Hannan rienaajat

ei taira olla tän murhaajan haukkujillakaan ihan kaikki mutterit kohorillaan kjeh kjeh

27

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w54df452fdw54sdf452

      Jaa että hyväksikö pitäisi kehua kun murhasi kaverinsa? Selvä.

    • HannaOnPaholainen

      ALOITTAJA ON TÄYSI VITUN KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!

    • hullu-mikä-hullu

      Soon ollu Törnävällä hoidossa tuo isoilla kirjaimilla huutava hörhö. Sanoi yks hoitsuna toimiva nainen, että tietävät tyypin mutta ei voi sanoa nimeä.

      • kikafak

        Niinkö?
        Jos tunnut tietävän tuollasistakin asioista.
        Niin se kyseinen hoitaja on tehny virkavirheen, joka rikkoo potilas salaisuuksien levittämiseen.

        Tai sitten on sinun keksimiä juttuja?
        joka viittaa myös rikos nimikkeeseen "kunnianloukkaus"..


      • kikafak kirjoitti:

        Niinkö?
        Jos tunnut tietävän tuollasistakin asioista.
        Niin se kyseinen hoitaja on tehny virkavirheen, joka rikkoo potilas salaisuuksien levittämiseen.

        Tai sitten on sinun keksimiä juttuja?
        joka viittaa myös rikos nimikkeeseen "kunnianloukkaus"..

        Äläpä jauha paskaa...Kun ei nimellä herjata tai käytetä tuntomerkkejä niin ei oo kunnianloukkaus. lue se vitun laki


    • Momenttiin

      Mutterit momentissa ja silti harmittaa kehnon aineksen vapaanan oleilu.

      • iihhb

        Hanna on Suomen ihanin tyttö! Hot hot hot


    • Hannahot

      kjeh kjeh

      • kiäh kiäh


    • Olettevitunsairaita

      Nää on taas näitä saatanan vammaisia jokka haluaa hnnan vanhempien ja isovamhempien ja saatana serkkujenki tiedot,mitä tekevät,taustat yms.Aika vitun lapsellista vetää vanhempia koko sotkuun mukaan eli ei teillä vitun cp kehareilla ole muuta tekemistä ku keksiä se saatanan kitinä jostaki AINA.

      Hankkikaa oikeasti täyspäivästä mielenterveys hoitoa ja haistakaa vittu !!!!!!!!!!

      • SiiriPo

        Onko tämä terveen ihmisen kommentti?


      • Hankihoitoajo

        Kyllä.Sattuuko totuus?


    • kjehkjeh

      Hannaa ei saa haukkua. Hanna on ihan ok.

    • painukaa kaikki VITTUUN!!!!

      • otos

        ei enää sovita.


      • otos kirjoitti:

        ei enää sovita.

        voi helevetti


      • tosson

        kerro mikä ahistaa, kerro se meille se helpottaa.


    • prpprp

      Onko Esa Wanha-Runkkari korkannut jo Hannan?

    • ooonaaa

      Hanna on just ihana!

      • tarvettaolis

        koulu, some- kiusaajille vielä kurjempaa uutta vuotta. Toivon jokaiselle lastensuojelua.


    • Hftyuuhg

      No ei ole, ja eipä näy sinullakaa.

    • 2016vuosi

      Hyvää uutta vuotta rakas Hanna. Pian olet vapaa taas, Rakastamme sinua.

      • sairaan ihmisen kirjootuksia


      • pippelipoika3

        kjeh kjeh :3


      • pippelipoika3 kirjoitti:

        kjeh kjeh :3

        vittuako naureskelet


    • 87g

      suukko hannalle

    • Anonyymi

      Totta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe