Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Voi,+voi,+sitten+pitääkin+varoa,+auttaisikohan+yhtään+jos+siinä+rikollistilanteessa+vain+nostelis+hartioita+ja+kääntäisi+taskut+nurinperin+ja+sanois,+että+valitan,+tyhjästä+on+paha+nyhjäistä.Se+onkin+mielenkiintoinen+juttu,+osaiskohan+kukaan+sanoa,+kun+tämmöisenä+tiistai-iltana+naputtelen+kaikessa+rauhassa+ja+sitten+joku+kaappari+kaappaa+just+nyt+identeettini,+niin+voiko+sitä+mitenkään+tietää+tässä+ja+nyt,+eli+meneekö+kaikki+pimeeks,+vai+sittenkö+vasta+kun+luukusta+alkaa+tipahdella+laskuja+milloin+mistäkin....
  2. Sitkun+mä+olen+vanha+ja+väsynyt++ja+asun+jossain+palvelukodissa,+niin+näin+etukäteen+tuntuu+kurjalta+kaikki+ne+robotit,+jotka+siellä+silloin+pyörivät+tämän+luontokappaleen+hyvinvoinniksi+muka,+siis+muka.+Reenaillut+olen+jo+joittenkin+värkkien+kanssa,+esim+se+omituinen+karvanen+hylje,+joka+tärisee+ja+vapisee,+niin+paljon+mielummin+ottaisin+syliini+vaikkapa+kissan+.+Sitten+se+suurisilmäinen+tanssittaja,+joka+mekaanisella+äänellä+hokee+asioitaaan,+voi+ei...+olisi+joku+aira+samulin,+joka+vaikka+tuolijumppaa+vetäisi...+olisi+iloinen+ja+nauraisi+ja+vaikka+joskus+tanssittaisikin.Sitten+on+robottiruuanjakajia,+tiettyyn+kellonaikaa++kuuluttaa,+ota+sitä+ja+tätä+,+pane+mikroon+ja++syö+ja+juo...+minähän+ihan+piruittaan+pistäisin+kaikki+ruuat+sinne+uunin+alalokeroon+uunipeltien+seuraksi,+illalla+sitten+avaisin+luukun+ja+kysyisin+,+no,+oliko+hyvää+ja+ravitsevaa.+Vastaisin,+oli.+Taas+mielummin+jonkun+kanssa+yhdessä+vaikka+kaurapuuroa+keittäisin+ennen+kuin...Sitten+on+ne+kaikenmaailman+anturit+käsissä+ja+jaloissa,+kaiken+ne+mittaa,+veret+suolat+ja+sokerit+ja+ilmoittelee+tietty+lääkärille+ja+hoitureille...Sitten...ym...ymSemmoista+se+on+luontokappaleen+elämä+silloin...ehkä.+Rahan+säästämiseksi+noita+kaikkia+kait+suunnitellaan+ja+suomenkin+kauppatasetta+moisilla+värkeillä+yritetään+parantaa,+kun+ovat+niitä+tekniikan+uusimpia+ja+hienoimpai+innovaatioita+...Tuosta+hunajasta+tuli+mieleen,+että+sitten+syödään+tekohunajaa+kun+mehiläiset+loppuvat,+mutta+sitä+ei+saa+edes+sanoa+hunajaksi,+vaikka+olisi+sama+maku+ja+sokeria...
  3. HyväHKyllä+mä+tuon+arvasin,+että+liian+pitkä,mutta+kun+niin+kauheesti+pukkasi+riimiä+ja+ahistuksessa+pyöriskelin+kun+ei+satu+loppusointu+ja+rytmi+millään+kohilleen,+niin+kuin+teillä+muilla.Tykkään+niin+niitä+höpötysriimejä+rustailla+ja+tämä+on+hullun+hommaa+loppusointuja+etsiä,+kun+ei+osaa.Aloituksestasi+ajatuksen+nappasin,+eikös+sekään+yhtään+lyhennä+juttuani.En+ikinä+runoihin+kun+ei+tämä+mikään+runo+ole.En+mä+aloituksia+tee,+tai+sun+kanssas+voisin+tehdä,+mutta+sä+et+tee+mun+kanssa,+hahaa...+*https://youtu.be/jIBvHUgzTpE