Seinäjokelaaset hulluja. Ei voi muuta sanoo ku lukoo tuota s-joen palstaa.
Kauhajokelaaset on viisahia
9
250
Vastaukset
- K0T0S
Jos haluat antaa kunnolla mulle alistusta ja raippa sexiä niin pistä meiliä Nimimerkillä tuhma kotos
- kjjhgfd
Kauhajokelaaset vaikuttavat aika vinksahtaneilta, kun lukee tuota Kauhajoen päästään kilahtanutta:
http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis_- faktatieto
Ei sole Kauhajoelta.
- Larzan
Eikun joukolla Seinäjoelle jouluostoksille, sieltä saa halvemmalla ja pysyy rahat omassa maakunnassa....ja koomajoella kooma syvenee...ollaan me koomajokiset viisaita.
- uunoeemeli
ilimankos täältä kaupat loppuu kun jupit käy muolla kaupoos
- niittipyssy
Kauhajokisilla on oma mafia. Jos joku uhkaa niin sanotaan Vierikolle. Kauhajokiset saa tehrä mitä haluaa.
- Häiriintyny
mielenterveys on Kotoksella kun yöaikaan vähäjärkisiä kirjoittelee...."tulee turpahan JA LUJAA!!!"...Mitenkähän toikin käytännössä toteutus?
- Anonyymi
Niin on laulut kuin on linnutkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319