Ikaalisten palsta terapiaa??

Mun mielestä tää palsta on nykysellä mallilaan terapiaa mielenterveysongelmaisille. Näköjään toimiiki iha ok. :D

11

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouvaan ei mitkään terapiat auta. Metsätielle vaan.

• ProuvalleKunniaa

Prouva on luultavasti ainoa täysijärkinen ikaalisissa.

• jo.viidettä.vuotta

Yksinpuhelu Puntunlahdenkadulta jatkuu, koska kakkajutut
        taas kerrataan?

• Pitääpä kakkia muittenkin autoihin niin saadaan lisää palstatilaa.

• Tämä palsta on mennyt aivan hulluksi!

• lisää.lisää

Nytkö sen vasta huomasit.Hulluja kaikki.

• lisää.lisää kirjoitti:

Nytkö sen vasta huomasit.Hulluja kaikki.

I was forced to start a new debate on these so-called capitalist and how to control them. There's another debate, in which someone offered fox irons and other things like that. It seemed that one writer had already started hallucinating in this hot weather. I have a few years ago made a citizen initiative, in which it was hoped measures to facilitate the city's problem, but it looks seriously that even a little guidance for the citizens about capitalists can not be done.

But this emergency is not so bad as it looks like. In those real estates, where capitalists are not welcome, I advice to get their natural enemies, although made of plastic material. For example, half a meter plastic communist attached to the chimney is effective, almost all the capitalists will be out of the yard. And anyway, in the end of a long summer vacation it's lot more pleasant to face a standing plastic communist on the chimney than fox-irons attached to the half rotten capitalist carcasses.

Please comment freely, and if anyone has any other factual tips, then they should talk

• ota.seppo.rouva.lääke

Ikaalisten palstalla käsitellään kuntamme asioita ja se koskee
        myös mielenterveyspotilaita.

• Rouva Myllis ansaitsee päästä hengestään.

• Anonyymi
        läpivetelä kirjoitti:

Rouva Myllis ansaitsee päästä hengestään.

Kovaa puhetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovaa puhetta

Melkoinen kovanaama tuo herra, joka näyttää jotenkin tutulta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1376
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      870
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      842
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      782
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      776
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      768
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      718
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    Aihe