Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Jotenkin jaksan epäillä noita kustannussäästöjä jos meillä on vain esimerkiksi viisi.
    Siellä viidessä on liuta niin korkeasti palkattuja pomoja ja tarvitaanhan sitä henkilökuntaa hoitamaan niitä pihtiputaan mummojenkin asioita. Sanovat, että sote kun tulee, pitää perustaa uusia terveyskeskuksia, että palvelu paranee, vaikea uskoa. Rahasta se on kyse, se loppuu, sille ei voi mitään.
    Nykyinen 18 on hyvä alku, suhtkoht valmiit organisaatiot, senkun petrataan vaan niitä, mutta olihan siinä vaihtoehto, että tarpeen mukaan vähennetään, joten luku voi olla pienempikin.
    Koko sote on niin kaukana tulevaisuudessa, että monet herrat ehtii yöriitelyitään vielä pitää ennen kuin kaikki pyörii suunnitelmien mukaan.
    Suunnitelmia on hyvä tehdä, mutta toteen pano takkuaa, ei mikään läpihuutojuttu.
    Itse asun kunnassa jossa kaikki hoituu ja terveyskeskus toimii, mutta se pihtiputaan mummo on tulevaisuudessa kerran kuussa piipahtavan paineenmittaajan varassa joka rupattelee mukavia ja tärkeänä kirjaa, että hyvin mummo jaksaa.
  2. Kyllä täällä voi olla irtolainen, irtolainen olen minäkin, en pahemmin keskustele, kunhan jotain kommentoin, en ole sitoutunut mihinkään, paitsi nimimerkkiini, kauhistuin kun eräänä päivänä totesin, että olen ollut liki kymmenen vuotta jo täällä, joskus panen nenäni joka juttuun ja joskus tympäsee koko palsta, en tunne täältä ketään, eikä kukaan todennäköisesti tunne minua, joillekin ystävilleni olen kertonut nimimerkkini, he seuraavat juttuja, sisäpiiriin en kuulu, niitäkin täällä mielestäni on, palstaystävät keskenään muodostavat oman rinkinsä, se on ihan luonnollista, sorkkimaan ei sinne kannata mennä, pitkiä sättäilyä en viitsi lukea, koen ne kahdenkeskisiksi, ei jaksa kiinnostaa miten on yö nukuttu tai minkälainen nuttu pannaan nyt päälle, ehkä kuuluisivat henkilökohtaisemmalle palstalle, täällä helposti käsitetään väärin, muutamia tosi sydämellisiä kirjoittajia olen löytänyt, pienestä ei täällä kannata suuttua, kerään täältä aineistoa omiin töihini, henkilöhahmoja on hauska rakennella keskustelujen pohjalta, huumoriakin täältä löytyy-joskus, överiksi ei oikein osata kirjoittaa, on niin niin asiallista, jotkut kirjoittajat paljastavat elämäänsä enemmän kuin toiset, jotkut ovat aina vihaisia, toiset vain olevinaan öykkäreitä, 50+palstalla oli aikoinaan hauskempaa, siellä oli paremmin läsnä elämän koko kirjo, täällä junnataan joskus vain palstan sisällöstä, ai niin mihin pitikään vastata, on täällä tietysti pikkiriikkisen ryhmäsidontaa, ei kait tänne muuten uudestaan palaa, sen havaitsee kun pyörähtelee säännöllisemmin, ei täällä tarvitse olla hanakka, on mukana vain itseään kiinnostavissa jutuissa, aina voi loikkia minne haluaa, nyt minäkin loikin ihan muualle.
  3. Kuulostaa hyvältä, ja nyt toiset neuvoa antavat niin saadaan toi Sote hiipimään vähän eteenpäin. Voithan istua tämän yön tässä kaverinani, yhdessä riepoteltais maksimiiliusta ja jos keksittäis jostain minimiilius, ihan tasa-arvon takia, ettei tulisi reklamaatioita. Yöllä ei pärjää mitenkään jos kauheasti reklamoittaa.
    jatka vaan alkkareissas, siirryn kohta minäkin yökköpaitaan.