yuggis_

![]()
Paskanpuhumista since 2015!
Tervetuloa profiiliini! Olen yuggis_. Nyt tarjoan sinulle kompaktin tietopaketin minusta.
• Vaikka nimeni antaa ymmärtää, että nimeni on Jukka, tai jokin sen muunnelmista, se ei ole. En ole myöskään Napoleon. Enkä lyhyt.
• Kommentoin pääasiassa nuorten palstalla. Välillä minua tapaa myös alkopalstalla.
• Minulla ei ole fetissiä kumisaappaisiin.
• Olen nuorempi kuin saatat luulla! Mutta jos luulet minua nuoremmaksi kuin olen, saatan oikeasti olla vanhempi!
• Vaikka moni voi minut häiriköksi luetella, yritän olla asiallinen ainakin osan ajasta, usko pois.
• En kärsi Napoleon-kompleksista.
• Pidän oikeinkirjoituksesta. Todennäköisesti tulen joskus korjaamaan kirjoitusvirheitäsi.
Yuggis_ II Suuri
Aloituksia
70
Kommenttia
3134
Makaronilaatikkoa
Ja ketsuppia. Aijai, mikää tässä huomiseksi kokkaillessa ettei töiden jälkeen tarvitse sitten vaivautua.546- 038
- 037
KYLMIS BUSTED
Etsin käyttäjää "kylmis" Kik-sovelluksesta, ja näin, että kylmis on oikeasti Sanna K! Kylmis on nainen!035Ilmoitusasiaa
Poistun palstalta ainakin 8 minuutiksi ja 47 sekunniksi. Jos kaipaatte minua, laittakaa sähköpostia! Adios335- 035
Siirryn pois palstalta
En jaksa homohentaita/söpöliini, joiden sivupersoonat raiskaavat palstan. Yksi spämmää pisteitä, toinen ripulia ja kolma135Päivityskö?
Palstan etusivun "keskustelupalkit" ovat muuttuneet homoimmiksi, ja keskustelulle voi valita tyypin033Ei ole ilmestynyt lisää
Ei ole ilmestynyt lisää avauksia heinolamulkulta.. syytä tuskin tarvii arvailla :)031- 030