kotos

![]()
Eteläpohojalaanen rehti ja komia mies ;)
Aloituksia
22
Kommenttia
275
kaikki hyvä ja järkevä poistetahan
saatanan saatana että vituttaa, mikään hyvä ei pysy palstoolla kun ylläpito poistaa!!4509SAATANA!!!!!!!!
KORONA SITÄ JA KORONA TUOTA!!!!!! EIKÖ MAAILMASSA MUUTA TAPAHRU KU KORONAPASKAA!!!!15189Seinäjoen runo
joessa on vettä niin myös vessanpöntössä vessanpöntön vettä sä säästät jos kakat ja pissat housuun päästät10366ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRGGHHH!!!5372Joulu on meillä
1. On paskat korkeat, tunkiot, vaan joulu, joulu on meillä! On hirveä pahanhajuiset paskat ja oksettavat löy17465LOPETA LOPETA LOPETA
Kukaan ei kaipaa viisauksiasi eikä kukaan ole niin tyhmä ettei tunnistaisi sinun YLIVIISASTA EGOASI. Lopeta heti ja hak221390Kepulaanen nähty kauhajoella
Aronkyläs on nähty susi jolle haetaan karkoituslupaa.Paras lupaus on nikkelihalvaus siitä ei kun selviä.2589seinäjoella palio juoppoja
miks ääs-joella asuu niin palio juoppoja, keskellä kirikasta päivää humalaaset örveltää pitkin teitä.8455Sons of Törnävä
pöyrööt partioitkoon hullujenhuoneen käytävillä, voivat pitää toisiaan silmällä,, kaduille ei näitä tyhyjän toimittajia5237- 0183
Hei aivovammaaset hyppikää
nyt on riemu raikkahin aika! Hei aivovammaaset hyppikää nyt on riemu raikkahin aika! Hetken kestää elämää sekin synkkä271188Hannan rienaajat
ei taira olla tän murhaajan haukkujillakaan ihan kaikki mutterit kohorillaan kjeh kjeh27271Kokkolassa kova meininki
kävääsin Kokkolas viikon loppuna...oli kova meno juopot riehuivat ja hakkasivat . sanoovat olevansa perussuomalaasia..so13305avaruusolennot vaivana
vuokra isäntääni vaivaavat avaruusolennot, hän väittää että nämä ohjeilevat hänen ajatuksiaan. Lääkkeitään ei suostu ott12274Skitsofreenikko vuokraisäntänä
juopoottelee ja riehuu yksinään; luuloo että avaruusolennot ohjailee sen ajatuksia.3223Persuulle turpahan
On nuo PERUSSUOMALAASET vaan niin turhaa sakkia Suomenmaassa, aina vaa valittaa mutta mitään eivät tee asiooren muuttami1162Kauhajokelaaset on viisahia
Seinäjokelaaset hulluja. Ei voi muuta sanoo ku lukoo tuota s-joen palstaa.9361- 8387
Ikaalisten palsta terapiaa??
Mun mielestä tää palsta on nykysellä mallilaan terapiaa mielenterveysongelmaisille. Näköjään toimiiki iha ok. :D11272- 39423