Vapaa kuvaus




https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

  1. Harmaata, yksi lumihiutale just tuli ja kohta taitaa tulla toinen.
    Mimmoinen sää mattina niin sellainen koko kevään marian päivään saakka, voi itku siis harmaaseen ja hailakkaan saa tottua tänä keväänä.
    Tein tunnin lumitöitä ja selvittelin johtoja kun joulukuusi vihdoin ja viimein konttasi pihalle terassilta, oli kynttilää ja jos jonnin näköistä ledvaloajohtoa. Selväksi sain.
    Yritän olla kuin en olisikaan sillä kohta alkaa taas kolmen viikon putki tuulta, tuiskua ja tuiverrusta arjessa, siinä ehtii monesti odottaa jo pääsiäisen aikaa ja vaikka mitä.
    Nyt tulee jo kolmas lumihiutale, ottaiskohan kopin...
  2. Omalta kohdaltani kiitän tietysti ihan sydämeni pohjasta suorastaan, tosin ymmärrys ei kyllä yllä noin korkeisiin sfääreihin, kun olen vain ruohonjuuritasolla elelevä ja pienistä nauttiva ihminen. Imelyys voi olla niin monenlaista ja et perustellut sitä mitenkään, mutta ehkä ajattelit, että turha heitellä helmiä sioille. Toki noin korkealta saatu kommentti ei johda mihinkään, yhtä imelää ja samanmoista siirappia haluan kirjoittaa. Sillä kaikki mitä kirjoitan on kaipausta, tai jotain sinne päin kirjoitti suuri idolini RR

    Anteeksi, sotkin pakan pahan päiväisesti, toivottavasti kukaan ei loukkaantunut kolarissa.