Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sotaveteraaneilla+on+omat+arvoisensa+ja+arvokkaat+juhlat.+niissä+on+presidentti+puolisoineen+ollut+mukana.
Riittää+kun+näissä+presidentin+kekkereissä+muutama+edustaja+vilahtaa+muistutuksena+heidän+osuudestaan+ja+merkityksestään+ko+juhlan+aiheeseen.
En+kyllä+haluaisi+nähdä+sotaveteraneja+seikkailemassa+näiten+hullunkuristen+helmojen+kekkereissä.+Itsenäisyyspäiväjuhlan+suurin+merkitys+näkyy+olevan+kuka+on+kenellekin+tehnyt+erikoisemman+puvun+ja+suunnitellut+erikoisemman+korun+rinnuksille..
Mukavahan+niitä+on+katsella+ja+pitää+omia+juhlia+siinä+sivussa,+mutta+niin+oli+mukava+katsella+niitä+veteraanien+juhliakin,+tippa+silmässä+sen+tein.
olikohan+,+että+ne+olivat+tänä+vuonna++viimeiset+vai+ensi+vuonnako+ne+ovat+viimeiset,+
Itsenäisyys+on+aina+juhlimisen+arvoinen+asia.
28.11.2016 23:10
Suomen+hallituksen+ministereillä+ja+oikeastaan+olisi+hyvä+jos+kansanedustajillakaan+ei+olisi+sukulaisen+sukulaista.
Kauhistuksen+kanahäkki+jos+pääministerillä+on+sukulaisia+ja+perhettä.
Oikeastaan+pitäisikin+valita+sinne+eduskuntaan+patsaista+ja+pystejä+istumaan+ja+robotit+vain+painelisivat+nappeja,+Virkamiehet+hoitelisivat.+Niin+oltaisiin+heihin+varmasti+tyytyväisiä.+Kukaan+ei+tekisi+mitään+virheitä,+eivät+koskaan+olisi+edes+kännissä+moiset+epelit.
28.11.2016 22:51
Tuli+karsija+harsija+kasaan+kursija
näin+tämän+pitää+mennä.
Silitän+sinut+uneen.
Aamu+herättää+hipaisten+yölliset.
Päivän+matelevat+tunnit
odottavat+yöksi+silitettävää.
https://youtu.be/BWpWEg6EMaQ
28.11.2016 17:10
Ihan+olen+samaa+mieltä+kanssasi,
ihanaa+kerrankin+löytää+täältä+palstalta+hengenheimolainen.
28.11.2016 16:58
Mistä+mä+nyt+sitten+vaaleissa+sen+komeimman+miehen+taas+löydän,+
hälle+ääneni+tuikkaan.
Olkoon+mikä+tahansa+ja+mistä+puolueesta+tahansa,+kunhan+ei...
28.11.2016 14:07
Se+toivo+ja+tulevaisuus+
on+kuule+mennyt+jo+edellisten+hallitusten+toimesta+kun+ne+eivät+ole+olleet+kaukonäköisiä+vaan+tarjonnet+kaiken+hyvän+kaikille,+joka+vähänkin+on+inahtanut+ja+jokainen+omalle+porukalleen+kun+on+pitänyt+kosiskella+äänestäjiä,+niin+kuin+sinuakin.
Katsoppas,+kun+tyhjästä+on+paha+nyhjäistä+ja+kerran+se+pää+tulee+vetävän+käteen,
se+olisi+ihan+sama+minkä+värinen+hallitus+siellä+istuu,+samanmoisia+pitää+leikkausten+olla.
Tulevaisuudessa+leikkaukset+on+kahta+kauheimpia,+ei+muuta+kuin+kolikoita+vaan+sukan+varteen+kohta+rysähtää...
Yhtä+asiaa+on+joskus+vaikeaa+tajuta+ja+se+on+se,+ettei+siltä+jolle+mitään+ei+anneta+voida+mitään+ottakaan,+tajuatko.+Ihan+turha+huutaa.
Ainoa+konsti+on+sitä+verottaa+ja+sitä+jo+tehdään+niin+isolla++kädellä,+ettei+suuremmasta+repiästä+ole+väliä.
28.11.2016 10:07
Yöllä+silitän+sinut+uneen.
Herätän+aamuun+hipaisten+yölliset+rutut+silittäen.
Pitkäveteisen+päiväni+matelevat+tunnit
kuumana+odotan+iltaa,+yöksi+taas+silitettävää.
<3
https://youtu.be/Hq3vDdg4Nek
28.11.2016 09:48
Minä+uskon+aina+miehen+sanaan,
me+naiset+joskus+vikuroidaan
mutta+miehet+ei+koskaan.
28.11.2016 08:12
Kerrankin+luin+linkin+ja+niin+oli+hyvää+juttua,+että...
Onhan+se+hölmöä+antaa+tukea+tuen+päälle+ja+muodostaa+loukkuja,+ettei+ihmisten+kannata+ottaa+työtä+vastaan+kun+loukkujen+ansiosta+se+ei+kannata.
Kaikki+tuet+vaan+purkuun.
Asumistuki+on+ensimmäisiä+tarkistettavia+asioita.
Sosiaaliturvan+tehtävä+on+huoletia+niistä,+jotka+eivät+pysty+itsestään+huolehtimaan,+mutta+ei+sen+tehtävä+ole+mahdollistaa+kaikenlaista+keplottelua+ja+keinottelua+veronmaksajien+rahoilla.+Joten...
Vastikkeellisuus+on+mielestäni+hyvä+asia,+Elli+puhuu+järkeä.
Ammattiyhdistys+on+toinen+hyysääjä+jonka+valtaa+kannattaisi+kanssa+karsia.
Ihmiselle+työ+on+tärkeää+joka+suhteessa,+enkä+usko+niin+kuin+joku+täällä+väitti+,+ettei+työllä+tulevaisuudessa+eläisi.+Työnantajalle+on+tärkeää+pitää+hyvät+työntekijät+ja+maksaa+hyvästä+tehdystä+työstä,+ei+suomessa+mihinkään+orjamalliin+mennä,+ihan+on+humpuukipuhetta+moinen.+
Jonain+päivänä+näemme+ehkä+kansalaispalkan+loukkujen+poistajana.+Silloin+jokainen+haluaa+tehdä+töitä+koska+sen+päälle+ei+loukkuja+ja+rysiä+rakennella,+niin+kuvittelen.
Jokainen+ajaa+omaa+etuaan,+oli+sitten+kyse+sosiaalituilla+keinottelijoista+tai+poliitikoista,+niin+minäkin+ajan+omaani,+turha+täällä++on+kenenkään+hurskastella.
28.11.2016 00:54
Hän+olikin+Sakari+Kuosmanen,+joka+liittyi+Norjalaiseen+villapaitaan.
Juice+oli+nähnyt+unen,+jossa+Kuosmanen+oli+lyönyt+hänelle+paperin+eteen+ja+sanonut,+että+teeppäs+tuosta+laulu+ja+siinä+oli+lukenut+Norjalainen+villapaita.
jokin+legenda+siihen+kuiteskin+liittyy....
Eipä+voi+Juicelta+asiaa+enää+varmistaa...
*
https://youtu.be/5EeQTOQpO_o
28.11.2016 00:24
Jos+tarkoitat+tuota+mitä+edellä+kerroin...niin+ei+siinä+itse+tilanteessa+pelko+paljon+mieleen+tullut,+lähinnä+yritti+vain+katsoa,+ettei+satu+isompia+vahinkoja+riehujalle+toisaalta+ympäristölle+ja+varsinkaan+muille.+Onneksi+sain+se+rajattua+yhteen+huoneeseen,+siellä+sitten+kolisteltiin,+kun+sanat+eivät+mitenkään+riittäneet.+Harhat+voivat+olla+melkoisia+kun+niitä+tulee+ja+minäkin+vaikka+olin+hänelle+vanha+tuttu,+olin+jotain+ihan+muuta,+jokin+suuri+uhka.
Varmaan+palvelutaloissakin+tapahtuu+vaikka+mitä,+mutta+siellä+on+koulutettua+henkilökuntaa+ja+konstit+kohdata+riehumista+ja+ehkä+apukin+lähempänä.+Yleensähän+sinne+henkilöitä+valittaessa+otetaan+huomioon+sopivuus,+riehujat+kuuluu+muualle.+
Nykyäänhän+missä+vain+voi+joutua+vastaavaan+tilanteeseen,+kun+avohoidossa+on+niin+paljon+väkeä.+ja+eihän+sitä+tarvita+kuin+lääkkeitten+unohtaminen+tai+ehkä+nestevajausta+tai+jotain+häikkää+sokereiden+kanssa+ja+jo+jotain+saattaa+tapahtua.
Tuleepas+pitkä+sepostus,+sain+apua+kun+soitettiin+112+tuli+poliisi+ja+ambulanssi+ja+sillä+hän+sitten+lähti+matkaa+jatkamaan.
Ensin+sitä+rauhoitti+vain+muita,+ei+mitään+hätää,+kaikki+ihan+hyvin+ja++kun+se+tilanne+lopulta+asettui,+menin+yhteen+huoneeseen+ja+itkin+ja+kiroilin+itekseni+pieneen+ääneen+ja+isoon+itkuun,+silloin+kaikki+purkautui.
Ei+siitä+mitään+kammoa+tai+pelkoa+tullut,+lisää+vaan,+ensi+kerralla+sitä+osaa+jo+paremmin+ja+viisaammin+kohdata.
28.11.2016 00:13
Olen+rakastunut+palstamillimetri.
Joka+naisen+nakerrettu+sentti+palkkapäivänä
tuumina+kuumenen+uumalla+tuntein+tuumailuissa.
Metrin+halkona+lojun+liiterissä+normiaskeleena+lenkillä
mittaamattomin+kilometrein+raksutan+matkamittarissa+luoksesi.
Sykin+sinulle+monin+mitoin+mitoitettuna+silti+vapaasti+keikkuen
syysharakkana+marrasharmaan+riippakoivun+latvassa.
<3
https://youtu.be/FhpsTW-xNn0
27.11.2016 11:16
Haluatko+miljonääri-pelissä+on+kolme+oljenkortta+käytettävissä+ja+silti+ei+kukaan+suomalainen+ole+vielä+voittanut+sitä+miljoonaa.
Mutta+kirjoitat+oikein,+että+yksinäisyys-pelissä+riittää+yksikin+oljenkorsi,+jolla+moni+suomalainen+selättää+yksinäisyyden.
Joskus+tosin+voi+käydä+niin,+että+yksinäinen+on+kääntänyt+tuntosarvensa+niin+sisäänpäin,+mykistynyt+muita+ihmisiä+kohtaan,+että+ei+osaa++tarttua+edes+tarjottuun+oljenkorteen.
Nuorten+kohdalla+yksinäisyys+tuntuu+tosi+surulliselta+ja+siinä+elämän+vaiheessa+helposti+käperrytään+oman+pallon+sisälle,+vaikka+nuoruuden+pitäisi+olla+elämän+vaihe+jossa+tapahtuu+yhdessä.+
Yksinäisyys+on+persoonallisuus+ja+temperamenttijuttukin+ja+sekin+pitäisi+hyväksyä,+kaikki+me+ihmiset+ei+mennä+yhden+kaavan+mukaan+niin+kuin+kirjoitit+viisaasti,+tosin+se+asian+ratkaisee+miten+sen+yksinäisyyden+itse+kokee.+Taas+taisin+kirjoittaa+ihan+yhdentekevää,+moni+jo+sanonut+kaiken,+vaan+haitannooko+tuo+mitään,+olenpahan+joukon+jatkona.
27.11.2016 09:20
Taitaa+olla+osa+tuota+Suomi+Alas+Kampanjaa.
27.11.2016 08:44
Otanpa+sen+otsikon+näin...
Ensi+kerran+elämässäni+eilen+jouduin+vapauden+riiston+kohteeksi,
puolitoista+tuntia+ja+en+saattanut+tehdä+mitä+halusin,+oikeita+sanoja+ei+löytynyt+tilannetta+laukaisemaan,+soitin+112+ja+sen+jälkeen+puhelimeni+rikottiin.
Pahinta+oli+se,+että+se+tapahtui+työtilanteessa,+saamani+mustelmat+ovat+merkki+väkivallasta+vapauden+riiston+yhteydessä.
Olen+aina+arvostanut+vapauttani+joka+suhteessa,+nyt+se+oli+vain+syksyinen+märkä+rätti+hetken.+En+edes+leikilläni+ole+koskaan+ollut+tahtoni+vastaisesti+mutta+nyt+olin+todellisuudessa.+Kaikki+meni+sairauden+ja+asiakkaan+puuttuvan+lääkityksen+piikkiin.
Pahinta+tälläisessa+tilanteessa+on+hetki+sen+jälkeen+kun+tilanne+on+ohi,+sitä+kelaa+omaa+osuuttaan+tilanteessa+ja+ratkoo+ja+pyörittelee+sanoja+ja+itse+kunkin+siirtoja,+mitä+olisi+pitänyt+tehdä+toisin.+Hakee+syyllisiä,+etsii+syyllisyyttä.
Jos+tilanne+ja+jälkipuinti+voi+olla+näin+riistävä+ja+satuttava+tämän+tasoisessa+väkivallanteossa,+niin+kuinka+kauheaa+se+on+esim+perheväkivaltatilanteen+tai+raiskauksen+jälkeen+esim,+voin+vain+rahtusen+nyt+kuvitella+paremmin+kuin+ennen.
Aamupäivän+olen+kirjoittanut+raportteja+ja+kirjelmiä+sinne+ja+tänne,+suurimman+osan+omiin+arkistoihini,+jokaisella+omat+selviytymikeinonsa+vaikeissa+ja+mieltä+hiertävissä+tilanteissa.+Kirjoittaminen+on+minun+terapiaani,+maanantaina+kun+joudun+kuulusteluun,+tilanne+on+jo+kohdallani+ohi.
26.11.2016 15:43
Se+on+kipsinen+lipsahdus,
käteni+hennossa+nyrkissä+vain,+
siellä+elämänviivani+virtaa+kai+
se+aukeaa+vain+käteen+toisen
lämpönä+liekkinä+silloin+se+hehkuu+ain.
*
https://youtu.be/TPmhmYESjcg
26.11.2016 15:16
HyväH
Taistelut+ne+on+sinullakin/heilläkin,+miksi+ihmeessä,+sehän+on+sitä+ihanaa+yhteisöllisyyttä,+mitä+nyt+haetaan+kissojen+ja+koirien+kanssa+joka+paikassa.
Kun+tätä+kirjoitin,+mulla+oli+lähinnä+mielessä+eräs+ystäväni,+joka+sai+omasta+taloyhtiöstään+jonkun+varastohuoneen+ja+sai+käyttää+tilaa+omaan+yritystoimintaaansa+ja+kun+sanaa+kiiri,+ryhtyi+siellä+ohjaamaan+kankaanpainantaa+ja+muuta+innokas+käsityöläinen+kun+oli.+Yksikään+joka+siihen+porukkaan+tuli,+ei+ollut+luuseri,+päinvastoin+aktiivisia+puuhakkaita.+Jokainen+tietysti+maksoi+itse+omat+kulunsa,+ei+siihen+euron+euroa+veronmaksajien+valuuttaa+käytetty.
Sehän+se+tämmöisessä+monesti+on,+ettei+se+voi+olla+mitään+hyysäystä+tai+tekoystävällisyyttä,+vaan+se+lähtee+sisältä+päin,+ihmisten+sydämmestä,+you+see+my+dear,++ihmisten+omista+tarpeista,+halusta+tehdä+jotain+yhdessä.
Maailmahan+on+täynnä+minun+ja+ilmeisesti+sinunkin+kaltaisia+individualisteja,+jotka+haluavat+ja+osaavat+tehdä+kaiken+yksin+ja+nauttivat+siitä.
Itekseen+ei+oikein+näytelmäkerhoakaan+voi+perustaa,+no+laulaa+voi+yksinkin++ainakin+suihkussa+ollessaan.
mussu
26.11.2016 13:57
Tämä+joulunalusaika+on+erilaisten+myyjäisten+kulta-aikaa.
Monet+yhdistykset+ja+löyhemmätkin+yhteisöt+tekevät+ja+värkkäävät+kaikkea+jouluista+ja+ei+jouluistakin+niihin+tapahtumiin.
Ei+niissä+paljon+mainosteta+ulkomaankielellä+ihan+kotimaata+puhuvat+ja+kotimaaksi+puuhaavat.
Ei+tekevän+porukan+tarvitse+kovin+iso+olla,+joka+jo+yhdessä+saa+paljon+aikaiseksi.
Joissakin+taloyhteisöissä+on+tilaa+ja+jos+eiole+on+sitä+jostain+raivattu+jos+vaan+on+paikalle+on+osunut+tekevä+ja+innostava+vetäjä.+Olen+huomannut,+että+ihmisiä+on+kyllä+helppo+saada+mukaan,+jos+joku+juuri+ideoi+ja+muutama+tekijä+jo+vetää+muita+puoleensa.
26.11.2016 12:30
...jäätyvät+kyteviks.
*
https://youtu.be/LCO2NzGcvuU
26.11.2016 11:45
Todellisuus+raastaa+repien+riekaleiksi.+
Haaveet+ja+unelmat+valuvat+läpi+sormien
kaikki+kompastuu+mustaan+perjantaihin.
Yksykskaks+on+viimeinen+ystävä+auttajaks.
Suljen+silmäni+vain+pimeys+lohduttaa
kuivaan+kyyneleeni+vain+nyyhke+soittaa+musiikkiaan.
Lauantain+valkeat+harsot+peittävät+hetkeks+
eilen+poltetut+mustelmat+jäävät+kyteviks.
*
https://youtu.be/Yn-M-T_jRAQ
26.11.2016 11:35
43 / 182