Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

381

  1. Älä+ota+loukkauksena,+koska+tämä+ei+sitä+ole:+Suosittelen+kouluterkkaria,+kuraattoria+tai+psykologia.+En+voi+henkilökohtaisesti+taata+mitään+koska+itse+välttelen+ammattilaisia,+mutta+muutaman+kaverin+mukaan+niistä+on+suurta+apua.+Arvostan+erityisesti+sitä,+että+tulit+tänne+pyytämään+apua+ja+siltä+pohjalta+oletan,+että+tilannetta+voidaan+vielä+korjata.+Älä+anna+sen+mennä+enää+pahempaan.Sitten+asioita+yksitellen+läpi.+Halu+tappaa+kiusaajat,+sekä+itsensä+on+minulle+tuttu,+mutta+suosittelen+odottamaan.+(Kliseevaroitus:)+Vaikkei+se+siltä+nyt+tuntuisikaan,+ajat+muuttuvat+vielä.+Uskon,+että+tulee+vielä+päivä+jona+voit+sanoa+päässeesi+niskan+päälle+omassa+elämässäsi.+Olisi+todella+ikävää+tuhlata+potentiaalisesti+taitava+ihminen+yhdeksi+otsikoksi+lehdessä.Se+menee+kyllä+ohi,+päivä+kerrallaan.+On+mahdollista+elää+mekaanisesti,+rutiinilla,+välittämättä+mistään+kunnes+ongelmat+ovat+ohi.+On+varmasti+parempiakin+keinoja,+mutta+itse+totesin+sen+toimivaksi+yläasteen+aikana.Elämä+tuntuu+kyllä+joskus+niin+turhalta,+mutta+on+päiviä+jotka+korvaavat+sen.+Kokeile+löytää+edes+yksi+hyvä+ystävä+jostain,+esim.+harrastuksesta.+Puhuminen+auttaa+enemmän+kuin+haluaisin+tunnustaa.Uskon+sinuun,+kyllä+tästä+vielä+noustaan.+Pohjalta+pääsee+kutenkin+vain+ylös,+vaikka+siellä+oleminen+tuntuukin+jatkuvalta+alamäeltä+syvemmälle.+Suunta+kuitenkin+muuttuu+vielä.
  2. Hakkaamaan*
  3. 1 / 20