KORONA SITÄ JA KORONA TUOTA!!!!!! EIKÖ MAAILMASSA MUUTA TAPAHRU KU KORONAPASKAA!!!!
SAATANA!!!!!!!!
15
189
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tosiaan noinkin tyhmiä olemassa, Ilmajoellako tosiaan...
- Anonyymi
Räkälät pantu kiinni, ottaahan se koville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räkälät pantu kiinni, ottaahan se koville.
Isot on murheet, ranteet auki ja sitä rataa kun ei saa kaljaa....voi,voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot on murheet, ranteet auki ja sitä rataa kun ei saa kaljaa....voi,voi
Älä muuta sano, niiko pikkulapselta lelut olis otettu pois.
Aikuuset miehet itköö jonkun kalianlitkun perään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano, niiko pikkulapselta lelut olis otettu pois.
Aikuuset miehet itköö jonkun kalianlitkun perään.Missäs tuossa aloituksessa puhuttiin kaljasta tai rafloosta,on täälä kovin persutasoa tuo luetun ymmärtäminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tuossa aloituksessa puhuttiin kaljasta tai rafloosta,on täälä kovin persutasoa tuo luetun ymmärtäminen
Selevän tuo nyt on ku plökki, ei muilla voi olla nuo kuriaa kun kalian kittaajilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selevän tuo nyt on ku plökki, ei muilla voi olla nuo kuriaa kun kalian kittaajilla.
Montakohan yli 70 vanhaa siel ilimajoella on ja onko ne pysyny kotona vai onko kans mökeillens mennehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakohan yli 70 vanhaa siel ilimajoella on ja onko ne pysyny kotona vai onko kans mökeillens mennehe
Kotona mökis moomma, ja pysymmä.
Ei meillä oo kesämökkiä niiko kaupunkilaasilla.
Hietamontolla on käyty puota liottamas, ei me mökkiä siihen tarvita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakohan yli 70 vanhaa siel ilimajoella on ja onko ne pysyny kotona vai onko kans mökeillens mennehe
ne ei ainakaa pysy mihinää karanteenis
- Anonyymi
Valmistele oma pakotie jos voit. Ja siisti kieliasuasusi.
- Anonyymi
koronaaa koronaaa koronaaakoronaaakoronaaakoronaaakoronaaakoronaaakoronaaakoronaaa koronaaa koronaaa koronaaakoronaaakoronaaakoronaaa koronaaakoronaaakoronaaa koronaaa koronaaa koronaaa v koronaaakoronaaakoronaaakoronaaakoronaaakoronaaakoronaaa koronaaa koronaaa
- Anonyymi
Mee jo äkkiä lekuriin.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee jo äkkiä lekuriin.......
Ens syksynä jo uus korona päällensä me kuallaan taas kaikki
kalijaa juon joka päivä
- Anonyymi
mua syätetään lusukalla joka päivä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
