Vapaa kuvaus

"Kirjoitukset eivät ole sairaita. Korkeintaan eriskummallisia." -nimimerkki "karva.noppa"

Aloituksia

66

Kommenttia

1182

  1. Kauhajoen Topeekan historia

    Kauhajoen keskustan läpi kulkevan tien nimestä on monta teoriaa. Yhden mukaan nimi tulee siitä kun Topeekan alkuperäinen
    Ikaalinen
    15
    2854
  2. Jukka.K näreissään kirjoituksista

    Jarmolle soitellut Jukka valitteli minulle, että palstan kirjoitukset eivät nyt miellytä häntä. Puhelinsoitto ei johtanu
    Ikaalinen
    85
    952
  3. Turha paikkakunta

    Siis Kauhajoella ei ole yhtikäs mitään, minkä vuoksi sinne kannattaisi kenenkään koskaan mennä. Ei yhtä ainutta matkailu
    Kauhajoki
    26
    931
  4. Ikaalisten ja Kauhajoen palstat yhteen?

    "Miksei Ikaalisten ja Kauhajoen palstoja ole vielä yhdistetty vaikka molemmissa kirjoittelee samat henkilöt? Ikaaliste
    Hämeenkyrö
    5
    910
  5. Suojelkaa pankkitietojanne!

    Nyt on syytä olla erityisen tarkkana, että pankkitunnukset ja pankkikortti eivät joudu vääriin käsiin. Olen kuullut luot
    Kauhajoki
    10
    906
  6. Hämeenkyrö on aivan perseestä

    Ikaalinen voittaa Hämeenkyrön kuppaisen ja haisevan kylän mennen tullen. Haistakaa kaikki vittu!
    Hämeenkyrö
    16
    745
  7. Palsta pitäisi poistaa

    Tästä palstasta on tullut aivan turha. Suurin osa kirjoituksista on täysin tyhjänpäiväisiä eivätkä edes naurata. Kauhajo
    Ikaalinen
    20
    736
  8. Vaikuttaako Pauli vielä Ikaalisissa?

    Vietin kuuman ja kiihkeän juhannuksen Ikaalisissa vuonna 1976. Juopottelin Kartussa isännän kanssa kunnes isäntä sammui
    Ikaalinen
    15
    507
  9. Keskustaseura erittäin vaarallinen kauhajokisille

    Kauhajoella vaikuttaa Kauhajoen Keskustaseuran nimellä esiintyvä järjestö. Kaikkien kauhajokisten on syytä varoa tätä jä
    Kauhajoki
    12
    495
  10. Väyrysestä kepun pj!

    Paavo Väyrysestä pitää tehdä keskusten puheenjohtaja. Sipilä on hylännyt alkiolaisuuden. https://www.facebook.com/Paavo
    Maailman menoa
    0
    434
  11. Kaikille selkään

    Kaikille tällä palstalla kirjoittaville pitäisi antaa kunnon selkäsauna! Muuten meno tulee jatkumaan samanlaisena vielä
    Ikaalinen
    18
    332
  12. Ikaalisten Kiinteistöpalvelun sivut poistettu fb:s

    Facebookista on hävinnyt kiinteistöpalvelun sivu kokonaan. Kalevi ihmetteli tätä asiaa minulle ja minuakin kummastuttaa.
    Ikaalinen
    15
    325
  13. Päähän kohdistuneet iskut

    Onko palstalla kirjoitteleva yrittäjä saanut liikaa päähän kohdistuneita iskuja kun jutut ovat kuin aivovammaisen kirjoi
    Ikaalinen
    24
    316
  14. Hammashoitolan tulevaisuus

    Moni kauhajokinen pohtii, mitä hammashoitolalle tapahtuu tulevaisuudessa; puretaanko koko rakennus, vai kuinka? Voin pal
    Kauhajoki
    8
    293
  15. Itsensäpaljastelijat riesana!

    Mikä on tämä pippelivillitys? Aivan kamalaa. Ymmärrän kyllä seksuaalisuuden, mutta ei ole kivaa sojottaa sillä vastaantu
    Kauhajoki
    2
    259
  16. Pontikan valmistus Ikaalisissa

    Ikaalisissa on pitkät perinteet tämän väkijuoman valmistamisessa. Kertokaapa omia muistojanne.
    Paikkakunnat
    49
    254
  17. Patsashanke jäissä

    Kuten jotkut teistä ovat varmaan huomanneet, olen vaatinut tällä keskustelupalstalla, että minulle rakennettaisiin patsa
    Kauhajoki
    9
    250
  18. Alkoholismi ongelmana E-P:llä

    Minne ikinä olen Etelä-Pohjanmaalla mennytkin, ovat juopot aina olleet seuranani. Kylänraitit ja kauppaliikkeet ovat täy
    14
    226
  19. Mihin parturiin?

    Mitä parturi-kampaamoa suosittelette täällä kauhajoella? Missä osataan parhaiten leikata ja värjäillä?? Suosituksia vast
    Ikaalinen
    3
    225
  20. Kertomus Irmasta

    Psykiatrisella osastolla tapasin Irman. Hän oli yksi toistuvista pikkurähinöiden synnyttäjistä, viisikymppinen paranoidi
    Ikaalinen
    12
    205