Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joka+päivä+tai+joka+toinen+vaihtaa,+
tänään+valkoiset+pitsit+ja+huomenna+mustat
lilat+ja+pinkit+omina+päivinään.
Alusasuissakin+on+varsin+vikkelät+trendit+väreissä.
Virttyneitä+en+viitsi+katella,++varsinkaa+pidellä.
25.04.2017 12:34
Tihkukoon+tänään
tihkukoon+huomenna
torstaina+aurinko+paistakoon
perjantaina+taas+paistakoon
lauantaina+vielä+poplarissa
sunnuntaina+teepaidassa
maanantaina+hihattomassa.
Silloin+tosi+kevät.
25.04.2017 12:18
Liekki+levotta+loimuaa+roihu+rajoitta+roihuaa.
Sammutin+huollettu,+sokka+irrotettu,
kahvasta+painettu,+suutin+suunnattu,
silti+paloa+mahdoton+sammuttaa.
Halu+tahtona+kiehnää,+tuuli+tuleen+liekkejä+lisää.+
https://youtu.be/dBszHyllM6Y
25.04.2017 12:11
Tähän+kysymykseen+sopii+hyvin+ajatus,+että+jokainen+taaplaa+tyylillään.+Ei+ole+outua+tuo+ei+tää.
Olen+facebookissa+julkisesti+ja+ajoittain,+nyt+en+ole+joutanut+pitkään+aikaan+siellä+käymään+ja+välillä+kuvaan+jokaisen+esiinpuskevan+kukkatupsun+pihallani+jne.
Ei+facebook+eikä+muutkaan+somet+rajoita+elämääni+vaan+rikastuttavat,++koska+omilla+ehdollani+ja+rajoitetulla+ajallani+niissä+piipahtelen.+Olen++tavannut+vanhoja+opiskelukavereita+facebookin+kautta+ja++käytän+sen+viestiyhteyttä+viestittelyyn+ja+siellä+on+muutamia+hyviä+ryhmiä,+ihan+omia+rupattelurinkejä+ja+sitten+henkilökohtaisempaan+myös.
+Esimerkiksi+oman+paikkakuntani+puskaradiota+olen+käyttänyt+onnistuneesti+esim+katoamistapahtumissa.
Siellä+olevat+ovat+merkityksellisiä+yhteyksiä+ja+tärkeitä+ihmisiä,+muutama+opettajani+on+hauska+sitä+kautta+seurata+koske+he+ovat+tosi+aktiivisia.+Tuntemattomia+en+kutsu+tai+hyväksy+kavereikseni.
On+sen+välityksellä+myös+hauskaa+jakaa+hyviä+linkkejä+ja+ajatuksia,+joita+haluaa+jakaa+toisten+kanssa.
Skype+ja+whats+appia+käytän+kovasti+mutta+twitteria+ja+instagramia+en+käytät+lain.
23.04.2017 10:49
Renkutusta++parhaimmilllaan...
Saipalla+lätkä+lentää,,+Porissa+patasydän+sykkii,++Turussa+hunajata+hunajata+,+
Jypin+pronssia+kohta+kompassilla+juhlitaan.
Mutta+tätä+kohta+Kuopion+torilla+huudetaan...
https://youtu.be/utaSn8Fz5mo
22.04.2017 13:37
Pieni+vinkki+aloittajalle,
sä+voisit+laittaa+eksitillä+taulukon,+jonne+jokainen+saisi+naputella+omat+alkoholitietonsa,+milloin+ja+minkä+pullon+avaa+ja+milloin+sulkee,+kuin+kännissä+iltansä+häärii,+kun+sua+ne+nyt+niin+kiinnostaa.+Silloin+olisit+selvillä+kaikista+meistä+sosiaalipummeista+ja+muistakin+kirjoittelijoista,+voisit+tarkkailla+kommenttien+tekstiä+ja+oikeinkirjoitusta.+Kaikki+olisi+sinulle+helpompaa.
22.04.2017 11:02
'pekkapeluri'
tulevana+kesänä+saat+handicappiä+pienemmäksi,+kyllä+se+siitä.
Mutta+tuota+toista+lukemaa+ei+kannata+kovin+korkealle+kohottaa,+kakskymppisestä+saat+jo+mustelmia+ja+keuhkokuumekin+voi+yllttää...+niitä+arvoja+kannattaa+aina+tarkkailla....
22.04.2017 10:49
Eipä+ole+ollut...
olen+tosin+kuullut+vihreästä+kortista+golffareitten+puhuvan.+Kelaajan+taitojen+ja+tietojen+pitää+riittää+kentällä+golfin+pelaamisen.
Noi+autoilijatkin+puhuvat+vihreästä+kortista+kun+ulkomaille+lähtiessä+miettivät+onko+autovakuutukset+kunnossa.
Ilmeisesti+tuo+lääkekatto+asiaa+täytyy+itse+vahtia,+vai+miten+se+automaatio+toimii+ko+tapauksessa,+ei+ole+kokemusta+kun+vain+käsikauppalääkkeitä+ostelen.
Siihen+lääkekattoon+vaikuttaa+se+kuuluisa+viisikymppinenkin+vähentävästi,+mene+ja+tiedä.
21.04.2017 16:42
Marjankeruu+on+mukavaa+jos+ei+vaan+ole+öttiäisiä+ilmassa++
nyt+on+mättäillä+vain+viserrystä+vallatonta.
Lehdessä+oli+juttu+herrasta,+joka+oli+käynyt+pääsiäisenä+puolukassa.
Hyviä+puolukoita+ensin+viisi+litraa,+seuraavana+päivänä+ämpärillinen.
Pienessä+aamupakkasessa+on+parasta+poimia+talteen+marja+punainen.
+https://youtu.be/azoy-mtCpQg
21.04.2017 12:42
Vaikea+sanoa+mimmoinen+vitt.maisuus+itsestä+lopulta+tulee.+Monen+näköisiä+vanhuksia+olen+tavannut,+ihania+ja+vähemmän+ihania.+
Se+on+kuitenkin+tärkeää,+että+saisi+itsemääräämisoikeutensa+pitää+mahdollisimman+pitkään,+silloin+haluaisin+olla+virkeä,+lempeä+ja+hassu+ja+viimeiseksi+ajattelisin+rahaa.
21.04.2017 11:13
Ei+täällä+kukaan+etuile,+ihan+sopuisasti+meille+tämän+palstan+"+kassajonossa"+annetaan+oma+paikka+minkä+haluaa...
mutta+liikenteessä+olen+huomannut+saman+asian+joskus+on+vaikeaa+antaa+toiselle+etua-ajoa,+jos+siinä+hetken+on+saanut+itse+jonottaa.+Vuoroajoakin+ruuhkatilanteessa+on+joskus+vaikea+hyväksyä...+se+on+sentään+joustavan+liikenteen+juohevaa+menoa.
21.04.2017 11:02
”Kasvun+haikean+tuskan”
Haaveiden+hennot+versot+valuvat+viimein+huulilla+villiviininä.
Kosketus+ja+suudelma+hehkuvat+arkisten+poutapilvien+kultareunoina.++
”senkö+antaisin+pois”.+
https://youtu.be/3XzS9jTdG9M
21.04.2017 10:48
Ennen+vanhaan+vanhainkoin+asukas+maksoi+kaiken+siinä+yhdessä+köntässä,+
palvelukodissa+pitää+hakea+palvelija+joka+hommaan+erikseen+jos+omaiset+eivät+hoida,
Ulkopuolinen+siivooja+ja+pyykinpesijä+ja+lääkkeet+apteekki+tietysti+pussittaa+jne
Sitten+josei+eläke+asujalta+riitä+niin+sitten+hakemukset+vain+asumistukeen+ja+muihin+tukiin+kelalta+vai+miten+se+mhtaa+toimia...
20.04.2017 11:30
Mielelläni+puhelen+juuri+sinun+kanssasi,+++hyvä+kun+ei+ole+niin+väliä+mimmoinen+olen,+sillä+olen+aika+laiska+avaamaan+täällä+suutani.
Listataanpas+jonkun+mieleen+juolahtavanaiheen+mistä+voisi+ajan+kuluksi+niitä+näitä+haastella...
-Mahtaakohan+kesä+olla+todella+kaksi+viikkoa+myöhässä,
+-Onko+sulla+joitain+hyviä+konsteja,+joista+kesän+tulon+ennustat,+pitäisi+kesälomaa+suunnitella.+että+osuisi+sitten+poutapäiviin.
-Oletkos+muuten+käynyt+jo+Anu+Pentikin+näyttelyssä,+onko+hyvä+näyttely,+pitäisi+kohta+junaan+hypätä+ja+seikkailla+sinne+kiviä+ja+kukkia+kattelee.
-Tapaatkos+usein+muinaisia+koulu+tai+opiskelukavereitasi.+Se+on+kivaa,+löytää+sen+ystävyys+takaisin.+Monet+ovat+jo+niin+kauaksi+kadonneet+mutteivat+kuitenkaan+unohtuneet.+Me+kohta+tavataan++ja+muistellaan+yhdessä+yhden+opiskeluvaiheen+tapahtumia+ja+kerromme+toisillemme+kuinka+elämä+on+oikein+itse+kutakin+riepotellut.
-+Nykyään+nuo+ostoskeskukset+on+niin+valtavia,+että+kun+viikko-ostoksensa+tekee+niin+samalla+tulee+päivänkävelyt+käveltyä,+autolla+ensin+parkkihalliin+ja+sitten+vain+käytäviä+paseeraamaan,+kahville+ja+sitten+ulos.
-Joskus+joku+sana+kuulostaa+omituiselta,+niin+kuin+tänäänkin+tuo+h+i++i+p++p+a+piti+oikein+kuuklettaa.
Aikamoista+hiippailua+senkin+sanan+ympärillä+lakista+läppään.+
Nytpä+taidan+hiippailla+peiton+alle,+jatketaan+juttuja+huomenna,+jos+nimittäin+puhuttaa...
19.04.2017 23:20
Saman+moista+meininkiä+kuin+kymmenen+vuotta+sitten,+
vaan+missä+se+riitely+luuraa,+sitä+ihmettelen.
Toiset+vain+vilkkaampia+ja+ärhäkämpiä+kuin+toiset,
mutta+mukavaahan+se+on+kun+eri+moisia+rupattelijoita+täällä+ollaan,
eihän+sitä+tasaista+yhtäköyttähöpinää+kestäisi+edes+lukea+tälläisella+palstalla.
Pääsin++jo+onneksi+pääsiäisestä,++jälkikasvua+ja+heidän+jälkikasvuaan+ja+sukua+muuta+heidän+lisäkseen.+Vielähän+tuossa+tulppaanit+viipyvät.
Hauskaa+kun+kaksi+vuotias+kääntää+puheessaaan+kirjaimia+ihan+uusiin+järjestyksiin.+muumista+tulee+miimu+ja+mummista+tietysti+mimmu,+suukin+menee+silloin+niin+viehkoon+asentoon...
19.04.2017 16:35
Ajokielto+viipyilee+vielä…
paikallinen+p.pentikäinen+tätä+mummelia+silloin++kuljettelee.
Tuon+miehen+huulilta+tulee+loputonta+tarinaa+ja+kummeksuntaa.+
”Ollaanko+me+ihmiset+niin+yksinäisiä+tänään”+
kuin+itsekseen+hänen+kyselevän+kuulen.+
”Jokainen+yksin+kuljeskelee+ja+puhelee+vain+kanssa+kännykän”++
sen+kuski+kevyesti+kuittaa+elämän+kaipuuksi+ikäväksi,+luulen.
'
https://youtu.be/eVqwTS272OY
19.04.2017 16:22
Kalpa+on+paljon+parempi+kuin+muuan+tappura.
Hyvä+kun+voitti+eka+pelin,+peukkuja+muihinkin+peleihin
19.04.2017 16:10
Ole+kevätkoivuni.
Painan+huuleni+valkoisen+tuohesi+pintaan+lähelle+lämpöön+suudelman.
Sydämeni+sykkeessä+virtaa+kevät+kuin+mahla+varttasi+pitkin.
Oksistoissa+kevätviheriät+silmut+puhkeavat+viesteiksi+sanoiksi+rakkauden.
https://youtu.be/envkpSdd2OM
19.04.2017 16:00
Pamppaileva+sydän+pakahtuu
tunne+täyttää+koko+huoneeni.
Piirrän+ruusutapettiin+punaisia+sydämiä
vieri+viereen+kuin+syli+syliin.
https://youtu.be/-l4bzNToLYI
12.04.2017 13:40
Täytyykin+tähän+vähän+sorkkasta+koska+kuulun+heihin,+joiden+elämä+koostuu+juuri+tästä+mainitsemastasi+leikkipalstasta,+asun+täällä,+olen+asunut+jo+monia+vuosia,+aamusta+iltaan+joskus+öitäkin.
Eihän+täällä+voi+olettaa,+että+jokaiseen+asiaan+joku+toinen+aina+kommentoi,+noteerausta+jos+odottaa+niin+loppu+elämänsä+saa+odottaa,+mutta+eihän+se+estä+juttujaan+tänne+kirjoittamasta.+Kuvittelen,+että+vaikka+kaikki+loikkisivat+kirjoittamani+yli,+ei+se+minua+heitä+mihinkään+suuntaan,+tee+sen+suositumpaa+tai+vähemmän+suosittua,+koska+se+kirjoittamani+on+aina+mielipiteeni+ja+sanottavani+juuri+sillä+hetkellä.
Arvostan+kaikka+tänne+kirjoittajia+vaikka+en+osaisikaan+mitään+vastata+kun+olen+tälläinen+hiljainen+ja+hidas+sanoissani,+mutta+mukana+kuitenkin+jos+satun+koneeni+ääressä+istumaan.
12.04.2017 13:20
16 / 182