ei taira olla tän murhaajan haukkujillakaan ihan kaikki mutterit kohorillaan kjeh kjeh
Hannan rienaajat
27
271
Vastaukset
- w54df452fdw54sdf452
Jaa että hyväksikö pitäisi kehua kun murhasi kaverinsa? Selvä.
- HannaOnPaholainen
ALOITTAJA ON TÄYSI VITUN KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!
- hullu-mikä-hullu
Soon ollu Törnävällä hoidossa tuo isoilla kirjaimilla huutava hörhö. Sanoi yks hoitsuna toimiva nainen, että tietävät tyypin mutta ei voi sanoa nimeä.
- kikafak
Niinkö?
Jos tunnut tietävän tuollasistakin asioista.
Niin se kyseinen hoitaja on tehny virkavirheen, joka rikkoo potilas salaisuuksien levittämiseen.
Tai sitten on sinun keksimiä juttuja?
joka viittaa myös rikos nimikkeeseen "kunnianloukkaus".. kikafak kirjoitti:
Niinkö?
Jos tunnut tietävän tuollasistakin asioista.
Niin se kyseinen hoitaja on tehny virkavirheen, joka rikkoo potilas salaisuuksien levittämiseen.
Tai sitten on sinun keksimiä juttuja?
joka viittaa myös rikos nimikkeeseen "kunnianloukkaus"..Äläpä jauha paskaa...Kun ei nimellä herjata tai käytetä tuntomerkkejä niin ei oo kunnianloukkaus. lue se vitun laki
- Momenttiin
Mutterit momentissa ja silti harmittaa kehnon aineksen vapaanan oleilu.
- iihhb
Hanna on Suomen ihanin tyttö! Hot hot hot
- Hannahot
kjeh kjeh
- Olettevitunsairaita
Nää on taas näitä saatanan vammaisia jokka haluaa hnnan vanhempien ja isovamhempien ja saatana serkkujenki tiedot,mitä tekevät,taustat yms.Aika vitun lapsellista vetää vanhempia koko sotkuun mukaan eli ei teillä vitun cp kehareilla ole muuta tekemistä ku keksiä se saatanan kitinä jostaki AINA.
Hankkikaa oikeasti täyspäivästä mielenterveys hoitoa ja haistakaa vittu !!!!!!!!!!- SiiriPo
Onko tämä terveen ihmisen kommentti?
- Hankihoitoajo
Kyllä.Sattuuko totuus?
- kjehkjeh
Hannaa ei saa haukkua. Hanna on ihan ok.
painukaa kaikki VITTUUN!!!!
- otos
ei enää sovita.
- tosson
kerro mikä ahistaa, kerro se meille se helpottaa.
- prpprp
Onko Esa Wanha-Runkkari korkannut jo Hannan?
- ooonaaa
Hanna on just ihana!
- tarvettaolis
koulu, some- kiusaajille vielä kurjempaa uutta vuotta. Toivon jokaiselle lastensuojelua.
- Hftyuuhg
No ei ole, ja eipä näy sinullakaa.
- 2016vuosi
Hyvää uutta vuotta rakas Hanna. Pian olet vapaa taas, Rakastamme sinua.
- pippelipoika3
kjeh kjeh :3
- 87g
suukko hannalle
- Anonyymi
Totta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
