Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pirtin nurkat mummoja ja pappoja täyteen.
29.01.2016 22:35
Katsele sinä vaan - ei sähköt katkeile, piuhat on kunnossa, vikkelään vaan vilahdellaan, tai no, ei aina niin vikkelään.
29.01.2016 20:42
Mulle tuo olisi tosi hyvä kehotus. Ei siinä mitään ällöä ole. Olisihan se kiva joskus tarjota jostain tositosi vähän, jos myyjä intoutuu moittimaan, että kuinka nyt noin vähän, ihan ilmatteks meinaat siis sen saada. Olisi niin helppoa sanoa, että iteppäs kerjäät kun rohkea kehotat olemaan. Minä olen nyt rohkea.
En muuten ole koskaan netin myyntipaikoista mitään ostanut tai myynyt, ei ole tullut piipahdeltua noin hienoissa paikoissa, ei edes oviaukoissa.
29.01.2016 20:26
Keksikää jokin yhteinen juttu tai harrastus, yleensä jokin mistä molemmat olette kiinnostuneita, ja sitten vain sinne yhdessä jotain tekemään tai katselemaan.
Eipähän tarvitsisi jännitellä kun voisi katsella muutakin vain toisen naaman liikkeitä ja kun tätä yhteistä asiaa seurataan, puhellaan siitä, ollaan tavallaan toiselle kaverina, samallahan siinä tutustutaan toiseen ihmiseen. Ei heti tarvitse niin pitkälle suunnitella, vain se hetki, toivottavasti hyvä hetki. Siellähän sitten voidaan käydä kahvilla, lounaalla jne ja sitten jatkoille jonnekin jos kivalta tuntuu. Mutta jos ei niin kivalta tunnu voi vain kiitellä hyvästä seurasta ja ei tarvitse ikuna enää nähdä.
Kevät on täynnä kaikenmoisia kilpailuja, näyttelyitä ja messuja. Vihon viimeisin paikka mihin uuden kaverini kanssa menisin on elokuvat, vasta viidensillä treffeillä elokuviin.
29.01.2016 20:17
Heh, Heh, Amor Vincit Omnia, Rakkaus voittaa kaiken.
Kaikesta luopuminen ja riisuminen on jo hyvässä vauhdissa ja se kiihtyy päivä päivältä ja vuosi vuodelta, mistään en taistelematta luovu mutta valmiina on oltava, kuin kunnon partiolainen, jonain päivänä luopumaan kaikesta.
29.01.2016 19:57
Voi, että, voi ”lingotut samettiverhot” perjantai ja miehen probleeeema.
Mies vieressä mumisee
kumpi ompi parempi, pehmeä vai kova
siinäpä pulma, sanon, ota sopiva
mitä tuota pohtimaan, kovastakin tulee pehmeä
pitäisikö soittaa entiselle tyttöystävälle
mitä tuota kyselemään
pehmeä vai kova, sinä sen päätät mies
vilkaisee uteliaasti ja on hymyilevinään
vastaan kysymättä kuin suomalainen ikään
minä ainakin ottaisin kovan, ehdottomasti
vihdoinkin mies tekee valintansa
nappaa perunapussinsa ja häipyy kassan suuntaan,
huudan vielä perään: olisit ottanut rosamundan,
vilkaisee vinosti, viittaan kintaallani
sopivasta saa aina hyvää kiusausta.
Mitähän perunaa, kovaa vai pehmeää,
jos vaikka kiusauksella kiusaisin...
https://youtu.be/Z6Nfjnq3WNw
29.01.2016 14:21
Sinulle kyllä sormiani heristän, kaikkea kymmentä, ei kultaseni, ei tuommoista tökköä putkea. Vaikka kuin intohimon sivuraiteilla päästelisit päivän parhaista hetkistä, niin hengitä välillä. Ilmaa pitää jättää, niin kuin kaikkien hyvien asioiden väliin, pitää antaa hengittää, ajatukset ja sanat tarvitsevat alleen ilmaa, niin ja varsinkin rakkaus se ilmaa tarvitseekin.
Mimmoinen on suru,
suihkii sinne tänne,
kaipaus kirvelee kainalossa,
ikävä juoksee itsekseen,
kaartaa kiertää kiemurtelee
mielen sopukoissa
ajatusten aallokoissa
hymyileekin takaa kyynelten
semmoinen se joskus olla voi.
https://youtu.be/uGErJTbHFzM
29.01.2016 07:45
Hitsi, kyllä nyt kaksi kertaa mietin päästänkö sut sinne Mustan Mörön naapuriin.
Sitähän sinkkaliitokset ja pyörötapit sinkoilee pitkin ja poikin niin ja ikiaikaiset hienot lovi ja tappiliitokset on kyllä kohta entisiä kun te siellä yhdessä hauskaa pidätte.
Ai hitsi tulikin väärään paikkaan tämä, sinne edelliseen lärvisalonkiin tämä olisi kuulunut. Vähän pöpperös jo kirjottelee...
29.01.2016 01:12
Viereeni istahtaa vanha mies, tulevana kesänä satavuotias sokea hyväryhtinen paljon naurava pappa, allekirjoitamme yhdessä asiapaperia, kuljetan etusormeani kuin viivaa, sille hän sitten puumerkkinsä taiteilee. Hän kertoo arjestaan, aikamiespojastaan, jonka kanssa asustelee, kylästä jossa elelee, naapurin remontista, jonka valmistumisesta kantaa huolta. Lopuksi kysäisen häneltä: onko elämässä ollut rakkautta ja mitä se oikein on, hän naurahtaa ja katsoo minua näkemättömin silmin: ”Tyttö", pyöräyttää hennosti päätään, ”tyttö, on ollut, kyselet vielä”. Rakkaus on ollut iso asia hänen elämässään. Ensin tulee tarinaa kyynelten kera hyvästä jo pois menneestä vaimosta, kuudesta lapsesta, joista osa on jo kuollut ja lapsenlapsista ja lapsenlapsenlapsesta, joka on rakennellut hänen pihaansa paalinaruvirityksiä, joiden ohjastamana hän liikkuu kaikissa mieleisissä pihapaikoissaan. Olemattoman vihjeen pohjalta hän innostuu kertomaan, kuinka se rakkaus aikoinaan syttyi seurantalon näytelmäpiirissä, Laulua tulipunaisesta kukasta näyteltiin ja hänestä tehtiin Olavi ja tyttö oli Kyllikki, naapuri kylästä, vähän ujo vielä silloin oli. Sitten hän naputtaa polveaan ja tapailee laulamansa laulun sanoja, lauluääni on mennyt mutta sanat hän muistaa. ”Heilani on kuin mustikka, mustikka, mustikka, eikä hän muita muistakaan. Onnenaikaa se oli. Kirjeitä kirjoittelimme, milloin kukakin toimi kuriirina,” pappa jatkaa juttuaan… no, nyt minä en jatka pitempään. Toivottavasti tapaan melkein satavuotiaani myös ensi viikolla. ”Purista kunnolla” hän sanoo, kun saatan häntä molemmista käsistä ovelle, siellä hän haluaa halata ja tietysti halaamme ja kunnolla. Hän hurmasi minut jutuillaan ja valoisalla olemuksellaan, silmiin en voinut katsoa, mutta ääni ja olemus kertoivat paljon. – Mieleeni tuli, että enpäs olekaan virtuaalirakkaalleni vielä rakkauskirjettä kirjoittanut, osaisiko tuota, semmoista, niin kuin virtuaalirakkauskirjettä kirjoittaa.
https://youtu.be/ayIErKNC1yA
29.01.2016 00:29
Tehdään vaan.
En halua tapailla kahviloissa tai tanssipaikoilla, yhtenä keväänä yhden söpöläisen kutsuin luontoretkelle, tuohon läheiseen luonnonpuistoon, neljän kilometrin luontopolku kierrettiin ja repuissa oli syötävät ja juotavat. Se oli niin aikaisin keväällä, että oli vielä sellaisia jäisiä kohtia polussa, tietysti siinä kaikessa tohinassani liukastuin aika pahasta ja kaveri pääsi näin todistamaan ensiaputaitonsakin. Se olikin se kriittinen piste, ettei loppujen lopuksi niin söpöläinen enää ollutkaan.
Kyllä hän vielä alkukesästä ruusuilleni hevosenlantaa hommasi, se pikkusen pelasti tilannetta.
28.01.2016 09:59
Ihana juttu, kiitos, tämäkin mörkö nauraa maha kippurassa vielä huomennakin,
kaikki kaverit koolla.
Täytyy tunnustaa, että Musta Mörkö on tarkkaan ja varmaankin jo pitemmän aikaa seuraillut Lärvisalonkia, huh,huh pitääpä vähän kontrolleerat mitä sanoo ja mitä huilustaan lurittelee. Mutta jos vilauksenkin susta nään niin heti nappaan kainaloon ja kiikutan siniseen lipastoon omien mörköjeni laatikkoon, taatusti teen niin.
28.01.2016 09:43
Tulee, se tulee tänään
se vie kyljittäin, lomittain
sitoo sydämen toiseen sydämeen
se haluaa, että kaikki neljä siipeä levitetään
annetaan ilmaa, lennetään vapaasti vapaudessa
aina se vaatii kaiken, ei siivuja, ei muruja
häkittä, aidoitta, köysittä, liinoitta
vain lämmin lämpimässä se liitää
tunne tunteessa lempeät virtansa löytää
kyljittäin lomittain.
https://youtu.be/CuR4J4tHWt4
28.01.2016 09:25
Vanhoja kirjoituksiaan on hauska lukea, niistä huomaa miten on kasvanut ja mihin suuntaan, omat raapustukseni usein miten huvittavat, vaikka on siellä joukossa tunteita ja sanoja mitkä itkettävät yhä vuosienkin päästä.
28.01.2016 09:22
'hiljasen tyyntä varmuutta' saattaako somemmin sanoa pitkästä parisuhteesta, mutta sinäpä sen osaat sanoa just eikä melkein.
28.01.2016 09:16
Mäkin fanitan sua, ja olenpa napannut yhden lauseesi lentäväksi lauseeksi kielelleni,
' hukassa kuin pieni ihmismummo'. Joka kerta kun sitä käytän muistan kesivää.
28.01.2016 09:13
Joskus olen kokenut, että rakkaus voi olla pelkkä elämän asenne, kuin kepeää vapaata liitoa.
28.01.2016 09:10
Puhut totta, siinäkin asiassa, että yksi maailman kauneimmista...
Hiljaisuudessa sulkea silmänsä ja kuunnella... milloin mikäkin soitin liittyy joukkoon ja hetkeksi vain unohtua.
28.01.2016 09:05
Hyvän valitsit, kokeilu taisi onnistua,
Tästä runoilijasta tulee ensimmäiseksi aina mieleeni umpihanki ja tiensä vanki.
28.01.2016 08:52
Voit toki, saat ihan oman lootan.
28.01.2016 00:56
Äsken kotiin tultuani kävin saunassa ja sitten luin teidän mukavia kirjoituksia rakkaudesta, se mokoma on niin monimuotoinen juttu, Kiitos kaikille ja kauniita leppoisia unia sitten kun ikioman tyynyn tavoitatte.
Päiväkö viimein sulkee porttinsa, yön hiljaisuusko avaa ovensa
arjen tummuus hetken huokailee, pian sen lempeä laahuskin vaikenee.
https://youtu.be/bR3N1yBEGbw
28.01.2016 00:55
134 / 182