Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
saulmasson
profiilit
saulmasson
saulmasson
Vapaa kuvaus
Aloituksia
136
Kommenttia
624
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+kysymys+homoudesta+sinänsä,+vaan+homot+ei+tulisi+saada+mennä+naimisiin,+eikä+ainakaan+homoille+tulisi+saada+oikeutta+adoptioon,+varsinkin+silloin+ellei+asiaan+ole+bioloogisten+vanhempien+yksimielistä+suostumista.+On+etisesti+väärin,+että+bilolapsi+joutuu+homo+parin+hoiviin.+Kuinka+paljon+tällaista+lasta+esimerkiksi+kiusataan+kun+molemmat+vanhemmat+ovat+homoja?
-masson.
kristitty,+kansalliskonservatiivi.
23.12.2017 11:12
Oikea+näsäviisas+idiootti.
"No+ei+nyt+noinkaan,+ainoastaan+NATO:a+kannattava+NATO-maan+kansalainen+voi+olla+Natolainen,+mutta+NATO:on+kuulumattoman+maan+kansalainen+voi+olla+NATO-kannattaja."
18.12.2017 18:12
Hei+ministeri+missä+oli+ne+"sivistyssanat"?
en+tiennytkään,+että+mm+"globalisti"+on+sivistyssana,+jos+osaat+kirjoittaa,+niin+ajatella+sinä,+et+osaa,+eli+turhaan+silloin+myös+kirjoitat,+kusetat+vaan+kansaa.+Minä+osaan+ajatella.
maailman+valankumouksella+viitaan+sarkastisesti+vastaavaan+toimintaan,+kuin+kommunistit+tekivät+Neuvostoliiton+eteen+ja+lisäksi,+nyt+on+tehty+sitä+samaa+toiseen+suuntaan,+ei+niin+vahingolisesti,+mutta+en+näe+asiaa+aivan+harmittomanakaan.+RKP:n+ehdokkaan+tapauksessa+tämä+fyysistä+on+jopa+samaan+henkilöön+kätten+tai+suun+työtä,+eilen+entinen+taistolainen+tänään+Natoloinen.+Eli+tukeudutaan+aina+siihen+joka+koetaan+suureksi+ja+mahtavaksi,+että+saadaan+yhteiskunnassa+mahdollisimman+etuoikeutettu+asema,+tosin+näin+ei+yrityksestä+huolimatta+tule+käymään.
Kolmanneksi+"Natolainen"+voi+olla+Suomessa+ja+Ruotsissa+ihan+hyvin+vaikka+maamme+ei+ole+Natossa.+Katso+näitä+tekstejä+ja+trolleja,+kuten+esim.+"Naton+kannatus+on+yli+50+prosenttia"+ja+mitä+kaikkea+paskaa+sitä+satelee.
On+totta,+että+olen+parempi+puhuja,+kuin+kirjoittaja,+en+kuitenkaan+jaksa+nähdä+vaivaa+osallistumalla+keskusteluun+sisten,+että+kirjoituksen+sijaan+laitan+linkin+jossa+on+videokilippi.
-masson.++
http://www.masson.info
18.12.2017 16:41
Loppukierros+jos+tulee.+se+on+Niinistö+vs+Huhtasaari+ja+se+tulee+olemaan+mielenkiintoista,+koska+kummallakin+on+puolensa.+Tosin+Huhtasaari+väittää+olevansa+sionisti,+mutta+minä+otan+sen+huumorilla.+:))
Niinistö+taas+on+sikälikin+hyvä+vaihtoehto,+että+hänellä+on+hyvä+työnäyte+jo+nyt.+Meinaan+vaan+pienemmät+riskit+ja+pidän+hänen+ulko-+ja+turvallisuuspolitiikastaan.
Väyrynen+on+hauska+vanha+veijari+kanssa.+Saa+hyvät+naurut,+jos+ei+muuta.
-masson.
18.12.2017 15:54
On+niitä+palaneitakin+kovalevyjen+tietoja+toisinaan+kyetty+pelastamaan,+niin+ihmeelliseltä+kun+se+tuntuukin.+Vasara+käytännössä+on+ihan+käypä+vehje+tietojen+tuhomaiseen+tavallisissa+jutuissa,+mutta+ei+tällaisissa.+Tiedot+varmaankin+silti+saadaan.+Niitä+on+yrityksiä,+Norjassa+on+ainakin+ollut+eräs,+joka+on+erikoistunut+vaurioituneiden+kovalevyjen+tietojen+pelastamiseen.
Tietenkin+vasarointi+ja+vasarointi,+jos+tässä+vasaroinissa+on+oltu+perustellisia,+eikä+olla+tyydytty+muutamaan+iskuun,+vaan+on+otettu+liekki+mukaan+ja+pyritty+lekalla+mäiskimään+rautaa+ja+kuumentamaan+sitä+tehden+itselle+kahleet.++
Palokunnan+mukana+olo+viitaisi+yllä+mainittuun+metodiin.+heh+:))
-masson.
18.12.2017 15:35
Joo+totta+maltillisia+kapinallisia+ei+ole+olemassakaan,+koko+käsite+"maltilliset+kapinalliset"+tai+"maltillinen+oppositio"+on+huvittava.+Samanlaisia+kurkunleikkaajia+ne+lienee+olevan,+kuin+kaikki+muutkin+kapinalliset+kyseisillä+alueilla,+se+on+siellä+maan+tapa.+En+kannata+diktatuuria,+kuin+poikkeuksellisissa+oloissa+ja+eikö+Syyriassa+nyt+aika+poikkeukselliset+olot+ole+ollut+jo+monta+vuotta.++Sitä+paitsi++mitä+vallanpitäjän+vaihto+auttaa,+kun+tilalle+tulee+vielä+hullummat,+ei+nekään+juuri+kunnioita+länsimaista+parlamentarismia.
-masson.
18.12.2017 13:56
En+tietenkään.
(-Piste.)
17.12.2017 21:52
Joo+sori+niin+olikin.+Olin+eilen+juonut+muutaman+oluen,+..........
17.12.2017 18:04
Se+on+Huhtasaari+tai+Niinistö.+
Ei+Niinistö+ole+ollut+yrittäjä,+ei+hän+ole+kodista+jossa+vanhemmista+jompikumpi+on+yrittäjä.+Siinä+mielessä+hän+on+tyypillinen+Porvari,+jotka+eivät+ole+porvareita+lainkaan,+kuten+on+myös+jotkut+upseerit+ja+muut+valtion+ja+kuntien+virkamiehet.+He+ovat+palkansaajia.+Tappion+tullen+meidän+upseerit+ei+tee+sitä+mitä+saksalaiset+tekivät+Preussilaiseen+malliin.+
Me+ollaan+kylmäverisiä,+pää+paskas+niin,+että+rusahtaa+jos+tilanne+korjaantuu+edes+hieman+siitä.+Jos+on+oikeasti+vielä+jokin+Misso+niin,+joka+pitää+hoitaa,+niin+ei+sitten.
Mä+lähden+Euroopasta+pois,+jos+Suomi+liittyy+Natoon,+mä+en+rusauta,+en+ole+kissakaulainen,+mutta+nehän+on+amerikkalaisia+vastassa+ja+pelkäävät+saavansa+ruusukimpuista+haavoja+hienoihin+käsiinsä.+Toisaalta+mitä+vittua+sitä+elää+sitten+kuin+ei+Suomea+enää+ole?+Eikö+tuntemattomassakin+se+Kariluoto+tehnyt+itsemurha+rynnäkön+venäläisten+sarjatuleen,+kun+se+oli+"luu+kurkkuun"+sano.
-masson.
17.12.2017 02:45
Niitä+johdetaan+Washington,+Jerusalem,+Lontoo+triangelista+käsin.+:D+No+vitsi,+vitsi.
Kumpi+on+parempi.+Huhtasaari+vs.+Niinistö?
Alun+perin+yksi+merkittävä+syy+oli+liittyä+EU:n+nimenomaan+turvallisuuspoliittinen+syy+ja+nyt+sitä+Niinistö+yrittää+luoda+valtiovierailuillaan.+Se+on+OK,+hyvä+jos+edes+yrittää.+EI+Liitovaltiota,+vaan+sotilaallinen+Valtioliitto+kansallisin+armeijoin.
Tai+Huhtasaaren+opastuksella+jätetään+koko+lössi+ja+ajatellaan,+että+yksin+ja+taitavalla+diplomaatilla+selviimme+paremmin,+plus+ristiin+rastiin+sopimuksia?+
Natoon+jos+mennään,+mä+lupaan+lähteä+kahdenvuoden+sisällä+koko+Euroopasta+Argentiinaan+tai+jonnekin+muualle.
-masson.
17.12.2017 02:15
Natolaiset+puhuvat+kuin+kommunistit,+korjaan+globaalistit.+Menkää+jonnekin+muualle+tekemään+sitä+"maailmanvallankumousta"+ikuisine+Natoinenne,+ikuinenhan+se+pitää+olla,+vai?
-masson.
17.12.2017 01:05
NILS+TORVALDS+on+poliittisesti+kirkas+nolla!!
17.12.2017 00:59
Vuoto+on+rikos.
Minä+en+kannata+Natoa.++Nato+on+vanhentunut,+mutta+on+kasassa+sen+takia,+kun+muutakaan+ei+ole+vielä+Euroopassa+pystyssä.+Eurooppalainen+liittoutuma,+ei+tarvita+edes+EU:ta,+mutta+saa+sekin+olla,+kunhan+ei+meistä+tule+liittovaltiota+ja+rahamme+menee+muille+Suomen+rajojen+ulkopuolelle+ja+me+emme+saa+mitään,+anetaan+sitten+omille+köyhille,+niin+yhteiskunta+pysyy+turvalisena+ja+järjestäytyneenä.+Pelkällä+raa'alla+voimalla+ei+vakautta+vallita,+mutta+toisaalta+ennen+Berliinin+ja+Pariisin+kaveri,+kuin+Washingtonin+tai+Moskovan+orja.+
En+pidä+Moskovasta+enkä+pidä+Washingtonin+alisteisuudesta+En+vihaa+jenkkejä,+siellä+on+meidän+hengenheimolaisia+aina+ollut,+kuin+myös+täydellisiä+kusipäitä.+Esim.+Roosevelt+oli+roisto+Hoover+oli+sankari.+Hooverin+porukan+kautta+saimme+Talvisodassa+sen+ainoan+vähän+avun+mitä+sieltä+tuli.
Minusta+jos+katsotaan+laajemmin+ja+suuria+kokonaisuuksia+myös+Roosevelt+oli+sodanlietsoja+tukiessaan+Stalinia+jo+1930+luvulta+aina+elämänsä+loppuun.+Hän+oli+paha.+Hoover+oli+oikeasti+paljon+parempi.+++
Venäjältä+en+tunne+ketään.+Inhoan+kuitenkin+"ryssävihaa,"+silloin+kuin+aletaan+vielä+ilman+mitään+syytä+väkivallalla+höystämään.+En+ole+äärioikeistolainen,+mutta+inhoan+historiallista+käsitystä,+jossa+Hitler+oli+ainut+syyllinen+kuin+myös+inhoan+käsitystä,+että+Hitler+ja+Stalin+vain+olivat+pahoja+ja+se+länsi+oli+hyvä,+paitsi+Roosevelt+vihasi+niin+ranskalaisia,+kuin+myös+saksalaisia+ja+Rooseveltin+ja+Morgenthaun+miehet+olisivat+halunneet+miehittää+Ranskan+1946+ja+murhata+lähes+koko+Saksan+kansan.++Onneksi+ne+ajat+on+ohi.
Kun+Hitleriä+kutsutaan+mm.+rikolliseksi,+niin+mulle+herää+kysymys+mitäköhän+ne+muut+suurvaltojen+johtajat+sitten+olivat?
On+tärkeää,+että+nykyään+Ranska+ja+Saksa+on+kavereita.+Meidän+parhaita+kavereita+on+ruotsalaiset+ja+norjalaiset,+sitten+vasta+tulee+Saksa.+Silti+me+emme+saa+luottaa+aivan+kaikessa+edes+Ruotsiin,+ne+voi+kusettaa,+mutta+se+rajoittaa+kun+Saksa+ja+Ranska+vahvistuu+sotilaallisesti.+niin+ei+ole+mitään+kusetettavaa.+
Anglosaksista+maista+sen+veran,+että+minä+en+kuulu+niihin+jotka+ihailee+näitä,+mutta+jos+he+ovat+mukavia,+niin+totta+kai+mekin+ollaan+mukavia,+mutta+emme+ole+lahjottavissa.+Kanada+taitaa+niistä+olla+paras.+
Pohjoismaissa+asuvat+juutalaisetkin+on+usein+miten+ok,+sen+sijaan+Yhdysvalloissa+ja+esimerkiksi+Israelissa+olevia+mä+joitakin+tahoja+vihaan,+eli+jos+mä+pelkään+jotain+Mossadia+niin+tottakai+mä+myös+vihaan,+mua+ei+hiljennetä.+Minä+en+vaikene.+Mä+vihaan+kaikkea+mitä+mä+pelkään+ja+jos+mä+pelkään+aivan+sairaasti,+niin+vihani+on+silmitön+ja+sitten+vasta+alan+kynsin+ja+hampain+vastaan,+sitä+mikä+on+vaarallinen,+sillä+en+minä+tyhjästä+pelästy+ja+pelkää.+Politikkoihin+nähden+mä+aistin+aika+nopeasti+mikä+homma+on+menossa+tutkin+ja+maistelen+sitä+ja+alan+puhumaan+siitä+suoraan+silloinkin+jos+ei+muut+sitä+uskalla+tai+tajua+tehdä,+tai+hyötyvät+valitsevasta+tilasta,+mä+en+vaikene,+ennen+sitten+vaikka+kuolisinkin++
esimerkiksi+mä+pelkäsin+GW+Bushia+ja+myös+vihasin+häntä+hallituksineen,+ne+oli+paskiaisia+koko+porukka,+Bushikin+itkeskelemässä+jossain+itkumuurin+äärellä,+vaikka+se+oli+murhaaja+ja+olisi+halunnut+tehdä+maailman+sellaiseksi,+että+me+oltaisiin+jouduttu+palvelemaan+eurooppalaisina+heitä+siten,+että+he+menevät+sotimaan+ja+meidät+komennetaan+heidän+hyökkäyssotiensa+jälkeen+korjaamaan+paikat+omaan+laskuun+tietenkin,+niin+kuin+jotkut+vasallit.+Näin+hän+puhessaan+TV:ssä+suurinpiirtein+sanoi.+
+
Muslimeista+yleensä+maallistuneet+muslimit+voi+olla+ihan+kivojakin,+mutta+nämä+uskonoppineet+usein+täysin+roistoja.
Tiedämme+ettei+Euroopan+puolustusta+voida+enää+johtaa+Euroopan+ulkopuolelta.
Kristitty+kansalliskonservatiivi.
-masson
PS.+Nämä+kristityt+jotka+kuuluvat+näihin+Israel+seuroihin+ovat+pettureita+ja+häpeä,+juutalaisetkin+on+fiksumpia+kuin+se+hengellisesti+roskasäkki.+Niin+kuin+se+papin+poika,+sinisistä+tai+ne+muut+minä+en+sellaisia+kyllä+katselis+lainkaan.
16.12.2017 21:41
"Alotus+oli+aivan+yhtä+typerää+valhetta+kuin+muukin+taika-Ginin+sepustus:+hän+väitti+esimerkiksi,+että+Suomessa+on+fasistinen+Venäjän+vastainen+hallitus+"
Onpa+hullu+väite,+ei+kaikkeen+kannata+reagoida+mitenkään,+usein+se+on+paraslääke.+En+ole+käynyt+täällä+aikoihin+niin+en+tiennyt.+En+minä+ala+täällä+kyllä+aikaani+tuhlaamaan+ja+ihmisten+mieliä+pilamaan.+Toivotaan,+että+pääsette+sopuun.
Heippa!
03.12.2017 14:19
"NATOON+
28.11.2017+11:51"
Ei+Yhdysvaltalaiset+suinkaan+noin+tyhmiä+ole,+kuin+taas+ovat+tuollaiset+meikäläiset+Natoon+menijät.+He+ovat+pelureita,+sen+sijaan+teidänkaltaisistanne+ei+voi+muuta+sanoa,+kuin+hyväuskoisiksi+tolloiksi.++Teette+omia+maaleja.+Te+olette+"seuroineen"+maallemme+vaaraksi,+kuin+punikit+aikoinaan+ja+moni+teistä+puoluekannasta+huolimatta+näistä+punikeista+olette+sinkinneet+olittepa+jopa+vaikka+valtion+viroissa!!+No+sille+te+,+ette+voi+mitään,+mutta+lopettakaa+jo+tuo+maailman+parantaminen+ja+Suomen+pakottaminen+sille+te+taas+voitte+jotakin,+kun+onhan+teillä+sitä+lukupäätä,+mutta+sen+sijaan+ajatella+te+ette+osaa,+eli+turhaan+edes+luette.
-masson.
03.12.2017 05:53
"+Baltian+maat+ovat+Naton+jäseniä+ja+Nato+pitää+huolen+niiden+puolustuksesta."
Joo,+mutta+se+on+Balttia.+Onko+Sinusta+heidän+tilanteensa+kadehdittava?+No+Kadehdi+Sinä+sitten+heitä+ihan+rauhassa,+mutta+Suomen+ei+tule+liittyä+Natoon,+ei+silti+vaikka+Ruotsi+liittyisi,+hehän+välillä+jo+purkivat+melkein+koko+maavoimansakin.+Silti+Ruotsi+alkaa+rakentamaan+uudelleen+maavoimiaan+ja+tuskin+liittyy+Natoon,+mutta+Suomi+ei+liity+Natoon,+koska+ei+ole+siihen+mitään+syytä,+vaikka+koko+maailma+liittyisi+Natoon+ja+eteenkin+silloin+ei+tulisi+liittyä+Natoon,+jos+melkein+kaikki+olisi+Natossa,+lähes+melkein+kaikki+"aseista+riisuttuna"+Jenkit+kuninkaina.
Seuraavassa+vaiheessa,+jos+USA:n+valta+vahvistuisi+entisestään+olisi+esimerkiksi+se,+että+USA:lta+aseet+ja+Europalainen+sotii+heidän+sotiaan.+EN+väitä,+että+tilanne+olisi+nyt+sellainen,+mutta+sellaista+tilannetta+ei+saa+syntyäkkään,+että+se+olisi+edes+mahdollista+ja+kun+se+ei+ole+mahdollista+on+vuoren+varma,+ettei+sitä+koskaan+tapahdukaan.
-masson.
03.12.2017 05:36
"USA:n+republikaanien+oikeistolaiset+halusivat+varmistaa,+että+Suomesta+ns.+Finalaskaan+siirrettävät+asukkaat+olisivat+nienomaan+valko-ihoisia,+suoranenäisiä+ja+vaaleatukkaisia+"super-farmareita"+Ei+siis+manneja+tai+lappalaisia.+Minunkin+vanhempani+olisivat+jääneet+laivalta+pois.+Ovat+leveänenäisiä+ja+matalaotsaisia+ugreja.+Sukunimikin+nen-päätteinen"
Lopeta+tuo+itsesi+leimaaminen,+masokismi+ja+itseironinen+itse+sääli.+Noin+ei+suomalaisesta+puhuta,+eikä+suomalainen+puhu+tuollaiseen+sävyyn+toisesta+suomalaisesta.+Kun+tuollaisia+puhut,+niin+tulee+joku+viidakosta+ja+ottaa+itseironiasi+tosissaan+ja+olet+vetämässä++auraa+jonkun+riisipellolla.+Tämähän+on+sitä+ns.+"Positiivista+rasismia,"+Suomessa,+suomalaisista+ei+puhuta+noin,+ei+myöskään+saamelaisista,+ne+on+meille+vähän+sellaista+eksotiikkaa,+kuten+Sveitsissä+on+nämä+retoromaniaa+puhuvat+alukuperäisväestö,+niin+sanoakseni.++
Terveisin+Martti+"Masson"+SALONEN+(Piste.)
03.12.2017 03:51
Oot+vähän+tiukkapipo+niin+sanoakseni,+puoli+vitsinä+se+totuus+kerrotaan.+Ei+tarvitse+ottaa+kaikkea+ihan+kirjaimellisesti+ja+todistaa+mitään.
Aloitus+sen+sijaan+on+loistava.+:)
-masson.
03.12.2017 03:29
"40.)+Puola"+tarkoitin+Taiwan+on+neljäskymmenes+ihQ+maa.+:|
03.12.2017 03:23
"Neuvostoliitto+ei+miehittänyt+Suomea+koska+ei+halunnut+ajaa+Ruotsia+Natoon."
Lähde?
20.10.2017 18:29
4 / 32