Seinäjokelaaset hulluja. Ei voi muuta sanoo ku lukoo tuota s-joen palstaa.
Vastaukset 9
- K0T0S
Jos haluat antaa kunnolla mulle alistusta ja raippa sexiä niin pistä meiliä Nimimerkillä tuhma kotos
- kjjhgfd
Kauhajokelaaset vaikuttavat aika vinksahtaneilta, kun lukee tuota Kauhajoen päästään kilahtanutta:
http://www.suomi24.fi/profiili/yuggis_- faktatieto
Ei sole Kauhajoelta.
- Larzan
Eikun joukolla Seinäjoelle jouluostoksille, sieltä saa halvemmalla ja pysyy rahat omassa maakunnassa....ja koomajoella kooma syvenee...ollaan me koomajokiset viisaita.
- uunoeemeli
ilimankos täältä kaupat loppuu kun jupit käy muolla kaupoos
- niittipyssy
Kauhajokisilla on oma mafia. Jos joku uhkaa niin sanotaan Vierikolle. Kauhajokiset saa tehrä mitä haluaa.
- Häiriintyny
mielenterveys on Kotoksella kun yöaikaan vähäjärkisiä kirjoittelee...."tulee turpahan JA LUJAA!!!"...Mitenkähän toikin käytännössä toteutus?
- Anonyymi
Niin on laulut kuin on linnutkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86628
- 38622
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31570Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?58468- 26467
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?44467