Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. ööö...eihän me toki täällä junttilassa teitä rikollisina,
    kateellisena vaan katellaan kuinka hongat humisevat,
    välillä kehutaan kuin ka hienon sijoituksen nuokin tukkukyläläiset ovat tehneet,
    taitavat olla tosi viisaita ja ainakin fiksuja ovat...

Jos tuota suvaitsemattomuutta ajattelee, niin jotenkin on mutua, eihän mulla muuta olekaan, että kyllä se kaikista jyrkin suhtautuminen, suorastaan äkkiväärä, on nuorilla, eikä tällä harmaahapsisukupolvella
  2. Joissakin Viron kylpylöissä olen käynyt,
    Piritassa en viihtynyt, pitkät käytävät, muuten hyvä sijainti, ruoka loppui kesken, jos et ollut heti jonossa,
    Haapsalussa Laineessa olen saanut parhaat hoidot, siellä tarjotaan täysihoitoa, ainainen syönti tuntui liialta, kiva pieni kaupunki, konsertteja,
    Saarenmaalla olin Rosessa, hyvä sijainti ihan keskustassa, viihtyisä kylpylä ja huoneet, hoidot ok, mutta ei kunnon uima-allasta, vain pulikointia porealtaissa, erittäin hyvä ruoka, keskikesällä siellä linnakkeessa varmasti hyvää kulttuuritarjontaa ja rantapaikoissa kannat silloin asua,
    Pyhäjärvellä, hyvä uima-allas, sain jopa ohjausta uimiseeni, hyvät mieshierojat, ei mitään hivelyä, kivat ulkoilumaastot, olin talvella, kesällä varmasti mukavampaa, rajan läheisyys, paljon venäläisiä
    Kalev spaassa Tallinnas useita reissuja, hyvä sijainti, ruokaan kyllästyy nopeasti, syötiin muissa ruokapaikoissa, lääkärin vastaanotolla sain hyvät lääkkeet flunssaani,
    Laulumaassa on hyvät uima-altaat, paljon väkeä ja lapsiperheitä, hyvät ulkoilumaastot, kivoja polkuja ja merimaisemia ja erittäin hyvää ruokaa, ihania monenlaisia salaatteja, siellä sielu ja kroppa todella lepäsi. eikä sinne edes ollut kovin pitkä matkakaan,

tämä nyt tuli mieleeni tältä istumalta, seuraavaksi menen Pärnuun johonkin pienehköön kylpylään, siellä on niitä valtavia hotelleja ja pitkiä käytäviä, ne kierrän kaukaa, rantaviiva ja ulkoilu kiinnostaa sielläkin
  3. Brittisarjojen koukkuun olen jäänyt, niitä on niin helppo seurata jos joku jakso jää väliin, niin ei väliä, aina saa tarinasta kiinni seuraavassa jaksossa.
    Erityisesti kiehtoo niissä esitettävät puutarhat ja maisemat, Midsommerin murhissa ja Neiti Marblessa ruusupuskat kukoistavat. Sitten oli tietysti nämä puutarharouvat, en muista mitä yrttejä olivatkaan nimeltään, kasvit olivat tärkeässä roolissa joka jaksossa, tosi kiva sarja, siinä istuttaessaan pelarguuneja tai nyppiessään laventeleita ratkoivat samalla rikoksia.