myllis_seppo
Vapaa kuvaus
"Kirjoitukset eivät ole sairaita. Korkeintaan eriskummallisia." -nimimerkki "karva.noppa"
Aloituksia
66
Kommenttia
1182
Kauhajoen Topeekan historia
Kauhajoen keskustan läpi kulkevan tien nimestä on monta teoriaa. Yhden mukaan nimi tulee siitä kun Topeekan alkuperäinen153749Jukka.K näreissään kirjoituksista
Jarmolle soitellut Jukka valitteli minulle, että palstan kirjoitukset eivät nyt miellytä häntä. Puhelinsoitto ei johtanu851067Turha paikkakunta
Siis Kauhajoella ei ole yhtikäs mitään, minkä vuoksi sinne kannattaisi kenenkään koskaan mennä. Ei yhtä ainutta matkailu26983Suojelkaa pankkitietojanne!
Nyt on syytä olla erityisen tarkkana, että pankkitunnukset ja pankkikortti eivät joudu vääriin käsiin. Olen kuullut luot10956Ikaalisten ja Kauhajoen palstat yhteen?
"Miksei Ikaalisten ja Kauhajoen palstoja ole vielä yhdistetty vaikka molemmissa kirjoittelee samat henkilöt? Ikaaliste5952Palsta pitäisi poistaa
Tästä palstasta on tullut aivan turha. Suurin osa kirjoituksista on täysin tyhjänpäiväisiä eivätkä edes naurata. Kauhajo29894Hämeenkyrö on aivan perseestä
Ikaalinen voittaa Hämeenkyrön kuppaisen ja haisevan kylän mennen tullen. Haistakaa kaikki vittu!16819Keskustaseura erittäin vaarallinen kauhajokisille
Kauhajoella vaikuttaa Kauhajoen Keskustaseuran nimellä esiintyvä järjestö. Kaikkien kauhajokisten on syytä varoa tätä jä12600Vaikuttaako Pauli vielä Ikaalisissa?
Vietin kuuman ja kiihkeän juhannuksen Ikaalisissa vuonna 1976. Juopottelin Kartussa isännän kanssa kunnes isäntä sammui15529Väyrysestä kepun pj!
Paavo Väyrysestä pitää tehdä keskusten puheenjohtaja. Sipilä on hylännyt alkiolaisuuden. https://www.facebook.com/Paavo0497Kaikille selkään
Kaikille tällä palstalla kirjoittaville pitäisi antaa kunnon selkäsauna! Muuten meno tulee jatkumaan samanlaisena vielä18400Päähän kohdistuneet iskut
Onko palstalla kirjoitteleva yrittäjä saanut liikaa päähän kohdistuneita iskuja kun jutut ovat kuin aivovammaisen kirjoi24364Ikaalisten Kiinteistöpalvelun sivut poistettu fb:s
Facebookista on hävinnyt kiinteistöpalvelun sivu kokonaan. Kalevi ihmetteli tätä asiaa minulle ja minuakin kummastuttaa.15359Papit sen siunaavat!
Hyvien veljien suvivirsi On juhla ja juhannusilta, hyvät veljet juo drinkkejä ja hienolla terassilla kuiskii toisillee3338Pontikan valmistus Ikaalisissa
Ikaalisissa on pitkät perinteet tämän väkijuoman valmistamisessa. Kertokaapa omia muistojanne.49332Hammashoitolan tulevaisuus
Moni kauhajokinen pohtii, mitä hammashoitolalle tapahtuu tulevaisuudessa; puretaanko koko rakennus, vai kuinka? Voin pal8325Mihin parturiin?
Mitä parturi-kampaamoa suosittelette täällä kauhajoella? Missä osataan parhaiten leikata ja värjäillä?? Suosituksia vast3324Patsashanke jäissä
Kuten jotkut teistä ovat varmaan huomanneet, olen vaatinut tällä keskustelupalstalla, että minulle rakennettaisiin patsa9288Itsensäpaljastelijat riesana!
Mikä on tämä pippelivillitys? Aivan kamalaa. Ymmärrän kyllä seksuaalisuuden, mutta ei ole kivaa sojottaa sillä vastaantu2270Alkoholismi ongelmana E-P:llä
Minne ikinä olen Etelä-Pohjanmaalla mennytkin, ovat juopot aina olleet seuranani. Kylänraitit ja kauppaliikkeet ovat täy14268