Vapaa kuvaus

Paskanpuhumista since 2015!

Tervetuloa profiiliini! Olen yuggis_. Nyt tarjoan sinulle kompaktin tietopaketin minusta.

• Vaikka nimeni antaa ymmärtää, että nimeni on Jukka, tai jokin sen muunnelmista, se ei ole. En ole myöskään Napoleon. Enkä lyhyt.
• Kommentoin pääasiassa nuorten palstalla. Välillä minua tapaa myös alkopalstalla.
• Minulla ei ole fetissiä kumisaappaisiin.
• Olen nuorempi kuin saatat luulla! Mutta jos luulet minua nuoremmaksi kuin olen, saatan oikeasti olla vanhempi!
• Vaikka moni voi minut häiriköksi luetella, yritän olla asiallinen ainakin osan ajasta, usko pois.
• En kärsi Napoleon-kompleksista.
• Pidän oikeinkirjoituksesta. Todennäköisesti tulen joskus korjaamaan kirjoitusvirheitäsi.

Yuggis_ II Suuri

Aloituksia

70

Kommenttia

3135

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. HA arvatkaa kuka sai vapaapäivän

Hih, vituttaako nyt?
    Nuoret
    0
    24
  2. Tissu on täysi hintti

Homopoika sokerisääri
    Alkoholi
    0
    24
  3. Siirryn pois palstalta

En jaksa homohentaita/söpöliini, joiden sivupersoonat raiskaavat palstan. Yksi spämmää pisteitä, toinen ripulia ja kolma
    Nuoret
    1
    22
  4. Tissu on homo

Ihan täysi hinttari se on
    Kuolema ja suru
    0
    22
  5. Palstan sukupuolijakauma

Mikä on palstan sukupuolijakauma?
    Alkoholi
    17
    21
  6. Ei ole ilmestynyt lisää

Ei ole ilmestynyt lisää avauksia heinolamulkulta.. syytä tuskin tarvii arvailla :)
    Nuoret
    0
    21
  7. KYLMIS BUSTED

Etsin käyttäjää "kylmis" Kik-sovelluksesta, ja näin, että kylmis on oikeasti Sanna K! Kylmis on nainen!
    0
    18
  8. Ilmoitusasiaa

Poistun palstalta ainakin 8 minuutiksi ja 47 sekunniksi. Jos kaipaatte minua, laittakaa sähköpostia! Adios
    Alkoholi
    3
    18
  9. Join ekan nobeni

Olenko nyt riippuvainen???
    Nuoret
    0
    17
  10. Päivityskö?

Palstan etusivun "keskustelupalkit" ovat muuttuneet homoimmiksi, ja keskustelulle voi valita tyypin
    Alkoholi
    0
    17