Tänä yönä aion jättää tämän maailman taakseni. Hyvästi teille. Olen jauhanut aivan riittävästi paskaa, nyt on korkea aika lopettaa. On ollut hauskaa, mutta aikansa kutakin. Hyvää jatkoa vaan lukijoille, pitäkää itsestänne huolta. Minun aikani on koittanut.
Kuolema tulee.
12
125
Vastaukset
- JeesusPelastaa7
Jeesus voi sinut vielä pelastaa jos pyydät Häneltä tekojasi anteeksi.
Kuolema ei ole pakopaikka eikä helpotus koska ihminen ei koskaan katoa. - Zswedx12
Ei koskaan tänään kannata kaikkia lopettaa, kun huomenna asiat ovat vielä huonommin. Ei vielä tänään!
- Zawedx12
Edelleen, odota huomiseen, sitten voit harkita!
- IT54
Minäkin olen ajatellut kuolemaa, sillä Suupohjan llky:n tarkastuslautakunnan puheenjohtaja Taija Hakola on tehnyt mun elämäni täysin helvetyksi. Hänen käytös mua kohtaan täysin käsittelemöntä.
- uunoeemeli
en yhtää imehtele
- Täipunkki
Miten kaupungintaloolla meitä " johtaa" joku T.Hakola . Mitä kouluja hän on käyny . Kyllä ihmettelen .....monta muutakin .......
- yyyyyh
ANNA mennä siitä vaan,helpottaameikäläistä!!!!!
Ikävä tuottaa pettymys mutta aloitukseni oli totuttuun tapaan pelkkää satua ja höpötystä.
- uunoeemeli
totta toinen puoli. kuolema tuloo jokahitten kohoralle aikanansa
- Päntsynraimo
Seppo älä jätä meitä muuten koomajoki kuolee kepun ilkeyteen.
- Vituttaamuaa
Päntsynn Raimo komppaa sua
- lahdidah
älä ota elämää liian vakavasti, ei se tähän lopu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.34614209- 2445676
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113228- 1862415
- 1372159
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131848Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos981479Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461286Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891130