Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Poika-01
profiilit
Poika-01
Poika-01
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
381
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+ota+loukkauksena,+koska+tämä+ei+sitä+ole:+Suosittelen+kouluterkkaria,+kuraattoria+tai+psykologia.+En+voi+henkilökohtaisesti+taata+mitään+koska+itse+välttelen+ammattilaisia,+mutta+muutaman+kaverin+mukaan+niistä+on+suurta+apua.+Arvostan+erityisesti+sitä,+että+tulit+tänne+pyytämään+apua+ja+siltä+pohjalta+oletan,+että+tilannetta+voidaan+vielä+korjata.+Älä+anna+sen+mennä+enää+pahempaan.
Sitten+asioita+yksitellen+läpi.+Halu+tappaa+kiusaajat,+sekä+itsensä+on+minulle+tuttu,+mutta+suosittelen+odottamaan.+(Kliseevaroitus:)+Vaikkei+se+siltä+nyt+tuntuisikaan,+ajat+muuttuvat+vielä.+Uskon,+että+tulee+vielä+päivä+jona+voit+sanoa+päässeesi+niskan+päälle+omassa+elämässäsi.+Olisi+todella+ikävää+tuhlata+potentiaalisesti+taitava+ihminen+yhdeksi+otsikoksi+lehdessä.
Se+menee+kyllä+ohi,+päivä+kerrallaan.+On+mahdollista+elää+mekaanisesti,+rutiinilla,+välittämättä+mistään+kunnes+ongelmat+ovat+ohi.+On+varmasti+parempiakin+keinoja,+mutta+itse+totesin+sen+toimivaksi+yläasteen+aikana.
Elämä+tuntuu+kyllä+joskus+niin+turhalta,+mutta+on+päiviä+jotka+korvaavat+sen.+Kokeile+löytää+edes+yksi+hyvä+ystävä+jostain,+esim.+harrastuksesta.+Puhuminen+auttaa+enemmän+kuin+haluaisin+tunnustaa.
Uskon+sinuun,+kyllä+tästä+vielä+noustaan.+Pohjalta+pääsee+kutenkin+vain+ylös,+vaikka+siellä+oleminen+tuntuukin+jatkuvalta+alamäeltä+syvemmälle.+Suunta+kuitenkin+muuttuu+vielä.
12.02.2018 22:00
Oikea+video+tässä,+sähläsin+vähän+OP:ssa:+https://youtu.be/SGMTEOcCyZw
02.01.2018 11:35
Hitto,+copypaste+säätää+:D
02.01.2018 11:32
Sattaa+olla+kiinnostunu,+tai+sitte+ei.+Voi+olla+vaan+että+olet+hänen+mielestään+jotenkin+erikoisen+näköinen+(esim.+näytät+joltain+muulta+pojan+tuntemalta+henkilöltä)+tai+sit+on+kiinnostunu.+Tai+sit+kattoo+vaan+että+tos+toi+tyyppi+menee.+Saatan+ajatuksissani+ite+kattoo+hyvinkin+tarkkaan+ohi+kulkevii+ihmisii,+erityisesti+tuttuja.
Ja+ehkä+oot+vaan+kaveri,+jolle+on+helppo+puhuu.+On+tilanteita+ja+ihmisiä,+joiden+kanssa+on+helpompi+kuluttaa+aikaa,+vaikka+ei+olisikaan+kiinnostunut.+
TL;DR:+Saattaa+olla,+sattaa+olla+ettei.+Lopeta+se+merkkien+tulkitseminen+ja+ota+selvää+ihmeellisellä+työkalulla+nimeltä+puhuminen.
10.09.2017 18:20
Teretulemas+helvettii+;)
Sit+vaa+aamui+laskee!+(vituttaako?)
28.08.2017 18:01
Voiman+tunteella+on+huumaava+vaikutus.+Suosittelisin+kuitenkin+toisia+lähestymistapoja+tähän.+Lähestymistapoja,+jotka+ovat+tuoneet+ainakin+minulle+lähes+saman+tunteen+kuin+muiden+kontrollointi.
"Seal+clubbing"+elikkä+noobien+lyttääminen+ja+vaihtelevat+pienet+huijaukset+laadukkaissa+peleissä.
Klassiset+kuvitelmat+siitä,+mitä+KAIKKEA+ihmisille+voisi+tehdä,+jos+olosuhteet+eivät+sitä+estäisi.
lista+jatkuu+kokemuksen+karttuessa.
Varsinainen+kiusaaminen+puolestaan+on+haitallista,+ja+jossain+vaiheessa+vastaan+tulee+kaveri,+joka+pistää+sinut+maihin.
08.08.2017 01:33
Aika+hyvin+tiivistetty+viesti.
Sen+verran+sanon+että+kyllä+niitä+päihteitä+voi+kuitenkin+jonku+verran+käyttää,+kunhan+ei+laita+etusijalle.+Kavereista+kannattaa+pitää+kiinni,+ja+omasta+puolesta+voin+sanoa+ettei+kannata+jäädä+yksin+koneelle+vaan+notkua+kavereiden+kanssa+vakiopaikoissa,+paljon+mukavampaa+niin.
Numerot+kannattaa+pitää+korkealla+kuten+AP+sanoikin,+jos+haluaa+mitään+valinnanvaraa+lukioon+mennessä,+etenkin+PK-seudulla.+Amiksesta+en+omakohtaisesti+tiedä,+enkä+neuvo.
Mutta:+älkää+unohtako+hauskanpitoa,+elämä+saattaa+olla+aika+perseestä+niin+elettynä...
-aloittava+lukion+ykkönen
08.08.2017 01:23
Kiitokset+tiedosta!Juurikin+tätä+vastausta+tarvitsin+:)
11.07.2017 02:04
No+löydäpä+mulle+2+Kuninkaantiellä+toimivaa+lukiota+:)
Vitu+nero+säki+oot...
01.07.2017 19:23
Ihastunut?+Kyllä,+uskon+että+olet.
Valmis+suhteeseen?+Ei.
Se+ei+tule+toimimaan.+Siitä+tulee+vain+leikkimistä+ja+muiden+kopiointia.+Se+ei+tule+olemaan+oikea+suhde,+eikä+oikeaa+seurustelua.+Deal+with+it.
24.06.2017 12:01
Kyseessä+on+tarkkaan+ottaen+toiminto,+jossa+piirretään+saatanallisia+kuvioita+takan+tai+muun+tulipaikan+ympärille+tuhkalla,+noella,+sekä+vihatun+henkilön+verellä,+minkä+jälkeen+kasataa+nuotio+tai+takkatuli,+johon+vihattu+henkilö+heitetään+palavaan+nesteeseen+valeltuna.+Tämä+teko+nostaa+todistetusti+mielialaa,+sekä+parantaa+suhteitasi+Herramme+Saatanan+kanssa.+Mustaa+magiaa+sisältyy,+mutta+henkilö+ei+tarkkaan+ottaen+muutu+takaksi,+vaan+Herra+Saatana+antaa+vastalahjaksi+takan+tai+muun+kalliinpuoleisen+tulisijan,
31.05.2017 17:11
Kannatan+tätä+mielipidettä.+Tämä+kannattaa+kuitenkin+osoittaa+rationaalisesti+asetetuilla+faktoilla,+ei+huutamalla+syytöksiä+uskontoryhmää+kohti.+Syytökset+antavat+kristityille+miekan+meitä+vastaan,+rationaalisuus+meille+seppeleen+ihmisten+silmissä.
Tämän+postauksen+huyökkäävä+asenne+on+ensin+mainittua+laatua.
31.05.2017 17:05
En+väitä,+että+AP+olisi+täysin+väärässä+postauksessaan,+korkeintaan+hieman+radikaali,+MUTTA+aion+pitää+kommentissani+mainitun+kannan+väärästä+palstasta.+Kyseisen+kaltaiset+postaukset+kuuluvat+palstalle+"http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset",+eivät+tälle+palstalle.
+Rippikoulun+vaikutuksesta+kiinnostuneet+osaavat+varmasti+etsiä+tiedon+asianmukaiselta+palstalta,+tai+Googlen+kautta.+Näin+ei+kyseistä+aihetta+tarvitsisi+spammata+palstalle,+jonka+aihepiiri+koskee+erityisesti+nuorten+omia+kokemuksia,+vinkkejä+jne.+aiheesta+rippikoulu.
+Lisäksi,+epäilen+sinun+näkemystäsi+aiheesta,+johtuen+melko+suorasta+hyökkäyksestäsi,+minua+kohtaan;+ATEISTIA,+joka+valitti+ainoastaan+palstan+VÄÄRÄSTÄ+KÄYTÖSTÄ.+Nyt+olen+tarjonnut+teille+jopa+linkin+OIKEALLE+palstalle.
+PS.+Hyökkäyksessäsi+pidit+minua+mm.+aivopestynä,+ei-ihmisenä+ja+rikollisen+jumalan+seuraajana.+Uskon,+että+kyseinen+kommentti+näyttää+sinun+argumentointikykyäsi+ihmisenä+toiselle+ihmiselle.+Suosittelisin+harjoitusta+kommentoinnissa+ja+keskustelussa.
Nimim.+Ajatteleva+ateisti.
31.05.2017 17:00
Väärä+paikka.+Menehän+muualle+toistamaan+itseäsi+ja+jätä+tämä+palsta+rippikoulun+ja+prometheus-leirin+kiinnostavuuteen,+kannattavuuteen+jne.+NUORTEN+NÄKÖKULMASTA.
30.04.2017 19:55
Hakkaamaan*
12.04.2017 22:44
Kahvia.+Paljon+kahvia.+Sen+jälkeen+
1.+Takkaamaan+jotain,+ei+mielellään+ihmistä.
tai+
2.+Nukkumaan+hetkeksi.
Ja+sit+vähä+lisää+kahvia.+Kahvi+on+paras+tapa+poistaa+vitutus.
12.04.2017 22:44
Sehän+on+heidän+ongelmansa.+Minulla+ei+ole+tapana+syytellä+Venäläisiä+NL:n+teoista,+ellei+yksittäinen+venäläinen+jota+haluan+syyttää+henkilönä+ole+toiminut+NL:ssä.
09.04.2017 13:11
1.+Sodan+häviäminen.+Jos+Hitler+olisi+antanut+ammattilaisten+tehdä+työnsä,+puuttumatta+itse+oikeisiin+järjestelyihin,+olisi+saksa+voinut+voittaa.+(esimerkkinä+tästä:+ME-262+pommittajaksi.+Kiinteä+laukaisualusta+V-2+ohjuksille.+Riittämätön+investointi+ilmavoimiin+ja+sukellusveneisiin.+Stalingradin+pitäminen.)
2.+Tämä+on+neuvottelukysymys+ja+melko+suhteellista,+mutta+jotkut+pitävät+kansan+yhdistämistä+tietyn+ryhmän+vihaamisen+pohjalle+vääränä+tekona.
07.04.2017 00:38
Toisaalta:+Valtio+vaihtui+pari+kertaa,+NL+ei+ole+tsaarin+venäjä,+eikä+federaatio+ole+NL.
Miksi+olisimme+vastuussa+toiselle+valtiolle,+joka+vain+sattuu+kontrolloimaan+samoja+maa-alueita?
01.04.2017 00:51
No+käytä+sitte+jotain+ei-suihkutettavaa.+Onko+niin+vaikeeta?
On+muute+aika+vittumaine+haju+ku+jonnet+suihkuttelee+sitä+ympäriinsä+pukuhuoneissa,+jote+ymmärrän+kiellon.
22.03.2017 15:59
1 / 20