Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vuokko.sutinen
profiilit
vuokko.sutinen
vuokko.sutinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
nivelrikosta löytyy osoitteesta www.tekonivel.net. Artroosi ei ole sama kuin osteoporoosi.
07.04.2006 19:00
mutta ole itse aktiivinen ja soittele vähän väliä sairaalaan, niin ehkä pääset nopeammin hoitoon.Kannattaa mainita puhelimessa, ettei enää kertakaikkiaan pärjää kipujen kanssa, vaan on heti paikalla päästävä hoidettavaksi. Se yleensä auttaa, voit päästä jopa leikkausjonon kärkeen tai peruutuspaikalle.
07.04.2006 18:54
Kuulostaa tutulta nuo vaivasi.Paitsi minä en ole yskinyt verta.Sain kovan yskän joulun jälkeen, ja nyt vasta alkaa pikkuhiljaa helpottaa.Olen syönyt kaksi antibioottikuuria, yskänlääkettä pulloittain ja kortisonikuurin.Olen oksentanut mielettömästi limaa, hyvä etten ole tukehtunut siihen.No, otettiin seitsemän putkea verta ja lopulta syy selvisi:HINKUYSKÄ.Kannattaa kysyä lekurilta, voisiko ottaa hinkuyskävasta-aineet verestä.Sitä on kuulemma liikkeellä,
08.02.2006 14:27
soittaa vaikka oman kuntasi terveydenhoitajalle ja kysyä asiasta? Meilläpäin on ainakin ympärivuorokautinen puhelinpäivystys ja terkkari osaa neuvoa, pitääkö mennä lääkäriin vai ei.Suotta tuhlaat aikaa kyselemällä "maallikoilta" neuvoa!
08.02.2006 14:21
1 / 1