Vaimoni oli nuorena nainut perheeseen kasvattina otetun pojan kanssa.
Pitäiskö moiset unohtaa. Olleen sentään oltu naimissa yli 40
vuotta.
Pitäiskö unohtaa
9
88
Vastaukset
- törkymoose
Olispa valtaa , niin laittaisin sinut turkinhihaan ja tekisin uudelleen.
- KeroLisääJaKysykans
Mitä ihmettä kysyt? Miksi haluat keskustella aiheesta?
Miten sai liittyy teidän avioliittoonne? - hottisätmi
Oliko kyseessä ollut "Hauskasti paneminen"?
- unohtumaton_akti_ollut
Et pysty unohtamaan tässä elämässä. Kun edelleen muistelet asiaa..?
Vai paljastuiko se nyt! Yllätyksenä. Pyytämättä? Ei kait siitä mitään vahinkoja tullut kenellekään, joten jatka vaan onnellista naimissa oloa,
mitä noita menneitä murehtimaan kun on tämän päivän ilot sylissä.Miten kummassa muistelet vaimosi lemmenhetkiä ennen sinun ilmestymistäsi
Vaimosi elämään?? Ne on menneitä, oli sit kasvattipoika tai ei, ei sukua kuitenkaan.
Eteenpäin on elävän mieli
Pitäis unohtaa. Ja sitten sun pitäisi unohtaa kysyäkin se uudestaan kuukauden päästä. Paa jo Jorma maate, ja lepää rauhassa. Tai mene hakemaan apua jos et siihen pysty.
Voi vaimo-parka..."jormapystyssä'"
Älä missään tapauksessa unohda, koska mistä te sitten keskustelisitte? Meilläkin oli ainoa puheenaihe minun entiset naimiseni, kunnes pakkasin "tavarani", omaisuuteni ja muutin pois.
No, tuota samaa olet valitellut täällä jo monta vuotta, joten teeppä ratkaisusi ihan itse.- jormapystyssä
Mie aina saan erektion, kun ajattelen niitä vaimon entisiä ukkomiehiä naimassa sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644