka kuinka kauan. Oma kalu luonnollisesti on samaan aikaan aivan kovana. Lopussa sitten lastin voi fiiliksestä riippuen ottaa suuhun tai antaa sen lentää kasvoille. Suosittelen kokeilemaan ja nauttimaan!

      • Anonyymi

        voi ottaa pari kertaa saman illan aikana ja suihin vaikka kuinka monta


    • Anonyymi

      Pysyykö tatti suu sisäll ku alkaa sykkii

      • Anonyymi

        Tottakai!,ettei hyvät kiisselit mene hukkaan ; )


      • Sehän se juuri on parasta,kiva tunne kun sperma lentää suuhun sykkien.Myös mukavaa tuntea käsin varresta se syke.Samalla yrittää runkata oman kalunsa orgasmiin.Kerran yritin sinnitellä ettei tulisi ennekuin suuhun tulvii spermaa mutta oma kalu alkoi ruikkia spermaa rekkakuskin paljaille nilkoille.Samassa alkoi rekkakuskin kalu sykkiä spermaa suuhuni,minultakin vielä tuli.Oli sellainen orgasmi joka kesti pitkään ja teki niin hyvää että näkö hämärtyi hetkeksi


      • Anonyymi

        se vasta ihanaa on


      • Anonyymi

        sehän se mukavinta on niele


      • Anonyymi
        Liiveissäseisoo kirjoitti:

        Sehän se juuri on parasta,kiva tunne kun sperma lentää suuhun sykkien.Myös mukavaa tuntea käsin varresta se syke.Samalla yrittää runkata oman kalunsa orgasmiin.Kerran yritin sinnitellä ettei tulisi ennekuin suuhun tulvii spermaa mutta oma kalu alkoi ruikkia spermaa rekkakuskin paljaille nilkoille.Samassa alkoi rekkakuskin kalu sykkiä spermaa suuhuni,minultakin vielä tuli.Oli sellainen orgasmi joka kesti pitkään ja teki niin hyvää että näkö hämärtyi hetkeksi

        nuorempana kiertelin parkkipaikoilla minut tunnettiin vinkattiin autosta imin lastin kurkkuuni ja seuraava en edes laskenut kuinka monta illan aikana


    • Anonyymi

      tuothan kullisi luokseni haluan nuolla terskaasi kielelläni saan sinut kunnon seisontaan lasket lastin suuhuni tiedät mikä on kunnon orkku mies tyydyttää sinut nauttisin siitä

    • Anonyymi

      Jos ei naista saatavilla,niin tyytynyt miesten tuottamaan mielihyvään.
      Itse en ole koskaan koskenut toisen kaluun,eikä kyllä kukaan ole pyytänytkään,kun on alussa tehnyt selväksi,että toiminta on yksipuolista.
      Reilu 20 krt purkautunut,toisen miehen käsittelyssä,suurin osa ollut ukkomiehiä.
      On saatu spermat lentämää kädellä runkaten,imien lauettu kumiin,runkattu ja roiskinu toisen päälle ja tietenkin imetty paljasta laueten suuhun.
      Kukaan ei kyllä ole vielä nielly,mutta eiköhän senkin saa koettua vielä joskus.

      • Anonyymi

        tule suuni iloksi nuolen terskaasi huolella olen mies joka nielee joka tipan kieli hierontaa päälle jos saatais toinen lasti ulos suuni odottaa sinua nauttimaan


    • Anonyymi

      On ihanan kiihottavaa ottaa toisen jätkän penis suuhun, nuoleskella terskaa niin että saa kiimatipat valumaan omaan suuhun. Mitä enemmän kiimatippoja tulee sen ihanampaa ja nielaisen ne saman tien terskan päästä. Sperman mausta pidän myös ja nielen kaikki. Oon bi, mut jotenkin vielä enemmän homo kuin hetero. Jätkän kanssa imuttelu on vaan niin ihanaa :D

      • Anonyymi

        se on ihanaa varsinkin jos jos suurta nuijaa peppuni onaoin


      • Anonyymi

        Toinen samanlainen lievä bi sauvaa rouva kuukausittain antaa nöyrälle runkkarille


    • Pidän siitä.

      • Anonyymi

        Minua opetti rippikoulu aikaan vanhempi kaveri. Siinä iässä muutamankin vuoden ero on paljon.


    • Anonyymi

      kerro sä vaan

      • Anonyymi

        Kyllä sä joudut kuule ihan ite kertoo.Etkö uskalla no jatka samaan malliin ime haisevaa,Itse asiassa tarkemmin ajatellen se on sulle mulkulle ihan oikein.


    • Anonyymi

      kerro sä vaan

      • Anonyymi

        Ai sä taidat olla se tuhkaluukun kautta alkunsa saanut kaveri.Jutut on ihan saman tasoisia.


    • Anonyymi

      Ei aavistustakaan. Mua sais kyllä imeä. Vaikka tuntuu pelkkö ajatuskin miehehestä imemässä minua melko oudolta.

      • Anonyymi

        mies voi olla parempi ku nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mies voi olla parempi ku nainen

        olen kans tavannut nuoren joka imutteli mut taivaisiin siis kielen ja huulien käyttö ja se imu uskomatonta vaimo ei koskaan tee noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen kans tavannut nuoren joka imutteli mut taivaisiin siis kielen ja huulien käyttö ja se imu uskomatonta vaimo ei koskaan tee noin

        mies tietää mistä toinen tykkää kielen liikkeet imun kovuus sormi pepussa ja imun syvyys laukeamisen hetkellä


    • Hei minusta se tuntuu ihanalta kun kalu on todella kova ja fiilis kun saa spermalastin
      nieluun on se todella makeeta ja onhan se terveellistäkin voisin vaikka joka päivä imeä

      • Anonyymi

        Eilen yksin saunassa vetelin pitkästä aikaa ja heitin valtavat lastit joista osa lensi omaan suuhuni, ekaa kertaa maistoin oikein kunnolla vielä kädeltä. Tuli jotenkin olo että olispa siistiä ottaa joskus joltain suihin alusta loppuun ja ottaispa joku iteltäkin. Vaimo ei koskaan ota loppuun saakka, vain esileikkinä / lämmittelynä imee...mikä sekin tuntuu kyllä hyvältä ei siinä. Mies 38 HKI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen yksin saunassa vetelin pitkästä aikaa ja heitin valtavat lastit joista osa lensi omaan suuhuni, ekaa kertaa maistoin oikein kunnolla vielä kädeltä. Tuli jotenkin olo että olispa siistiä ottaa joskus joltain suihin alusta loppuun ja ottaispa joku iteltäkin. Vaimo ei koskaan ota loppuun saakka, vain esileikkinä / lämmittelynä imee...mikä sekin tuntuu kyllä hyvältä ei siinä. Mies 38 HKI

        Moikka, meillä on samat halut.Minun ilmo on täällä päiväyksellä 14.12.-20
        olen 70v aviomies, savuton raitis kaikin puolin luotettava, Uskon että olet tyytyväinen kanssani imuissa, nauttien toistemme spermasta ilman pelkoja , aina kun molemmille sopii, laitsa minulle meili viesti, siinä mun ilmossa on meili osoitteeni, sovitaan tapaaminen ja
        muut asiat , koska ja miten pidetään puh. yhteyttä, terveisin ja hyvän nautinnon uutta vuotta toivottaen Heksi


      • Anonyymi

        En ole maistanut toisen spermaa, mutta ei se ainakaan ole makeaa! Vähän enempi tunkkaisen makuista ja tuoksuista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, meillä on samat halut.Minun ilmo on täällä päiväyksellä 14.12.-20
        olen 70v aviomies, savuton raitis kaikin puolin luotettava, Uskon että olet tyytyväinen kanssani imuissa, nauttien toistemme spermasta ilman pelkoja , aina kun molemmille sopii, laitsa minulle meili viesti, siinä mun ilmossa on meili osoitteeni, sovitaan tapaaminen ja
        muut asiat , koska ja miten pidetään puh. yhteyttä, terveisin ja hyvän nautinnon uutta vuotta toivottaen Heksi

        Hei Heksi, etsitkö vielä imutteluseuraa? Viestisi meili ei toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Heksi, etsitkö vielä imutteluseuraa? Viestisi meili ei toiminut.

        kun löytyisi imuttelekaveri vielä vakituiiseksi. Anonyymi joka kirjoitit 30 .11.2021 klo 21,22
        meilini ei toimi, mutta miten saadaan yhteys ? kerro vaikka jokin kahvila, esim ostari
        Kaaressa jotenkin meidän olisi saatava tavata. Imijäksesi haluava Heksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen yksin saunassa vetelin pitkästä aikaa ja heitin valtavat lastit joista osa lensi omaan suuhuni, ekaa kertaa maistoin oikein kunnolla vielä kädeltä. Tuli jotenkin olo että olispa siistiä ottaa joskus joltain suihin alusta loppuun ja ottaispa joku iteltäkin. Vaimo ei koskaan ota loppuun saakka, vain esileikkinä / lämmittelynä imee...mikä sekin tuntuu kyllä hyvältä ei siinä. Mies 38 HKI

        joskus nuorena yletin ottamaan itteltä suihin ihanaa ei tarvinnut runkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen yksin saunassa vetelin pitkästä aikaa ja heitin valtavat lastit joista osa lensi omaan suuhuni, ekaa kertaa maistoin oikein kunnolla vielä kädeltä. Tuli jotenkin olo että olispa siistiä ottaa joskus joltain suihin alusta loppuun ja ottaispa joku iteltäkin. Vaimo ei koskaan ota loppuun saakka, vain esileikkinä / lämmittelynä imee...mikä sekin tuntuu kyllä hyvältä ei siinä. Mies 38 HKI

        Minä pääsin sperman makuun kun vaimo otti suihin ja laski sitten mehut suustaan suuhuni. Joskus kun runkkasi limet varsalleni, hän veti ne käsilleen ja antoi munun nuoltavaksi. Myöhemmin hänen veljensä mökillä pikku kännissä otin veljeltä suihin, arvaamatta, että vaimo oli vakoillut ikkunan takana. Siitä alkoi säännöllinen imuttelu, missä joskus oli vaimokin mukana veljensä pantavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun löytyisi imuttelekaveri vielä vakituiiseksi. Anonyymi joka kirjoitit 30 .11.2021 klo 21,22
        meilini ei toimi, mutta miten saadaan yhteys ? kerro vaikka jokin kahvila, esim ostari
        Kaaressa jotenkin meidän olisi saatava tavata. Imijäksesi haluava Heksi.

        Huh seisoobi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pääsin sperman makuun kun vaimo otti suihin ja laski sitten mehut suustaan suuhuni. Joskus kun runkkasi limet varsalleni, hän veti ne käsilleen ja antoi munun nuoltavaksi. Myöhemmin hänen veljensä mökillä pikku kännissä otin veljeltä suihin, arvaamatta, että vaimo oli vakoillut ikkunan takana. Siitä alkoi säännöllinen imuttelu, missä joskus oli vaimokin mukana veljensä pantavana.

        Kiihottavaa


    • Sehän tuntuu ihanalta,sekä imeä että imettää.sitä saa vaan niin harvoin.

    • Anonyymi

      minusta on hienoa kun muna on suussani ja saan imeä kalua.
      Toisinaan pippelini on jäykkänä toisinaan ei.
      Tärkeintä on imettäjän nautinto.
      Tuntuu ihanalta kun Imettäjä tyhjentää sperma-lastin suuhuni ja saan niellä sen.

    • Anonyymi

      Olen 68-v mies ja imen munaa säännöllisesti.
      olen kavereitteni vaki-imijä. Toisinaan imen vieraitten miesten kalua.
      Kun olen nuorena päässyt munan makuun, niin tarvitsen munaa suuhuni jatkuvasti.

      • Anonyymi

        voi kun sais olla sun paikalla


      • Anonyymi

        minäkin aloitin jo nuorena yx kaverini vinkkas autoonsa jossa oli 3muuta kehui mua sanoi se on muuten hyvä ottaan suihin kohta oli kalua joka puolella ilta ja yö meni niitten kanssa ja myöhemminkin


    • Anonyymi

      On ihanaa kun muna on suussani ja huomaan, että Imettäjä nauttii.
      Eka kerran sain imeä munaa kun luokka-kaverini pani kalunsa suuhuni.
      Tiedän kokemuksesta, kun kerran imee niin imee munaa aina.
      Olen aina ollut imijä ja on hieno tunne kun Imettäjä alistaa minut imemään.

      • Itselläkin eka kerrat muodostui ylempi luokkalaisten alistamana. Joitakin kiihotti kun saivat alistaa. Niitä harmitti huomata että nautin. Toisaalta toiset vain vain nauttivat. Mun imu on parempi kuin aamuinen onanointi, niin ne sanoivat.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Itselläkin eka kerrat muodostui ylempi luokkalaisten alistamana. Joitakin kiihotti kun saivat alistaa. Niitä harmitti huomata että nautin. Toisaalta toiset vain vain nauttivat. Mun imu on parempi kuin aamuinen onanointi, niin ne sanoivat.

        Sain itsekkin yläkoulussa imeä kavereiden aamujäykkyydet pois.
        En tiedä tiesikö muuta mutta ajatuksena se kiihoitti minua.
        Tyttöjen kateelliset katseet.
        Tuossa menee koulun paras imijä.


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Kummankin on nautittava ja kummankin pitää saada kumminkin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Kummankin on nautittava ja kummankin pitää saada kumminkin päin.

        Nautin kyllä imemisestä. Pojat nauttivat kun imin. Mua ei kukaan kylläkään imenyt. Jotkut runkkasivat. Niitä hyvitti kun multa lensi niin kauas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain itsekkin yläkoulussa imeä kavereiden aamujäykkyydet pois.
        En tiedä tiesikö muuta mutta ajatuksena se kiihoitti minua.
        Tyttöjen kateelliset katseet.
        Tuossa menee koulun paras imijä.

        yhestä röökistä otin heti suihin kärysin tupakasta mut en suihin-otosta voi ope jos olisit tiennyt siitä sikarista


      • Anonyymi

        mun kaveri autossa näytti kullinsa kun sanoin et tytöt on kehuneet olihan se n.25cm ehkä pakko koskee kaveri painoi pääni syliinsä ja imin nuolin tunsin sykäyksen painoi pääni alemmas jA TULI MAUKASTA LISÄÄ HALUSIN HETI


    • Anonyymi

      olen kaksi kertaa ottanut kullin suuhuni ja saanut lastin suuhuni nielin kaiken ensi kokemus oli ihana koska kaverilla oli iso kulli hän laski lastin suuhuni pyysin että panisi minua mutta leväyhdys paikalla ei onnistunut saisimpa sen ihanan kullin perääni tavattiin janakkalan parkkipaikalla etelään suuntaan mies kaipaa kulliasi riihimäki

    • Anonyymi

      Aivan mahtavaa, kun saa imeä miehen kalua. Parasta on, kun kaveri ottaa kiinni takaraivosta, määrää tahdin ja nai suuhun. Olen oppinut ottamaan yökkäämättä, vaikka kalu tulee melko syvälle kurkkuun. Mahtava tunne, kun voi ottaa kalun suuhun kahvaa myöten ja pallit läiskii vasten leukaa. Minulta ei kysytä, olen pelkkä tyydyttäjä. Kysyn kaverilta, haluaako hän laueta suuhun vai kasvoille ja toteutan toiveen. Polvillani istuen teen mitä pyydetään ja otan nöyrästi vastaan, mitä annetaan.

      • Anonyymi

        Joku peruutti ja sain varapaikan. Aloitin opiskelut ilman asuntoa. Sain Hoassilta vaihtoehdot. Joko jään jonoon ja väliaikaismajoitukseen
        tai
        Otan huoneen kauempana olevasta solusta ulkomaisten opiskelijoiden luona.
        Päädyin siis suomipoikana kansainväliseen yhteisöön.
        Tutustumis illan viettojen jälkimainingeissä päädyin imemään miesten kaluja. Kaikki värit muttei valkoinen.


      • Anonyymi

        Tää on niin parasta kun saa palvella miehen kyrpää ja miehen himoa, tuntea kuinkabkyrpä sykkii suussa, tuntea miten kädet painaa takaraivosta kyrpää vaativammin suuhun ja lopuksi tuntea miten kyrpä pumppaa spermaa auuhun nieltäväksi:) Turusta halukkaita;)


      • Anonyymi

        mahtavaa voi kun saisin olla paikallasi


    • Anonyymi

      Moi,olen 68v ukm,olen myös impotentti.Tykkään imeä kovaa miehistä kalua,ottaa spermat suuhun.Tuntuu hyvälle antaa laukeaminen tyydytys miehiselle miehelle.Vanhemmalla iällä olen imenyt miestä.

      • Anonyymi

        Samoin täällä tykkään😎 nautin kun mies nauttii, lämpöinen kulli suussani miehen keho vääntelehtii ja henkitys kiihtyy. Parasta kun kulli alkaa sykkii suussani ja tiedostan kohta sperma purkautuu suuhuni sit imen lujaa viimeisenkin pisaran pois😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä tykkään😎 nautin kun mies nauttii, lämpöinen kulli suussani miehen keho vääntelehtii ja henkitys kiihtyy. Parasta kun kulli alkaa sykkii suussani ja tiedostan kohta sperma purkautuu suuhuni sit imen lujaa viimeisenkin pisaran pois😎

        Kuulostaa ihanalta saisit ottaa mun kyrpäni suuhusi ja laukeaisin sitten ottaisin sun kyrpäsi suuhuni ja spermat lentäisi t.mies isolla👍👍


    • Anonyymi

      Itse olin se joka sai munaa peppuun juniorin ja kerran se tilanne taas ja yllätykseksi se oli suussa. Huono paikka niin se loppui siihen. Jos olisi ollut se tavallinen kerta niin se olisi voinut tuntuukin hyvälle

    • Anonyymi

      Tuosta kun sanotaan mikä on tärkeintä tai mille se tuntuu. Eräs nainen/tyttö (hetero) sanoi sen olevan tärkeintä että mies nauttii. Pillun nuoleminen kannalta ei ollut puhetta asiasta. Kait se on samanlainen asia hänelle, eli hän alistui ja siitä voi jatkaa likaista mielikuvitusta.

      Itselläni (mies) suihinotto jäi tilanteesta johtuen lyhyeen. Se tuli niin nopeasti että joutui torjumaan. Mutta niille joille tilanne on parempi, niin eikun kokeilemaan. Taitaa vaan oikeasti jäädä puheen tasolle, ei riitä pokka. Sama koskee naisia ja montaa muutakin asiaa joista puhutaan ns tavallisina asioina

      • Anonyymi

        En ymmärtänyt tuosta tokasta kappaleesta mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt tuosta tokasta kappaleesta mitään

        "Itselläni (mies) suihinotto jäi tilanteesta johtuen lyhyeen. Se tuli niin nopeasti että joutui torjumaan. Mutta niille joille tilanne on parempi, niin eikun kokeilemaan. Taitaa vaan oikeasti jäädä puheen tasolle, ei riitä pokka. Sama koskee naisia ja montaa muutakin asiaa joista puhutaan ns tavallisina asioina"

        Siis jos minulle olisi tuotu muna suuhun peppupanon yhteydessä normaalitilanteessa, niin se olisi voinut ehkä toimia. Ja niinkuin naispuolinen kaveri kysyi mielipidettäni naisten väliseen ja mitä hän myöhemmin kertoi, niin ei kantti kestänyt hänellä ja muutamaa vuotta myöhemmin asia oli tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itselläni (mies) suihinotto jäi tilanteesta johtuen lyhyeen. Se tuli niin nopeasti että joutui torjumaan. Mutta niille joille tilanne on parempi, niin eikun kokeilemaan. Taitaa vaan oikeasti jäädä puheen tasolle, ei riitä pokka. Sama koskee naisia ja montaa muutakin asiaa joista puhutaan ns tavallisina asioina"

        Siis jos minulle olisi tuotu muna suuhun peppupanon yhteydessä normaalitilanteessa, niin se olisi voinut ehkä toimia. Ja niinkuin naispuolinen kaveri kysyi mielipidettäni naisten väliseen ja mitä hän myöhemmin kertoi, niin ei kantti kestänyt hänellä ja muutamaa vuotta myöhemmin asia oli tekemättä.

        On sitä joskus tullut oltua purjo suussa.

        -FantasyOfAllium


    • Anonyymi

      kokoomuslaisena eli perskokkare-homona imen Vasemmistoliiton miehen munaa.
      Olemme samassa kahdessa yhdistyksessä ja meillä on sopimus,
      minkä mukaan saan imeä kun käyttäydyn sopivasti ja
      Vasemmistoliiton vaatimalla tavalla.
      Tietenkin teen niin ja kokouksen jälkeen saan munaa suuhuni.
      Toisinaan Vasemmistoliiton mies tyhjentää sperma-lastin suuhuni
      juuri ennen kokousta.
      Kokouksen parasta antia, molemmat saavat tarpeeseensa.

      • Anonyymi

        Kommunisti kelpaa vain persehuoraksi.


    • Haluaisin myös imeä siistiä kalua
      Tampere ymp.

      • Anonyymi

        Kyllä tampereelta saat kullia suuhun jos lastitkin nielet.Muutaman kerran tapaillut kaveria joka heti laski multa housuja sen verran että puolikova kulli tuli esiin ja muutaman kerran runkkauksen jälkeen olikin jo aivan pystyssä.Sitten laittoi kortongin kaluuni ja eteeni kyykkyyn ja otti pakaroista kiinni ja veteli niistä kulliani syvemmälle suuhunsa.eipä kauan tarvinnut odotella kun alkoi tuntua että lasti lähtee.samalla otti kortongin pois ja runkkasi loppuun lastit pusikkoon lentäen.vielä kun saisi oikeesti laskea lastit paljaalla kuumaan suuhun,enkä panisi pahaksi vaikka samalla vahingossa sormi painuisi peppureikään.miksei sinne voisi kokeilla kyrpääkin jos ei olisi hillitön ase,voisi olla kokeilemisen arvoinen miltä tuntuu kun joku laskee lastin sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tampereelta saat kullia suuhun jos lastitkin nielet.Muutaman kerran tapaillut kaveria joka heti laski multa housuja sen verran että puolikova kulli tuli esiin ja muutaman kerran runkkauksen jälkeen olikin jo aivan pystyssä.Sitten laittoi kortongin kaluuni ja eteeni kyykkyyn ja otti pakaroista kiinni ja veteli niistä kulliani syvemmälle suuhunsa.eipä kauan tarvinnut odotella kun alkoi tuntua että lasti lähtee.samalla otti kortongin pois ja runkkasi loppuun lastit pusikkoon lentäen.vielä kun saisi oikeesti laskea lastit paljaalla kuumaan suuhun,enkä panisi pahaksi vaikka samalla vahingossa sormi painuisi peppureikään.miksei sinne voisi kokeilla kyrpääkin jos ei olisi hillitön ase,voisi olla kokeilemisen arvoinen miltä tuntuu kun joku laskee lastin sisään.

        Sellainen imettäjä on kyllä paras, joka roiskii spermansa avoinaiseen suuhun ja kasvoille. Sen jälkeen hieroo kullillansa ja kädellään kasvoille roiskitut siemensä ympäri kasvoja, ohueksi kerrokseksi ja ne pitää jättää siihen kuivumaan. Siten mies varmistaa että muistan ketä olen imenyt, koska kuivunut sperma tuoksuu iholla vielä kauan. Lopuksi hän katsoo minua suoraan silmiin ja sanoo ”Niele!” ja nielaisen suuhuni osuneen sperman. Puhdistan kullin nuolemalla. Mies vetää housunsa jalkaan, taputtaa kiitokseksi poskeani ja poistuu.

        Tämän kun saisi kokea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tampereelta saat kullia suuhun jos lastitkin nielet.Muutaman kerran tapaillut kaveria joka heti laski multa housuja sen verran että puolikova kulli tuli esiin ja muutaman kerran runkkauksen jälkeen olikin jo aivan pystyssä.Sitten laittoi kortongin kaluuni ja eteeni kyykkyyn ja otti pakaroista kiinni ja veteli niistä kulliani syvemmälle suuhunsa.eipä kauan tarvinnut odotella kun alkoi tuntua että lasti lähtee.samalla otti kortongin pois ja runkkasi loppuun lastit pusikkoon lentäen.vielä kun saisi oikeesti laskea lastit paljaalla kuumaan suuhun,enkä panisi pahaksi vaikka samalla vahingossa sormi painuisi peppureikään.miksei sinne voisi kokeilla kyrpääkin jos ei olisi hillitön ase,voisi olla kokeilemisen arvoinen miltä tuntuu kun joku laskee lastin sisään.

        Mistä sinut tavoittaa ?


      • Anonyymi
        Hanski62 kirjoitti:

        Mistä sinut tavoittaa ?

        pistä viestiä niin sovitetaan kullia suuhusi jos otat loppuun asti.messeri at luukku.com


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Sellainen imettäjä on kyllä paras, joka roiskii spermansa avoinaiseen suuhun ja kasvoille. Sen jälkeen hieroo kullillansa ja kädellään kasvoille roiskitut siemensä ympäri kasvoja, ohueksi kerrokseksi ja ne pitää jättää siihen kuivumaan. Siten mies varmistaa että muistan ketä olen imenyt, koska kuivunut sperma tuoksuu iholla vielä kauan. Lopuksi hän katsoo minua suoraan silmiin ja sanoo ”Niele!” ja nielaisen suuhuni osuneen sperman. Puhdistan kullin nuolemalla. Mies vetää housunsa jalkaan, taputtaa kiitokseksi poskeani ja poistuu.

        Tämän kun saisi kokea.

        Avoimeen suuhun ja kasvoille saanti on ihanaa. Upean rivoa olla spermameikeissä.


    • Varhaisteini iässä oli tietysti, niin kuin varmaan lähes joka pojalla, joitain kikkelin vertailu ja kimppa runkkaus juttuja pari kertaa. Niitä en oikein osaa laskea miksikään , mutta kerran olen kokenut harrastaneeni suuseksiä miehen kanssa. Oltiin parhaan kaverini kanssa jotain 18-20 vuotiaita kun kerran tuhannen kännissä ravintola illan jälkeen päädyttiin ottamaan toisiltamme suihin naisen puutteessa. Aamulla kun herättiin molempia hävetti ja asiasta ei puhuttu silloin, eikä koskaan myöhemminkään. En tiedä kaverista, mutta minä olen siitä saakka pohjimmiltani tiennyt olevani vain noin 90 prosenttinen hetero.
      Parin vuoden päästä tuosta menin naimisiin, perustimme perheen, kasvatimme vaimon kanssa kolme lasta maailmaan ja elin uskollisen ukkomiehen elämää , kuitenkin usein muistelin tuota nuoruuden sattumusta ja koin haluavani kokea joskus vielä jotain vastaavaa uudestaan. Jos olet Turun seudulta ja kaltaiseni siisti ukkomies ja haluaisit kokeilla kerran ottaa ja antaa suuseksiä miehen kanssa niin mitä jos? Olen 55_ vuotias , sopusuhtainen ja siisti kaveri.

      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa.
        Olen 53v ukkomies Turun läheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa.
        Olen 53v ukkomies Turun läheltä

        Vieläkö 53v ukkomies turun läheltä on kiinnostunut. Terveisin : Vatjus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö 53v ukkomies turun läheltä on kiinnostunut. Terveisin : Vatjus

        Kyllä edelleen kiinnostaa.
        53 v ukkomies Turun läheltä


    • Anonyymi

      Aivan ihana tunne kun saa spermat nieluun ottaisin joka päivä ja ei koolla väliä
      kunhan vaan on paljon t. transmummo vantaa

    • Anonyymi

      kyllä kiihottaa vieläkö oppis syväkurkku tekniikan olis mahtavaa jos miehillä isot kalut sperma on hyvää

      • Kaiken oppii kun opettelee. Itse rupean yökkäilemään kun menee syvälle. Tosin monet imettävät pitävät siitä.


    • Anonyymi

      Olen kokki, ja tein yövuoroa eräällä lentokentällä eteläsuomessa.
      Minulla oli apuna toinen kokki ja tiskari.
      Riippuen päivästä joskus työt oli tehty 3-4 tunnissa, ja loput oli luppoaikaa.
      Musta tiskaripoika kertoi kerran kun istuttiin lepäilemässä, kuinka häntä panettaa jatkuvasti, eikä naiset ole kuitenkaan niin helposti levittämässä jalkojaan.

      Minä (julkihomona) sanoin että voin auttaa asiassa ja tarjosin poskiottoa.
      Kokki kollega sanoi ettei ota osaa mutta haluaisi katsella.
      Afrikan poika veti esiin ja minä aloin imuttaa.
      Paksu se ei ollut mutta pitkä. Tiskipoika tuntui tykkäävän äänistä päätellen, ja minä tunsin huikeaa nautintoa kun terska oli syvällä nielussa.
      Lyhyemmällä kalulla ei pääse niin syvälle.
      Ilmeisesti minulla on se kuvainnollinen klitoris kurkussa, koska kun poika laukesi minun suuhuni, minä sain orgasmin. Ilman mitään runkkaamista.

      Nykyään en ole enää siellä töissä, mutta Afrikan poika käy säännöllisesti luonani.
      Ja Nykyään myös astuu minua takaapäin syvälle miesvittuun.

      • Anonyymi

        Vai että miesvittuun. Saatana rankaisee teitä peräsuoleen laavakullilla.


    • Anonyymi

      Itse ukm. Olen alistuva ja miehiä löytää helpommin jotka tykkää alistaa. Nautin kun minut pakotetaan imemään ja nielemään lastit. Eniten kiihotti luovuttaa oma puhelin imettäjälle kun olin kaöu suussa, katseli sieltä vaimoni kuvia, runkkasin sitten itse jäklkeenpäin. Ukm tuusula

    • Anonyymi

      Olen 50 mies Hämeenlinnasta. Muutamia kertoja olen imenyt toisen kalua. Puhdasta ja kookasta on ihana imeä loppuun saakka. Tuntea kun kalu alkaa sykkiä suussa ja lopulta roiskii lastinsa. [email protected]

    • Anonyymi

      Olen 50 mies ja on mukava imeä puhdasta ja kookasta loppuun saakka, Nyt Lahdessa käymässä, löytyykö imettävää? [email protected]

      • Anonyymi

        Oletko 50 mies Hämeenlinnassa asumassa..olen itse myös samasssa suunnassa. Saisit imeä puhdasta kookasta loppuun saakka. Ukm 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko 50 mies Hämeenlinnassa asumassa..olen itse myös samasssa suunnassa. Saisit imeä puhdasta kookasta loppuun saakka. Ukm 56v

        Moi, pistä meiliä mulle. Osoite tuossa edellisessä viestissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, pistä meiliä mulle. Osoite tuossa edellisessä viestissä

        Sory kun kyselen tyhmiä. Onko toi osoite ainoastaan sun sähköposti vai tälläinen yleinen keskustelu. Voimme myös tavata moottoritien pysähdys alueella, tiedät varmaankin mitä tarkoitan. Voimme siirtyä siitä jos sulla tiedossa hyvä paikka. Ukm 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sory kun kyselen tyhmiä. Onko toi osoite ainoastaan sun sähköposti vai tälläinen yleinen keskustelu. Voimme myös tavata moottoritien pysähdys alueella, tiedät varmaankin mitä tarkoitan. Voimme siirtyä siitä jos sulla tiedossa hyvä paikka. Ukm 56v

        Mun oma meiliosoite se on. Pistä sinne viestiä niin sovitaan tarkemmin


    • Anonyymi

      voikun sais kerranki imeä suuria kaluja ryhmässä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä oman kokemukseni mukaan kalun imeminen kiihottaa. Oli melkein 1,5 vuotta kun viimeksi imin kyrpää, menin noin viikko sitten erääseen sex shopin cinemaan jossa mm gloryholeja. Istuin penkille ja melkein heti tuli ensimmäinen kyrpä holesta tarjolle. Imin pitkän tauon jälkeen todella ahnaasti ja imettävä mies nuuhki välillä poppersia ja tarjosi holesta minullekin. Hän laukesi melko pian ja kun voihki niin oveen koputeltiin. Ensimmäinen mies poistui ja heti perään tuli seuraava jne jne. Olin onnekas ja aivan kiimassa. En laskenut kuinka montaa imin mutta lopulta laukesin itse pelkästä kiimasta kun sain pitkästä aikaa kyrpiä ja spermaa suuhuni. Haluan toteuttaa tuon uudestaan joten halukkaat jonoon ;) Paikkakunta Hki.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        asun rovaniemillä'


    • Anonyymi

      teininä kerran uima-rannan pukukopissa imin kaverini kalua kun meidät yllätettiin ja pian olin 7 kaverin ringissä imemässä kaikki tulivat aika nopeesti mutta halu ja himo sekä muistot tuosta jäi

    • Anonyymi

      Olen imenyt ja minua on imuteltu, useasti joskus oli vakkari kin. Puhdas terve kalu

      on nam. Olen 62v kaveri ja olisi mukavaa jos saisi vielä vakio imuttajan. Itsekkin tarjoan saman palvelun asun Kuopiossa. aikaa päivisinkin..........

      • Anonyymi

        Moi!olen 42 ja ensi viikon hotellissa Kuopiossa!olis kiva imeskellä!!


    • Anonyymi

      Mä olen aika paljon imenyt kaluja ja tykkään kyllä varsinkin isoista lasteista.Mun luona käy viikoittain kaveri joka imettää tai panee itse saa päättää mihin laskee lastin,kyllä lisääkin kelpaisi jos joku vakkaria olis vailla jkl lähellä.

    • Anonyymi

      on se mahtavaa kun saa toisen tulemaan ite ollu 5 kaveriin ringissä missä spermaa sai riittävästi

    • Anonyymi

      On ihana imeä kullia

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      kyllä kivaa touhuu oppinut vuosien varrella hyväksi miehet on kehuneet 5kaverin porukka on mukava tyhjentää nielen kyllä tuli lounasta kerrakseen illalla uusiksi

    • Anonyymi

      Minä olin kuljettajana meidän firman asiakkaille. Firman mökiltä vein asiakkaita hotelliin kun tahtoivat. Eräs mies Tanskalainen ei pitänyt kiirettä, minulla oli tehtävänä laittaa ovet kiinni viimmeisenä . Käytiin vielä saunassa, pukuhuoneessa huomasin että kalu oli aika kaarella mies ei ollut huomaavinaan. Menin jäljessä saunaannäky sai kalun kohoamaan istuttiin lauteilla mies kysyi voinko hyväillä ja näytti kalua saat rahaa minulla haluttaa nyt, ei tarvi kuin hyväillä. Tartuin kaluun kun kukaan ei ollut näkemässä. Kalu oli suoninen ja kova olin edessä ja hyväilin kaksin käsin terska oli houkutteleva maistoin mies huokasi voitko aloin imeä ja nuolla mies nojasi taakse seinään nautti islmät kiinni nostelin kiveksiä otin syvälle nieluun kalu koveni ja laukesi suuhun nielin kaikki,mies alkoi peseytymään tuli eteeni katsoi osittain seisovaa kalua. Kun tunsin käden kalula se paisui heti kukaan mies saati nainen ei ole hyväillyt sitä kun aluksi katsoin miehen imemistä en tuntenut mitään mutta kohta kalua hieroessa se paisui suuremmaksi kuin koskaan mies oli haltioissaan jatkoi niin että laukesin. Istuttiin pukuhuoneessa mies otti konjakkia, sanoi sitten voitko panna ja katsoi. piti polvesta kiinni kalu vähän reakoi sanoi voitko. Otti kalusta kiinni ja alkoi sievästi runkkaamaan imi sitä laittoi rasvaa kunnolla ja pyyhkäisi pyllyynsä mies oli pöytää vasten ensin tuntui että kalu laskee hieroin pyllyä vasten alkoi tuntua siltä että panen laitoin aukolle oli tosi tiukka koko matkan alkoi tuntua kun nuorta naista panisi, pidin hänen kalusta ja runkkasin samalla se ei oikein kovettunut mutta miehen huohotuksesta päätellen nautti , kun vein hotellille antoi 600€ rahaa. Kysyi haenko huommenna nyökkäsin. Illallakun vein takaisin kutsu huoneeseen kysyi annanko rakastella sievästi jos onnistuu, riisuuduttiin imin ja hyväilin kalua kuntoon sesseiso heti kovana voitelin sen hyvin ja venytin omaa pyllyä kahdella sormella menin sängylle kontalleen mies pani sievästi sisään aluksi tuntui että ei nutta vähän ajan päästä nautin jotenkin kun kalu liikkui pyllyn suulla tuntui jo tosi hyvältä . Mies meni makaamaan sänkyyn tulin päälle ohjasi kalun suoleen nyt se meni helposti liikuin siinä hiljaa mies hyväili kaluani se seisoi kovana lopussa itse runkkasin mies katsoi sitä ja kun spermaa alkoi lentää alkoi kalu paisumaan suolessa ja riuski sisään. Olin aamuun mies imi kerran ja kerran panin kun oli vatsallaan. Firma sai kaupat ja sain sieltä liput tulla tutustumaan heille.

    • Anonyymi

      Täältä ei saa kunnon kommettia, kuin miehiltä

    • Anonyymi

      En Perkele ole saanut naiselta suihinottoa, kuin joskus 15 vee

    • Anonyymi

      Kaikki mikä on hyvä?

    • Anonyymi

      On se kiva imä kullia sekä nuolla spermaa pillua

    • Kalua tarjolla.Savuton ja autoileva mies.50v 180 100

      • Olis kyllä aivan upeaa saada maistella aikuisen miehen munaa. Rauhassa ja pitkään.


    • Anonyymi

      Kauan haaveillut ja nyt vihdoin uskaltauduin kun löysin persikka netin kautta sunnuntaina miehen joka oli läheisellä leirintäalueella vaunullaan.
      Jännityksestä täristen lähes pelokkaana saavuin hänen vaunulleen sovittuna aikana. Hän meni hämärään "makuuhuoneeseen" vaatteet päällä makaamaan ja neuvoi rauhallisesti minua kokemattomana etenemään omaan tahtiini. Koska tiesin että olin siellä sitä varten että imen häneltä spermat suuhuni ja nielen ne... jos pystyn, istuuduin sängyn reunalle, tartuin hänen housuihinsa ja vedin ne alas, sen jälkeen oli jotenkin luonnollisen tuntuista kumartua ja ottaa vielä veltto siitin suuhuni.
      Se tuntui heti mukavammalta suussa kun olin kuvitellut, aika nopeasti se jäykistyi suussani täyteen mittaansa ja jo saman tien kokeilin... ja onnistuin ottamaan sen juurta myöten suuhuni. Kalu oli juuri oikean mittainen, se ylsi nieluuni mutta ei aiheuttanut oksennus reaktiota.
      Aloitin kunnon suuhun oton liikutellen päätäni ylös alas ja käyttäen kieltäni parhaani mukaan kiihottaakseni suussani olevaa siitintä parhaani mukaan.
      Varsin pian hän alkoi huohottaa ja neuvoi ottamaan kullinsa syvälle suuhuni ja käyttämään kieltäni, välillä pyysi nuolemaan pallejaan ja minä tein työtä käskettyä.
      Pian hän kuiskasi taika sanat "kohta saat spermat suuhun" ja lähes heti jäykistyi ja tunsin sperma suihkun nieluuni.
      Laukeamisen jälkeen imin vielä viimeisetkin siittiöt, mies kysyi "oliko hyvää ja minä nyökkäsin tyytyväisenä mun suussani... oli.
      Olin yllättynyt kuinka luonnollisen tuntuista suuhun otto oli ja kuinka helppoa oli niellä spermat, ei jäänyt traumoja enkä katunut hetkeäkään.
      Session jälkeen juttelimme hetken yleisiä asioita, niin kuin ei olisi mitään ihmeellistä tapahtunut ja sitten poistuin autolla kotiini... olin pirun ylpeä itsestäni... tuore sperman maku suussani. Sperma maistui suussani koko illan kun en malttanut syödä enkä juoda mitään etten menettäisi tuota tunnetta.
      Jos luet tämän... kiitos kokemuksesta ja jos haluat uusinnan... niin milloin vaan tulen, otan suuhun ja nielen kaikki mitä annat.
      Persikka netissä tavataan

    • Anonyymi

      pehmeä kalu suuhun jos alkaa koveneen tiedän tehneeni oikein koveneva kalu myös syvällä tuntee sykkeen imu lujemmaks ja eestaas kielen kanssa kuumaa spermaa jatkan kunnes uudestaan kova eiku ratsastamaan kyllä kestää kauan

    • En oo koskaan kokeillut mutta ajatus alkanu kiinnostaan. Ja jos mulla nyt jo alkaa seisoon ku mietin tuota ni voisin sanoa et jos mulla toisen kyrpä ois suussa ni kyllä sitä imiessä mulla itelki ois kyrpä kovana. Niin kiihottaa ajatus et joku laukeis mun naamalle :P

      • Anonyymi

        Mun kakulla saat kokeilla.
        Laukeen sun naamalle tai nieluun, ihan minne haluat.
        53v ukkomies Turun läheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kakulla saat kokeilla.
        Laukeen sun naamalle tai nieluun, ihan minne haluat.
        53v ukkomies Turun läheltä

        *kalulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kakulla saat kokeilla.
        Laukeen sun naamalle tai nieluun, ihan minne haluat.
        53v ukkomies Turun läheltä

        Mäkin haluaisin imeä sinua:) olen 47 ukm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kakulla saat kokeilla.
        Laukeen sun naamalle tai nieluun, ihan minne haluat.
        53v ukkomies Turun läheltä

        Laukee mun perseeseen.
        M40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kakulla saat kokeilla.
        Laukeen sun naamalle tai nieluun, ihan minne haluat.
        53v ukkomies Turun läheltä

        Vau haluun et lauseet suuhun


    • joo, mahtavaa, luulisin

    • Kyllä minulla ainakin kulli jäykistyy, kun imen toisen miehen kullia. Nautinnon antaminen on kiihottavaa. Eikä tarvitse omaansa edes koskea.
      Ja se tunne kun mies ähisten purkautuu suuhun, se on upea. Tietää antaneensa kunnolla nautintoa. Ja onhan se kunnia saada toisen miehen siemenet suuhunsa. Sitä saa vain niin todella harvoin.

      • Anonyymi

        Niin annan sulle spermaa vaikka joka päivä jos haluut mäkin alkuun spermaa suuhun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin annan sulle spermaa vaikka joka päivä jos haluut mäkin alkuun spermaa suuhun

        Vau. Se oliskin upeaa, jos saisi edes muutaman kerran viikossa tuoretta spermaa.


    • Anonyymi

      Ihan parasta on kun runkkailee itseänsä siinä samalla,tuntee miten toisen kalu kovenne suussa ja kummastakin tuntuu hyvältä.
      Kun saan runkattua itseni niin ettei ihan tule niin sitten keskityn toisen kyrpään,runkkaan vartta ja pyörittelen kieltä yltympäriinsä.
      Tuollainen vatsakas,karvainen vanhempi mies ja paksu kullin nuppi mun suussa,kiihottaa.Yritän olla laukeamatta ja kun tuntuu että nyt tuo sonni laukeaa niin nopeesti muutama nopea runkku omaan kaluun ja kun mies alkaa purkautua,spermaa ruiskii kitalakeen ja se urahtelee nautinnosta laukaisen omani ja toivottavasti ruiskin samaan aikaan.
      Paksu terska suussa,karvaisista palleista kahvikupillinen spermaa suuhun ja kyllä lähtee itseltäkin rajusti orkku.

    • Anonyymi

      voisin imeä koko mopojengin

    • Anonyymi

      voi kun löytyis täällä pienellä Jalasjärvellä ei taira olla mulle voi kyllä tulla 040-8703324

    • Anonyymi

      kaverillani on 20cm kalu opettanut minulle kuinka ottaa syvälle vihdoin olin nenä vasten mahaa innostui niin että tuli melkein heti.perjantaiks pyytänyt yhen kaverin mukaan sillä kuulemma suurempi kalu odotan innoissani

    • Anonyymi

      kun kaverin suuren kalun saa imettyä kovaks on mahtavaa jatkaa kalu liukuu syvälle ja viimein tunnet sen sykkeen tulee

    • Anonyymi

      Kulli kovana luen näitä imutus juttuja alasti hotellin sängyllä ja kuvittelen,että olis kovaa posliini kalua,kuten itselläkin,jota voisi imeä ja kielellä turvonnutta terskaa nuolla,kunnes se purkautuisi suuhuni lastin lämmintä spermaa.
      Sitten tuntisin suun imevän omaa kullia orgasmiin asti.

      • Anonyymi

        Parasta mitä mies voisi toivoa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parasta mitä mies voisi toivoa..

        Voisko toteuttaa ,missä sä.
        Mä Kymenlaaksossa .


    • Anonyymi

      Hei! Om­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://2422333.com/H/Ut1I 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ylä asteella kun oltiin,kaveri imi ja nieli. Ei ole moni muija imenyt niin hyvin..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä vanhan miehen kulli(yli60v) on parasta ja se kun panee loppuun asti suuhun että siemenet menee nieluun asti!t 45v Kuopio!

    • Anonyymi

      kun oikein isoo saa imeä haluun myös peppuun kipu ja nautinto tulen ja saan vielä imee uudestaan kovaksi niellä spermat vaikka useampikin

    • Anonyymi

      U­u­­s­­i s­­­ek­­­si­­­tea­tteri avautu­­u Su­omeen! Ku­­tsu­mme kai­­kki. Il­­mo­­­ittau­tumine­n ry­­hmä­­ämme tääl­l­­ä - http://2833444.com/H/q7BGs 👈

    • Anonyymi

      on mahtavaa kun tuntee suussa kalun kovenevan ja viimein tulevan silloin upottaa niin syvälle kuin voi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itsellä on kokemusta kokonaisen yhden kerran verran. Tapahtui noin vuosi sitten Turun XXX Paradise pornoliikkeessä. Kerrankin bongasin hyvännäköisen äijän ja vielä melko isolla varustettuna. Pääsin ensin luukusta katselemaan ja koskettelemaan ja homma eteni, kun molemmat tuntuivat olevan kiimassa. Kaveri tuli samaan koppiin ja pääsin imemään isoa ja kovaa kalua. Olo oli ihan sairaan kiimanen, kun kalua imin. Tykkäsin todella siitä, kun sai syvälle kurkkuun sellaista isoa ottaa. Ilmeisesti kaverikin tykkäsi, kun kertoi pian laukeavansa. Hätäpäissäni otin kalun pois suustani ja saman tien kaveri laukesi käteeni. Tuo on kyllä jäänyt vähän harmittamaan, kun en antanut hänen suuhun laueta. Kovasti olen sitä jälkeenpäin harmitellut. Eikä muuten ole toista yhtä houkuttelevaa kalua/miestä vastaan tullut vaikka noita koppeja olen välillä aina kierrellyt porissa, turussa ja tampereella.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a stream. Sisää­nkäynti k­­­aikille, jotk­­­a haluavat pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://4130555.com/H/vS4t 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      olen myös antanut suuta monelle miehelle joistakin tullut vakituisia bussi matkaajia otan syvälle nielen ja kas seuraava

    • Anonyymi

      olin armeijan lomakyyti kyyti bussissa sain ainakin 10 kaveria tyytyväiseksi kun otin syvälle kurkkuun ja nielin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täält­­­ä löydä­­t nop­easti suku­­­pu­­­olt­­­a, suh­­­tei­­­ta, tre­­­ff­it 👉 http://4130555.com/H/nH01 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­ts­um­­­me sinu­­t kä­­ym­­­ään uude­ss­a chatis­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://9433444.com/H/1hVGA 👈

    • Anonyymi

      Tekis mieli kokeilla!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haluttais kokeilla ja ottaa selvää. M016

    • Anonyymi

      U­­us­­i s­­­ek­­sitea­tteri ava­­­utu­u Suomeen! Ku­­­tsumme kai­kk­i­­­. Il­­­mo­­­ittau­­­tum­­­ine­­n ry­­­hmä­­­ämm­­e tä­äl­­lä - http://9205555.com/H/Ip4b 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen terve ukm Hesasta. Imetään ja olen. Jos haluat tehdä samoin, niin kirjoita fantasia438 at Ymail.com

    • Anonyymi

      Siis imetän ja imen. Jos sulla on paikka ja haluat samoin, niin ota yhteys fantasia438 at ymail.com

    • Anonyymi

      Jyväskylästä suuhun nussijaa

    • Anonyymi

      irstas vaimoni opetti minua yhden kaverimme kullilla kuinka otetaan suihin imetään ja lopuks syväkurkun oli mahtava tunne kun iso kalu lopulta liukui eestaas kurkun perälle ja purkautui sisään loput kielellä ja huulilla siivosin makuun tottuu sitä rupee jopa haluamaan vaimo oli innoissaan eka syväkurkun onnistumisesta

      • Anonyymi

        Uh-huh... on sulla ihanan irstas vaimo sitten tosiaankin ;)


    • Anonyymi

      Kerran hotellissa olin etelän esimiehen kanssa huoneen saunassa. Katsoin vähän kun mentiin saunaan kalu roikkui aika käyränä lauteilla se kasvoi kmeaksi. Kysyi olenko ennen nähnyt toisen kalua sanoin en ole otin siitä kiinni oli jäntevän oloinen pesin löylyvedellä ja aloin imemään imin aika pitkään ennenkuin sain lastin suuhun, pomo nousi ja imi minut kunnolla. kun oltiin olohuoneessa saunan jälkeen kysyi saako pyllyä tuo edellinen vielä jännitti sanoi kokeillaan. Otti jotain voidetta en oikeastaan paljon tuntenut kun pani sormen sisään oli se niin hyvää voidetta kun liukas kalu painui sisään alussaa tuntui pitkään mutta sitten nautin oli koko ajan semmonen tunne että tulen kun laukesi kääntryi heti ja laitoin liukastetun kalun suoleen suoli oli koko matkan tiukka nautin enenmmän kuin väljästä naisesta koko ajan kalussa tuntui kova puristus ja sain semmoisen orgasmin että mitään ei jäänyt tulematta.
      Käytiin syömässä ja kumpikin meni omaan huoneeseen. Sain myöhemmin ison matkalskun tiliin vaikka en ollut tehnyt sitä

    • Anonyymi

      nimenomaan useampi peräkkäin tökkis hetken kurkkua johan aukeais ja ottaisin kaikilta palleja myöten lastit kurkkuun

    • Anonyymi

      Tampereella sexikaupan darkroomissa olin housut alhaalla.sinne tuli kaksi miestä ja kumpikin hieroi mun kullia.Aattelin et tuleeko oikein kimppa,mut toinen poistui.Paikalle jäänyt haluskin että panisin häntä,mutta tuli suorituspaineita kun ensimmäistä kertaa oiln näin pitkälle mennyt miesten kesken.Onneksi tyyppi ei häipynyt vaan menimme lukittavaan koppiin filmiä katsomaan.Ei auttanut pieni viinaryyppykään että pano ois onnistunut.Tyyppi pyys että imisin häntä ja hieman arkaillen suostuin ja polvistuin. .Siinä se oli elämäni eka suihinotto alkamassa.Olin dildolla yms harjoitellut,ja saanut syvälle otettua,mutta kun otin tuon aidon suuhun syvemmälle yökkäilin.Hetken päästä menimme laattialle 69asentoon ja imimme toisiamme.Minä en kauaa kestänyt kun laskin spermat tyypin suuhun.Nousimme ylös ja runkkailimme vielä toisiamme.Hän jäi varmaankin odottamaan sitä panoa,itse siistiydyin ja menin junalle ja avovaimon hoitoon.Monet runkut on tullut vetästyä tätä muistellessa

    • Anonyymi

      Löysin treffipalstalta ittee vanhemman seksikaverin.Menin hakeen sitä ni oottelikin jo kadulla.Se hyppäs kyytiin ja matkaa oli panopaikalle 10km.Kaivoin kiimoissani kullin esille ja pyysin imemään.Teki työtä käskettyä ja koko kulli oli sen suussa.Ajaminen meinas olla hankalaa,niin hyvää se teki.Matkalla oli kunnan miehet hommissa tienvarressa,oli painettava kaveri alemmaksi jakulli oli kokonaan suussa.oli herkullinen ajelu.Sen panopämpässä meno jatkui,sillä olikin tyttöilyvehkeet vaatteiden alla.sitten tehtiin muutakin kun imuteltiin

      • Anonyymi

        Upee tunne kun ajan ja kaveri imee samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upee tunne kun ajan ja kaveri imee samalla.

        Samoin kivalta Tuntuu ajaessa kun Kaveri imee kulli kovana ja sit stop ja saa itse ottaa kulli suihin


    • Anonyymi

      ois mahtavaa saada suihin monelta kullilta peräkkäin

      • Anonyymi

        Niin on sain kahdelta mieheltä lastin suuhuni aivan peräkkäin oli ihanaa , hetken perästä toinen halusi suudella minua ja tietysti se onnistui pussattiin oikein kielareita kunnes toinen mies halusi mukaan se johti sitten siihen että sitä rupesi haluttamaan jolloin katselin jotakin liukkaria
        löysin ruokaöljyä voitelin hänen kalunsa kunnolla ja riisuin farkkuni minulla oli alla naisten alusvaatteet, molemmat miehet villiintyivät kokonaan kun olinkin ihana "tyttö" nyt saivat molemmat yhtä aikaa pannakseen toinen suuhun ja toinen peppupilluun, oli ihanaa kiitos??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on sain kahdelta mieheltä lastin suuhuni aivan peräkkäin oli ihanaa , hetken perästä toinen halusi suudella minua ja tietysti se onnistui pussattiin oikein kielareita kunnes toinen mies halusi mukaan se johti sitten siihen että sitä rupesi haluttamaan jolloin katselin jotakin liukkaria
        löysin ruokaöljyä voitelin hänen kalunsa kunnolla ja riisuin farkkuni minulla oli alla naisten alusvaatteet, molemmat miehet villiintyivät kokonaan kun olinkin ihana "tyttö" nyt saivat molemmat yhtä aikaa pannakseen toinen suuhun ja toinen peppupilluun, oli ihanaa kiitos??

        Pidän naisten alusasuja...kiihottaa sopivasti... haluan suihin ja pyllyyn . Nautin kyrvästä ja spermat nielen


    • Anonyymi

      kyllä miehen kalua on mukavaa imeskellä jos sen saa peppuunsa ja miksei sen jälkeenkin monta ois mahtavaa

    • Anonyymi

      Se on niin ihanaa. Voisin imeä aina kun vain mahdollista. Olen sissy tyyppinen kaveri.

    • Anonyymi

      se syke kun tunnet että kohta lasti tulee tiukennat huulien otteen ja aah

      • Anonyymi

        Parasta ikinä.. kun toinen alkaa huohottaa ennen laukeamista ja kalu nykii suussa merkinä kohta tulee..


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­­­eam. Sisää­nkäynti kaiki­­­lle, jotka haluav­at pi­­tää hauskaa 👉 http://a2965.com/H/4oWX9 👈

    • Anonyymi

      minulle sattui parin kanssa että katsoin vierestä kun nainen imi komensi ime sinäkin huulet saivat eka kosketuksen miehen kulliin huumaannuin täysin nainen ois halunnut jatkaa en antanut koska tunsin sykkeen ja sperma tulvi suuhuni imin niin syvälle kun osasin nielin ihanaa oli

    • Anonyymi

      Aina silloin ,kun iltaisin vedän naisellisempaa päälle,alkaa tehdä mieli kullia suuhun.
      Ajattelen myös miltä kalu perseessä tuntuisi.
      M58

      • Anonyymi

        Hyvälle tuntuu Tykkään


    • Anonyymi

      En nyt sentään tollasta rupee tekemään saatana. Hakkaa poikki ja paina päälle urpo.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huomenna maanantaina saisit imeä ja runkata. Ps. Sovitaan missä tapaamme. M 60v


    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://4130555.com/H/9pVDt 👈

    • Anonyymi

      kyllä se tuntuu hyvältä varsinkin kun pehmenneen kullin saa uudestaan kovaks ratsaille ja lopuks kaikki kurkkuun seuraava mies käsittelyyn

    • Anonyymi

      kokeilisit kerran ottaa tuollasen melan peppuun ihastuisit varmasti

    • Anonyymi

      Namilta tuntuu kun kulli kovenee suussa ja kuulet kun kaveri huohottaa nautinnosta

    • Anonyymi

      ihana aloittaa imut pehmeällä kullilla tuntee kuinka kovenee nopeuttaa imua ja kielen liikettä värähdyksen jälkeen upottaa kurkkuun tuntea laukeaminen nostaa päätä ylöspäin niin että koko varsi on spermassa aloittaa alusta ja saada mies tulemaan uudestaan sitten vasta niellä kaiken nuolla pehmenevä kulli puhtaaks

      • Anonyymi

        Tiedän mistä puhut. Imenyt kymmeniltä miehiltä, miten mies lämpenee kun nautin hänen kyrvästään. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mistä puhut. Imenyt kymmeniltä miehiltä, miten mies lämpenee kun nautin hänen kyrvästään. M 60

        Imettäjä antutuu täysin hetkessä. Nam..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mistä puhut. Imenyt kymmeniltä miehiltä, miten mies lämpenee kun nautin hänen kyrvästään. M 60

        Minä nautin kun kyrpä nytkähdellen purkautuu suuhuni,saan sitten rajun orgasmin kun suuni on täynnä spermaa ja ehkä vielä saan pitää kyrvän suussani hänen orgasminsa jälkeen.
        Parasta olisi kun saisi ensin yhdeltä kasvoille lastin ja seuraava voitelisi kasvoillani olevassa spermassa kalunsa nupin ja sitten painaisi minulle suuhun.Voi olla että minulta tulisi nopeasti.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän miettii, niin oudolle tuntuu!

    • Anonyymi

      Iän myötä on kyrpä alannut maistumaan yhä enemmän. Aina kyrvät on kiinnostaneet, mutta harvoin pääsi nuorempana koitteleen muuta kuin jonkin kylähomon isoa kyrpää, mut näin vanhempana jo käynyt tavaksi vähintään kerran viikkoon käydä imasemassa lasti joltain. M61v.

    • Anonyymi

      En ole vielä uskaltanut kokeilla joten en osaa sanoa. Ois kiva kokeilla kyl

      • Anonyymi

        Kannatta kokeilla,eka ja vielä ainoa kerta oli kiihottava viime kesänä.
        Ei varmaan jäänyt ainoaksi,kesää taas odottelen ja kovaa kullia jota voisi imeä.


    • Anonyymi

      Jorimäntysalolta vapaa-ajattelijoijainliitosta voi kysyä .
      Turpaan annetaan nähdessä.

    • Anonyymi

      Muna maistuu minullekin yhä enemmän. imen kyrpää vähintään 2 kertaa joka viikko ja joskus muna on suussani joka päivä. Tuntuu hienolta kun mies tyhjentää spermansa suuhuni nieltäväksi.
      Mitä enemmän saan munaa ja spermaa sisääni, sitä parempi.

      • Anonyymi

        Saisi olla enemmän tarjolla miehiä jotka imettäis. M 65v


    • Anonyymi

      on mukavaa kun tuntee sykkeen kielessä että lasti tulee sitten jatkaa spermaisen kullin imemistä kunnes kovettuu ja imen kunnes laukee uusiks

      • Anonyymi

        Tätä minäkin tykkään tehdä vaikka koko yön. Olisipa useampikin tarjolla.


    • Anonyymi

      kyllä imiessä tulee mieleen miltähän tuo tuntuis pepussa yhden mustan kalun annoin sen tehdä voi juma tuli sitte vielä suuhun lasti

    • Anonyymi

      eka lastin jälkeen alan aina miettiin mahtuisko tuo mun peppuun

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­ts­­­um­­me sinu­­t kä­­ymään u­­­udess­­a cha­­tis­­­sa! Meitä on yl­­i mil­­joona! 👉 http://seisinka.net/H/W5y4D7

    • Anonyymi

      tuolla aurinko rannoilla saa imee monta päivittäin ja saa myös peppuun

    • Anonyymi

      kovan kalun imeminen ei oo se juttu vaan kun pehmeen saa suuhunsa ja tuntee sen kovettuvan haluaa sitä enemmän ja voi luoja kun lämmin sperma suihkuaa kurkkuun imet aina vaan syvemmälle ja annat olla siellä hetken autuus

      • Anonyymi

        Juurikin niin kyllä kelpaisi nyt lutkuttoo munaa Kuopiossa T 50v ukm


    • Anonyymi

      Tääl­­­tä löydät nop­­­easti suku­­pu­­olt­a, suh­tei­ta, tre­­­ff­it 👉 http://7vip.biz/H/D0v5L0

    • Anonyymi

      Siis aivan ihanaa. vaikea päättää haluanko syvälle kurkkuun vai suuhun, jossa vai maistella sen makua.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a stream. Sisää­­­nkäynti kaikille, jotk­­­a haluavat pitää ha­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/D4z3I3

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parikertaa nuorempana kokeillut. Hienoa kun ottaa löysän kalun ja se alkaa suussa kovenemaan. Annoin tulla suuhun vaikka tarkoitus ei semmoinen ollut. Kiima oli niin kova ja itsekkin sain hoidon ja pääsin laukeamaan kasvoille ja huulille

      • Anonyymi

        Upee tunne tulee itselle kun löysä kalu suussa alkaa kovettuu, kaveri samassa antautuu täysin hoitoon. M 60v


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Kuts­­­um­me sinu­t kä­­ym­­ään u­­ude­­ss­­a cha­tissa! Meitä on yl­i miljoona! 👉 https://seksi24.online/H/M7z5A9

    • Anonyymi

      Aivan upealta ja kiihottavalta!!!Kumpa sais vaikka kerran viikossa siementä suuhun Kuopiossa!!t 50ukm

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Kuts­­­um­­me sinu­­t kä­­­ymään u­­­ude­­­ssa cha­­tis­­­sa! Meitä on yl­­i mil­jo­­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/A6p7Z5

    • Anonyymi

      On ihanaa tuottaa toiselle mielihyvää imemällä kullia ja itse saa palkaksi työstään maailman suurinta herkkua, siemennestettä, ah niin hyvää.

      • Anonyymi

        Juuri valtava halu ois saada kulli suuhun, ottaa käteen pallit puristella kuin pientä palloa, samalla naisin hitaasti kalua suullani. Lopuksi herkkua saisin kurkkuuni, nuolisin hellästi joka pisaran kalun varresta ja terskasta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ihana imeä ja pitää kieli liikkeellä koko ajan sykäyksen tullessa tiukka imu spermat kurkkuun upeinta nuolla ja imeä niin kauan että kovenee uudestaan osaan sentään jotain

    • Anonyymi

      Tykkään kyllä kun nainen imee mun kalua tai runkkaa mua.
      Homotouhuista en pidä lainkaan, edes miesten välisestä suuseksistä.
      Vaikka ei mua homoseksuaaleja vastaan mitään ole, mukavaa porukkaa ovat, he ainakin, joita tunnen. Eikä sillä nyt mitään väliä muuten ole, miten muut elää elämäänsä, jos tykkää oman sukupuolen yksilöistä kumppanina, niin sitten tykkää.
      Mutta tosiaan, on kyllä miellyttävää, kun saa suuseksiä.
      Mua ei kyllä ole imetty niin pitkälle, että mulla olisi tullut. Että se imeminen on ollut muuten vain miellyttämistä ja sitten loppuvaiheessa nainen on runkannut multa lastin pihalle. Että tuo suuhun laukeaminen on multa jäänyt kokematta, vaikka poikuus lähti multa jo vuonna 1996.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      just kalun sykkiminen ja sperman nieleskely tekee hommasta kiihottavaa tiedät tehneesi jotain oikein ja vielä jos saat imemällä uudestaan kovaks olet onnistunut

      • Anonyymi

        Jotenkin tuntemattomastakin kaverista tulee heti läheinen kun saan laukemaan suuhuni, hän vielä näkee nielen spermat ja nuolen kalun puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntemattomastakin kaverista tulee heti läheinen kun saan laukemaan suuhuni, hän vielä näkee nielen spermat ja nuolen kalun puhtaaksi.

        Yleensä ihastuminen myös heteroilla tulee vasta kunnolla yhtymisen jälkeen. Esim. Suuri vaara parin ja kolmansien harrastajilla, täytyy todella luottaa toiseen.


    • Anonyymi

      Miltä sperma maistuu ja tuntuu suussa? Olen pari kertaa kokeillut seksiä miehen kanssa, molemmilla kerroilla otimme toisiltamme suihin kortsun kanssa. Hyvältä tuntui vaikka heti orgasmin jälkeen halusin pois tilanteesta ja jotenkin kadutti.
      Nyt olisi tilaisuus kolmanteen kertaan ja vielä tutun kaverin kanssa mutta hän ei halua kortsua. Vähän epäröin uskallanko ottaa sperman suuhuni.

      • Anonyymi

        Otan suihin useesti juuri sperman vuoksi, siihen vaan jää koukkuun. M 65v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suihinotto on parasta. Oma kalu ei täysillä seiso, mutta olo on tosi kiimainen imiessäni mulkkua. Kun siemensyöksy tulee suuhun sitä ei aina edes huomaa koska sykkeä on niin paljon. Parasta ovat kiimaiset lurtsahteluäänet ja maiskutukset imiessä. Kalun iho tuntuu uskomattoman hyvälle liukuessaa suussa ja kurkussa, ihanaa imutusta ei voita mikään muu seksitouhu. Nämä ovat tietenkin makuasioita, mutta rakastan imeä hyvänkokoista kalua kauan ja hartaasti!

    • Anonyymi

      Himoitsisin kokea mulkun suussani. Olen keskisuomessa, mistähän saisin moloa imutettavaksi kuusikymppiselle kiimahuulelle?

      • Anonyymi

        Mua kaks kertaa nussittu suuhun 65v jkl läheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kaks kertaa nussittu suuhun 65v jkl läheltä

        Voisit saada kolmannankin kerran! Haluaisitko ajeltua kovaa? Oon Jkl ja vaikka vakkari sulle. Onko sulla kik?


      • Anonyymi

        Kyllä sitä minulta saat. Miten saadaan yhteys? Kik?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin vaihto-oppilaana USA.ssa joitain vuosia sitten Montanan osalvaltiossa. Perheeni vei mut jollekin kaukaiselle sukulaiselle vierailemaan viikonlopuksi. Siellä oli tämä "uncle" karvanen varmaan 50 vuotia vuorten mies, ja sitten se oli kutsunut pari muuta nuorempaa kaveria mun seuraksi. Heti kun mut oli jätetty tällä vuorimökille, isännät kertoivat että nyt tulee vuorikaste. Pihalla oli iso tynnyri minne mun piti mennä kastautumaan. Ne otti mun vaatteet päältä pois, alkkarit jäi jalkaan. käytän näitä eurooppalaisia pieniä alkkareita. Kun housut vedettiin pois, isännät tuumivat "Ah, yo have nice small slips on, really sissy boy". Yritä nyt siinä selittää että tämä on ihan tavallista meilläpäin.... Itse ole tällanen vaalee poitsu jolla on tuskin havaittavat vaaleat munakarvat. Isäntä, 50-vuotias ukko oli taas karavanen kun mikäkin gorilla, ja toiset pojat varmaan 20-kymppiset Jake and Bill olivat myös tummia niin että rintakarvat pursusivat teepaidan yläreunasta. "Well now, hop on the board over there and then hanng on to those handles above!" minulle sanottiin ja kiipesin eräänlaiselle laudalle joka oöli saavin yläpuolella. Laitoin kädet laudan reiistä läpi ja sitten saavi tuotiin enmmän kohdalle, minuööa oli jalat saavin reunoilla. Yhtäkkiä vuorigorilla vetäisi puukolla alkkarit kahtia, ja veti alkkarit pois jaloista. "Yeah, just like a sissy boy, so white ass, and no manly hair. We need to to get rid of this little hair!" se sanoi ja otti mun munakarvoista kiinni. Jake ja Bill toivatkin partavaahtopurkin ja siitä pursotettiin mun munakarvoille, ja Jake alkoi ensi vaahdottaa ja sitten ajaa mun munakarvoja pois. Mun kädet oli ylhäällä eräänlaisen laudan läpi asetettuina, enkä saanut niitä sieltä pois. Mun muna alkoi reagoida karvojen ajeluun ja kasvoi täyteen mittaansa eli noin 12 cm. "Wow, our sissy boy likes this", sanoi Jake. "Well soon you will get some". Jake otti teepaitansa pois ja tosi karvanen rinta paljastui. Bill ja pääisäntäkin otti paidat pois - kolme karvarintaa tarkasteli toimitusta. "yes, it should be really clean". Kun karvat oli ajettu, uläpuolnen lautaa laitettiin alemmas ja mä jouduin isoon vesisaaviin. Vesi oli aika kylmää, mutta ihan ok. Mun kulli kutistui viileässä vederssä. "Now our boy is ready..." sanoi setä. Mut vedettiin saavista ja vietiin latoon, missä oli sellainen laudoista tehty jalkapuu. Jouduin jalkapuuhun penkillä missä oli huopa alla. Selälleen ne mut siihen laittoi, ja jalkapuu nostettiin ylös siten että perse oli paljaana. Pää oli juuri penkin päädyn ulkopuolella ja roikkui vähän alaspäin. "And noe the final welcome for our sissy boy!" Setä rupesi laittamaan varmaan voita mun perseeseen ja Jake rupesi tunkemaan omaa mulkkuaan mun suuhun. Bill alkoi nussimaan mua perseeseen, ja setä antoi kannustusta: "Well my boys, Fuck this little white ass siis boy, enjoy while you can". Let's see next test...

    • Anonyymi

      kun kalu kovenee suussa on mahtava tunne muutama imasu syvälle johan tulee mutta sitten jatkaa

      • Anonyymi

        On se kumpa löytäs panijan


    • Anonyymi

      pehmeä kalu on ihana ottaa suuhun aloittaa ja tuntea kun kovettuu sitten syvälle edestakaisin ja laukeemisen sykkeen juuressa tuntee huulilla vielä puhdistus kielellä

    • Anonyymi

      kyllä mulla om peppu imiessä sykkii ja kuvittelen miltä tuntuis usein myös käännyn olenhan putsannut sitä varten valmiiks ei liukkaria kivun jälkeen alkaa nautinto suurempana

    • Anonyymi

      somaleilla on tosi pitkät kalut kun ne on niin pitkiä muutenkin, aika ohuet mutta pitkät, menee syvälle kurkkuun, bläkkärissä voi kokeilla

    • Anonyymi

      KIIHOTTAVINTA OTTAA KERRAN LAUENNUT KALU SUUHUN SAADA IMEMÄLLÄ UUDESTAAN KOVAKS ANTAA LIUKUA SYVÄLLE KURKKUUN JA TUNTEA KUN ALKAA SYKKIMÄÄN UUSI LASTI ON VIELÄ MAKEAMPAA KUIN EKA

    • Anonyymi

      TOTTAKAI OMAKIN KOVENEE SILLOIN PEPPUUNI SAIS LAITTAA KUINKA SUURTA HYVÄNSÄ KYLLÄ MUN PEPPU SYKKII KUN OTAN SUIHIN

    • Löytyiskö Kemijärveltä gloryholea?

    • Anonyymi

      mahtavin hetki kun pehmeä kalu alkaa jäykistyä suussa olen tehnyt jotain oikein sitten vaan pitkää liukua kurkkuun imua ja kieli liikkuu syke kertt nyt tulee jatkan hitaasti tää toiinen kovetus vaatii aikaa mutta onnistuu nyt kun saa peppuun pano on pitkä kestoinenoma anaali orkku tulee varmasti ja laukean

    • Anonyymi

      Se et iso kyrpä on mun edessä ja mun päästä otetaan kovaa kiinni,,sit se tunkee sen mun suuhun ja on raju.Se tunne kun taju lähtee samalla,hullua...Mut lisää..kovaa

      • Anonyymi

        Juuri noin panija ottaa ohjat, päästä kiinni nussii kunnolla.


    • Anonyymi

      Mä imen säännöllisesti yhtä karvasta arabia tai oikeastaan taitaa olla kurdi. Se tulee mun luokse ja heti eteisessä mun pitää imeä halukkaasti ja nopeesti yksi lasti. Sitten emnnään sänkyyn ja alan nuolla kaikki karvaset paikat ja joo-o on aika karvanen, pepun ja kivesten välissä runsaasti karvotusta. Sitten imen pallit ja ja sitten uudestaan kyrpää joka on aika suonikas ja ylöspäin kaartuva, sellanen karvasen miehen paksu kulli. Joudun imemään varmaan noin 15 - 2o minuuttia jasitten taas tulee sykähdyksittäin upeeta kermaa. toisella kerralla varmaan 5 ryöpsähdystä. Imen puhtaaksi ja joskus vielä haluaa peppua ...

    • Anonyymi

      UPEETA IMEÄ PEHMEETÄ KALUA SAADA KOVETTUMAAN NUOLLA JA IMEE SAADA PURKAUTUMAAN NIELASTA JATKAA KUNNES KOVETTUU UUDESTAAN PANO VOI ALKAA

    • Anonyymi

      Olen mies ja tottunut imemään. Parasta ja terveellisintä sperma on kun sen saa imeä suoraan peniksestä. asilloin se joutuu mahdollisimman vähän kosketuksiin ilman kanssa. Nautin miehen imemisestä aina kun on vain mahdollista.

      • Anonyymi

        Kerran imin levähdys parkisssa kymmenisen vuotta sitten ekaa kertaa, jännitti niin pirusti ja hävetti aluksi. Morkis kesti muutaman päivän oli pakko saada uudelleen. Olen tyhjentänyt upeita kaluja ehkä 150 mieheltä. M 60v


      • Anonyymi

        Maku muuttuu heti jos esim. laukeet lautaselle ja nuolet siitä. Imenyt ja sanon imettävälle kun tulee pidä kalu syvällä kurkussani.


    • Anonyymi

      Mitään homoilua en harrasta. peniksestä imen spermat nieluuni aina kun se vain on mahdollista. Sperma on mielestäni maukasta ja terveellistä. Onk o Tampereella mahdollista missään saada tästä hommasta nauttia.

    • Anonyymi

      Itsellä myös käynyt viime aikoina mielessä että kun löytäisin luotettava kaveri jonka kanssa runkkaa ja imeä toistemme kulleja . Olen usein nauttinut omaa spermaa mutta haluaisin myös imeä toisen kullia ja nielaista spermat.
      M 64 ukm CD💃

    • Anonyymi

      ex tyttis oli tosi hyvä otti myös syvälle ihmettelin kerran toi yhen kaverin ja mun piti sit imee opetti nenä hengityksen ja kuinka rentoutan kurkun ja hyvän asennon ja niin vaan minäkin sain karvat nenääni vasten myöhemmin useita kavereita meidän kans seksi leikeissä kaikki tykkäs suu hoidoista

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      itse ainakin kiihotun ja kovetun kun imen usein myös laukean itsekin kun sperma ruiskuaa suuhuni ien heti uudestaan leikin kielellä nyt mies jo itsekin rupeaa panemaan otan syvälle ja vielä syvemmälle kunnes karvat nenässäni silloin ainakin laukeen katson ylös ja nään miehestä että kohta tunnen paisunnan ja kyllä sitä tuleekin nautinto henkinen itselle minä tein sen

    • Anonyymi

      kun katson filmejä suihin otto näyttää hyvältä mutta mietin myös mahtuisko tuo mun peppuun isoa ois ihana kokeilla

    Ketjusta on poistettu 340 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe