Niinistö ja vastuu yrittäjien itsemurhista

6ertert

14

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on Huhtasaari tai Niinistö.

      Ei Niinistö ole ollut yrittäjä, ei hän ole kodista jossa vanhemmista jompikumpi on yrittäjä. Siinä mielessä hän on tyypillinen Porvari, jotka eivät ole porvareita lainkaan, kuten on myös jotkut upseerit ja muut valtion ja kuntien virkamiehet. He ovat palkansaajia. Tappion tullen meidän upseerit ei tee sitä mitä saksalaiset tekivät Preussilaiseen malliin.

      Me ollaan kylmäverisiä, pää paskas niin, että rusahtaa jos tilanne korjaantuu edes hieman siitä. Jos on oikeasti vielä jokin Misso niin, joka pitää hoitaa, niin ei sitten.

      Mä lähden Euroopasta pois, jos Suomi liittyy Natoon, mä en rusauta, en ole kissakaulainen, mutta nehän on amerikkalaisia vastassa ja pelkäävät saavansa ruusukimpuista haavoja hienoihin käsiinsä. Toisaalta mitä vittua sitä elää sitten kuin ei Suomea enää ole? Eikö tuntemattomassakin se Kariluoto tehnyt itsemurha rynnäkön venäläisten sarjatuleen, kun se oli "luu kurkkuun" sano.

      -masson.

      • Tarkista Niinistön historia. Asianajotoimisto Niinistö oli Salossa jo -70 luvulla ja on edelleen hieman muuttuneena alkuajoista.


      • Vanha1955 kirjoitti:

        Tarkista Niinistön historia. Asianajotoimisto Niinistö oli Salossa jo -70 luvulla ja on edelleen hieman muuttuneena alkuajoista.

        Joo sori niin olikin. Olin eilen juonut muutaman oluen, ..........


    • Huimikämörkö

      Kovasydäminen puujumala koko mies. Ei missään nimessä enää jatkoon.Tuskin olisi ollut yhtään kautta jos asiat olisi tulleet tietoon ja olisi ollut parempi vaihtoehto. Oli pakko äänestää häntä kun toisena vaihtoehtona oli homo. Nyt onneksi on parempia vaihtoehtoja tarjolla.

      • linnasta-linnaan

        Olisi mennyt kirkkaasti seuraavalle kaudelle 80 % kannatusluvuilla median ylistyksellä, ellei Paavo olisi noussut puollustamaan meitä suomalaisia. Tässä on paljon suuremmasta asiasta kyse kuin presidentinvaaleista. Ihmiset alkaa jo heräämään!


      • joku-määrää

        Johtavaan asemaan ei pääse ellei ole ryvettynyt. Pitää olla jotain millä kiristää henkilökohtaisesti. Jopa soini, ulkomaanmatka amerikkaan alkuvaiheessa on tuonut kysymysmerkkejä kun hän teki valtakunnan suurimmän takinkäännön. Tätä se vaan on.


    • tertertgeffgf
    • KeskustanJohdolla

      Esko Aho oli pääministeri keskusta johtoisessa hallituksessa 1990-luvulla, silloin pankeille annettiin pankkitukea ja samat pankit ajoivat yrittäjiä konkursseihin.

      Ei ole vielä tänä päivänäkään selvitetty, mihin tuo kaikki pankkituki katosi...

      • Ahon-toimet

        Tämä tuki. Lisäksi kansalaisten menetykset ja velkakurjuus kymmeniksi vuosiksi.


      • median-säestyksellä
        Ahon-toimet kirjoitti:

        Tämä tuki. Lisäksi kansalaisten menetykset ja velkakurjuus kymmeniksi vuosiksi.

        Kun tuollaista tehtiin 90-luvulla, eipä ole tahti yhtään hellittänyt tässä vimmatussa maan tuhoamisessa.


    • mikä-vastuu

      Tuo 90-luvun tapahtumat pitäisi käsitellä lopultakin. Yli 10.000 itsemurhaa, meidän maan rakentajia. Silloin ei ollut ahneus sellaista kuin nykyään.

      Johtavien päättäjien toimilla on seuraukset. Kuten nykyään karsitaan sairailta ja vanhuksilta ja annetaan muunmaalaisille edes tietämättä kuinka paljon.

    • asiat-julki

      Kauppatieteen tohtori Urmas Heikki valotti meidän lähihistoriaa Koiviston ajoilta ja se on aivan jotain muuta kuin me olemme sen ymmärtäneet. Videot löytyy vielä hakusanoilla.

    • Eiliittovaltiolle

      Nyt kiristetään syrjäytetyiltä ja lakataan syyllisyyttä heidän päällensä huonosta taloyspolitiikasta. Ilmapiiriä ei kohenna toisen puolen ahneus ja heikommassa tilanteessa olevien hyväksikäyttö. Härskiä näytelmää olemme todidtamassa luokattoman huonojen kutosten oppilaiden ja amisministereiden ollessa ruorissa.. Onko meillä pelkkä valejuristikin linnassa? Jaarittelua vailla sisältöä.

    • mitä-seuraavaksi

      Meillä on kauhea historia kun se kerrotaan rehellisesti. Kaikki ollut tarkoituksellista ja suunnitelmallista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      51
      2489
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2046
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      52
      1869
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1696
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1424
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1348
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1184
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      443
      1107
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      985
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      969
    Aihe