Vapaa kuvaus

Aloituksia

136

Kommenttia

624

  1. Ei+ole+kysymys+homoudesta+sinänsä,+vaan+homot+ei+tulisi+saada+mennä+naimisiin,+eikä+ainakaan+homoille+tulisi+saada+oikeutta+adoptioon,+varsinkin+silloin+ellei+asiaan+ole+bioloogisten+vanhempien+yksimielistä+suostumista.+On+etisesti+väärin,+että+bilolapsi+joutuu+homo+parin+hoiviin.+Kuinka+paljon+tällaista+lasta+esimerkiksi+kiusataan+kun+molemmat+vanhemmat+ovat+homoja?-masson.kristitty,+kansalliskonservatiivi.
  2. Vuoto+on+rikos.Minä+en+kannata+Natoa.++Nato+on+vanhentunut,+mutta+on+kasassa+sen+takia,+kun+muutakaan+ei+ole+vielä+Euroopassa+pystyssä.+Eurooppalainen+liittoutuma,+ei+tarvita+edes+EU:ta,+mutta+saa+sekin+olla,+kunhan+ei+meistä+tule+liittovaltiota+ja+rahamme+menee+muille+Suomen+rajojen+ulkopuolelle+ja+me+emme+saa+mitään,+anetaan+sitten+omille+köyhille,+niin+yhteiskunta+pysyy+turvalisena+ja+järjestäytyneenä.+Pelkällä+raa'alla+voimalla+ei+vakautta+vallita,+mutta+toisaalta+ennen+Berliinin+ja+Pariisin+kaveri,+kuin+Washingtonin+tai+Moskovan+orja.+En+pidä+Moskovasta+enkä+pidä+Washingtonin+alisteisuudesta+En+vihaa+jenkkejä,+siellä+on+meidän+hengenheimolaisia+aina+ollut,+kuin+myös+täydellisiä+kusipäitä.+Esim.+Roosevelt+oli+roisto+Hoover+oli+sankari.+Hooverin+porukan+kautta+saimme+Talvisodassa+sen+ainoan+vähän+avun+mitä+sieltä+tuli.Minusta+jos+katsotaan+laajemmin+ja+suuria+kokonaisuuksia+myös+Roosevelt+oli+sodanlietsoja+tukiessaan+Stalinia+jo+1930+luvulta+aina+elämänsä+loppuun.+Hän+oli+paha.+Hoover+oli+oikeasti+paljon+parempi.+++Venäjältä+en+tunne+ketään.+Inhoan+kuitenkin+"ryssävihaa,"+silloin+kuin+aletaan+vielä+ilman+mitään+syytä+väkivallalla+höystämään.+En+ole+äärioikeistolainen,+mutta+inhoan+historiallista+käsitystä,+jossa+Hitler+oli+ainut+syyllinen+kuin+myös+inhoan+käsitystä,+että+Hitler+ja+Stalin+vain+olivat+pahoja+ja+se+länsi+oli+hyvä,+paitsi+Roosevelt+vihasi+niin+ranskalaisia,+kuin+myös+saksalaisia+ja+Rooseveltin+ja+Morgenthaun+miehet+olisivat+halunneet+miehittää+Ranskan+1946+ja+murhata+lähes+koko+Saksan+kansan.++Onneksi+ne+ajat+on+ohi.Kun+Hitleriä+kutsutaan+mm.+rikolliseksi,+niin+mulle+herää+kysymys+mitäköhän+ne+muut+suurvaltojen+johtajat+sitten+olivat?On+tärkeää,+että+nykyään+Ranska+ja+Saksa+on+kavereita.+Meidän+parhaita+kavereita+on+ruotsalaiset+ja+norjalaiset,+sitten+vasta+tulee+Saksa.+Silti+me+emme+saa+luottaa+aivan+kaikessa+edes+Ruotsiin,+ne+voi+kusettaa,+mutta+se+rajoittaa+kun+Saksa+ja+Ranska+vahvistuu+sotilaallisesti.+niin+ei+ole+mitään+kusetettavaa.+Anglosaksista+maista+sen+veran,+että+minä+en+kuulu+niihin+jotka+ihailee+näitä,+mutta+jos+he+ovat+mukavia,+niin+totta+kai+mekin+ollaan+mukavia,+mutta+emme+ole+lahjottavissa.+Kanada+taitaa+niistä+olla+paras.+Pohjoismaissa+asuvat+juutalaisetkin+on+usein+miten+ok,+sen+sijaan+Yhdysvalloissa+ja+esimerkiksi+Israelissa+olevia+mä+joitakin+tahoja+vihaan,+eli+jos+mä+pelkään+jotain+Mossadia+niin+tottakai+mä+myös+vihaan,+mua+ei+hiljennetä.+Minä+en+vaikene.+Mä+vihaan+kaikkea+mitä+mä+pelkään+ja+jos+mä+pelkään+aivan+sairaasti,+niin+vihani+on+silmitön+ja+sitten+vasta+alan+kynsin+ja+hampain+vastaan,+sitä+mikä+on+vaarallinen,+sillä+en+minä+tyhjästä+pelästy+ja+pelkää.+Politikkoihin+nähden+mä+aistin+aika+nopeasti+mikä+homma+on+menossa+tutkin+ja+maistelen+sitä+ja+alan+puhumaan+siitä+suoraan+silloinkin+jos+ei+muut+sitä+uskalla+tai+tajua+tehdä,+tai+hyötyvät+valitsevasta+tilasta,+mä+en+vaikene,+ennen+sitten+vaikka+kuolisinkin++esimerkiksi+mä+pelkäsin+GW+Bushia+ja+myös+vihasin+häntä+hallituksineen,+ne+oli+paskiaisia+koko+porukka,+Bushikin+itkeskelemässä+jossain+itkumuurin+äärellä,+vaikka+se+oli+murhaaja+ja+olisi+halunnut+tehdä+maailman+sellaiseksi,+että+me+oltaisiin+jouduttu+palvelemaan+eurooppalaisina+heitä+siten,+että+he+menevät+sotimaan+ja+meidät+komennetaan+heidän+hyökkäyssotiensa+jälkeen+korjaamaan+paikat+omaan+laskuun+tietenkin,+niin+kuin+jotkut+vasallit.+Näin+hän+puhessaan+TV:ssä+suurinpiirtein+sanoi.++Muslimeista+yleensä+maallistuneet+muslimit+voi+olla+ihan+kivojakin,+mutta+nämä+uskonoppineet+usein+täysin+roistoja.Tiedämme+ettei+Euroopan+puolustusta+voida+enää+johtaa+Euroopan+ulkopuolelta.Kristitty+kansalliskonservatiivi.-massonPS.+Nämä+kristityt+jotka+kuuluvat+näihin+Israel+seuroihin+ovat+pettureita+ja+häpeä,+juutalaisetkin+on+fiksumpia+kuin+se+hengellisesti+roskasäkki.+Niin+kuin+se+papin+poika,+sinisistä+tai+ne+muut+minä+en+sellaisia+kyllä+katselis+lainkaan.
  3. "NATOON+28.11.2017+11:51"Ei+Yhdysvaltalaiset+suinkaan+noin+tyhmiä+ole,+kuin+taas+ovat+tuollaiset+meikäläiset+Natoon+menijät.+He+ovat+pelureita,+sen+sijaan+teidänkaltaisistanne+ei+voi+muuta+sanoa,+kuin+hyväuskoisiksi+tolloiksi.++Teette+omia+maaleja.+Te+olette+"seuroineen"+maallemme+vaaraksi,+kuin+punikit+aikoinaan+ja+moni+teistä+puoluekannasta+huolimatta+näistä+punikeista+olette+sinkinneet+olittepa+jopa+vaikka+valtion+viroissa!!+No+sille+te+,+ette+voi+mitään,+mutta+lopettakaa+jo+tuo+maailman+parantaminen+ja+Suomen+pakottaminen+sille+te+taas+voitte+jotakin,+kun+onhan+teillä+sitä+lukupäätä,+mutta+sen+sijaan+ajatella+te+ette+osaa,+eli+turhaan+edes+luette.-masson.