On hiljaiseksi palsta mennyt

kylätiehiljeni

ketään näe täällä en nyt
turpeeseen jäi pystyyn kuokka
poissa koko ikäluokka.

74

966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaista

Joo ei kuulu elämöinti.

• Hiljaa_hyvät_tulee

Juna hiljaista miestä ja naista kuljettaa...
        Aaaaprillia, konduktöörit ottivat ennakkoa ja aprillaavat jo huomenna.

• mites.se.nyt.näin

Ovat sairastuneet kevätmasennukseen ;)))

• Asensin-lumihangen

Ei vaan kevät asennukseen. Keväässä on iso urakka asentaa se kohdilleen. Alkaa esikasvattaa nokkosia parvekkeella, koiranputkia ja mitä vaan. Etsiä kesä heppeneet esille. Shortsit, sukelluslasit, bikinit, hai hai hai saappaat ja vaikka mitä. Kottikärryjäkin tarvitaan keväällä.

• kaikki.aikanaan

Mielensä pahoittajia ovat
      kun ensin hupajavat
      minä minä minä
      oikeassa aina
      mikään ei mieltä paina
      totuus on karu aina
      ei ole mitään
      muuta kuin totuus tään

• leäkär

Ovat kasvojenkohotuksessa!

• ent.siivoojaparka

Heti kamala kysely perään, kun istuin vähän aikaa vessassa.

• mitä.tekis

Mää oon huomannu sen että oli paikalla tai poissa nii aina on väärin tehty.

• Sää-Mää-Pilvipoutaa

Mä vasta tulin kun on koko päivä mennyt live vatulointeihin. Tapahtunut vaikka mitä ja nytkin kaiken ohella seuraan uutisia.

• missä.vika

Ei edes lätinää kuulu

• niin.minäkin

Kaikki odottavat hunkszia tietenkin.

• voikusais

Kaikki muorit oottaa lirkkulässyttäjää tuomaan iloo ja lohtuu elämääsä ;)))

• niin.minäkin
        voikusais kirjoitti:

Kaikki muorit oottaa lirkkulässyttäjää tuomaan iloo ja lohtuu elämääsä ;)))

Ei ole mikään lässyttäjä vaan MIES.

• misä.mää.oon
        niin.minäkin kirjoitti:

Ei ole mikään lässyttäjä vaan MIES.

Taitaaki olla itte asialla ja kerjätä kaipuuta ;)))))

• henrjii

homma meni ginaseksi
      lähti niin kuin tinaseki
      kotosi kuin veneentappi
      turha ompi soutoo ennee

• sitäpä oon katellut hetken aikaa
      mikä on kun juttu ei raikaa
      varmaan on laitettava riimittely aloitus
      siin kaik vois sanoa ,mikä kammotus
      siitäpä se tammi aukenis
      ja kroppa raukenis
      vois mailman raiteilleen laittaa

• Mielipaha

Ehkä sun ei olis kannattanu nimitellä kirjoittajia mummoiksi helvetistä, vai mitä.

• Mielipaha kirjoitti:

Ehkä sun ei olis kannattanu nimitellä kirjoittajia mummoiksi helvetistä, vai mitä.

Vaikka miettisin miltä kantilta tahansa niin en peru sanojani.
        Se porukka mikä silloin siellä puskissa riehui ei olleet mitään keijukaisia.
        Pahinta oli se kun se alkuperäinen asia hukkui ja muuttui henkilökohtaiseen sättimiseen.
        Sinisellä ystäväni sinisellä ,se on oikea väri.

• ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

Vaikka miettisin miltä kantilta tahansa niin en peru sanojani.
        Se porukka mikä silloin siellä puskissa riehui ei olleet mitään keijukaisia.
        Pahinta oli se kun se alkuperäinen asia hukkui ja muuttui henkilökohtaiseen sättimiseen.
        Sinisellä ystäväni sinisellä ,se on oikea väri.

Höpö höpö.
        Vähemmistön on tyydyttävä enimmistön päätöksiin ja kuulut sinisellä nikilläsi palstan vähemmistöön.

• ei-sini-jyllää

jutspa noinniin. sini sittiset alkaapi olla katoova kansaneläke elikkä palstan osa tms.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Höpö höpö.
        Vähemmistön on tyydyttävä enimmistön päätöksiin ja kuulut sinisellä nikilläsi palstan vähemmistöön.

Höpö höpö sinnekkin puskaan,on sillai helpompaa kattella peiliin kun tekee miten lupakiin

• koti-kiusattu kirjoitti:

Höpö höpö sinnekkin puskaan,on sillai helpompaa kattella peiliin kun tekee miten lupakiin

Ei se muuta mitään millä kirjoittaa, niin kauan kuin palstan säännöt ovat mitkä ovat. Vaikka kuinka käyttää aina samaa nikkiä, niin silti teillä on se ainainen epäily siellä takana. Vihjailuja piisaa sinne ja tänne, ja vähintäänkin pari kertaa vuodessa. Äh, sori, unohdin Hunkzsin, laitetaanpa että kerran kuussa.

• hullumiesprkl
        hmp.f kirjoitti:

Ei se muuta mitään millä kirjoittaa, niin kauan kuin palstan säännöt ovat mitkä ovat. Vaikka kuinka käyttää aina samaa nikkiä, niin silti teillä on se ainainen epäily siellä takana. Vihjailuja piisaa sinne ja tänne, ja vähintäänkin pari kertaa vuodessa. Äh, sori, unohdin Hunkzsin, laitetaanpa että kerran kuussa.

Hunkszta kun on kyse niin 1-10 kertaa päivässä jotain epäilyjä joitain kohtaan.

• hullumiesprkl kirjoitti:

Hunkszta kun on kyse niin 1-10 kertaa päivässä jotain epäilyjä joitain kohtaan.

En mä kenenkään hulluudesta tiedä, ehkä se on jotain satiiria.
        Ja nyt taisin ansaita ittelleni jo valmiiksi huhtikuun epäilyt, otin aiheen puheeksi.

• varma.puska.musta

Ettet vaan kirjoita puskista nytkin, oot väärentänyt nimmarisi, se on helppoo kuvakaapata ja foto soppata pakastevihanneksilla höystettynä eiks vaan?

• Kaikille.avoin
        koti-kiusattu kirjoitti:

Lopettaisit koti-kiusattu nyt jo tuon jankutuksen sinisistä nikeistä ja puskista. Ei nämä säännöt muutu vaikka miten räkytät.

Aikamoisen riitelyn sait jo aikaiseksi vaatimalla että kaikilla pitäisi olla sininen nikki tunnistettavuuden vuoksi. Jokunen kirjoittaja varmasti poistui kauhistuttuaan sitä sättimistäsi.

Lue itseksesi palsta säännöt ja anna kaikkien kukkien kukkia. Oli sitten väri mikä tahansa.

• yks.hailee

Palsta toimii jotenkuten epäilen toimisiko kirjautumispakolla,

• Kaikille.avoin kirjoitti:

Lopettaisit koti-kiusattu nyt jo tuon jankutuksen sinisistä nikeistä ja puskista. Ei nämä säännöt muutu vaikka miten räkytät.

Aikamoisen riitelyn sait jo aikaiseksi vaatimalla että kaikilla pitäisi olla sininen nikki tunnistettavuuden vuoksi. Jokunen kirjoittaja varmasti poistui kauhistuttuaan sitä sättimistäsi.

Lue itseksesi palsta säännöt ja anna kaikkien kukkien kukkia. Oli sitten väri mikä tahansa.

No ei kai täällä kukaan yksinään riitele, että sinänsä voi ruveta siitäkin vääntämään, että kumpi riitaa aloittaa. Onko se se, joka ekan viestin kirjoittaa, vai se joka vastaa? Vai alkaako se vasta kolmannelta viestiltä? Tai siitä kun ensimmäinen mieli on loukattu? Vai siitä kun loukataan takaisin eikä pyydetä anteeksi?
        Oli miten oli, silti tuntuu epäreilulta sanoa että Joku sai riidan aikaiseksi. "Jotkut" olisi parempi ilmaisu.

• varma.puska.musta kirjoitti:

Ettet vaan kirjoita puskista nytkin, oot väärentänyt nimmarisi, se on helppoo kuvakaapata ja foto soppata pakastevihanneksilla höystettynä eiks vaan?

Hehheh :) Naulan kantaan, väärennän itseäni nimmariksi aina kun kirjaudun sisään.

• Kaikille.avoin kirjoitti:

Pientä rajaa valehteluun, näytäppä se kohta missä vaadin kaikkia rekkautumaan.

• musta.palstalainen
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Höpö höpö.

Millä tavalla ja missä enemmistö päätökset tekee kun multa ei ole kysytty mitään?

• ent.siivoojaparka
        musta.palstalainen kirjoitti:

Millä tavalla ja missä enemmistö päätökset tekee kun multa ei ole kysytty mitään?

Osaat näköjään käyttää mustaa nikkiä kysymättäkin.

• omapa.on.asianne

Joutilaisuus tylsistyttää aivot, ihmiset jotka ovat toimeliaita heidän aivotoiminta on vilkasta. Aattelin teidän hiljaisuuden syitä.

• Ei muuta kuin aloituksia tehtailemaan! Täällä taitaa olla muutama nimimerkki joka tekee aloituksen silloin kun jututtaa, hieno tapa minusta. Antaa ja saa.
      Tai näinhän säkin taisit toimia. Teit aloituksen.

• Onhan täällä näköjään porukkaa lähes yhtä paljon kuin normisunnuntain kirkonmenoissa. Tilastojen mukaan niissä käy keskimäärin 10-20 ihmistä.
      Vain pappi puuttuu, häntä jopa kaivataan.

• Äls' muut san. Pappi puuttuu.

• niinpäjoopa

Hyvät ilmat ja luonto kutsuu ulos.

• Näin-täällä

Niinkö.
        Tääl kyllä sataa vettä, satanut aamuyöstä alkaen ja satanee päivän. Katselen tosta ikkunasta kun harakka keikkuu pihlajanoksalla saunan katon yllä. Tiiä, kenelle se esittää stan-uppia ja miksi? Ketään näy mailla halmeilla. Yksi lihava orava viipotti hankia pitkin, lie joutunut seksuaalisen lähentelyn uhriksi ja odottaa poikasia. Se asuu vuokralla naapuri(tyhjän)mökin ullakolla. Ei kuulemma maksa vuokraansa vaikka naapuri on hinnoitellut 100 euroa oravilta, 200 euroa harakoilta, 1000 euroa itikoilta (kesäasukkaat). No häätöjä ne itikat saakin kuulemma koko kesän. Joku niistä tyhmyyksissään törmäilee jopa kärpäslätkään.

• Huomenta. Nyt on tietysti tulossa hienot kevätsäät, sumuinen on aamu täällä, ei malta sisällä aurinkoisella ilmalla olla. Minäkin olen jo melkokauan roikkunut täällä ja
        koen että pieni piiri on, pitäisi saada uusia immeisiä. Näyttää pienenevän vielä. Harmi jos kuitenkin loppuu, ikäihmiset tarvitsevat kyllä tätäkin, on Facebook mutta se poikkeaa tästä. Onhan näitä.
        Aidot ihmiset on kiinnostavia, olkoot sitten millaisia hyvänsä. Pitäisi pysyä ihmisenä. Omia pirujaankin kannattaa yrittää vähän hillitä.
        Kyllähän me ollaan jo opittu. Ei mitään kireää pipoa kuitenkaan, se ei ole kivaa:-)

• paatista

Tiedättekö miksi Nooaa syytettiin ruorijuoppoudesta ?
      Siltä löytyi kaksi mäyräkoiraa.

• vainiiin

HAHHAHAHHAA.))))))))))

• Heikunkeikku

Kyllähän täällä näköjään porukkaa on. Uusia aloituksiakin tullut läjä.
      Näin keväisin ehkä himpun verran hiljenee, koska tulee kaikenmoisia "ylimääräisiä" "hömpötyksiä".
      No ei, ei hömpötyksiä tietenkään, vaan kaikkea kevääseen ja tulevaan kesään liittyviä töitä. Yritän toppuutella itseäni, etten liian aikaisin alkaisi tökkimään siemeniä multaan. Ehdithän sinä, ehdithän sinä, mä ittelleni sanon.
      Ens viikolla kuitenkin ajattelin ainakin siemenkauppaan mennä. On kiva hypistellä niitä siemenpusseja ennen varsinaista tökkimistä:)
      Ulkona viihtyy kauemmin, kun ilmat lämpenee. Haravoimistakin jo halajan. Lumet pihasta kaikonneet.
      Työasioita oon parina päivänä hommaillut, etten ole palstalle keriinny.
      Tällä hetkellä palstan aloitukset eivät ole minulle inspiroivia. Sekin on yks syy, etten niin intoa puhku. Sormet eivät syyhy. Mutta mitäpä minusta, onneksi on aloituksia ja onneksi niihin te muut napsuttelette mielipiteitä.

• siemenpussit

Pikkutuhmaa heikulta ;)))))

• Heikunkeikku
        siemenpussit kirjoitti:

Pikkutuhmaa heikulta ;)))))

Kiitos kuule "siemenpussi" naurusta, joka oikein purskahti suusta pihalle:)))
        Niin, mä oon aina kyllä tykännyt siemenpusseja hypistellä :D

• henrjii

jaahas jaahas nyt on siitinpölyä ilmassa

• kylväjä

Parempi olla siemen itämässä kuin pussissa.

• Heikunkeikku, samat on suunnitelmat, siemeniä itämään pitäisi pian laittaa. Tein inventaariota siemenpusseistani, olihan siellä kaikenlaista, sellaisiakin siemeniä joista en tiedä mitä ne ovat. Jostain syksyllä pussiin kopistellut, takuuvarmana että kyllä keväällä muistan mitä ne on. Yhtä sellaista, josta en todellakaan tiedä mitä se mahtaa olla, oli kukkapenkkiin mistä lie kulkeutunut se kukkanen ja siitä siemenet otin.
        Samettikukkaa ainakin pitää laittaa, ne on niin helppoja, eivätkä hassumman näköisiäkään.

• Heikunkeikku
        henrjii kirjoitti:

jaahas jaahas nyt on siitinpölyä ilmassa

No eikäs ole:)
        Se oli ton toisen vika, ton siemenpussin, joka alko hirmuisesti vihjaileen jotain "siihen" viittaavaa. Vähäkö mä olin ensteks, että mitä-häh, mutta sitte se purskahdus (nauru) lähti vaan tulemaan.
        Päivän naurut siis naurettu. Pois päiväjärjestyksestä. Loppupäivän voikin sitte olla nuttura kiriällä.

• Heikunkeikku
        Ancelina kirjoitti:

Heikunkeikku, samat on suunnitelmat, siemeniä itämään pitäisi pian laittaa. Tein inventaariota siemenpusseistani, olihan siellä kaikenlaista, sellaisiakin siemeniä joista en tiedä mitä ne ovat. Jostain syksyllä pussiin kopistellut, takuuvarmana että kyllä keväällä muistan mitä ne on. Yhtä sellaista, josta en todellakaan tiedä mitä se mahtaa olla, oli kukkapenkkiin mistä lie kulkeutunut se kukkanen ja siitä siemenet otin.
        Samettikukkaa ainakin pitää laittaa, ne on niin helppoja, eivätkä hassumman näköisiäkään.

Minä kans niitä samettikukkia meinaan tällätä. Sekä saareen, että tänne kaupunkiin. Ne on niin helppohoitoisia ja kukkiin myöhälle syksyyn asti, että sen parempia kukkia ei olekaan. Samettikukista tykkään enemmän kuin samettiruusuista.
        Köynnöskasveja myös parvekkeelle, että pääoven viereen.
        Mulla on se paha vika, että alan ihan hulluna kohlimaan siemenpusseja kaupasta. Siemenpussin kun otan hyllyltä kouraan ja katselen pussin kyljessä olevaa kuvaa, niin tulee ostettua se, koska en kykene sitä takaisin hyllylle laittamaan.
        Oon mä pikkuusen maltillisemmaksi tullut ikää myöten. Aikasemmin kun niitä siemeniä on tälläillyt ja sitten kun on kukkien koulutus aika, niin niitten kans on helisemässä. Ruukkua ruukun vieressä ihan älyttömästi.
        Ja entäs sitten kun tulee niitten ulkoiluttamisvaihe. Huh huh. Sitä ei muuta ehikkään tehdä, ku aamulla ravata ees-taas sisältä pihalle viemäs niitä ruukkuja ulos ja sama rituaali sitten illalla, etteivät paleltuisi, jos ulos yöksi jättäisi.
        Kaikkia sitä vaivoikseen ottaakin:) Sillä erolla, että tykkään häärätä kukkien kimpus.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Minä kans niitä samettikukkia meinaan tällätä. Sekä saareen, että tänne kaupunkiin. Ne on niin helppohoitoisia ja kukkiin myöhälle syksyyn asti, että sen parempia kukkia ei olekaan. Samettikukista tykkään enemmän kuin samettiruusuista.
        Mulla on se paha vika, että alan ihan hulluna kohlimaan siemenpusseja kaupasta. Siemenpussin kun otan hyllyltä kouraan ja katselen pussin kyljessä olevaa kuvaa, niin tulee ostettua se, koska en kykene sitä takaisin hyllylle laittamaan.
        Oon mä pikkuusen maltillisemmaksi tullut ikää myöten. Aikasemmin kun niitä siemeniä on tälläillyt ja sitten kun on kukkien koulutus aika, niin niitten kans on helisemässä. Ruukkua ruukun vieressä ihan älyttömästi.
        Ja entäs sitten kun tulee niitten ulkoiluttamisvaihe. Huh huh. Sitä ei muuta ehikkään tehdä, ku aamulla ravata ees-taas sisältä pihalle viemäs niitä ruukkuja ulos ja sama rituaali sitten illalla, etteivät paleltuisi, jos ulos yöksi jättäisi.
        Kaikkia sitä vaivoikseen ottaakin:) Sillä erolla, että tykkään häärätä kukkien kimpus.

Kesäkurpitsansiemeniä näkyi muuten olevan kahdessakin pussissa, salaattia ainakin kahta sorttia, tillin- ja persiljansiemeniä joutuu ostamaan. Mutta niiden maahan laittamiseen on vielä pari kuukautta, ei tarvitse hätäillä.
        Totta tuo siemenpussien hypisteleminen, niin on nättejä kukat päällyskuvissa, ettei malta olla ostamatta.
        Joskus laskin samettikukanalkuja olevan pitkälti toistasataa, nyt olen pyrkinyt hillitsemään itseäni, ei niitä niin paljoa tarvitsekaan olla.
        Minusta on mahtavan mukavaa, kun seuraa itävätkö siemenet ja kuinka monta kukanalkua mullasta puskee. Nehän on kuin lapsia joita hoivaa ja kantelee ees taas, totuttaa ulkoilmaan ja lopulta vie omille paikoilleen pihalle.

• Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

Oi mä tahdon lisätä vielä yhen asian. Oletko Ancelina koskaan laittanut Kelloköynnöksen siemeniä multaan?
        Nykyään mun lemppariköynnös. Kukkii aivan mahdottomasti, kasvaa ku rytiputki nopiaan ja on niin kaunis, etten sanotuksi saa. Suosittelen ihan ihan kaikille.
        Ei mikään nirso kasvi. Nauraa leviäätte vaikka mimmoses ilmas.

• Krassinsiemeniä laitan, liota siemeniä yönyli, tummanpunainen pensaskrassi, lukee pussissa. Yleensä laitan siemenet suoraan maahan, en esikasvata. On se kiva taas katsoa kun kukat nousevat mullasta, huh, nyt mä hurahdin, nyt on pideltävä hevosia :-)

Oi mä tahdon lisätä vielä yhen asian. Oletko Ancelina koskaan laittanut Kelloköynnöksen siemeniä multaan?
        Nykyään mun lemppariköynnös. Kukkii aivan mahdottomasti, kasvaa ku rytiputki nopiaan ja on niin kaunis, etten sanotuksi saa. Suosittelen ihan ihan kaikille.
        Ei mikään nirso kasvi. Nauraa leviäätte vaikka mimmoses ilmas.

En ole laittanut, voi olla että tänä keväänä laitan, ihan sinun innostamanasi.
        Hajuhernettä olen kasvattanut vai liekö tuoksuherne parempi nimitys.
        Krasseja myös, matalaa sekä pitempää laatua, näkyi olevan viime kesäisiä siemeniä yhdessä pussissa.

Samettikukkia kasvatetaan täälläkin, niin helppoja ja niitä ei tarvitse kovin aikasin laittaa kasvamaan. Vähän aina esikasvatan, muuten ne hukkuisi tuonne heinän sekaan, mutta sitten niistä saa tosi kivoja reunuskasveja kun jaksaa vain kastella.
        Aina jotain uutta oppii, kun täällä pyörii, lauseesi "pidän enemmän samettikukista kuin samettiruusuista". Olen ikäni luullut, että ovat yhtä ja samaa, eikun kuuklettamaan ja eri juttujahan ne ovat, kukka ja ruusu. Samettikukista pidän minäkin enemmän.
        Sitten samettikukat on siitä kivoja, että saa siemenet omasta takaa kun keräilee edellis kesän törröttäjistä siemenet, niin saattavat vieläkin itää.

• eppu2

Puoleen päivään asti oli sumua. Nyt paistaa aurinko. Käppäilin tuolla keskustassa tukkani latvoja kohentamassa. 16 euroa otti leikkauksesta, en pidä pahana hintana.
      Nuo siemenpussit täälläkin päässä pyörii.
      Vielä ei ole kiire. Mökillä laitan.
      Krassin siemeniä ainakin, köynnös ja pensas. Joskus esikasvatan, joskus laitan suoraan ulkolaatikkoon. Tuoksuhernettä oli viime vuonna, voi olla, että nytkin laitan.
      Samettikukkia taidan ostaa taimena, olen kyllä joskus itsekin niitä siemenestä laittanut.
      Nykyään tarttee vähän katsoa mitä mihinkin voi laittaa, kun nuo nuorison koirat tuppaa kaivelemaan.
      Olen alkanut suosia ruukkuja ja laatikoita sen takia.
      Orvokkeja ilman muuta ihan ensimmäiseksi ostan, ne kun kestävät pientä yöpakkastakin ja muutenkin tykkään.

• hytinäx1

Heh, ilmottauduin tukkamalliksi , maanantaina puoli yksitoista pitäisi olla kampaamossa ja kampaajat sitten päättävät ottavatko mummun kuontalon käsittelyyn. Minullehan tämä leikkuu ja värjäys ja tukkamallin muutos olisi aivan ilmainen, en saa vaan itse päättää minkänäköinen on lopputulos. Hieman hirvittää, mutta joskus täytyy heittäytyä tuntemattomaan.

• 1eero

Hiljaistako....APRILLIA

• Eikös mustien toive ole toteutunut kun sininset eivät tee aloituksia. Huomasin, että oma viime kevään aloitukseni oli poissaollessani nostettu arkistoista. Joten meitä sinisiä kaivataan. Tietty heti syntyy säpinää kun aloituksessa on sininen nimimerkki. Niin ja mustan tuntemattoman ketjuun tulee vastauksia jos vakionikkejä käyttävät siniset alkavat juttelemaan keksenään.

Aloituksilla ei lie väliä jos sinne tulee kuten tähänkin aloitukseen vakiota jutustelemaan keskenään.

En minäkään pruukaa Prismassakaan mennä tuntemattomien juttusille vaan jos jotain kysyvät vastaan, mutta juttua se enemmälti ei synny.

Aloituksia tehtaillaan, halu jutella on kovaa, mutta mustien mitään sanomattomien nikkien aloitukset keräävät muutamia vastauksia jos vakiot eivät tule kommentoimaan.

Helpoin tapa päästä juttuun on alkaa kuten tässäkin ketjussa keskustelemaan keskustelemaan kevät istutuksista.

Minulla on kirsikkatomaatin, tillin ja ruohosipulin taimia hyvällä alulla. Tänään aion laittaa ne isompiin alustoihin. Parvekkeelle nostin pääsiäisnarsissit, hyvin pärjäävät.

• Ihan.sama.kuka

Vähiin on siniset nikit käyneet, liekö kymmentäkään jäljellä. Mustat valtaavat palstan?

• Lapsellista

Ainoastaan siniset tekevät numeroa aloittajan ja ylipäätään nikin väristä.

• just.niin
        Lapsellista kirjoitti:

Just niin

• ent.siivoojaparka

Hyvinhän sinun mustilla nikeilläsikin tehdyt aloitukset ovat vetäneet. Tosin aika nopeasti sitten olet niihin tullut rekatullasikin mukaan.

• ent.siivoojaparka
        Lapsellista kirjoitti:

Ainoastaan mustat aloittavat asiasta väännön .

• ent.siivoojaparka

Ainoastaan mustat aloittavat asiasta väännön .

Ai jaa, että sinäkin olet entinen siivooja.
        Missä siivosit?

• ent.siivoojaparka

Ai jaa, että sinäkin olet entinen siivooja.
        Missä siivosit?

Enimmäkseen palstalla olen päivystänyt .

• nikkivaras

Enimmäkseen palstalla olen päivystänyt .

Raukkis taas asialla !!!!!!

• kylmätotuus
        Ihan.sama.kuka kirjoitti:

Vähiin on siniset nikit käyneet, liekö kymmentäkään jäljellä. Mustat valtaavat palstan?

Mustat ovat aina mustia, mutta siniset voivat halutessaan olla joko sinisiä tai mustia. Tätä mahdollisuutta myös käytetään aivan yleisesti.
        Siis nuttu oikein, nuttu nurin.

• kylmätotuus kirjoitti:

Mustat ovat aina mustia, mutta siniset voivat halutessaan olla joko sinisiä tai mustia. Tätä mahdollisuutta myös käytetään aivan yleisesti.
        Siis nuttu oikein, nuttu nurin.

Minua kummastuttaa.
        Tällä palstalla ei näy olevan muuta, kun jahdata toisia kirjoittajia.
        Ei sen puoleen, niin on tuolla viiskymppisissäkin. Se vähän, mikä on jälellä, on vieläkin hurjempaa.
        Kai siitä tästä jatkuvasta riitelystä joku hupinsa saa.
        Tämä vuosi on jankutettu sinistä ja mustaa, sinistä jamustaa. On siinäkin järkee.

• kylmätotuus
        k-kotton kirjoitti:

Minua kummastuttaa.
        Tällä palstalla ei näy olevan muuta, kun jahdata toisia kirjoittajia.
        Ei sen puoleen, niin on tuolla viiskymppisissäkin. Se vähän, mikä on jälellä, on vieläkin hurjempaa.
        Kai siitä tästä jatkuvasta riitelystä joku hupinsa saa.
        Tämä vuosi on jankutettu sinistä ja mustaa, sinistä jamustaa. On siinäkin järkee.

Minä en ainakaan jahtaa ketään. Enkä ole edes tänne enää mitään kirjoitellutkaan viime aikoina.

Tuossa viestissäni, jota lainasit, totesin vain asian todellisen tilan. Se lienee sallittua.

Kuka tai ketkä riitelystä huvinsa saavat, sitä sietääkin tarkastella aivan avoimin silmin!

• Jäkätiäjää
        kylmätotuus kirjoitti:

Minä en ainakaan jahtaa ketään. Enkä ole edes tänne enää mitään kirjoitellutkaan viime aikoina.

Tuossa viestissäni, jota lainasit, totesin vain asian todellisen tilan. Se lienee sallittua.

Kuka tai ketkä riitelystä huvinsa saavat, sitä sietääkin tarkastella aivan avoimin silmin!

Jankuttaa kyllä osaat joka kerta kun tänne tuolla nikilläsi tulet.

• kylmätotuus
        Jäkätiäjää kirjoitti:

Jankuttaa kyllä osaat joka kerta kun tänne tuolla nikilläsi tulet.

Kirjoituksesi on muunneltua totuutta.
        Yritä pysyä faktoissa, jos suinkin kykenet!

• hifa

Täh! Olen vasta tulokas, mut onhan täällä juttua jos toistakin menossa. Mitä se sit ennen tätä "hiljaisuutta" oli.

• Hirveetä-hiljaista

Mitä se oli? Vielä hiljaisenpaa, tosi hiljaista. Niin hiljaista että jokaisen miehen viimeinen tippa lahkeeseensa kuului vesiputoukselta.

• Kävin just yökaupassa vähän ennen sulkemista prismassa, ja siellä ei tosiaan ollut hiljaista, johtuikohan tilipäivästä vai perjantaista vai aprillipäivästä vai mistä lie.
      Siellä oli iltalehden tai sanomien kannessa, että huhtikuussa jo 20 astetta lämmintä, olikohan aprillipila vai joko pitää kaivaa kesävaatteet naftaliinista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3108
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2901
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2525
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      51
      2514
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2106
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1779
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      43
      1636
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1572
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26