Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Simitin ollessa viinaministeri kaikki saisi vain rusinakiljua.
27.12.2025 15:09
Jasu on niin paksu, että menisi kirstu rikki.
27.12.2025 15:08
Toistaiseksi ulkoillessa huomannut että välillä on myötätuulta ja välillä vastatuulta. Vähän kuin elämässä muutenkin. Kiva, raikas ilma.
27.12.2025 15:05
Sota tässä yhteydessä kai nyt toimii esimerkkitapauksena kaikista niistä tapauksissa joissa lapsi menettää toisen vanhempansa. Ja entisaikoina näissä tilanteissa uusperheitä on muodostettu osin käytännön sanelemana. Ei aina. Toinen vaarini oli yksinhuoltajaäidin kasvattama, toinen uusperheen. Toinen vanhemmistani yksinhuoltajaisän ja toinen uusperheen kasvatti. Ja tuskin ne heidän puuttuvat vanhemmat tekivät heistä itsestään parempia ihmisiä tai vanhempia. Pikemmin se oli yksi koskaan parantumaton vuotava haava.
Kyllähän jotkut uusperheviritykset voi olla ihan toimivia. Ehkä se vaatii taitavia ihmisiä. Itse kun en ole, niin olen päättänyt pysyä moisista erossa. Ihmissuhteet voi olla ihan tarpeeksi hankalia muutenkin.
27.12.2025 14:46
Näin se demokratia toimii. Jos löytää ehdokkaan joka lupaa hyvää elämää, myötätuulta pyöräilijöille ja ilmaisia irtokarkkeja kaikille niin sitten jos ehdokas menee läpi niin sitä myös saa. Korkeintaan sen voi estää kanssaihmiset, jotka eivät tajua äänestää oikein.
27.12.2025 11:13
Tämä ei ollut mielestäni mikään säännön osoittava poikkeus vaan enemmän tapa, että palstan ketjuissa livetään aiheesta. Nyt ollaan sentään vielä musiikissa ja kuolleissa muusikoissa eikä puhuta esim. jääkiekosta ja paitsiosäännön uudistamisen tarpeellisuudesta. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Paitsi vieraslajien! Kurtturuusut ja lupiinit ei saa kukkia! Kiellän sen jyrkästi.
27.12.2025 11:06
Vaalit on vähän yli vuoden päästä. Voit asettua ehdolle suunnitelminesi. Ainakin voit äänestää toisin jos haluat. Tai sitten voi jatkaa täällä valittamista mikä on helpointa.
Vähän yli 300 vuotta sitten kolmannes kansasta kuoli nälkään. Vielä n. 150 vuotta sitten suuri osa suomalaisista kuoli nälkään muutamassa. Vähän yli 100 vuotta sitten ihmisiä lahdattiin ilman oikeudenkäyntejä ja annettiin kuolla nälkään vankileireillä. Siinä vaan vähän perspektiiviä surkeudelle.
27.12.2025 11:02
Minun piti ihan miettiä keitä sellaisia naisia tunnen tai olen tuntenut, jolla ihan oikeasti olisi lapsia edes kahden miehen kanssa. Pääsin kolmeen. Yksi on mummoni.
Toiseksi piti miettiä tunnenko nykyajassa naisia, joilla olisi neljä lasta riippumatta isästä. Harvassa ovat. Kolmen lapsen kanssa eronneita on sitten jo jonkin verran.
27.12.2025 10:51
Vaikea kysymys. Vaikka käännöskipaleet
Tapparan miäs (Sensational Alex Harvey Band) ja
Synnyimme lähtemään (Springsteen)
rajataan ulkopuolelle, niin pysyy vaikeana.
Vannoutuneena talviurheilun ystävänä pitäisi sanoa Sukset, koska siihen liityy myös hauskoja muistoja ja mielikuvia. Mutta ei. Karoliina, Peppone ja Kellot lyö olisi hyviä vaihtoehtoja mutta vastaan kuitenkin yhden varmaan paljon tuntemattomamman: Rambo T ja Akseli K
Hyvää mättöä ja hauskakin. https://youtu.be/avWFexgjZII?si=Z2cn-uOMYVQElBPh
27.12.2025 10:20
Siteeraan tähän Paten muistoksi Popedaa.
"Mä tein sulle ainakin viis kakaraa..."
ja
"Sulle tärkein oli kaakeloitu paskahuussi.
Sä voit beibi pitää ne kaikki kuusi"
27.12.2025 10:00
Miten niin ei ole? Samassa tiiviissä paketissa proteiineja, rasvoja, vitamiineja, kivennäisaineita ja antioksidantteja. Juuri samalla tavaralla lintu kasvaa ilman ulkopuolista ravintoa kävelykykyiseksi tipuksi.
27.12.2025 09:42
En puhuisi kaksinaismoraalista, koska kysymys ei mielestäni ole moraalista vaan paljon alkukantaisimmista ja biologisista vieteistä ja toimintamalleista. Ihmisiltä edellytettävä poliittinen korrektius ja toisaalta jonkinlainen laskelmointi usein estävät rehellisyyden.
Miehenäkään en välttämättä tiedä miten muut miehet asian kokevat, mutta ei minulla ole mitään syytä olettaa että olisin itse joku poikkeus. Oletan että minulla on samanlaiset liskoaivot kuin muillakin. Ja niillä toteaa aina hyvin nopeasti, onko nainen nuori vai vanha. Vanha voi olla hyvin säilynyt, ihan hyvin muodostunut, ilman mitään eriteltävissä olevia virheitä ja silti se ei mitenkään käy nuoresta.
Siihen miten naiset miehet näkevät tai kokevat minun on vaikea ottaa kantaa. Olen kertomusten varassa. Niihin kertomuksiin on helpompi uskoa, jotka vastaavat paremmin muita todisteita todellisuudesta kuin sellaisia jotka eivät.
27.12.2025 08:35
Enkä minä ole ruma. Ruma edellyttäisi että olisi jotain sillä tavalla huomiotaherättävää, mitä ihmiset yleisesti pitäisivät rumana.
27.12.2025 07:59
Luulen että aika monen pitkän ja kestävän parisuhteen taustalla on se, että halutaan olla se viehättävin versio itsestä juuri sille omalle miehelle tai naiselle. Sellainen tietenkin käy pidemmän päälle hyvin raskaaksi jos se viehättävin on hyvin kaukana perusversiosta.
Mutta sekin voi olla mahdollista, että viehättävummästä versiosta saavat nauttia jotkut ulkopuoliset, lähes vieraat ihmiset ja kääntöpuoli jää kotiin. Ei mitään järkeä sellaisessa.
27.12.2025 07:55
En ole nainen enkä ole loskaan ollutkaan, joten tuskin voin täysin ymmärtää kuviota heidän näkökulmastaan.
Mutta suunnilleen se menee niin, että jokainen nainen on aikansa viehättävä monien mielestä. Mutta se perustuu vain siihen miltä he näyttävät ja muuten viestivät naarauttaan. Saa olla tyhmä kuin saapas, ilkeä, hankala tai luonnevikainen, mutta silti jonkinlaista seuraa on tarjolla. Naiset tietysti haluaisivat olla viehättäviä jostain ylevämmästä syystä.
26.12.2025 23:34
En osaa asennoitua tuollaiseen. En ole ikääntyessäni menettänyt mitään kun en mitään ole koskaan ollutkaan.
26.12.2025 23:04
Ei parvekkeen pakosti niin korkealla tarvitse olla, jos katseltavana on vain vettä ja satunnainen sorsalintu.
26.12.2025 23:00
Tässä asiassa on maailmassa järjestys, oikeus ja kohtuus. Naiset tuon ikäisenä kun yleemä eivät edes halua olla viehättäviä.
Jotkut naiset kyllä ovat pariutuneet vanhempanakin, mutta sellaiset suhteet kai perustuvat johonkin muuhun.
26.12.2025 22:26
Vihta. Verbi on vihtoa.
26.12.2025 22:15
Olen samaa mieltä. Minulle Rean kappaleista ykkönen on Road to Hell ja kakkonen Auberge. Sen video kitaransahauksineen, cabcaneineen ja yhdessä paikassa jököttävine kameroineen on syöpynyt mieleen.
Nuo molemmat nyt ehkä tietyllä tapaa ovat dire Straits vaikutteisia.
Tuo Reijo Taipale versio vaan omalla tavallaan hauska, samoin kuin hänen Kent versiointi.
26.12.2025 17:33
80 / 984