juopoottelee ja riehuu yksinään; luuloo että avaruusolennot ohjailee sen ajatuksia.
Skitsofreenikko vuokraisäntänä
3
205
Vastaukset
- yleistä.nykyään
Avaruusolento-psykoosi onnykyään yleinen. Se ei ole skitsofreniaa, vaan psykoosille alttiiden yksilöiden kulttuurisidonnainen ilmiö. Nykyään puhutaan internetissä niin paljon avaruusolennoista ja ufo-kontakteista, illuminaatista ja muista salaliittoteorioista. Jos henkilö on altis psykoosille, hän ei voi mitään sille, että nuo puheet alkavat kaivautua hänen alitajuntaansa jne. Emme saa syyttää heitä emmekä pilkata tms. Eivät he vioilleen mitään voi, kuten emme me muutkaan.
Minun kaveripiiristäni noin 1/3 on sairastunut avaruusolento-psykoosiin. Kaikki sairastuneet ovat työssäkäyviä, osa naimisissa, hyvissä asemissa ja varakkaita. He luulevat avaruusolentojen ja juutalaisten pankkiirien kontrolloivan mieltään sähkömagneettisilla säteillä jne. Kukaan ei ikinä uskoisi heidän olevan mieleltään niin vaikeasti sairaita :( Me, jotka olemme eläneet heidän lähellään ja nähneet heitä juovuksissa ja erilaisissa mielentiloissa, tiedämme heidän salaisuutensa. - dfhsdfhsdf
Gang stalkkaajat ovat saastaisia ali-ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8315562Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713843- 534713
- 244417
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224336Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364140Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574029No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433868- 613609
- 423265