Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei pahemmin silmääni häiritse kulkekoon jokainen mimmoisissa loimissa tahansa, mutta kauniit ja persoonallisuutta korostavat vaatteet kyllä noteeraan.
Tuli vaan mieleen kun jouduin viimeksi turvatarkastukseen niin miten mahtavat näitä burkanaisia tutkia. Koska nyt oli tosi tarkka tarkastus, siinä keskellä lattiaa seisoin ja nainen tutki rintavarustukseni ja vyötärön ja lantionseudun tosi tarkkaan, tarkemmin kuin koskaan ennen. Työnsi esimerkiksi kätensä rintaliiveihini puseron päältä joka ainoalta puolelta ja päältä ja alta, edestä ja takaa joka mutkassa käpelsi. Samoin kun vyötä ei pyydetty poistamaan vaikka tarjouduin, se kanssa tutkittiin päältä ja alta. samoin lantion seutu. Tavallisesti sitä vain pyyhkäistään sivut ylhäältä alas ja sillä siisti.
Vievätkö burkanaisen koppiin vai miten se oikein tapahtunee.
02.04.2016 23:58
Yhden järjen niihin voisin kyllä kehitellä ja se on sellainen, että olen nähnyt vain hyvin tiukkoja pillifarkkuja joissa ne viillot ja revityt kohdat juuri polvien kohdalla. Jos on kauhean tiukat housut niin kyllähän povet vaatii liikkuakseen jonkinmoisen tilan. Ja jos kangas ei ole stretsiä sieltä venyvämmästä päästä niin repimällä polven kohta tilaa polvelle saadaan. En tiedä itse en saisi niitä voillakaan jalkaan sellaisia pillifarkkuja, suorat ovat paremmat ja lököissä en ole nähnyt pahemmin repimyksiä. No, en ole kyllä mikään muodin asiantuntiaja. Pidän aikalailla perusvaatteista, joissa viihdyn, trendit menköön menojaan.
02.04.2016 23:43
Oolalaa, ai sä ootkin sen Robertin kavereita...
02.04.2016 20:42
Kiitos terveisistä, miks sä saksalaista eiks siellä ole omia hyviä paikallisia.
Kerrohan se plokkis niin vilkaisen senkin tässä joutessani. Laitan vaikka terveisiä.
Varo pommimiehiä kun takki auki siellä viiletät.
02.04.2016 20:32
Huppusilmillä "...naisellisesti ja kauniisti pukeutuvia musliminaisia, joiden tyyliä voi vain ihailla."
Totta. Olen huomannut että heidän asunsa on yleensä valmistettu hyvistä kauniisti laskeutuvista kankaista, ei mitään retonkia, fliisia ryppyneulosta tai farkkukansaa. Ilo katsella... tosi kauniita väriyhdistelmiä olen myös heidän pukeutumisessaan nähnyt.
02.04.2016 19:55
Siihen järkeen on pakattu niin paljon tavaraa, siinä pyörii ainakin äly, älli, lahjakkuus, ajattelu, hoksottimet ja ehkä mielenterveyskin ja paljon paljon muuta.
Jokainen on saanut oman määränsä omanlaistaan tavaraa tuota pakettia ja käyttää varmasti ihan omissa rajoissaan hyvin sitä. Toisilla on enemmän ja toisilla vähemmän hyötykäyttöä. Voihan toki olla ettei kaikki saa riittävästi omasta paketistaan käyttöönsä ja on näinollen alisuoriutuja.
Eipä ole syytä tai huolta kantaa muitten järjestä ja sen käytöstä. Tähän kohtaan voisi yhden sananlaskunkin heittää, jos on lusikalla saanut ei voi kauhalla kahmaista. Yritetään vaan ymmärtää ihmistä, sitä me kaikki tarvitaan, ymmärtämystä ja hyväksyntää.
02.04.2016 14:05
Kyllä vanhenemisestakin jaksaa vielä innostua ja siitä jopa löytää hyviä puolia. Enää ei tarvitse tärkeänä nöpöttää joka paikassa, voi huoletta antaa mennä. On jo nähnyt ja kokenut niin paljon ja ymmärtää nämä elämän peruskuviot ja tajunnut mikä ja ketkä ovat tärkeitä juuri omassa elämässä. Koskaan ei kuitenkaan unohda uuden etsimistä ja löytämisen iloa.
Ulkonäköpaineille antaa piutpaut, omassa elämässä niitä en ole raskaana mukanani kantanutkaan, olen kevyesti hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen. Oppinut tuntemaan tämän naisen perin pohjin, mutta yllätyksille olen aina jättänyt portit kuitenkin auki.
Pari kymmentä vuotta värjäsin tukkaani milloin minkin väriseksi ja luonnollinen vaalea väri oli muisto vain. Siitä hommasta luopuminen oli kyllä suuri helpotus, se täytyy tunnustaa, ja itse toimenpide vei aikaa aika pitkän tovin. Kunnes lopulta löytyi se oma väri, ja harmaakin on juuri sellainen josta pidän. Meikkiinkään en tarvitse kuin hajuveden ja huulipunan.
Kunnosta ja syömisestään pitää kyllä pitää hyvää huolta, kun olen huomannut, että joka vuosi uuden rempan saa vaivoikseen, jos unohtuu sohvailemaan tai muuten lepsuilee. Kaikista arvaamattomin kenkkuilija on tuo mieli, jos alakulolle antaa pikkusormensa niin koko käden se vie helposti, ja sekin on tahto asia, kukaan muu ei pidä minun mielestäni huolta ellen minä itse vaikka kuinka olisi ympärillä rakastavia ihmisiä. Joskus voi tulla eteen päivä jolloin kaikki romahtaa mutta vanhuudessa senkin on jo kokenut ja osaa suhtautua oikein omalla tavallaan.
Muuten, rakastaminen ja rakastuminen ne nuorentavat, sen olen huomannut ja niitä veijareita ei kannat väheksyä vaan kutsua tupaan vaan kun ne oville kolkuttavat.
02.04.2016 10:33
Onnellisia miehiä on kiva katsella ja kuunnella
https://youtu.be/ebil6rgloNc
02.04.2016 10:02
Kävin just yökaupassa vähän ennen sulkemista prismassa, ja siellä ei tosiaan ollut hiljaista, johtuikohan tilipäivästä vai perjantaista vai aprillipäivästä vai mistä lie.
Siellä oli iltalehden tai sanomien kannessa, että huhtikuussa jo +20 astetta lämmintä, olikohan aprillipila vai joko pitää kaivaa kesävaatteet naftaliinista.
02.04.2016 01:09
Täytyy sanoa, ettei koko päivää jaksa enää mitenkään,
mikähän siinä oikein on.
Mutta hullutella voisi vielä puoli päivää ihan kevyesti.
Ja itse riekkuminen vain teräviä pyrähdyksiä, ettei ahistamaan rupea.
Pienet kuolemat vielä menee mutta isoo ei kehtais mitenkään vielä tässä iässä.
Olisi se kauhea kuolema jos sattuisi siihen kuolemaan, olen kuullut, että jollain on pumpusta niin ottanut, että henki lähtenyt, vanhalla miehellä tietty nuori innokas nainen, ei kait ne naiset siihen kuole.
01.04.2016 17:13
Me käytiin kuutamossa aina yöuinneilla meressä. Vieressä pulikoi usein pariskunta, tällä naisella oli uimapuku kuin meillä tuulipuku vain kasvot näkyivät ja kädetkin oli peitetty niin, että jotkut nauhat menivät sormien välistä.
Hauskaa heillä niin kuin meilläkin uimapukueroista huolimatta.
01.04.2016 14:23
Ilmeisesti kyseessä on heidän uskonnolliseen vakaumukseen ja säädyllisyyteen olennaisesti liittyvä asia, peittää päänsä ja kaulansa yms.
01.04.2016 13:46
En tunne sen paremmin heidän kuvioitaan, mutta on varmaan kaksi vahvasti eri asiaa oma mies ja vieras mies.
Aika paljon liikuttiin turkkilaisten kanssa silloin koska yhdellä nuorella oli turkkilainen nuori poikaystävä ja poikaystävällä oli aina jokin sukulainen mukana. Tämä sukulainen esimerkiksi valvoi sellaista asiaa, että kuljimme kadulla oikeassa järjestyksessä. Joskus tosi huvittava tilanne kun illalla käveltiin rannoilla niin nuorten naisten piti kulkea puskan puolella, jos käytävällä tuli vieraita miehiä vastaan. Me vanhat saatiin mennä missä haluttiin mutta nuoria naisia vahdittiin tosi tarkkaan.
01.04.2016 13:33
Eiköhän vaan vieläkin niissä kukkakimppujen mukana seuraavissa pussukoissa ole jotain sokeripitoista ravinnetta ja lisäksi jotain bakteerien kasvua ehkäiseviä aineita.
Voikukkaseppeleitä olen vielä nykyäänkin tehnyt niitä lapsille jos kukat sattuu hyvälle hollille.
Lapsena sain aina nuhteita kun voikukkaseppeleitä väänsin, jos oli valkoinen mekko päällä se oli täynnä tummia pieniä renkaita ja jos oli tummempi vaate niin siinä ne voikukan nestejäljet näkyivät vaaleina. Ja taisivat olla huonosti pesussa lähteviäkin mokomat rinkulat
01.04.2016 13:23
Olisi varmaan ollut mielenkiintoista kuulla mitä olisi vastannut jos häneltä olisit kysynyt asiaa.
Vuosia sitten kun olin Turkissa ja käytiin paikallisen mummon (ikäiseni hän oli)luona syömässä ja muutenkin jutusteltiin, Hänellä oli aina huivi päässä niin, ettei hiuksia näkynyt lainkaan. Kerran sitten pyysin, että hän heittäisi huivin pois, olisi ollut mukavaa nähdä miten hän sitoo hiuksensa huivin alla. Hän ei suostunut siihen, vaan selitti, että hän on syönyt monta lääkekuuria ja hänellä on huonot hiukset. Tyydyin vastaukseen vaikka mielessäni ajattelin, että vaikka oltiin pienessä porukassa niin hiuksia ei vieraalle paljasteta, varsinkaan jos paikalla on vieras mies esimerkiksi.
01.04.2016 13:07
Samettikukkia kasvatetaan täälläkin, niin helppoja ja niitä ei tarvitse kovin aikasin laittaa kasvamaan. Vähän aina esikasvatan, muuten ne hukkuisi tuonne heinän sekaan, mutta sitten niistä saa tosi kivoja reunuskasveja kun jaksaa vain kastella.
Aina jotain uutta oppii, kun täällä pyörii, lauseesi "pidän enemmän samettikukista kuin samettiruusuista". Olen ikäni luullut, että ovat yhtä ja samaa, eikun kuuklettamaan ja eri juttujahan ne ovat, kukka ja ruusu. Samettikukista pidän minäkin enemmän.
Sitten samettikukat on siitä kivoja, että saa siemenet omasta takaa kun keräilee edellis kesän törröttäjistä siemenet, niin saattavat vieläkin itää.
01.04.2016 12:55
Aikas kivasti sulle käynyt,
yhdessä moppaaminen on mukavaa,
eihän siitä voi tulla kuin onnelliseksi.
01.04.2016 11:38
Olenpas vähän eri mieltä kanssasi, ei ole Olavi Virran voittanutta,
Kuvissa sulle vähän somaa naiskauneutta viisikymmentäluvulta.
https://youtu.be/CujvgGdiTuQ
01.04.2016 00:08
Unikon ja ruusun välissä keikun, molemmista tykkään.
Vihkikukat näkyy enää kuvissa, vaikka kauan niitä säilyttelinkin, oli vaaleanpunaisista pienistä ruusuista ja valkoisista harsoista koottu kranssi päässä vaaleilla hiuksilla ja lisäksi pieni kimppu, voi, että oli kaunis morsian ja vielä raskaana, niin oli senkin vuoksi tosi kaunis, eikä sulhasessakaan mitään vikaa.
Mutta kukkiin... ruusuja on pihassa ja varsinkin pionit, ne kukkii upeasti vaikka ovat neljäkymmentä vuotta tuossa samassa paikassa kukkineet. Sitten on lemmikkejä ja liljoja, kaikkea mahdollista, ei ole paljon suunnitelmista tietoa, tökätty sinne ja vaihdettu tänne. Tykkään kaikista kukista ja ne varmaan tykkää musta kun ne jaksaa vaan kukkia ja kukkia kunhan saavat keväisin hevosenlantaa.
Sitten sorrun kaupassa reilunkaupan ruusuihin tai muihin hortuksiin viikonloppuisin ja muulloinkin, aattelen aina että tässä nautin viikon tupakkini ja viinani.
Olen testannut paikkakunnan kukkakaupat markettien lisäksi ja tiedän mistä puotista kannattaa ruusut ostaa jos haluaa hyviä ja kestäviä.
31.03.2016 23:48
En ihan vieläkään päässyt jyvälle, että VR kökö se sinua kismittää.
Se on kuule, sitä demokratiaa, joka suomessa jyllää. Neljän vuoden välein sinne ruksit laitetaan ja muulloin ollaan sitten suhtkoht hiljaa.
Olen äänestänyt yhden mahdottoman rehellisen tuntemani sinne eduskuntaan, mutta kun se yksi ei niitä rattaita pysäytä vaikka kuinka olisi eri mieltä ja kapuloineen heiluisi.
Hyvä veli-systeemistä päästään kun sinne äänestetään naisia, fiksuja koulutettuja osaavia naisia. Miltäs se ajatus sinusta tuntuisi, äänestää hyvää naista.
30.03.2016 22:37
115 / 182