munuaistulehdus?!?

alrtkhsfdb

millaista kipua munuaistulehdukseen yleensä liittyy? söin muutama viikko sit pahaksi menneeseen vti:hin lääkekuurin, omat varalla olleet lääkkeet ei tehonneet ja hain terkkarista uudet.

nyt sit on pari viikkoa ollut selkä välillä tosi kipeä, tuntuu lähinnä siltä et ois istunut huonossa asennossa, mut kipu ei oo parantunut vaikka oon tarkkaillut istuma-asentoa, venytellyt jne. illalla ehkä on yleensä kipein, päivälläkin välillä saattaa esim. tunnin särkeä kovasti. kipu on aika lailla munuaisten kohdalla, vähän kylkiluiden alla mut säteilee tietty koko selkään.

en tiedä tekee toi selkäkipu sen, mut tuntuu kuin alamahakin ois kipeä; vähän niin kuin normaalit hyvin lievät menkkakivut x10. samaan aikaan siis aina sattuu alamahaan ja selkään. eilen illalla oli useamman tunnin kipeä, sit helpotti vähän burana600:lla ja nukahdin. joskus viiden aikaan heräsin kun särki niin p*rkeleesti, ihan kylmä hiki oli kun teki pahaa oikein se jomotus.

toi kivun vaihtelu vaan hämää, kun oon luullut et munuaistulehduksessa sattuu koko ajan ja lujaa.. virtsamuutoksia ei ole.

35

106549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Briita

      Pahassa munuaistulehduksessa kuume nousee korkealle, lopulta jopa neljäänkymmeneen. Ehkä joillekin ei nouse helposti kuumetta, vaan oireet ovat erilaiset. Itse en tuntenut kuumeen nousun lisäksi muuta kuin pientä nipistelyä vatsasa. Kuusi vuorokautta hoidettiin sairaalassa, antibiootilla suoneen.

      Munuaistulehdus on hoitamattomana paha juttu, siihen voi jopa kuolla. Vaikkei sinulla olisikaan tuota tulehdusta niin tuntemiesi oireiden takia kannattaa käydä lääkärillä.

    • kun se munuaistulehdus

      on aikas vakava juttu.. miehelläni oli ko. tulehdus ja jouduttiin hoitamaan pitkään ja hartaasti.. ei juuri mitään kipuja mutta lämpiölyä ja kuumetta!!! mut kannattaa tsekata kreat!

    • mieki eppäilin

      syksyllä 2006 sain lääkäriltä mahalääkkeen, tuli kovat kivut munuaisten kohdalle ja pa####ka lensi kuin varpusparvi, maha hiljalleen rauhoittui, MUTTA selkä ollut siitä lähtien kipeä, 3 kertaa olen lääkärillä käynyt ja kipua hoidetaan selkäkipuna ! ??
      Itse olen koko ajan epäillyt munuaisissa olevan vikaa, selkärangan molemmilta puolelta toisinaan kuin tunnoton, siinä on kyllä selkälihakset,
      kuumetta ei ole ollut.
      Pissa haisi välillä kuin kissanpissa. Millä verikokeella parhaiten voisi asian tutkia , nyt on helpompaa kun voi itse kirjoittaa itselleen lähetteen kokeisiin. Olikos se krea...

      • tätä

        Tämä on varmasti näitä tapauksia joita sattuu koko ajan, ja jossa koululääketiede on täysin pätemätön. Sinulla on jonkinlainen krooninen bakteeri infektio. Onko myös masennusta?

        Tuo lääke lahtasi noita bakteereja, ja siitä sopasta tulee runsaasti tavaraa joka tuntuu munuaisissa, mutta menee se tavara maksankin kautta, eli tulee samalla ripulia.

        Ei ole yleensä vaarallista, itselläni oli munuaiskipuja enemmän tai vähemmän yhteensä puolen vuoden ajan, sen jälkeen kun olin poistattanut amalgaamipaikkani. Sitä on tapahtunut monelle muullekin, ja munuaisarvot ovat kuitenkin yleensä normaalit, ja jopa paranevat, kun amalgaamit saadaan pois, koska elohopean filtteröinti on raskasta munuaisille. Kyse on kuitenkin ihan samasta asiasta, eli bakteereja/viruksia on myös amalgaamisairailla, niitä vain ei havaita.


      • sh22
        tätä kirjoitti:

        Tämä on varmasti näitä tapauksia joita sattuu koko ajan, ja jossa koululääketiede on täysin pätemätön. Sinulla on jonkinlainen krooninen bakteeri infektio. Onko myös masennusta?

        Tuo lääke lahtasi noita bakteereja, ja siitä sopasta tulee runsaasti tavaraa joka tuntuu munuaisissa, mutta menee se tavara maksankin kautta, eli tulee samalla ripulia.

        Ei ole yleensä vaarallista, itselläni oli munuaiskipuja enemmän tai vähemmän yhteensä puolen vuoden ajan, sen jälkeen kun olin poistattanut amalgaamipaikkani. Sitä on tapahtunut monelle muullekin, ja munuaisarvot ovat kuitenkin yleensä normaalit, ja jopa paranevat, kun amalgaamit saadaan pois, koska elohopean filtteröinti on raskasta munuaisille. Kyse on kuitenkin ihan samasta asiasta, eli bakteereja/viruksia on myös amalgaamisairailla, niitä vain ei havaita.

        "Munuaiskipu" ei tunnu selässä munuaisten kohdalla, kuten ihmiset virheellisesti luulevat... Kipu tuntuu (aina kipua ei edes ole) navasta mentäessä hieman alaspäin lonkkien "juurella". Munuaistauti saattaa pitkään olla oireeton ja löytymishetkellä olla jo todella pahassa vaiheessa.

        Mt:n oireena on lähes aina korkea verenpaine ja turvotuksia esim. nilkoissa, virtsakokeissa virtsasta löydetään valkuaisaineita l. proteiineja.


      • kylkiluiden

        väliinkö se kipu iskee, ensin kipeä oikea puoli ja sitten vasen ja nyt molemmat samaan aikaan,,
        kolesterolit on koholla, eikös sekin vaikuta munuaisiin ? ja maksaan ?


      • *Birgitta*
        sh22 kirjoitti:

        "Munuaiskipu" ei tunnu selässä munuaisten kohdalla, kuten ihmiset virheellisesti luulevat... Kipu tuntuu (aina kipua ei edes ole) navasta mentäessä hieman alaspäin lonkkien "juurella". Munuaistauti saattaa pitkään olla oireeton ja löytymishetkellä olla jo todella pahassa vaiheessa.

        Mt:n oireena on lähes aina korkea verenpaine ja turvotuksia esim. nilkoissa, virtsakokeissa virtsasta löydetään valkuaisaineita l. proteiineja.

        Ambulanssilla yöpäivystykseen tajuttomuuskohtausten tultua, vielä 9 päivää kotona kuumeessa, lopulta laboratoriokokeet hälyttivät käsittämättömiä arvoja: senkka 120 ja tulehdusarvot (crp) 180...arvot, joitten olisi pitänyt olla alle 10 ja 20! Taas suoraan TYKSin ensiapupoliklinikalle, josta 6 t tutkimusten jälkeen 016 munuaisosastolle. 7 päivää antibioottia tiputuksessa suoraan suoneen, lopulta 2. Antibiootti kuvaan mukaan, koska lääkärin mukaan "tulehdusarvot olivat nihkeästi lähteneet laskuun". Jos tämä kaikki toistuu, otetaan käyttöön estoantibiootti, sillä kukaan ei halua itselleen munuaisten vajaatoimintaa,raskaita dialyysihoitoja yms


      • Kipeä
        sh22 kirjoitti:

        "Munuaiskipu" ei tunnu selässä munuaisten kohdalla, kuten ihmiset virheellisesti luulevat... Kipu tuntuu (aina kipua ei edes ole) navasta mentäessä hieman alaspäin lonkkien "juurella". Munuaistauti saattaa pitkään olla oireeton ja löytymishetkellä olla jo todella pahassa vaiheessa.

        Mt:n oireena on lähes aina korkea verenpaine ja turvotuksia esim. nilkoissa, virtsakokeissa virtsasta löydetään valkuaisaineita l. proteiineja.

        Todellakin tuntuu munuaisten kohdalla! Missää nivusissa tunnu. Tiedän koska makaan parhaillaan 40 asteen kuumeessa ulkomailla asunnossani! Itselläni todettiin munuaistulehdus. Tämä on jo toinen kerta, kun minulla on munuaistulehdus. Kipu on helvetillinen ja olo perseestä. Oksentanut useasti ja ruoka ei pysy sisällä. Kunnon antibiootitkaan eivät vaikuta heti, se vie aikaa. Tsemppiä kaikille, jotka tämän kanssa joutuu tekemisiin...


    • lääkäriin heti

      Hei,
      Mulla oli virtsatietulehdus munuaistasolla pari vuotta sitten. Mulla oli selkäkipua munuaisten kohdalla, ja myös alavatsakipuja, pahoinvointia ja vähän lämpöilyä. Ei muita oireita. Selkäkipu oli jomottavaa eikä asennon vaihtaminen auttanut. Mulla ei sattunut koko ajan, mutta hirveää se särky oli.En pystynyt oikein tekemään mitään kivun takia. Epäiltiin jopa myyräkuumetta...Mutta virtsatietulehdus se oli ja antibioiootteja söin 10 päivää. Mulla oli vielä kuurin jälkeenkin muutama päivä selkäkipuja.
      Joten lääkäriin heti, jos et ole jo käynyt..

    • Poti

      Munuaistulehdus lähti itselläni hoitamattomasta virtsatientulehduksesta. Oireina oli kerran ripulointi, horkkakohtaus ja oksennus. Kuume huiteli 3päivää 39 ja Antibioottikuurin avulla laski 37. Kyljet oli arat ja hikeä pukkas useamman kerran. Päänsärky vaivasi koko ajan ja ruoka ei maistunu, mutta väkisin piti jotain syödä. Kellekään ei toivo tätä, kipu on melkoinen ja voimat vähissä. Toipumiseen menee aikaa.

      • Anonyymi

        Tyttäreni on parasta aikaa osastolla virtsatie infektion takia ja on tulehduttanut munuaisen vasemmalta puolelta. Cup oli 222 antipiotti tippa laitettiin heti. Kuumetta oli ollut kolme päivää 39. Vilutusta, pahoinvointia, selkäsärkyä, ruokahaluttomuutta. Vuorokauden jälkeen Carl tipahti 115. Mutta vielä on selkä kipua ja iltaisin nousee lämpö 38. Ja selkä särkyä. Menkää ajoissa lääkäriin niin pääsee vähemmällä.


    • Riitta-Anneli

      Tyttäreni (aikuinen) on tällähetkellä sairaalassa.Tiistaina vietiin terkkarin lähetteellä.Tulehdusarvot 285, kova n.40 asteen kuume,kaikkein pahin oire joka ilmeni oli hirvittävän kova niska ja kurkku kipu.Jopa veden nieleminen sattui.Sairaalassa laitettiin heti antibiootti ja nesteytys tiputukseen.Ensin arveltiin aivokalvontulehdusta, jonka takia sairaalaan lähete tuli.Nyt on torstai ja lääkitys alkaa purra.Mutta näin erilaisilla oireilla voi munuaistulehdus oireilla.Ei siis minkäänlaisia selkä-vatsa oireita.

      • Nimetön

        Kävin lääkärillä ja lääkäri esitti kysymyksiä esim. sattuuko vain liikkuessa jne. Lääkäri sanoi että on vain lihaskipua, mutta koska vatsakipuja on ollut ja pissa on tumman keltaista, epäilisin itse munuaistulehdusta. Kokeisiin ei lääkäri pistänyt :o Pitäisikö käydä antamassa virtsanäyte varmuuden vuoksi?


    • JPOJODG

      Mulla on ihan samanlainen tilanne kun sulla ja huomenna lääkäriin...

    • asdasd5323

      Elikkäs mulla on n. pari viikkoa ollu vähän kirvelyä kun käy vessassa, ihan pientä sen jälkeen kun on käyny. Sitte menin terveyskeskuksee ja ne otti kahtena peräkkäisenä päivänä pissanäytteen ja eikä ollu mitää muuta mutta oli vissii vähä valkuaista näkyny kummassaki näytteessä. Nooh kävin tänää aamulla verikokeis ja tulehdusarvo oli 2 elikkä iha normaali ? Ku epäilin että mulla ois munuaistulehdus ku alaselkä on vähä sellanen oudun tuntunen tosta munuaisten kohdalta ja virtsatessa kirveli joskus, ja pientä väsymystä, mutta toisaalta mulla on joku actavis isotretinoin lääkitys päällä naaman finneihin ja sen lääkkeen sivuvaikutuksia on esim. väsymys, selkäkipu ja mitähän niitä nyt oli. En tiijä, voisko johtua siitä? Oon nyt pari päivää ollu ottamatta sitä testiks mutta vielä vähä tuntuu alaseläs.

    • fdsdf444

      joo olin ryyppämässä ja seuraavana aamuna oli pikku munuaiskipu ja illalla kävi koskemaan jalkalihaksiin et mikä vois olla?!

      • qwerty

        darra?


    • misohu

      mä pääsin kotiin sairaalasta eilen mua hoidettiin siellä anttibiottelä suonee 4 vuorkautta munuais tuleduksesta mun oireet oli korkea kuume(40,8c) ja ristiselän sätelevä kova kipu nyt olen 10 päivän anttibiootti kuurilla

    • albrazl

      ei vissiin kuumeella ole mulla oireillu mutta jopa kosketus arka eli jos sormi osuukaan sinneppäin ni koskee ja kunnolla. pitäskö vaan kärsiä pois?

      • girlogftjb

        Mullakaan ei oo ollu kuumetta ja oikee kylki vähän kipeä niskat ihan jumissa . koko ajan on pissahätä. Onks tää vakavaa?


    • vanezza3

      Mulla raskaus vähän yli puolessa välissä, ja pitkän aikaa ollut jo ongelma että tuntuu ettei rakko tyhjene kunnolla vessassa käydessä. Nyt ollut pari päivää korkea, horkkamainen kuume, pientä kipua (koputtaessa) selässä ja alavatsassa... Juon ties kuinka paljon, mutta vessassa ei tule ulos kuin muutama tippa... Voisiko olla tulehdus? Soitin terveyskeskukseen mutta eivät oikein ottaneet tosissaan (se on tavallista paikkakunnallani...), sanoi vaan että kaikille tulee flunssa ja kuume joskus, ei raskaus sitä estä. Ajattelin itsekin ensin, että virtsaamisongelmat johtuu raskaudesta, mutta nyt pelottaa kun niitä on ollut jo niin monta viikkoa, että rakkoon jääneen virtsan takia olisi tullut tulehdus.

    • rfthrth

      " Soitin terveyskeskukseen mutta eivät oikein ottaneet tosissaan "
      Tää on yleisempää kuin arvaatkaan. Vituttaa , kehitysmaaksiko tässä ollaan menosa koska terveydenhuolto kränää niin paljon nykyään? Luulisis että raskaana olevalta sentään tutkittaisi heti kaikki.

      • Anonyymi

        Ei terveyskeskus mitään tutki ja lähettäjä anna eteenpäin,täytyy olla toooosi kipeä.


    • hjkdgjko

      Tänään tuli kovia kipuja ristiselkään ja vähä munuaisen kohalle. En vielä oo käyny lääkärissä, mut pitäisköhän?

      • deekis

        pitäs.


    • kysyisin mikä neuvoksi mulla jatkuvia virtsatietulehduksia olen kokeillut ka8ikkea karpalot puolukat karpalotabletit pariviikkoa sitten sain elämäni hirveimmän virtsatietulehdukden annoin virtsanäytteen ja minulle sanottiin mulla on todella paha virtsatietulehdus en muista bakteerin nimeä
      Sain lääkäristä 10pv antibiottikuurin jolla ruokahalu katosi vatsani on turvonnut ja antibiotin loppumisesta on 3 päivää ja vatsaan koskee kuin olisi 10 kertaiset mensukivut ja vatsakivut oirehtii alhaalta ylöspäin ja kaikki housut kiristää vatsaani kohdalta ja alaselässä on inhottavia tuntemuksia ja olen pohjattoman väsynyt enkä pysty kumartumaan vatsakivun vuoksi sekä heti lirahtaa pissat housuun
      Olehn pyytänyt vuosia estolääkitystä tuloksetta aina olen saanut verukkeita miksi ei anneta ja siksi olen kokeillut useammalla lääkärillä käyntiä mutta tuloksetta tilanteeni on sietämätön mitä teen neuvokaa? asun Lahdessa

    • Toipilaana

      Vanha ketju, vastaan silti : AINA kannattaa mennä lääkäriin jos epäilee yhtään munuaistulehdusta. Ja vaatia lisätutkimuksia jos on korkean kuumeen lisäksi jatkuvaa selkäkipua ( kipu voi tuntua munuaisten kohdalla tai osin kyljessä, tai jopa seläsä alempana - ihan tapauskohtaista ).
      Itsellä koski noihin kaikkiin kohtiin ja lisäksi oli alkuun lämpöä, sitten pahimmillaan 39.5 kuume.

      Tutkimukset joilla munuaistulehdus löytyy on verikokeet , tulehdusarvot.
      Itsellä alkuun CRP oli koholla vain jonkin verran ( oli alkuun 13 kun normaali pikatestitulos on 10 , myöhemmin luku kyllä reippaasti tuosta nousi ), Leukosyytit oli minulla tosi korkealla, eli ne arvot ja selkäkipu yhdessä oli jo selkeä merkki. Ultrassa näkyi sitten oikea munuainen turvonneena ja tulehtuneena.
      Ei ole leikin asia, vaan rankka tauti - kannattaa siis hoidattaa vahvalla antibiootilla ajoissa.

      Muut oireet minulla oli jäytävä päänsärky, ylämahan kivut heti kylkikaaren alla ( erityisesti oikealla puolen jossa sairastunut munuainenkin ).
      Ihan ensimmäiset oireet olivat ankara väsymys ja painonlasku.

    • Anonyymi

      Moikka, mulla on nyt toista päivää aika kovia kipuja munuaisten kohdalla selässä ja kyljessä (tänään voimustunut). Tuntuu välillä ihan puukoniskulta. Minulla on kerran ollut munuaistulehdus 3v sitten. Kuumetta ei ole vielä, en ole mitannut mut ei tunnu siltä vielä. Väsyttää kamalasti vaikka nukuin yön hyvin. Viime viikon loppupuolella ei ollut enään ruokahaluja. Voi olla että olen vain luulotautinen, en ole vielä käynyt lääkärissä. Eikä ole päänsärkyä vielä. En tiedä oikein mitä tekisin, odotanko että kuume nousee.

    • Mä oon toipumassa munuaisaltaan tulehduksesta juuri. 13 vrk sitten alkoi kuumeilu vailla mitään muita oireita kuin kuume. Ekat kaksi päivää lämpö vähäisempää 37,7-38,6 sitten sen jälkeen 39,0-39,9. Särkylääkkeillä hoitelin kuin influesssaa ja särkylääkkeen vaikutuksen heiketessä sain valtavat kuumehorkkakohtaukset. Kuudentena sairaspäivänä menin sitten työterveyteen (aiemmin työterveyden digiklinikka konsultaation jälkeen). Siellä otettiin verestä pikatesterillä tulehdusarvo CRP. Nappasin mittarin ylälukemat 180 eli mittari loppui kesken. Tt lääkäri ohjasi mut heti sairaalan päivystykseen. Siellä mua tutkittiin 8 tuntia ja ei löydetty muuta kuin CRP 241 arvo. Päivystyksessä jo laitettiin antibiootti tiputus. Sen jälkeen osastolle. Osastolla kanyylin kautta antibiootti ruiskeella suoneen ja osastolla olin 5 vrk ja CRP laski lopulta 28 ennen kotiutusta. Nyt kotona ja ekaa kertaa ihan ok olo vasta nyt 13 sairaspäivänä. Munuaisaltaan tulehdus sekoitti jotenkin mun nesteenkierron ja keuhkoihin alkoi kerääntyä nestettä, joka nostatti yli viikoksi pakonomaisen yskän. Tänään yskä vastaa olemaan lähes täysin poissa, joka viittaa siihen että munuaisaltaan tulehdus parantunut niin paljon, että nestevirtaus normaali ja siten ei kerry enää nestettä keuhkoihin. Lääkärin oletus, että olen saanut Koli-bakteerin virtsaputken kautta. Todella vakava sairaus, suhtautukaan tähän kaikella huolellisuudella.

    • Anonyymi

      Liittyköhän suolan maku/jano suussa munuaisiin? Minulla on noin 3 tuntia syönnin jälkeen syolainen maku suussa ja kova jano. Mitö suolaisempaa, niin sen kovempu maku. Öisin herään janoon monta kertaa. Perus maksa, munuais, sokeriarvot otettu. Kaikki oli suht ok.

      • Anonyymi

        Ei näemmä kirjoituskaan luista. :D No mutta tuollaista. Ajattelin, että mikä voisi olla syynä.


    • Anonyymi

      Täällä jälleen yksi mt kärsivä. Ekaa kertaa elämässä sain oikeen kovat vti oireet, hoitelin vaan kotikonstein ja kolmantena päivänä olo olikin lähes normaali (pissaoireet oli aina pahimmat öisin.) mut sitten kolmantena päivänä alkoi jomotus lonkkien/alavatsan kohdalta ja nousi päivän mittaa oikeaan kylkeen ja selänkin puolelle. Digiklinikan kautta (kiitos etälääkäri!) päivystävälle, joka otti kokeet: tulehdusarvo 18 ja virtsanäytteessä viitteitä bakteereista, joten lähettivät viljelyyn. Lääkäri kyllä kiitteli nopeasta reagoinnista. Aloitin ke iltana heti ab:n. Nyt la jomotus/särky palannut kylkeen/lonkkiin ja tuntuu säteilevän myös jalkoihin. Kuume on enimmilläänkin ollut vain 37,3 plus olen myös ottanut panadolia. Nyt vaan toivon ettei tässä mennä huonompaa suuntaan kun tietty vkloppu.. toisaalta ed kokemuksia lukien vaikuttaa siltä että ab saattaa alkaa purra vasta tovin päästä, vaikka olisikin taudin lievempi versio. Mulla käytössä Tavanic 500mg josta sanotaan että tappaa kaiken oravasta pienemmän..
      Nyt 3. pvän jälkeen odottelen vielä viljelyn tuloksia.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta vastaan silti.
      Mulla oli ollut jo kuukausia, jopa 3-5kk Virtsan kanssa ongelmia, tihentynyttä tarvetta ja joskus kirvelyä + satunnaisia muita oireita. Kävin virtsatesteissä, jotka tulivat kaikki negana takaisin. Ajattelin että okei ehkä se on vaan omaa mielikuvitusta. Noh oireet ei parantunut ja sitten soittelin terveyskeskukseen taas että ei oo parantunut vaivat ollenkaan, että oisko verikoe mahdollinen väsymyksen yms takia. Sanoivat että varaavat lääkäri jonoon ajan, sanoivat että voidaan tehdä uusi testi silloin, mutta verikoetta ei voi määrätä. Noh siinä sitten odottelin ja odottelin mutta aikaa ei kuulunut ja sitte ilmestyikin pahenevat virtsausoireet ja kuume joka heitteli 35.4-39.6. Kauheaa hikoilua, palelua, alavatsa ja selkä tuli 3 päivänä kipeäksi. Siite sitten päivystykseen, jossa otetaan heti tosissaan ja määrätään verikokeet ja virtsanäytteet. Taju meinasi lähteä verikokeesta, kun niin heikko olo oli muutenkin. CRP 164. Kuume nousi vastaanoton aikana tosi korkeaksi 39.8 eli oli hankala olla edes siellä. Lääkäri totesi että munuaisaltaantulehdus, joka on luultavasti levinnyt virtsatietulehduksesta. Olin kuulemma vielä kotikuntoinen niin kotiin jouduin kärsimään. Antibiootit ja kipulääkkeet käytössä. Edelleen hikoiluttaa, rinta on ollut kummallisesti kipeä, päätä särkee, selkä ja alavatsa tosi kipeät, ei pysty syömään kun kaikki ruoka oksettaa ja sänkypotilas, koska liikkuminen huimaa ja tuo huonon olon. Mutta näillä mennään CRP päivystyksen jälkeisenä päivänä oli 132. Vaatikaa ihmiset sitä hoitoa jos tiedätte että jotain on vialla!! Suoraan päivystykseen, jos on hirveä olo! Ainakin oma terveyskeskus yrittää välttää kaiken mahdollisen eikä ota mitään tosissaan, vaikka monesti soittaisi samasta vaivasta, paska pulju!!

    • Anonyymi

      Itsellä juuri tällä hetkellä nämä aivan samat oireet,!
      CRP vähän koholla, odotan tarkkailuun menoa juuri.
      Samaa ihmetellyt nyt ja pari iltaa ja yötä kun oireet alkanut ja pahat onkin silloin- on niin maan prkleen kipeä selkä öisin että itku tullut. Ei voi istua, makaa. Seisaaltaan paras mutta ethän sä voi nukkua seisaaltaan! Ja heijaava hömelöolo koko ajan ja nukuttaa koko ajan.
      Mulla ei auttanut Burana 600 yhtään, ainoastaan Panadol 1g. Sillä nukahtaa muutamaksi tunniksi aamuyöstä.

    • Anonyymi

      2018 löysivät munuaiskerästulehduksen. Ylilääkärit syötätti lääkkeitä, jotka kuulemma pitävät arvot tasaisena tai laskevat, todellisuudessa lääkkeet nosti arvoja, silti olisi pitänyt syödä niitä, en syönyt. Eri lääkkeitä kokeiltiin, mikään ei auttanut. Parin viikon välein ravasin kokeissa. Nykytilannetta en tiedä, kun ei asialle mitään tehty ja mitään lääkkeitä en syö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe