Vapaa kuvaus

"Kirjoitukset eivät ole sairaita. Korkeintaan eriskummallisia." -nimimerkki "karva.noppa"

Aloituksia

66

Kommenttia

1182

1. Itsensä kanssa keskusteleminen

Keskustelevatko palstan käyttäjät itsensä kanssa?
    Ikaalinen
    3
    129
  2. Kuolema tulee.

Tänä yönä aion jättää tämän maailman taakseni. Hyvästi teille. Olen jauhanut aivan riittävästi paskaa, nyt on korkea aik
    Kauhajoki
    12
    125
  3. Kiirettä pitää

Älköön kukaan luulko, että olen hyljännyt palstan, sillä niin ei ole. Olen ollut vain koko viikon hyvin kiireinen! Aion
    Ikaalinen
    3
    116
  4. Hauskoja kuvia

Tuttuja kasvoja. https://www.google.com/search?q=jarmo hoikkala&tbm=isch&imgil=kxeAsjM6I6YCOM%3A%3BjvzpS5x-Oo3ARM%3Bhttp
    Ikaalinen
    3
    112
  5. Hallitsen tätä palstaa

Minua on kaikkien täällä kumarrettava ja palvottava. Olen jumalanne.
    Ikaalinen
    12
    110
  6. Huumeita ja viinaa

Ketkä Ikaalisissa harrastavat sekakäyttöä? Olen jo pitkään etsinyt sopivaa harrastusporukkaa sitä löytämättä. Eikö Ikaal
    Ikaalinen
    2
    109
  7. Sekavaa horinaa palstalla

Palstalla esiintyy sekavaa horinaa liittyen mitä moninaisimpiin aiheisiin. On ulostamista taksiin, huoria Tallinnassa, o
    Ikaalinen
    8
    108
  8. Ideapark ja ostovoima.

Ideapark ei välttämättä pitkällä aikavälillä tule menestymään. Asiakkaat ovat pääasiassa maakunnasta, eikä näillä seudui
    Seinäjoki
    15
    106
  9. Kauhajoen hiihtopaikat?

Katselin Kauhajoen latutietoja, jotka oli päivitetty 9.1. Sotkassa on pidetty hiihtokilpailuja, mutta onko muita paikkoj
    Pirkanmaa
    2
    101
  10. Sanomattakin selvää

Vaikka palstalla mitä kirjoiteltaisiin, niin olen silti kiistattomasti palstan hallitsija.
    Kauhajoki
    8
    97
  11. Kauhajoki nousuun

Millaisilla keinoilla Kauhajoki saataisiin nousuun tästä taloudellisesta ongelmatilanteesta? Kaupungin velkataakka on va
    Kauhajoki
    8
    97
  12. Missä kotko?

Mihin on kadonnut nimimerkki the.eagles eli kotko? Meillä oli joitakin vuosia sitten oikein mukavat keskustelut täällä.
    Huuhaa
    0
    93
  13. Hyviä nuotiopaikkoja talvella?

Mihin Kauhajoella kannattaa mennä paistamaan makkaraa talvella? Hakusessa mieluiten jonkinlainen kota/laavu/muu suojaisa
    Ikaalinen
    3
    82
  14. Asemani paikkakunnalla

Vaikka pyörinkin nykyään lähinnä Ikaalisissa, se ei suinkaan tarkoita, että olisin hylännyt Kauhajoen. "Ihminen voi rype
    Kauhajoki
    4
    82
  15. Uutta viinaa Alkoissa, juopot innostuvat

Juopoille tarkoitetun uuden viinan odotetaan ruuhkauttavan maamme viinakaupat heti perjantaina. Viinaa ovat vuoden alust
    Kauhajoki
    0
    81
  16. Hauskaa luettavaa

Miehemme on saanut kansainvälistä mainetta. https://99chan.org/b/res/78210.html
    Pirkanmaa
    3
    79
  17. Hei, myllisläiset hyppikää!

Hei, myllisläiset hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika! Hei, myllisläiset hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika! Hetk
    Kauhajoki
    2
    76
  18. Hei, myllisläiset hyppikää!

Hei, myllisläiset hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika! Hei, myllisläiset hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika! Hetk
    Ikaalinen
    1
    76
  19. Vajaata lässytystä keskellä yötä

Miksi palstalle ilmestyy öisin omituisia kommentteja ja aloituksia?
    Ikaalinen
    2
    68
  20. Kauhajoella kaikki on mahdollista

Paikkakunnalla on mitä parhaimmat puitteet mm. alkoholismin ja mielenterveysongelmien kehittämiselle. Myös väkivallan uh
    Kauhajoki
    0
    58