Onko täällä ryhmäsidontaa?

Sitoumus_nolla

Pitääkö sitoutua hanakastikin palstan sisältöön? Vai voiko olla irtolainen. Jos loikkii muualla, onko sitä porukan pettäjä?

8

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhuhhei

Tää 60 on vanhojen lasten palsta, nämä älyköt ovat jääneet lasten tasolle, tulee mieleen entisten koulukiusaajien sisäsiittoinen kerho.

• kimpassaollaan

Sinäkin kuulut meihin koska tänne kirjoitat.

• Kuikkaja

Ei täällä sivullisia noteerata. Jos joku vastaa, se on veetuilua, että kuis tänne tulit kuokkimaan.

• Kyllä täällä voi olla irtolainen, irtolainen olen minäkin, en pahemmin keskustele, kunhan jotain kommentoin, en ole sitoutunut mihinkään, paitsi nimimerkkiini, kauhistuin kun eräänä päivänä totesin, että olen ollut liki kymmenen vuotta jo täällä, joskus panen nenäni joka juttuun ja joskus tympäsee koko palsta, en tunne täältä ketään, eikä kukaan todennäköisesti tunne minua, joillekin ystävilleni olen kertonut nimimerkkini, he seuraavat juttuja, sisäpiiriin en kuulu, niitäkin täällä mielestäni on, palstaystävät keskenään muodostavat oman rinkinsä, se on ihan luonnollista, sorkkimaan ei sinne kannata mennä, pitkiä sättäilyä en viitsi lukea, koen ne kahdenkeskisiksi, ei jaksa kiinnostaa miten on yö nukuttu tai minkälainen nuttu pannaan nyt päälle, ehkä kuuluisivat henkilökohtaisemmalle palstalle, täällä helposti käsitetään väärin, muutamia tosi sydämellisiä kirjoittajia olen löytänyt, pienestä ei täällä kannata suuttua, kerään täältä aineistoa omiin töihini, henkilöhahmoja on hauska rakennella keskustelujen pohjalta, huumoriakin täältä löytyy-joskus, överiksi ei oikein osata kirjoittaa, on niin niin asiallista, jotkut kirjoittajat paljastavat elämäänsä enemmän kuin toiset, jotkut ovat aina vihaisia, toiset vain olevinaan öykkäreitä, 50 palstalla oli aikoinaan hauskempaa, siellä oli paremmin läsnä elämän koko kirjo, täällä junnataan joskus vain palstan sisällöstä, ai niin mihin pitikään vastata, on täällä tietysti pikkiriikkisen ryhmäsidontaa, ei kait tänne muuten uudestaan palaa, sen havaitsee kun pyörähtelee säännöllisemmin, ei täällä tarvitse olla hanakka, on mukana vain itseään kiinnostavissa jutuissa, aina voi loikkia minne haluaa, nyt minäkin loikin ihan muualle.

• kaunis.ajatus

Aika pitkä virke. Kaikella yshtävyydellä.

• ent.siivoojaparka

rosaliiin:
        """50 palstalla oli aikoinaan hauskempaa, siellä oli paremmin läsnä elämän koko kirjo, täällä junnataan joskus vain palstan sisällöstä..."""
        Mites se nyt sitten meneekään? Olen ymmärtänyt täällä olevan vaikka kuinka paljon entisiä 50 palstalaisia. Kaikki eivät ole vieläkään täyttäneet 60 (kertovat olevansa kymmenenkin vuotta nuorempia), jotkut tämän ikäluokan jo reippaasti ylittäneetkin.
        Mikä se on saanut ne entiset hauskat 50 palstalaiset junnaaviksi?

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

rosaliiin:
        """50 palstalla oli aikoinaan hauskempaa, siellä oli paremmin läsnä elämän koko kirjo, täällä junnataan joskus vain palstan sisällöstä..."""
        Mites se nyt sitten meneekään? Olen ymmärtänyt täällä olevan vaikka kuinka paljon entisiä 50 palstalaisia. Kaikki eivät ole vieläkään täyttäneet 60 (kertovat olevansa kymmenenkin vuotta nuorempia), jotkut tämän ikäluokan jo reippaasti ylittäneetkin.
        Mikä se on saanut ne entiset hauskat 50 palstalaiset junnaaviksi?

En surmin suinkaan tahdo moittia 60 palstalaisia,
        mutta sen kymmenen vuoden matkan varrella on moni hauska ja elämän iloinen nimimerkki kadonnut, jättänyt seikkailut täällä, siitä se ehkä enemmän kertoo kuin tämän päivän kirjoittajista.
        Ehkä se voi johtua siitäkin, että sitä lueskeli uudella innostuneella ajatuksella silloin. Nyt on repullinen jo kertynyt matkan varrella ja se joskus painaa, haluaisi kaikkialta löytää kepeyttä .
        Kaikille aloittajille nostan vilpittömästi hattua, itse en koskaan aloittele mitään, sotken vain välissä tosikkona silloinkin.

• nuormieli

Niinpä "käymässä vain" täällä ollaan, minä piipahdan kanssa vain joskus katsomassa onko mitään kiinnostavaa ja missä mennään. Voi olla ryhmäsidontaa mitä se sit sisäänsä kätkeekään?, minä olen kaikenlaista sidontaa vastaan, haluan ollaa vapaa ja irti kaikenlaisista epämääräisistä sidonnaisuuksista, odotan ja oletan et me 60 osaisimme keskustella näin anonyymeinakin sivistyneesti ja rakentavasti, osanottavaisina ja kannustavina, uhontamatta hersyvää huumoria joka tuo päiviimme ilon ja naurun pyrähdyksiä. Minä myös nostan hattua kaikille aloittajille jotka antavat aikaansa palstalle vastaillen ja viihdyttäen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56