Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scuubi
profiilit
scuubi
scuubi
Vapaa kuvaus
Koulutus: Ammattikoulu
Ammatti: Monialamukavoitsija
Aloituksia
20
Kommenttia
554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
koska se on vain paranneltu versio GTA3:sesta. eli ei ostamisen arvoinen peli
15.03.2006 23:21
eli sitä ei tule enään pleikkarille. Seuraava gta tulee olemaan Gta4 ja se julkaistaan ps3:selle Kuluvaa vuotta. kaupunkeja on huhujen mukaan Gta3:sta vicestä ja san andreasta sekä pari täysin uutta kaupunkia. Sekä autoista saattaa loppua bensa mutta nämä ovvat vain huhuja. Huomatkaa vice cityllä ja san adreaksella ei ole järjestys numeroa eli ei tarvitse sanoa että vice on Gta 4 koska se ei ole
14.03.2006 20:07
mutta valmiita savatuksia on netissä jolla saat saman tien 100% jos on liian vaikea peli.Myös modeilla saattaa saada tuon tehtyä. Ja ne mistä ne löytyy on jo tälläkin palstalla kerrottuna. Tai googlella etit (ite en tiedä sivuja josta saa)
11.03.2006 20:59
Itselläni tuohon tehtävään meni pari yritys kertaa. Ite vain ammuin vihollisia eli en tehnyt mitään kikkoja. Mutta jos joku tietää tähän tehtävään jonkun kikan niin kertokaas tänne (yritä monta kertaa se tehtävä voi mennä vahinkossa läpi)
11.03.2006 20:53
viesti siirretty Gta palstalta: Peli Tulee todennäköisesti 17.03 kauppoihin
27.02.2006 20:29
Kyseistä autoa ei ole ainakaan ilman modia saatavilla. Eli se siitä ja modit saat itse ettiä tältä palstalta tai googlella
27.02.2006 14:28
se tulee näillä näkymin myyntiin 17.03 ja on ostettavan arvonen peli julkaisu
24.02.2006 01:24
olen ylläpitoa pyytänyt useaan otteeseen siirtämään tämän palstan toimintapeleihin ja nyt se onnistu hyvä näin koska gta ei ollut autopeli
22.02.2006 17:03
siirsin viestin pois gta palstalta.Yleistä autopelistä osioon
20.02.2006 19:19
vice cityssä ja Gta3:ssa käytin koodeja mutten san adreaksessa.San andreas on kyllä tylsä peli sen jälkeen kun sen on läpipelannut ja uudelleen sitä ei jaksa (liian laaja alue)toisaalta en ole muitakaan Gta:ta pelannut uudelleen läpi ja yli 6kk kun edes koskin mihinkään Gta peliin (muut pelit pelattavana)
20.02.2006 19:18
siitä voit keskustella ylläpidon sedän kanssa=) mulle ei kuitenkaan tule minkään laisia korvauksia ellen itse tee rikosilmoitusta herjaavista viesteistä.(joka on hyvin lähellä etten tee)en meinaa sua vaan nimiä mainitsemattomia juntteja
17.02.2006 23:43
koska silloin voit muuttaa autot oikean näköisiksi (esim audin sinne) muuttaa poliisi autot suomalaisiksi poliisi autoiksi jne eli modaamalla saat pc versiosta enemmän irti kuin ps2 versiosta.Ainoa huono puoli on jos koneesta puuttuu määrättyjä tiedostoja tai ei osaa asentaa sitä. Tätä ongelmaa ei ole ps2:sessa (ellei ole vähän tyhmä ettei osaa laittaa levyä sisään=)Eli PC versio mielummin
17.02.2006 23:41
mutta joka tapauksessa se on laitonta ja palstalla se on kiellettyä.Ja se on tutkittu juttu että piratismi sun muut tuottaa suuret menetykset pelin/musiikin tekiöille mutta eipä se mun ongelma ole tehtävä on vain pitää sellaset viestit poissa täältä.ja kuka nyt ostaa kaupasta levyä jos se on jo koneella ladattuna? eihän siinä ole järkeä.
16.02.2006 23:43
sen takiahan se on kiellettyä ladata mitään tekiänoikeus suojattua materiaallia koska siitä tulee rahallista tappiota tekiälle (muutenhan se on hyvä juttu kun ne saa mainetta)esim. jos 20henkilöä lataa gta:n netistä eikä osta sitä pelivamistaja menettää nämä pelejen hinnan vuosittain ne saattaa olla satojatuhansia euroja jos jotakin peliä ladataan maailmanlaajuisesti.Jos itse olisit artisti niin et haluaisi että kappaleitasi saisi ilmatteeksi netistä koska tällöin osuutesi myydyistä levyistä pienenee kun kaikki lataa netistä
16.02.2006 20:47
niin viestistäsi ei käynyt ilmi että kyse on demosta kysyit vain mistä saa ladattua uudempia gta pelejä näitä kyllä on ladattavissa mutta ei laillisesti täälä ei tueta sellasta koska joka latauksesta on rahaa pois pelin valmistajalta jota se tarttee kunnon pelejen tekoon jatkossa jos kaikki latais vaan netistä siihen loppuis Gta peli sarja
noista uudemmista gta peleistä ei tietääkseni edes ole demoa (rockstarsin tekemänä) voi olla joku ite tehnyt sellasen eli taas laitonta touhua
15.02.2006 17:58
psp:lle tulee josaain vaiheessa täysin uusi gta peli eli ei mikään paranneltu versio jo tehdyistä
14.02.2006 21:27
jos oot silloin juuri nuo 2hiddeniä jää puuttumaan eli et saa 100% läpi.Jos et ole käyttänyt koodeja kannattaa käydä uudelleen ne kaikki paikat läpi missä hiddeneitä on
12.02.2006 23:17
kysessä on trialon (tai sinne päin kirjoiteetu) kisat joita sanotaan myös teräsmieskisoiksi
kisassa uidaan,juostaan ja ajetaan pitkät matkat todella ärsyttävät kisat
12.02.2006 15:39
arvostelut on kyllä haukkunut sen mutta itse olen tykännyt pelistä vaikka siinä on paljon bugeja ja tylsä kaupungi pelkkää suoraa tietä jos tykkäs true crime L.A:sta silloin kannattaa ostaa
+paljon autoja
+hyvät tehtävät
+paljon sisätiloja
-bugeja
-tylsä kaupunki
-osa tehtävistä pirun vaikeita arvosanaks antaisin 7
12.02.2006 15:37
se taitaa olla määrättyinä kellon aikoina joita en tiedä käy eri aikoihin kattelemassa sieltä niin pitäis sen jossain vaiheessa olla sielä.Sekä muistin että sellanen on jollakin talon katollakin mut en muista millä katolla=)
11.02.2006 23:39
2 / 28