Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. 'Ihan+sama'on+aikamoisen+välinpitämätön+ilmaisu.+jos+joku+sanoo+noin+niin+tuntuu,+että+eipä+voi+vähempää+asia+kiinnostaa+ja+kaiken+lisäksi+siihen+liittyy+jonkin+moista+laiskuutta+kun+ei+suostu+edes+sillä+hetkellä+asiaa+miettimään.Jos+ajattelee+tilannetta,+että+olen+esim+kahvilassa+tuttuni+tms+kanssa+ja+siinä+esitän,+että+hei+kumpaaks+otetaan,+ja+sitten+toinen+vastaa,+että+''ihan+sama',+niin+todennäköisesti+vastaisin,+ota+mitä+lystäät,+minä+otan+tätä.Jos+hän+vastaisi,+että+valitse+sinä,+tai+en+osaa+sanoa,+se+on+ihan+eri+asia+kuin+'ihan+sama',+'ihan+sama'+melkein+joissakin+tilanteissa+suututtaa.Tuskin+rupeisin+toisen+puolesta+moisia+'ihan+sama'-päätöksiä+tekemään,+jos+on+aikuinen+ja+itsemääräämisoikeus+niin+päättäköön+itse.+Lapset+on+ihan+eri+asia.Asioista+on+mukava+tuumata+yhdessä,+olkoon+sitten+kyse+vaikka+pienistäkin+asioita+tai+sitten+on+turhaa+kysellä+lainkaan.
  2. ps.pahus,+kun+mä+luen+niin+huonosti+joskus+tätä+palstaa,+etten+ole+ihan+kaikkien+romansseista+ja+rakkauksista+perillä.mutta+pääasia,+että+kaikki+romantiseeraa+ja+rakastavat,+vai+mitä.