seinäjoella palio juoppoja

miks ääs-joella asuu niin palio juoppoja, keskellä kirikasta päivää humalaaset örveltää pitkin teitä.

8

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallejapojat

ei oo muutakaan tekemistä kun kiljun keitto ja sen juominen..ja ne jokka on ollu joskus ennen eläkettä abb.n leivis ja osaa vähä tinata polttaa sen kiljun ponuksi..tilipäivinä haetaan mellakkaa kaupasta laatikko pari...sossu ja seurakunta hoitaa vuokra ja ruoka huollon...life is life lauloi eräskin bändi aikoinaan ja taputti käsiään yhteen.....tämä on kato maakunnan metropolin tulevaisuus jos ei muuttoaallon mukaan tulisi työpaikkojakin....tai sitten muuto pitäs kääntää toiseen suuntaan

• Näinonon

Tiedoks, kiljua ei keitetä, jos keittää pitää olla tislausvehkeet.

• Tulukee

Maakuntakeskus vetää juoppoja periferiasta nauttimaan täysin siemauksin Seinäjoen houkutuksista.

• 567876567876

ei juopoilla ole varaa nauttia houkutuksista tyhmä..rahat riittää juuri juomiseen kun soska maksaa vuokran..kylillä on vaan vähän enemmän pulloja ym..roskaa kun mailla millä tienata ja kavereita.se on totuus juopoista.

• varmatiteoaa

Ne on niitä lippispojuja, joilta bemari on leikannut kiinni tai pankki on sen vienyt.

• narkkki

Ei täällä mun mielestä niitä paljoa ole kun vertaa vaikka Helsinkiin ja Tampereeseen. Jopa Kokkolassa olen nähnyt enempi näitä laitapuolenkulkijoita

• GrillienVastustaja

Seinäjoki on paska paikka

• aestfgh

Katto ku ne loput eu tuet pitää juora...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5097
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2785
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1331
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      945
    Aihe