vuokra isäntääni vaivaavat avaruusolennot, hän väittää että nämä ohjeilevat hänen ajatuksiaan. Lääkkeitään ei suostu ottamaan
avaruusolennot vaivana
12
208
Vastaukset
- Pekka.U
Aika usein vieraiden sivilisaatioiden humanoidit ohjaavat ajatuksiamme, tahdomme sitä tai emme. Lääkkeitä siihen on turhaa syödä ne vain piilottavat sen tosiasian, että ajatuksiamme ohjataan ulkoavaruudesta.
- rdsrhr
Tuskin edes piilottavat.
- idom
Ai herran jumala te ootte sairaita. Lääkkeet!
- Hoito.Kutsuu
Sekasin sekasin!
- silmukka-kiristyy
Minulla on ollut taannoin saman tyyppinen potilas, kotisairaanhoidossa.
Kaupunkia en kerro enkä vuotta, tästä on jo melkoisesti aikaa.
Frouvan asuntoon vietiin spraypulloja joissa myrkkyä. Joku - me - ? halusi myrkyttää, joten ei suostunut syömään mitään kotona. Kotiapu vei kahvilaan syömään joka päivä.
Jos omaiset oli tuoneet jotain ruokatarviketta, leipää, mitä tahansa, se lensi roskiin koska myrkytetty.
Yöllä "jotkut"? kävi antamassa ruiskeita käsivarsiin, näytteli sitten olemattomia jälkiä meille. Eipä ollut yksi kerta kun oli tuotu kadulta, oli siellä hädissään juossut ja kiljunut että asunnossa on kaasua! Poliisikin kävi, ei uskonut vakuutteluja.
Voisin jatkaa vaikka kuinka. No, me sitten lopulta saimme lääkärin kirjoittamaan lähetteen hoitoon. Oli kuulemma tehty aikaisemminkin, mutta omaiset olivat vaatineet tädin kotiin, luvanneet huolehtia. Eivät huolehtineet.
Täti tuli bumerangina takaisin, ei täyttänyt pakkohoidon kriteereitä vaikka esim kaduilla päättömästi juoksentelu ym täytti kyllä mielestämme itsensä vaaraan asettamisen kriteerin. Muille hän ei ollut vaarallinen.
Kotiapu oli voimaton, täti ei syö jos ei viedä baariin syömään, naapurit häiriintyi jatkuvasta rappukäytävässä kiljunnasta milloin kaasua milloin mitäkin myrkkyä. Vieraat ihmiset holhosivat kaduilta, hyvin hyvin raskas hoidettava kotisairaanhoidossa.
Ihmisen mieli on kummallinen. Ja nykyajan suuntaus ajaa kaikki hoito alas ja nämä onnettomat kotiin! Mistä resurssit kaikkien näiden ja siihen lisäsi muiden avuntarvitsijoiden hoitamiseen? Mekö, jotka alalla vielä jaksamme jotenkuten roikkua? Entäs kun me väsymme loppuun, sekoamme, kuolemme?- RelaaHei
Minä en sekoa, En sekoa. EN. Äiti, missä olet?
- CheekIsTheBest
Ding ding ding laitos kutsuu. Minä täällä jo odottelen.
- ÖrkkiRunkkaa
Pää hajoo. Vittu. Monja tulee mun uniin:DDDDDD
- KokeilenKaikkiaDildoja
Uskalsin puhua naiselle!!!!
- RunkkaavatRuohosipulit
Tidididiidiiiiii
- seontotta
Gnostic theory of alien controllers googleen ja tietoa etsimään.
- DaijutJuoKaljaa
Smällit lentää, äiti tuu pyyhkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945