Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
'Ihan+sama'on+aikamoisen+välinpitämätön+ilmaisu.+jos+joku+sanoo+noin+niin+tuntuu,+että+eipä+voi+vähempää+asia+kiinnostaa+ja+kaiken+lisäksi+siihen+liittyy+jonkin+moista+laiskuutta+kun+ei+suostu+edes+sillä+hetkellä+asiaa+miettimään.
Jos+ajattelee+tilannetta,+että+olen+esim+kahvilassa+tuttuni+tms+kanssa+ja+siinä+esitän,+että+hei+kumpaaks+otetaan,+ja+sitten+toinen+vastaa,+että+''ihan+sama',+niin+todennäköisesti+vastaisin,+ota+mitä+lystäät,+minä+otan+tätä.
Jos+hän+vastaisi,+että+valitse+sinä,+tai+en+osaa+sanoa,+se+on+ihan+eri+asia+kuin+'ihan+sama',+'ihan+sama'+melkein+joissakin+tilanteissa+suututtaa.
Tuskin+rupeisin+toisen+puolesta+moisia+'ihan+sama'-päätöksiä+tekemään,+jos+on+aikuinen+ja+itsemääräämisoikeus+niin+päättäköön+itse.+Lapset+on+ihan+eri+asia.
Asioista+on+mukava+tuumata+yhdessä,+olkoon+sitten+kyse+vaikka+pienistäkin+asioita+tai+sitten+on+turhaa+kysellä+lainkaan.
07.10.2016 22:48
jassoo+jantunen,+eikös+60++palstalle+kuulu+kaikki+mikä+satuttaa+60++ihmistä+niin+olen+kuvitellut,+ei+kaikkien+tarvitse+avata+kaikkia,+kun+kerran+vilkaisee+ja+huomaa,+ai+niin+tää+on+tätä,+siirtyy+kiireesti+toisaalle.+
muuuten+hyvä+idea+perustetaaan+whatsapp+syhmä+niin+johan+jutut+lentää...
29.09.2016 11:23
Arvaa+kuka+tökkäs+lapasen,+olisin+voinut+antaa+vaikka+kaksi,+molempiin+käsiin.
Miksi,+hieno+ajatus+ja+juttu+liitää+hienosti+ja+ei+sitten+yhtään+turhaa+sanaa+koko+riimissä,+se+on+taitoa+se.
29.09.2016 10:44
taas+kirjoitusvirhe+-+pitäisi+olla+että+tietenkin+sinä+++"ja+löydät+aina+niin+ihanaa...musiikkia+"
29.09.2016 10:34
Hyvä+mimmimum-..mi+kun+olet+täällä,+olen+kyllä+oikea+väärinkäsityksen+mestari+kun+luulin,+että+sä+jonnekin+kökkösivuille+liitelet.+Älä+mee+muualle,+tänne+vaan+rakkautta+kirjoitellaan,+pannaan+väliin+proosaa+ja+kun+sen+hissuksiin+tekee+niin+kukaan+ei+huomaa.
Sun+lämpimiin+kirjoituksiisi+on+niin+helppo+samaistua,+ja+löydän+aina+niin+ihanaa+rakkausmusiikkiakin.+Ihanaa+kun+olet+täällä.+
https://youtu.be/EO0p_U1w89A
29.09.2016 10:32
Riimini+nyt+taakse+tikettien+ja+sivuun+lehtien+kirjoittelen
pieniin+nuolen+kärkiin+mytyiksi+kaiken+ruttailen
punahuulisuudelman+ja+tuoksuani+ripauksen+sujautan.
Noissa+nuolissa+ikäväni+lempeni+luoksesi+ammun.
Ajatuksin+kaipaavin+aloitan+joka+ainoan+aamun.
Vaikka+siivillä+sinivalkoisilla+pian+kauaksi+lentää+
kaikki+riimini+näin+luoksesi+aina+kiireellä+entää.
*
https://youtu.be/sgcPy7RTeIk
29.09.2016 10:09
Robert+Redford+on+ohjannut+hevoskuiskaajan+ja+näyttelee+siinä+itse+hevoskuiskaajaa.
Hyvä+elokuva+onkin,+tippa+silmässä+sitä+katselee.
Tässä+vähän+musiikkia+sulle+tuosta+elokuvasta.
https://youtu.be/jmTSbE-xVhI
28.09.2016 23:33
Ei+toden+totta,+välillä+en+muista+tai+halua+muistaa+minkä+ikäinen+olen+ja+sitä+paitsi+aina+unohtuu+että+mimmosia+niiden+60++pitäisikään+olla.+
Ei+sillä+ole+väliä,+mähän+elän+tätä+pientä+elämääni+just+kun+huvittaa.+
En+ole+ikäni+tai+henkisen+minäni+suhteen++mikään+standardityyppi.
Täällä+kun+lueskelet+näitä+juttuja,+niin+äkkiä+äkkäät+miten+henkisiä+ollaan,+tosi+henkeviä+tyyppejä+täällä+pilvin+pimein.
Mimmonen+sen+muuten+pitäisi+olla+sen+henkisen+minän+kun+olen+60+.
kuka+sen+määrittelee,+enkö+saa+enää+haihatella,+enkö+saa+hassutella,+enkö+hullutella,+voi+itku,+tietysti+henkinen+minäni+silloin+kieltää+kaiken+ilon+elämästä,+pitää+vaan+järkeviä+haastella+ja+nököttää+normeissa.
Pitääkin+mennä+faceBookkkiin+ja+ruksata+tee+testi+ja+hokkuspokkus+kaikki+selviää.
28.09.2016 13:44
Just,+just,+noin+juuri
ota+koira,+koirakin+nuolee+kipeitä+ja+sairaita+jalkoja.+Se+voi+nuolla+vaikka+et+itse+vielä+tiedäkään,+että+sulla+on+joku+vaiva+siinä+kohtaa.
Kun+eräs+halvaantunut+ystäväni+menee+hierojalle,+jolla+on+koira+niin+koira+nuolee+aina+hänen+sen+halvaantuneen+käden+ei+koskaan+sitä+toista.
Eläin+on+viisas,+se+yrittää+hyvää+tekemällä+parantaa.
Sulle+vähän+musiikkia+meidän+nollien+maasta,+että+vähän+virkistyisit.
Mikä+numero+muuten+sinä+olet+siellä+ruotsissa,+tai+kaikki+ruotsalaiset,+onko+ehkä+kolmonen+,+seiska.+No+kympin+sakkia+ei+nyt+ainakaan.
https://youtu.be/ZBeRc0OIa3Q
28.09.2016 12:19
Sulla+on+herkut+lautasella...+voi,+patti,+että+tattikastiketta...+ihan+tuo+veden+kielelle.
Tässä+talossa+ei+ole+menuuta+lainkaan+tänään.
Join+kahvia+aamulla,+juon+päivällä,+iltapäivällä,+todennäköisesti+illalla+ja+luulen+että+yölläkin.+Kahvin+kanssa+ehkä+tuckeksejä+ja+appelsiinituorejuustoa,+niin+ja+voi+siinä+olla+omenahilloakin.+
Tai+voin+syödä+muutakin+kun+jääkaappiani+tyhjennän,+liian+vanhat+roskikseen+ja+pikkusen+vanhat+lautaselle.+Olen+siis+alin+askel+ennen+roskista.
28.09.2016 11:50
Tuossa+kysymystulvassa+on+yksi+hauska+kysymys,+jota+voi+hetken+miettiä.
"Miten+kauan+aiotte+elää"+tähän+jos+osaa+vastata+niin+se+kattaa+kaiken+kieputuksen+tässä+elämässä.
Joten+kuten+jos+keikkuu+balanssissa+itsensä+ja+maailman+kanssa,+niin+se+riittää.
Välillä+kunnon+äksöniä+sitten+taas+oikein+viruttavaa+pitkäveteistä+harmoniaa,+semmoista+se+elämä+on,+ja+virta+lopussa+usein,+nollaa+prosenttia+näyttää+yhtenään.
Mutta+onneksi+elämä+on+itselatautuvaa+tyyppiä,+ei+siihen+tarvita+kuin+ripaus+henkäys+ääni,+ajatus+toista+ihmistä+ja+kas+kummaa+taas+näyttää+sataa+prosenttia+ja+seikkailu+tässä+elämässä+jatkuu.
28.09.2016 11:38
Kunpa+tietäisin+mitä+’tyrkky’+näillä+palstoilla+tarkoittaa.
Sanaa+voi+niin+monelta+kannalta+tyrkyttää.
Aatoksiltaan+köyhin+lienee+se+neropatti,+joka+tyrkkytyperyydessään
toisten+elämästä+tyrkkyä+etsii+ja+sanoin+haluaa+vain+myrkyttää.
Ei,+ei+vielä+talven+raakaa+kylmää
lempeä+ja+lämpöä+tänne+pitää+kylvää.+
*
https://youtu.be/MPpX7Xfy1lo
28.09.2016 11:05
HyväH
En+halua+täällä+"haaskalla+pyöriä,+mutta+suonet,+että+vastaan."Tiedäks,+miks+on+niin+vaikeaa+tajuta+tätä+keskustelua,+kun+mulla+näkyy+kaikki+sinun+nimimerkkisi+sinisellä,+ei+ole+yhtään+mustaa.
En+kommentoinut+mitenkään+riimiäsi,+vaan+selvyyden+vuoksi+kirjoitin+siihen+ensi+rivisi.+MUtta+ei+se+selventänytkään...olkoon,+
sitä+paitsi+se+on+hyvä,+saat+vilpittömän+lapaseni.
27.09.2016 23:51
Muistan+kuinka+jalkoja+paleli+kun+kiviportailla+tuijotettiin+keskellä+yötä+sputnikkia,+siellä+se+Laika-koira+kiisi+pienenä+pisteenä+pitkin+pimeää+tähtitaivasta+ja+taivaankaarta.+Koko+perhe+siinä+tollotettiin,+isän+housunpuntista+pitelin+kiinni+ja+muistan+siellä+se+piste+meni.+Voisin+vaikka+vieläkin+mennä+siihen+samaan+paikkaan+tosin+portaita,+koko+taloa+ei+enää+ole+ja+taivaalle+katsoessa+muistan+suunnan+mistä+tuli+ja+mihin+meni.
27.09.2016 23:30
Tuon+sanan+rooli+voi+käsittää+niin+helposti+teatteriin+ja+näyttelemiseen+liittyväksi,+mutta+aloittaja+kuitenkin+tarkoittanee+rooleilla+ihmisten+välisten+suhteiden+verkostoa,+mielestäni.+On+se+ihan+eri+asia+kun+huseeraan+omien+perheenjäsenten+kanssa+kuin+jos+jonkun+ystäväni+kanssa+parannamme+maailmaa.+Roolitukseen+vaikuttaa+aina+ne+aikaisemmat+suhteet,+työtehtävät+ja+yhteiset+kokemukset+ko+ihmisten+kanssa.+
Ihan+oma+rooli+on+sitten+kun+ventovieraita+kohtaa.+Kaikki+pitää+tavallaan+alkaa+alusta+olemalla+utelias,+En++voi+heti+ymmärtää+toisen+elekieltä+eikä+muutakaan,+mutta+pikkuhiljaa+tutustuu+ja+siinä+taas+muodostuu+uusi+rooli+meille+kummallekin.+
Tuli+mieleen,+että+millainen+rooli+minulla+on+silloin+kun+touhuan+itekseni,+silloin+se+siitä+hommasta+kiinni+mitä+roolia+vedän.
27.09.2016 23:17
Onkohan+tämä+riimialoitus+musiikilla.
Taidan+testata.+Rohkea+rokan+syö.
Jonkun+riimin+tähän+ihan+hiljaa+rustailen+jos
vaikka+vain+hissunkissun+sanoja+peräperää+laittelis.
Eikä+yhtään+rakkaussanaa+sekaan+tunkis.
Saas+nähdä+miten+käy.
*
"Kuuleeko+yö,+kuuleeko+taivas,+tähtivyö..."
*
https://youtu.be/DbhxfIuhPBU
27.09.2016 22:43
HyväH
Voi,+voi
tuo+kuulostaa+vähän+samalta+kun+itse+käyn+vyöhyketerapiassa.
jalat+siinäkin+syliin+pääsee,+ja+molemmat+vielä.
Samalla+kuulee+ihanaa+
tasaista+puheensorinaa.
Pikku+hetki+ihanaa+elämää.
27.09.2016 12:52
HyväH
Just+just,+sä+olet+mies+ja+harkitset,+sekin+ihan+ok,+(vaikka+kyllä+säkin+joskus+aika+sponttaanisti+heität+tai+sitten+harkittusi+ei+kuulosta+lainkaa+harkitulta)
mutta+mä+olen+nainen+ja+jos+joku+typerys+tekisi+aloituksen+nimimerkilläni,+niin+mähän+älähtäsin+heti,+varsinkin+jos+olisi+kyse+tälläisestä+tunteisiin+vetoavasta+riimialoituksesta,+Tulla+nyt+sotkemaan+minun+nimimerkilläni,+Eihän+mun+tarvitsi+kuin+kertoa,+riimillä+tai+ilman,+miten+asia+on+ja+pyytää+muita+kirjoittajia+laistamaan+tämä+aloitus,+ja+sanoa,+että+minä+en+ainakaan+tähän+kirjoita+mitään.+Se+oli+spontaanisti+tehty+ja+sillä+selvä,+ei+tarvitsi+kitua+väärässä+koukussa+ja+äkkäillä+viattomille+hyvää+tarkoittaville+kirjoittajille+turhan+päiten.
+Vai+mitä+veikkoseni
menee+niin+sättäilyksi,+että+pistä+kohtä+ämmäni+tähän+perään
ai+niin+siitäkuittauksesta,+sillä+riimilläsi+joka+alkaa"heinät+viilenevät,+toukat+kohmettuu..."+vai+miten+se+meni,+sillä+tavallaan+hyväksyit+aloituksen,+niin+ajattelen.
27.09.2016 12:39
ps.
pahus,+kun+mä+luen+niin+huonosti+joskus+tätä+palstaa,+
etten+ole+ihan+kaikkien+romansseista+ja+rakkauksista+perillä.
mutta+pääasia,+että+kaikki+romantiseeraa+ja+rakastavat,+vai+mitä.
27.09.2016 12:24
Kiitos,+
olen+iloinen+ja+onnellinen+puolestasi.
Niin+me+tehdään,
eletään+ja+nautitaan+elämästä.
27.09.2016 12:17
60 / 182