Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marika.lamsa
profiilit
marika.lamsa
marika.lamsa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No pitää vähän harkita sitä uimista, ku mä uin viime kesänä paljo, aina vaan ku mahollista :)
Oon vielä 14, mut ens viikol 15 ;) Eikä se sun ikä mua ainakaan haittaa, samapa tuo on minkä ikäsiä ihmiset on, jos ne on kivoja ja osaa auttaa... =)
Miten sä hoidat sitä koruas? Kuinka usein puhdistat? Millaisesa paikassa otit sen, pitikö sulla olla porukat mukana tai joku allekirjotus tai jotai? :D
23.04.2006 13:18
Laitettiinko sulle joku "hoitokoru" siihen?
Ku yks mun rinnakkaisluokkalainen oli ottanu ampumalla ja sille laitettiin semmonen hoitokorvis siihen. Ja olihan se aika iso :) Ei viittis koulussa pitää semmosta, mut jos oottaa kesään, niin en voi sitte uida... :/
Minkä ikänen muuten oot? =)
Ilmottelen jos saan luvan :)
22.04.2006 15:30
Mä en valitettavasti oikein tiiä noita uloskasvu riskejä :(
Luin edelliset viestisi ja muutama päivä sitten
kävin lukeen http://www.wormz.org/ -sivuilla lävistyksistä... Oon miettiny et pitäs unohtaa pelot sen ottamisesta, mutta nyt kun luin tuolla, niin hirvittää vaan enemmän :/ Siellä sanottiin ettei mitään sais ottaa ampumalla, etten sitten oikein tiiä, ku olin just ampumalla sunnitellu ottavani...
Käy säki tuolla kattoon, että onko siellä niitä uloskasvu -juttuja (en muista)...
21.04.2006 21:16
...se on kyllä totta, että siitä tulee väärä kuva. uskon sinua ;)
Mutta mulla oli se kaveri sana suluissa, ja ite en ainakaan aatellu sanoa että tärkeä kaverina, ku mä tarkotan että tärkee ihan muulla tavalla...
19.04.2006 19:51
Eli jos ymmärsin oikein, poika ei tiedä, että sinä tai se toinen tyttö tykkäätte hänestä?? :)
Mulla on melkein sama tilanne. Kuulin joulun jälkeen kaveriltani että hänen joku toinen kaveri tykkää samasta pojasta kuin minä. Menin ihan sekasin. Päätin että mun pakko tehä asialle jotai, että poika huomais minut ennen sitä toista. (en tiedä vieläkään kuka se toinen tyttö on) Aloin katella poikaa (okei, olinhan mä koko ajan ennenki katellu sitä) enemmän ja kerran juttelin hänen kanssaan liikuntatunnin jälkeen (poika on eri luokalla, mutta ollaan samassa valinnaisen liikunnan ryhmässä, ja en tunne häntä juuri yhtään, hän on ujo). Hiihtolomalla tekstattiin sitte yhtenä iltana muutaman viestin verran. Siitä eteenpäin poika on katellu mua enemmän (nykyään ollaan kumpiki kyylätty toisia yhtä aikaa ja katottu silmiin) ja muutaman kerran tervehtiny vastaan tullessa. Toivottavasti tästä tulis jotai
19.04.2006 15:47
...seurakunnalle!
Idea oli mun kaverin ja sitte innostuin myös siitä. Käytiin sit meijän tulevan riparin nuoriso-ohjaajalta kysyyn paikkoja. Ja päästiin.
tetti on tuokokuus.
Suunniteltiin valmiiksi jo meijän tuleva "työjärjestys". Eli ekana päivänä ollaan toimistotöissä, tokana kirkossa, kolmantena päiväkerhossa ja to ja pe järjestämässä päihdelabyrinttiä. Mahollisimman monipuolisesti ja meille luvattiin et jos me halutaan lähtä joku päivä vaikka esim.kinkereille mukaan niin saahaan lähtä tai vaikka kanttorin mukaan jonnekki :)
Ja lisään vielä etten oo uskovainen. ..
17.04.2006 15:48
1 / 1