Vapaa kuvaus

Paskanpuhumista since 2015!

Tervetuloa profiiliini! Olen yuggis_. Nyt tarjoan sinulle kompaktin tietopaketin minusta.

• Vaikka nimeni antaa ymmärtää, että nimeni on Jukka, tai jokin sen muunnelmista, se ei ole. En ole myöskään Napoleon. Enkä lyhyt.
• Kommentoin pääasiassa nuorten palstalla. Välillä minua tapaa myös alkopalstalla.
• Minulla ei ole fetissiä kumisaappaisiin.
• Olen nuorempi kuin saatat luulla! Mutta jos luulet minua nuoremmaksi kuin olen, saatan oikeasti olla vanhempi!
• Vaikka moni voi minut häiriköksi luetella, yritän olla asiallinen ainakin osan ajasta, usko pois.
• En kärsi Napoleon-kompleksista.
• Pidän oikeinkirjoituksesta. Todennäköisesti tulen joskus korjaamaan kirjoitusvirheitäsi.

Yuggis_ II Suuri

Aloituksia

70

Kommenttia

3136

  1. Tunteeko kukaan..

    Tunteeko kukaan kyseistä ihmispaskaa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14895443/onko-heinolassa-vapaata-16-25-vuotiasta-ty
    Heinola
    33
    2958
  2. Myönnän,,,

    Olen häiriköinyt palstalla,,,
    Alkoholi
    21
    466
  3. Todistin ihmettä!

    Halpa-Halli, 29.3.2018. Kolme kassaa auki samanaikaisesti. Tämä yllätti minut positiivisesti.
    Kauhajoki
    3
    374
  4. Montako eri..

    ExTissu käyttäjää täällä on? ExTissu 1.5 ja 2.0 ainakin iski silmään.. Olisi kellään tarkkoja lukuja?
    Alkoholi
    24
    316
  5. Sotka ("syötä 10 merkkiä")

    Onko Sotka ollut tänä talvena päivääkään auki?
    Kauhajoki
    3
    222
  6. Joulukuun alkua

    Hei. Hyvää joulukuun alkua nyt itse kullekin. Näin joulun alla ajattelin tulla taas kyselemään yksityisasioitanne. Onk
    Nuoret
    6
    201
  7. DDOSSAAN KAIKKIEN PALSTALAISTEN KONEITA

    Huomenna kello 22:00 alkaen. VALMISTAUTUKAA!
    Alkoholi
    18
    201
  8. Hitler ei tehnyt mitään väärää

    Onko tämä argumentti totta? Vastaan itse Ehkä.
    Nuoret
    14
    200
  9. Kauhajoen Kotipizza

    Kauhajoen Kotipizzassa ei ole vesipistettä. Pitää joko hakea vessasta vettä, tai sitten ostaa 2€:llä puolen litran pullo
    Kauhajoki
    17
    179
  10. Nuorten palsta..

    Nuorten palstalla on taas piste- ja ripulispämmiä.. Mitäs tälle tehdään
    Alkoholi
    12
    176
  11. Mitähän helvettiä taas

    Täysin asiallinen aloitukseni poistettiin. Ei tästä paskasta ota selkoa edes itse ylläpito..
    Nuoret
    13
    168
  12. Yhdys_sanat

    Kuinka hankalaa ne yhdys_sanat on kirjoittaa oikein? Jos vaikka opettelisitte ne (tässäpä teille pulma, ennenkuin vai en
    Nuoret
    29
    166
  13. Internetkulttuurin syöpäisyys

    Mikähän vittu siinä on, kun pitää yrittää vääntää sitä tosiasiaa, että sukupuolia on KAKSI. Ovatko ihmiset todella niin
    Nuoret
    12
    166
  14. Söin juuri

    Kylmän perunanpuolikkaan, lanttulaatikkoa, soosia ja yhden joululimpun margariinilla.
    Alkoholi
    26
    149
  15. Häiritsevä naapuro

    Naapurini ja hänen tyttöystävänsä ovat nussineet vessassa jo 40 minuuttia. Vessa on siis yhteinen, ja sitä käyttää 4 asu
    Nuoret
    10
    143
  16. Epätasa-arvo kouluruokailussa

    Minä uskon, että koulussanne on kasvissyöjille oma ruoka joka päivä. Tämä on hienoa, jokainen saa syödäkseen mitä haluaa
    Nuoret
    4
    116
  17. Pakolaiset?

    Ollaanko tänne siis kaavailemassa jotain keskusta vai oliko se vain palstalaisten höyrettä?
    Kauhajoki
    17
    115
  18. I'm back // olen selkä

    Tuli tuollainen suomi24 loma otettua.. Mitäs tänne kuuluu, onko ollut spämmiä tms?
    Alkoholi
    11
    113
  19. Join ekan nobeni

    Olenko nyt riippuvainen?
    Alkoholi
    11
    102
  20. Mietiskelin

    Eräänä kauniina syyspäivänä minä kävelin metsässä ja näin yläpuolellani lentävän kurkiauran. Mieleeni nousi usein kuulem
    Ajanviete
    11
    101