Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Sotaveteraaneilla+on+omat+arvoisensa+ja+arvokkaat+juhlat.+niissä+on+presidentti+puolisoineen+ollut+mukana.Riittää+kun+näissä+presidentin+kekkereissä+muutama+edustaja+vilahtaa+muistutuksena+heidän+osuudestaan+ja+merkityksestään+ko+juhlan+aiheeseen.En+kyllä+haluaisi+nähdä+sotaveteraneja+seikkailemassa+näiten+hullunkuristen+helmojen+kekkereissä.+Itsenäisyyspäiväjuhlan+suurin+merkitys+näkyy+olevan+kuka+on+kenellekin+tehnyt+erikoisemman+puvun+ja+suunnitellut+erikoisemman+korun+rinnuksille..Mukavahan+niitä+on+katsella+ja+pitää+omia+juhlia+siinä+sivussa,+mutta+niin+oli+mukava+katsella+niitä+veteraanien+juhliakin,+tippa+silmässä+sen+tein.olikohan+,+että+ne+olivat+tänä+vuonna++viimeiset+vai+ensi+vuonnako+ne+ovat+viimeiset,+Itsenäisyys+on+aina+juhlimisen+arvoinen+asia.
  2. HyväHTaistelut+ne+on+sinullakin/heilläkin,+miksi+ihmeessä,+sehän+on+sitä+ihanaa+yhteisöllisyyttä,+mitä+nyt+haetaan+kissojen+ja+koirien+kanssa+joka+paikassa.Kun+tätä+kirjoitin,+mulla+oli+lähinnä+mielessä+eräs+ystäväni,+joka+sai+omasta+taloyhtiöstään+jonkun+varastohuoneen+ja+sai+käyttää+tilaa+omaan+yritystoimintaaansa+ja+kun+sanaa+kiiri,+ryhtyi+siellä+ohjaamaan+kankaanpainantaa+ja+muuta+innokas+käsityöläinen+kun+oli.+Yksikään+joka+siihen+porukkaan+tuli,+ei+ollut+luuseri,+päinvastoin+aktiivisia+puuhakkaita.+Jokainen+tietysti+maksoi+itse+omat+kulunsa,+ei+siihen+euron+euroa+veronmaksajien+valuuttaa+käytetty.Sehän+se+tämmöisessä+monesti+on,+ettei+se+voi+olla+mitään+hyysäystä+tai+tekoystävällisyyttä,+vaan+se+lähtee+sisältä+päin,+ihmisten+sydämmestä,+you+see+my+dear,++ihmisten+omista+tarpeista,+halusta+tehdä+jotain+yhdessä.Maailmahan+on+täynnä+minun+ja+ilmeisesti+sinunkin+kaltaisia+individualisteja,+jotka+haluavat+ja+osaavat+tehdä+kaiken+yksin+ja+nauttivat+siitä.Itekseen+ei+oikein+näytelmäkerhoakaan+voi+perustaa,+no+laulaa+voi+yksinkin++ainakin+suihkussa+ollessaan.mussu