Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näinkin+voi+meidän+kärhöille+käydä
eksyä+voivat+ihan+itsestään+toisille+palstoille.
Kyllähän+nyt+nuoretkin+rakkauden+polkuja+kuljeskelevat
Kuka+lie+siirtänyt+ikioman+pihapolkuni+vieraisiin+maisemiin.
Tulipahan+taas+todistettua+H+väite+että+nämä+mun+liirumlaarumit+kuuluu+16++sivulle,
taidankin+siirtyä+sinne.
'
Olin+viiskymppisiin+menossa+ja+kävin+kaikki+läpi,+hups+tutulta+näyttää....+
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14341443/rakkauden-polku
'
https://youtu.be/3zwl1bMsGyM
20.06.2016 21:53
Kanferitipoilla+nuha+ja+yskä+lähti+lapsena.
Kysyin+kerran+meidän+apteekista+kanferitippoja,+olisin+vanhoilla+konsteilla+hoitanut+sydämentykytyksiä,+mutta+eipä+ollut,+enkä+edes+muista+mitä+sanoivat+syyksi+ettei+ollut.
20.06.2016 20:15
Luotan+ja+ajattelen,+että+kun+jälkikasvu+jalkansa+oman+pöydän+alle+laittaa+niin+silloin+viimein+hoksaavat+mitä+sanat+säästäminen+ja+kuluttaminen+tarkoittavat.+Ja+Oikeassa+olen+ollut.+Niistä+tulee+yhtäkkiä+mahottoman+pihiä+ja+nuukia+nuoria.
Meillä+on+vielä+ennakot,+on+niin+vanhanaikainen+kunta,+ettei+reaaliajassa.+Jokunen+vuosi+sitten+oli+se+tosi+kuuma+kesä++ja+silloin+nuoret+asuivat+vielä+tuossa+toisella+puolella+seinän+takana+ja+muutenkin+pyöri+enemmän+porukka+nurkissa.+Mutta+sama+oli+vesimittari+ja+muutkin,+niin+seuraavan+vuoden+ennakot+tuli+niin+kovat,+ettei+loppu+vuodesta+tarvinnut+maksaa+lainkaan.+Se+vähän+tasoitti+elämää.+
Kova+helle+niin+monta+kertaa+päivässä+käydään+suihkussa,+niin+sitä+itsekin+vilvoittelua+vaatii.
20.06.2016 18:21
Karjalaisten+perinteiden+mukaan+,+sunnuntaina+oli+aina+karjalanpaistia,+leipiä+ja+piirakoita+monenmoisia,+pyöröitä,+sultsinoita+ja+sulhaspiirakoita+ja+tietty+karjanpiirakoita.+Marjojen+ja+sienien+perässä+saatiin+joka+kesä+metissä+juosta.+Veljeni+vähän+laiskoja+keräämään,+kontolleni+se+homma+usein+jäi,+pojat+leikkivät+milloin+mitäkin+risujuttuja.+Mustikkapiirakoita+tehtiin+usein.
Mummolassa+vellejä+syötiin+usein+kun+oli+maitoa+omasta+takaa.+Yksinkertaisesti+arkena+ja+pyhänä+vähän+paremmin.+Oman+pellon+kaalista+ja+sipulista+tehtiin+hyvää+kaalimaitoa.+Muistan+kuinka+syksyisin+lanttu+halkaistiin+ja+terävällä+veitsellä+raastettiin,+se+maistui+tosi+hyvältä.
Salaattia+syötiin+vain+kesällä+ja+siihenkin+vain+salaatinlehtien+päälle+kananmunaa+ja+sitten+etikka+öljyseosta+kastikkeeksi.+samoin+jäätelö+oli+vain+kesäherkku.+valionbaarissa+käytiin+juhlistamassa+milloin+mitäkin+asiaa.
20.06.2016 12:46
Kuutioista+maksan+ja+totta+kait+suljen+tarpeettomaksi+ajaksi.+Saippuoin+sitten+ketä+vaan...++Nuoret+kyllä+luulee,+että+vesi+tulee+taivaasta,+vedenkulutuksesta+maksaminen+on+niille+jotain+outoa+ja+äiti+ei+viitsi+tunnin+kimppasuihkuja+edes+kommentoida.+Hän+vaan+onnellisena+puhtaista+nuoristaan+maksaa+jos+jaksaa.
20.06.2016 12:28
Täysikuu+sen+yöllä+valollaan+aukaisee
samaa+reittiä+aurinko+aamulla
tammen+taitse,+omenapuiden+alta
kirsikkapuu+kiertäen,+ruusupuskan+sylistä++
sinulle+polku+suoraan+sydämeeni.+
'
totinen+on+tämä+rakkauden+polku
https://youtu.be/co9tYKLxXP4
20.06.2016 11:26
Suunnittelin,+että+tänään+meinaan+vain+meinata+koko+päivän.
Meinaan+vahata+terassini,+siinä+onkin+jo+liikaa+meinaamista+yhdelle+päivälle.
Sitten+meinaan,+että+käydään+ulkona+syömässä+kun+en+kehtaa+laittaa+ruokaa.
Muita+meinaamisia+vielä+mietin.
20.06.2016 10:38
Melkein+kummia+luulin
H+on+alkanut+profiilissaan+hempeillä+
sydämellään+punaisella+lempeillä.
Onneksi+kärpäslätkää+vain
oli+läntti+punainen+tuo.
'
https://youtu.be/LVFEOkMdbXM
19.06.2016 18:58
Nuo+herrat+saivat+googlettamaan+ja+selvisihän+tämäkin+päivääni+suuresti+problemoittanut+asia,+että+aerodynamiikan+täytyy+toimia+vaikka+se+tehdään+synteettisestä+materiaalista,+eli+yhä+saumat+ommellaan.
19.06.2016 13:06
Ei+tullut+mikään+muu+kuin+uteliaisuus+mieleeni+ja+sinä+tietysti,+kyllähän+säkin+nyt+tiedät+jos+vaan+haluat+kertoa,+mistä+se+pallo+on+tehty,+kun+siitä+niin+arvokas+aina+saadaan.
Ymmärrän,+että+jos+Ronaldo+sitä+kerrankin+potkaisee+niin+arvo+sata+kertaistuu,+vai+miten+se+mahtaa+mennä.
19.06.2016 12:55
...aika+hyvä+juttu..
mutta+nyt+näissä+kisoissa+siellä+Ranskassa+käyttävät+ehkä+jotain+ranskalaista+silliä,
ehkä+sitä+aitoa+aprilli-silliä...
19.06.2016 12:47
Tuosta+tuli+muuten+mieleeni,+että+mistähän+nahasta+se+pelien+virallinen+jalkapallo+on+tehty+ja+jos+se+tehdään+eri+nahoista+,+onko+joissakin+nahoissa+parempi+kosketus+kuin+toisissa.
Aika+painaviahan+ne+ovat.
19.06.2016 12:42
Toivottavasti+juhannussuvena+on+hellettä,+että+helmasi+kunnolla+hulmuavat...
Maailmassa+on+varmaan+yksi+tosi+inhottava+puuha,+ja+se+on+ikkunanpesu,+kaikki+aina+puhuvat+...++pitää,+täytyy,+pitäisi...+++minusta+se+on+aika+kivaa+puuhaa,+näkee+kätensä+työn+tuloksen,+niin+kuin+sanotaan.+Mä+pesen+vielä+sillai+vanhan+aikaisesti+fairilla+je+etikalla+ja+puhdasta+tulee...+mitä+nyt+pienet+raidat+siellä+täällä...
19.06.2016 12:37
Et+millään+keksi+ja+sen+kyllä+huomasin+ja+nyt+vasta+luin+ja+muutaman+sanan+saan+sanoa.
Kun+täällä+joka+päivä+pyörin+niin+kukaan+ei+ole+minua+kiusannut,+et+edes+sinä.+Päinvastoin+olen+saanut+monta+hyvää+ja+iloista+hetkeä+lukiessani+näitä+kirjoituksia,+aina+luen+kuin+minulle+kirjoitettuna+vaikka+kaikille+naisille+kirjoitettu,+niin+se+menee,+jokainen+löytää+sieltä+oman+sanan+itselleen.+
Maailmahan+on+täynnä+puhetta,+laulua,+riimiä,+värssyä+ja+vaikka+mitä+rakkaudesta,+miksei+tälläkin+palstalla+saa+olla+yksi.+Ja+rakkaudesta+voi+niin+monin+sanoin+kirjoittaa.+Toinen+kirjoittaa+hyvin,+toinen+lapsellisesti+elefanttina+kompastellen+ja+kolmas+suorastaan+loistaa+jne…+ja+joku+aina+keksii+moitittavaa+ja+kaikki+sekaan+vaan.+
Jos+koet+nämä+täällä+lemmennostatukseksi+niin+siitä+vaan.+Montaa+pystyy+rakastamaan+ja+tuskin+kukaan+roikkuu+kiimaisena+hirressä.+Hetikö+kiimaisena+olet+hirteen+joutunut,+kun+jonkun+rakkausjutun+olet+lukenut?+Epäilenpä+vain.+Tähän+aloitukseen+tai+tälle+palstalle+ei+edes+uskalla+mitään+kunnon+lemmenkohotusta+tai+seksi+juttuja,+säkin+varmaan+heti+intoisit…+tai+sitten+se+pitää+osata+tehdä+niin+taitavasti,+ettei+tyhmempi+huomaa+ja+viisashan+ei+koskaan+virka.
Mutta+se+ero,+sinä+kerrot+oman+rakkautesi+ja+lämmittelysi+ja+mihin+se+johti+jne+hauskaa+kuulla.+Mutta+minun+ei+tarvitse+kertoa+lämmityksistäni,+akteistani,+mikä+mihinkin+on+johtanut+jne,+en+halua,+ei+ne+tänne+kuulu.+Minä+ilmaisen+ne+muuten,..+kuiskaten+vaikka.+Mutta+rakkaudesta+voin+silti+kirjoittaa,+omastani+tai+ihan+yleisellä+tasolla.+Koska+haluan+siitä+kirjoittaa.+Voin+vain+olla+iloinen+siitä,+että+täällä+on+muitakin...
Kirjoita+sinäkin+
https://youtu.be/Sn15WxdfNlk?list=PLdNmd-uEw0ObYp-1BHE9NvBetmQesKeDs
19.06.2016 12:17
Onhan+se+aina+ennen+isoa+ruokailua+pienet+snapsit+napata+niin+saattaa+syödä+kaikki+sillit+ja+kermaviilit+ym+herkut.
Onkohan+se+nykylääketiede+kumonnut+tuonkin+hauskan+tavan+turhaksi.
19.06.2016 09:46
Olen+erittäin+tyytyväinen+,+että+maailmasta+löytyy+vielä+ihmisiä+,+jotka+haluavat+ajaa+yhteisiä+asioita+ja+asettavat+elämänsä+peliin.
He+juuri+toimivat+tietoisesti+ja+ilman+hyväuskoisuuttaan+ja+se+on+työtä+meidän+kaikkien+eteen.+Nykypäivänä+jokainen+joka+niihin+töihin+lähtee+varmasti+tiedostaa+vaarat+ja+mahdolliset+epämukavat+asiat.+Kaikkien+kannalta+myös+avoimuus+on+tärkeää+ja+niinpä+Jo+Cox+tapasi+kannattajiaan+avoimesti+puhetilaisuuden+jälkeen+ja+tapasi+kohtalonsa,+valitettavasti.
Politiikassa+mukana+olo+vaatii+juuri+tietoa,+intohimoa+ja+visioita.
Niinpä+minäkin+saan+sitten+kommentoida+täällä+vaikka+mitä+kun+valittuni+hoitaa+hommiaan.
19.06.2016 09:39
On+käsitelty+silliä+ja+silakkaa,+niin+mikä+kala+jääkään+noiden+kahden+kalan+väliin.
Se+on+kilohaili,+sitäkin+joskus+toripöydillä+ainakin+rannikolla+näkee.
Mutta+mitä+ihmettä+siitä+voi+valmistaa+ruuaksi,+kovin+se+rasvaiselta+näyttää+ja+pannullakin+vähän+erikoinen+otus.+Kerran+olen+pannulla+sitä+pyöritellyt+kun+opiskeluaikana+sitä+halvalla+sain,+vaan+en+muista+söikö+sitä+silloin+nälissäänkään+kukaan.
19.06.2016 09:20
Niinpä+niin,+saakeleita+onko+heitä.
Tunnit+pitkät+nukuin+putkeen
virkkuna+en+vieläkään.
'
Ruusalta++ei+synny+roosaa
se+ikävöi+ja+kaipaa+vaan.
'
https://youtu.be/IEZMgVgbyU4
19.06.2016 09:09
Tulipas+paha+kirjoitusvirhe+lue+:+Fox+=+Cox
Kaiken+politikoinnin+jalkoihin+jää+nytkin+ne+kaksi+äiditöntä+pientä+lasta.++
He+ovat+varmasti+suurimpia+kärsijöitä+tässä+tilanteessa.
18.06.2016 18:52
Oon+ihan+sammoo+mieltä+kanssas.+
Kansanedustajaa+vastaan+tehty+hyökkäys+on+tappio+demokratiallekin.+tällä+teolla+vaikutetaan+vielä+koko+euroopan+historian+kulkuun.
Joskus+voidaan+sieltä+historiankirjoista+ehkä+lukea+Foxin+laukauksesta+joka+muutti+EU+kuvioita.+Koskaan+ei+tosin+saada+tietää+kuinka+moni+eng.+äänestäjä+muutti+mielipidettään+ampumatapauksen+jälkeen+ja+mihin+suuntaan.
18.06.2016 18:46
94 / 182