Vapaa kuvaus

Jyväskylässä asusteleva fiksu, leikkisä ja keskusteleva transnainen.

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Mä+oon+toipumassa+munuaisaltaan+tulehduksesta+juuri.+13+vrk+sitten+alkoi+kuumeilu+vailla+mitään+muita+oireita+kuin+kuume.+Ekat+kaksi+päivää+lämpö+vähäisempää+37,7-38,6+sitten+sen+jälkeen+39,0-39,9.+Särkylääkkeillä+hoitelin+kuin+influesssaa+ja+särkylääkkeen+vaikutuksen+heiketessä+sain+valtavat+kuumehorkkakohtaukset.+Kuudentena+sairaspäivänä+menin+sitten+työterveyteen+(aiemmin+työterveyden+digiklinikka+konsultaation+jälkeen).+Siellä+otettiin+verestä+pikatesterillä+tulehdusarvo+CRP.+Nappasin+mittarin+ylälukemat+180+eli+mittari+loppui+kesken.+Tt+lääkäri+ohjasi+mut+heti+sairaalan+päivystykseen.+Siellä+mua+tutkittiin+8+tuntia+ja+ei+löydetty+muuta+kuin+CRP+241+arvo.+Päivystyksessä+jo+laitettiin+antibiootti+tiputus.+Sen+jälkeen+osastolle.+Osastolla+kanyylin+kautta+antibiootti+ruiskeella+suoneen+ja+osastolla+olin+5+vrk+ja+CRP+laski+lopulta+28+ennen+kotiutusta.+Nyt+kotona+ja+ekaa+kertaa+ihan+ok+olo+vasta+nyt+13+sairaspäivänä.+Munuaisaltaan+tulehdus+sekoitti+jotenkin+mun+nesteenkierron+ja+keuhkoihin+alkoi+kerääntyä+nestettä,+joka+nostatti+yli+viikoksi+pakonomaisen+yskän.+Tänään+yskä+vastaa+olemaan+lähes+täysin+poissa,+joka+viittaa+siihen+että+munuaisaltaan+tulehdus+parantunut+niin+paljon,+että+nestevirtaus+normaali+ja+siten+ei+kerry+enää+nestettä+keuhkoihin.+Lääkärin+oletus,+että+olen+saanut+Koli-bakteerin+virtsaputken+kautta.+Todella+vakava+sairaus,+suhtautukaan+tähän+kaikella+huolellisuudella.