Vapaa kuvaus

Nelikymppinen ukkomies Kuopiosta. Asiallinen, fiksu, savuton, 177/XL. Välillä fantasioi toisesta miehestä tai sitten tyttöilijästä. Kiltin miehen sisällä asuu pikku pervo... [email protected]

Aloituksia

0

Kommenttia

10

1. Hyvä,+sitten+vaan+viestiä+tulemaan,+yhteystiedot+yllä...
  2. Siirryin+Ekin+viereen+ja+kosketin+hänen+kaluaan.+Tunne+oli+jännä,+en+ollut+ikinä+ennen+koskettanut+toista+miestä+näin.+Ekin+kyrpä+tuntui+jäntevältä+ja+lämpimältä.+Hyväilin+sitä+ylös+ja+alas,+tunnustelin+terskaa+ja+puristelin+vartta.+Jonkin+ajan+päästä+laskeuduin+lattialle+Ekin+eteen.+Kumarruin+jalkojen+väliin+ja+lipaisin+kalua+kielelläni.+Nuolin+sitä+ympäriinsä,+kunnes+ensimmäisen+kerran+otin+sen+paremmin+suuhuni.+Tunne+oli+kiihottava,+suussani+oli+nyt+toisen+miehen+komea+kyrpä.+Aloin+runkata+Ekiä+kädelläni+ja+liikuttelin+suutani.+Toimintani+oli+ehkä+kömpelöä,+mutta+eka+kerta+on+aina+eka+kerta.-+No+mille+maistuu,+Eki+ähkäisi.-+Hyvälle...+sulla+on+tosi+upea+kyrpä...-+Hyvä+että+kelpaa...+anna+mennä+vaan,+tuntuu+hyvälle...Jatkoin+lutkuttamista+koko+ajan+kiihdyttäen,+kunnes+Eki+ilmoitti+kohta+laukeavansa.+Olin+jo+etukäteen+kertonut,+että+ainakaan+ekalla+kerralla+en+halua+spermaa+suuhuni.+Niinpä+vieressä+oli+valmiina+joku+vanha+pyyhe,+jonka+Eki+nappasi+käteensä+samalla+kun+veti+kalunsa+ulos+suustani.+Hän+runkkasi+itseään+vielä+muutamalla+vedolla+kunnes+terskan+päästä+alkoi+suihkuta+spermaa.+Katsoin+lähietäisyydeltä+kuinka+toinen+mies+purki+lastinsa+pyyhkeeseen.+Riettaan+kiihottavaa.+Käännyin+istumaan+sohvalle+ja+Eki+vuorostaan+kierähti+lattialle+ja+imaisi+välittömästi+kaluni+suuhunsa.+Vau!+Tämä+mies+tiesi+mitä+teki,+oli+tainnut+imeä+ennenkin.+Enpä+ole+varma+oliko+kukaan+nainen+yhtä+hyvin+osannut+ottaa+suihin…-+No+eihän+tää+nyt+niin+pieni+ole,+mitä+sinä+valehtelit,+Eki+naurahti+jossain+vaiheessa.+Ja+seuraavassa+hetkessä+kaluni+katosi+taas+kokonaan+miehen+suuhun.+Tunsin+että+piakkoin+lastini+lähtisi+liikkeelle.+Varoitin+Ekiä+tästä,+mutta+hän+nimenomaan+halusi+että+laukeaisin+suuhunsa.+Suljin+silmäni,+käänsin+päätäni+taaksepäin,+ja+annoin+itseni+laueta.+Eki+tuntui+selvästi+pitävän+spermasta,+hän+nieli+kaiken+ja+nuoli+vielä+kalunikin+viimeistä+pisaraa+myöten.+Olin+jonkin+aikaa+raukeana+paikallani+ennen+kuin+katsoin+taas+Ekiä.-+Olipas+hyvää,+hän+virnuili.+Naurahdin.+Huomasin+kuinka+televisioruudulla+miehet+olivat+edenneet+jo+panemiseen.Kävimme+suihkussa,+ja+puin+päälleni.+Eki+kyseli+mitä+olin+nyt+sitten+tästä+kokemuksesta+tykännyt.+Sanoin+että+hyvälle+tuntui.+Ekikin+kehui+että+vaikutin+mukavalta+kaverilta+ja+kanssani+oli+helppo+olla.+Sovimme+että+voimme+ottaa+uusiksi+kun+siltä+tuntuu.+Töihin+päästyäni+aloin+jo+haaveilla+siitä+seuraavasta+kerrasta...
  3. Hyvä tarina!
  4. okei, muutama puoltoääni tuli, joten jatketaan. Tässä tarinassahan ei kovin selvästi käy edes selville että tuo naitava osapuoli on ns. tyttöilijä; siinähän homman nimi juuri on että tekee sen niin hyvin :)

Siitä haaveillessa että fantasia kävisi joskus toteen...

Heidi oli jättänyt liukasteen käden ulottuville, puristan sitä hiukan hänen reiälleen, hieron myös oman kovan kaluni liukkaaksi. Könyän narttuni päälle ja alan sovitella terskaani reiälle. Se tuntuu aivan liian tiukalta, tästä en ikinä pääse läpi ilman että kyrpäni hajoaa. Hitaasti kuitenkin tunnustelen, ja ihan milli milliltä reikä alkaa antaa hiukan periksi. Ja kas, kohta terskani viimeinkin humpsahtaa sisälle. Alan siitä eteenpäin hitaasti työntyä syvemmälle, välillä hieman takaisinpäin vetäen, ja taas seuraavalla työnnöllä hitusen syvemmälle.

- Sattuuko?
    - Herra... ihan vähän sattuu...
    - Vähän pitääkin sattua..!
    - Niin herra, aivan totta....

Kun olen aikani tehnyt tunnustelua, koen että nyt tämä lutka on valmis pantavaksi. Alan pumpata vapautuneemmin ja vauhdikkaammin. Heidi ynähtelee allani työntöjeni tahdissa. Työnnän käteni hänen kainaloiden alta eteenpäin, tämä lutka on nyt täysin hallussani, käteni kontrolloivat jo muutenkin sidottua yläkroppaa ja kaluni porautuu peppuun sisälle.

- Ai jumalauta kun on tiukka lutka, ihan mahtava pantava...
    - ihanaa herra... jos tykkäätte... nauttikaa siitä... reiästäni...

Rynkytän koko ajan kovempaa, annan kyrpäni soutaa Heidin sisällä yhä vauhdikkaammin. Heidi vikisee ja ähisee, välillä jopa kiljaisee kun teen vähän rajumman liikkeen. Nautin ihan täysillä saadessani nussia tätä allani rimpuilevaa pikkuhuoraa. Suljen silmäni, tunnen että spermalastini alkaa olla valmis tulemaan ulos. Työnnän muutaman holtittoman kovan työnnön, karjun ja ähisen samalla kun kaluni alkaa suihkuttaa nesteitään Heidiin. Työnnyn vielä aivan sisälle ja jään sinne, siemennän tyttöni huolella.

Jään Heidin päälle makaamaan, huohotan pahimman hengästymisen pois. Nousen hiljaa ylös ja vedän kalun pois narttuni pepusta.

- Odota siinä huora, käyn pesemässä munani.
    - Kyllä herra.

Jätän Heidin edelleen sängylle sidottuna kun siirryn kylpyhuoneen puolelle. Pesen limaisen kullini, kuivaan itseni, palaan huoneeseen ja puen päälleni.

- Olet kyllä helvetin hyvä nussittava, pakko kehua.
    - Kiitos herra, on minun nautintoni että te nautitte.
    - Ja vielä noin oikea asennekin... kiitti vaan tästä, ollaan yhteyksissä.

Irrotan vyön Heidin käsistä ja pujottelen sen housuihini. Sen enempiä puhumatta poistun huoneesta ja jätän Heidin siistiytymään. Tai ehkä hän tyydyttää itsensä, olin kyllä huomannut miten hän oli kovettunut. Kävellessäni pois hotellista minun on vaikea pidätellä hymyäni. Yksi elämäni parhaista panoista.