Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi,+voi,+sitten+pitääkin+varoa,+auttaisikohan+yhtään+jos+siinä+rikollistilanteessa+vain+nostelis+hartioita+ja+kääntäisi+taskut+nurinperin+ja+sanois,+että+valitan,+tyhjästä+on+paha+nyhjäistä.
Se+onkin+mielenkiintoinen+juttu,+osaiskohan+kukaan+sanoa,+kun+tämmöisenä+tiistai-iltana+naputtelen+kaikessa+rauhassa+ja+sitten+joku+kaappari+kaappaa+just+nyt+identeettini,+niin+voiko+sitä+mitenkään+tietää+tässä+ja+nyt,+eli+meneekö+kaikki+pimeeks,+vai+sittenkö+vasta+kun+luukusta+alkaa+tipahdella+laskuja+milloin+mistäkin....
25.10.2016 18:53
Ketä+omituista+otusta+voisi+kiinnostaa+tämänkin+vanhan+naisen+identiteetti,+epätasaisen+tasainen,+jonninjoutavuuksia+täynnä+oleva+yksinkertaisen+kaksitoikkoinen+elämä,+eikös+sitä+kannattaisi+nuorempiin+identiteetteihin+pyrkiä+ja+satsata+tulevaisuuteen.
Asia+ei+ole+täällä+tapetilla+näkynyt+ja+jos+joku+koneeni+rosvoaa+niin+vieköön+vaan,+ainoa+asia+on+jonka+perään+itkisin+on+...+mutta+LaCie+onneksi+pyörii+tuossa+vieressä+jatkuvasti.
25.10.2016 15:02
Tuntuu+niin+varmalta,+että+olen+juuri+tämä+4+125+352+suomalainen+eli+neljämiljoonaasatakaksikymmentäviisituhattakolmesataaviisikymmnetäkahdes,+noin+mones+olen.
25.10.2016 14:51
Rakkauslaulun+sinulle+heti+herättyäni+teen+
paljon+tunteita+liikkuu+päällä+vallattoman+veen.
Airoitta+melatta+äänettä+lipuu+lempeni+sanat+sun+laituriin+
tuulet+ja+myrskyt+tyrskyineen+sormittavat+sopuisiin+säveliin
aamutaivaan+tähdet+tahdittavat+rytmin+tuikkeillaan.
Kompassiltani+jos+päämäärääni+utelen
tunnustaa+saan+sydäntuskani:
Kuinka+paljon+sinua+rakastankaan.+
*
https://youtu.be/bwxIMGpFiR0
25.10.2016 14:38
Jotenkin+tuntuu+ikävältä+päästää+robottia+ihan+iholle,+kuvittelen+tilanteen+kun+mulle+siellä+palvelukodissa+sanotaan,+että+nyt+rouva+suihkuun+ja+siellä+se+Julion+näköinen+++jo+pesusieni+reksonoituna+odottaa+ja+minä+siinä+sitten+pyörähtelisin+sen+otuksen+edessä,+että+joka+paikka+tulisi+pestyä,+huihui.+Taidan+pyytää+vaan+jonkun+papparaisen+tai+mummeroisen+sieltä+ja+me+pestäisiin+toinen+toisemme+ajan+kanssa+ja+tuntuisi+niin+mukavalta.
sekun+on+se+pölytys+enemmän+ja+vähemmän+sesonki+hommaa,+niin+ajattelin+ehdottaa,+että+palkkaapas+minut+siihen+kiireapulaiseksi+sitten,+mulla+on+varma+sivellinkäsi,+tosin+ei+mikään+pikkupikkupiperryksiin+vaan+osipov+aikoinaan+vai+kukase+nyt+olikaan+joka+sanoi,+että+suurin+rennoin+liikkein+pitää+sivellintä+käyttää,+niin+ajatteles+kyllä+siinä+pölytykset+hyvin+ja+vikkelästi+hoituisi+kun+minä+niitä+rakkauden+tekoja+suurin+kaarin...
25.10.2016 14:14
Sitkun+mä+olen+vanha+ja+väsynyt++ja+asun+jossain+palvelukodissa,+niin+näin+etukäteen+tuntuu+kurjalta+kaikki+ne+robotit,+jotka+siellä+silloin+pyörivät+tämän+luontokappaleen+hyvinvoinniksi+muka,+siis+muka.+Reenaillut+olen+jo+joittenkin+värkkien+kanssa,+esim+se+omituinen+karvanen+hylje,+joka+tärisee+ja+vapisee,+niin+paljon+mielummin+ottaisin+syliini+vaikkapa+kissan+.+
Sitten+se+suurisilmäinen+tanssittaja,+joka+mekaanisella+äänellä+hokee+asioitaaan,+voi+ei...+olisi+joku+aira+samulin,+joka+vaikka+tuolijumppaa+vetäisi...+olisi+iloinen+ja+nauraisi+ja+vaikka+joskus+tanssittaisikin.
Sitten+on+robottiruuanjakajia,+tiettyyn+kellonaikaa++kuuluttaa,+ota+sitä+ja+tätä+,+pane+mikroon+ja++syö+ja+juo...+minähän+ihan+piruittaan+pistäisin+kaikki+ruuat+sinne+uunin+alalokeroon+uunipeltien+seuraksi,+illalla+sitten+avaisin+luukun+ja+kysyisin+,+no,+oliko+hyvää+ja+ravitsevaa.+Vastaisin,+oli.+Taas+mielummin+jonkun+kanssa+yhdessä+vaikka+kaurapuuroa+keittäisin+ennen+kuin...
Sitten+on+ne+kaikenmaailman+anturit+käsissä+ja+jaloissa,+kaiken+ne+mittaa,+veret+suolat+ja+sokerit+ja+ilmoittelee+tietty+lääkärille+ja+hoitureille...
Sitten...ym...ym
Semmoista+se+on+luontokappaleen+elämä+silloin...ehkä.+Rahan+säästämiseksi+noita+kaikkia+kait+suunnitellaan+ja+suomenkin+kauppatasetta+moisilla+värkeillä+yritetään+parantaa,+kun+ovat+niitä+tekniikan+uusimpia+ja+hienoimpai+innovaatioita+...
Tuosta+hunajasta+tuli+mieleen,+että+sitten+syödään+tekohunajaa+kun+mehiläiset+loppuvat,+mutta+sitä+ei+saa+edes+sanoa+hunajaksi,+vaikka+olisi+sama+maku+ja+sokeria...
24.10.2016 13:55
Syksyn+voikukan+viimeisen+siemenen
puhalluskukkatyttösi+lähettää+matkaan.
Hennot+aamukasteen+rutistamat+siivet
tuovat+tuliaiseksi+tuon+pienenpienen
luonasi+se+kasvaa+koko+maailmani+kokoiseksi
lämpimän+sydämesi+muotoiseksi.
*
https://youtu.be/9xDVHEzKEaY
24.10.2016 12:28
Ihminen+läheltäsi+katoaa
lipuu+kauemmaksi,+eksyy+pimeään
uppoaa+sielunsa+syvään+kaivoon
tuudittautuu+tuntemattomuuteen.
Rakkaus+menee+perässä,+poimii+polkunsa
se+on+kuin+vesi+aina+uomaansa+etsivä
ehtymättömästä+lähteestä+pulppuava.+
Joskus+rakkaus+väsyy.+
Anna+silloin+lupa,+olla+vaan.
****+*****+*****
https://youtu.be/zuJH0lNPvMs
24.10.2016 10:17
Ehkäpä+sen+vuoksi,+että+ihmissuhteet+ja+asiat+eivät+aina+ole+suoria,+realistisia+ja+rehellisiä.+Tässäkin+jutussa+on+epäilyä+ja+luulottelua,+pimittelyä,+salailua+ja+vaikka+mitä.+Isän+ja+tyttären+suhde+ei+ole+avoin+ja+rehti+ja+suora+vaan,+en+tiedä,+ehkä+vuosien+mittaan+kehittynyt+tuohon+asetelmaan.
23.10.2016 23:50
Koskaan+en+ole+niin+vähää+toisesta+tykännyt
että+vain+sylkenä+suussani+tuntuisi,+
silloinhan+se+kiireesti+pois+sylkäistään.
Rakkautta+ei+syljeskellä+se+suudellaan.+
Sydämeni+höpisee+johdonmukaisesti
johdottoman+vapaasti+se+aina+ihmiseen+luottaa
luulottelu+kuin+kipinöivä+sähköjohto+kaulallani.
Sielu+on+huutanut,+sinua,+sinua+rakastan+
elämä+kiljunut+kovempaa+luovu,+luovu,+luovu.
Toista+en+siis+saa+omistaa+se+rusentaa+ja+kuivattaa+
korppujauhoksi+murentaa+rakkauden+nisun.
*
ttps://youtu.be/uzMPKPu2hEk
23.10.2016 18:25
Kiva+kuunnella+kiva+katsellakin
kaunis+nuori+nainen+
niin+vikkeläsorminen+Valentina,
Tuli+mieleen,+että+miten+nuo+nuotit
oikein+mahtuvat+viivastolle
kun+niin+tiheään+tippuvat
ei+ainuttakaan+Rachmaninoff+pois+raaskinut+jättää.
*
https://youtu.be/UZ8Su21oa0o
23.10.2016 16:05
hmp.f
"Vanhemmalla+väellä+on+se+perustieto,+miten+mikäkin+kehittyi.+Sitä+nuorilla+ei+ole.+Harva+tietää+DOSista+enää+mitään.+Tai+miten+kaasari+toimii.+Ja+kokemusta+on+kertynyt+elämästä,+naisista,+miehistä,+la....
Tohon+voisin+sanoa,+että+en+mäkään+ymmärrä+dosseista+en+kaasareista,+mutta+ei+se+haittaa+mutta+kokemusta+on+kertynyt+naisista+ja+miehistä+ym..
Olen+saanut+kutsun+kokemuskouluttajaksi,+kyllä+kokemustakin+arvostetaan,+mielelläni+tietysti+otin+kutsun+vastaan,+ajattelin+tosin,+mokomakin+melkein+sata+vuotias+mitä+minäkin,+eli++ehkä+se+ajatus+ja+asenne+on+meissä+itsessämme,+ettei+meitä+arvosteta+ja+kunnioiteta,+en+tiedä,+kun+en+ole+epäkunnioittavaa+kohtaamista+tavannut+lähipiirissäni+en+edes+ikään+perustuvaa+vähättelyä.+Ja+miten+helposti+sitä+itseään+vähättelee+ja+lipsahtaa,+etten+muista+juttujen+yms+taakse.
23.10.2016 12:59
Missä+pastellivärini+piilottelevat?
Omakuvan+piirrän+sinulle+rakkaudella+hellyydellä+
niin+kuin+Leonardo+rakkaalleen+piirsi+aikoinaan.
*
’Tyttö+ja+hattu’,+vielä+ehdin.
Ruusunpunaa+poskiin,+safiirin+sineä+silmiin
puolukanpunaa+huuliin+suudeltaviin.
*
Pian,+pian,+kohta+lumi+maan+peittää
korvat+myssyä+huutavat,+sormet+lapasia+kutsuvat
silloin+malli+jo+riemulla+kuperkeikkaa+lumessa+heittää.++
*
https://youtu.be/iBNm5FlyJvc
23.10.2016 12:23
Eihän+sitä+mitään+lirulirutoteja+kannatakkaan+tehdä,+kunnon+rommit,+hunajat+ja....Vähän+samanlaista+hoitoa+se+silloin+on,+kun+on+hampaassa+kipu+niin+vasaralla+paukuttaa+varpaaseen,+ei+kait+siinä+edes+naulaa+tarvita,++niin+johan+hammaskipu+hellittää.
22.10.2016 18:35
Mulle+sanottiin+lapsena,+ettei+ulkohuussin+reijästä+saa+kurkistellä+sinne+kakkaosastoon+muuten+tulee+näärännäppy+silmään.
22.10.2016 18:27
Hitsi+vie,+mitä+ihanaa+ennenkuulumatonta+olen+menettänytkään,+ilmeisesti+jokaisen+näpyttelyn+aikana+kun+tällä+rekatulla+huseeraan+täällä.
22.10.2016 16:54
Ne+olisivat+tietysti+virkaihmisen+omia+johtopäätöksiä,+joita+hän+tekee+ammattitaitonsa+perusteella+ja+tässä+tapauksessa+kutsuttuna+toimeksiannolla+tekemään+noita+havaintoja.
Jos+juttelisin+kanssasi,+voisinhan+minäkin+sinusta+tehdä+johtopäätkösiä,+että+olet+hyväkuntoinen+ja+ajatus+toimii+kuin+veitsi,+habituksestasi+näkisin,+että+sitä+ja+tätä+jne,+Onneksi+en+ole+mikään+virkaihminen.+
Mutta+jos+virkaihmiselle+esim+ko+isä+sanoo+"Voi+v.ittu+kun+noi+lapset+puuttuvat+mun+elämään,+minähän+saan+tehdä+rahoillani+ja+tavaroillani+mitä+haluan.+Suututtaa+kun+vain+viisi+minuuttia+käyvät+täällä+kyttäämässä."
Mitä+luulet,+miten+virkaihminen+tuon+ajatusleikkiasian+ilmaisee+tyttärelle.
22.10.2016 16:42
HyväH
Kyllä+mä+tuon+arvasin,+että+liian+pitkä,
mutta+kun+niin+kauheesti+pukkasi+riimiä+ja+ahistuksessa+pyöriskelin+kun+ei+satu+loppusointu+ja+rytmi+millään+kohilleen,+niin+kuin+teillä+muilla.
Tykkään+niin+niitä+höpötysriimejä+rustailla+ja+tämä+on+hullun+hommaa+loppusointuja+etsiä,+kun+ei+osaa.
Aloituksestasi+ajatuksen+nappasin,+eikös+sekään+yhtään+lyhennä+juttuani.
En+ikinä+runoihin+kun+ei+tämä+mikään+runo+ole.
En+mä+aloituksia+tee,+tai+sun+kanssas+voisin+tehdä,+mutta+sä+et+tee+mun+kanssa,+hahaa...+
*
https://youtu.be/jIBvHUgzTpE
22.10.2016 15:02
Jes,+se+me+tehdään,+tulis+vallaton+vanhuus+pian.
22.10.2016 14:58
Olisikin+kivaa+kun+olisi+sellainen+vanhuus+viisikymmen+lukulaisellakin,+että+jaksaisi+notkua+jossain+kauppakeskuksessa.
Essoilla+ja+nesteillä+on+omat+rupattelupiirinsä,+mitä+jos+maanantaina+saisi+porukassa+parantaa+maailmaa+vaikka+prismassa+ja+tiistaina+sitimarketissa,+lidliin+ei+kannata+mennä,+no+sokkarin+kuppilasta+pöytä+joka+perjantai+vallattaisiin.+
Olisi+hauskaa+olla+vallaton+vanhus.+Lapset+kauhulla+kuuntelisivat+tarinoita+mummon+menoista+ja+toilailuista+ja+keskenään+tietysti+miettisivät,+että+missä+raossa+mummo+holhoukseen+hommataan+kun+noin+hurjaa+on+meno.
Voimista+kaikki+on+kiinni,+itkettääkö+ja+naurattaako+vielä+silloin+vai+onko+vain+ilmeetön+ilme+kasvoilla.
22.10.2016 14:31
55 / 182