on pyöreä nolla. Läskiä, uurteita ihossa ja tylsä, mäkättävä luonne.
Nelikymppisen naisen seksuaalinen viehätysvoima
86
753
Vastaukset
- Anonyymi00001
No luonne voi olla ikävä ja kamala mutta ulkonäkö saa kikkelin eloon ja villiksi
- Anonyymi00007
Älä yleistä. Tämä vain sinun mielipide 1:2000000 on aika pieni otanta totuudeksi? Terveisin mies vailla menneisyyttä?
- Anonyymi00016
Kikkelillä on aivan oma elämänsä eikä sen elämän salaisuuksia ole vielä kukaan kyennyt selittämään. Kikkelillä on jänniä hetkiä aina vähänväliä päivän aikana. Onko sulla kikkeliä kun et tuota tiedä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä yleistä. Tämä vain sinun mielipide 1:2000000 on aika pieni otanta totuudeksi? Terveisin mies vailla menneisyyttä?
Karua mutta totta se on
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kikkelillä on aivan oma elämänsä eikä sen elämän salaisuuksia ole vielä kukaan kyennyt selittämään. Kikkelillä on jänniä hetkiä aina vähänväliä päivän aikana. Onko sulla kikkeliä kun et tuota tiedä.
Tiedät itsekkin että silloin on 40-55v nainen mielessä tai alitajunnassa tai sellaisen pimppi ja pepa mielessä
- Anonyymi00026
Anonyymi00007 kirjoitti:
TOTUUTTA EI VOI YLEISTÄÄ.
- Anonyymi00029
Kumpi on sinun sielulle tärkeempää
- Anonyymi00062
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kumpi on sinun sielulle tärkeempää
Vanhassa vara parempi, tää tarkoittaa miehiä. Luomakunnan kruunuja
- Anonyymi00002
Erään 40+ vuotiaan naisen viehätysvoima on huipussa, ihan yli asteikon. 😊
- Anonyymi00015
Kyllä heissä joku huumaava vetovoima on. Olen päätellyt sen olevan viimeisen munasolut irtoamisen vaiheilla. Aivan käsittämätön vetovoima naisilla, joihin en koskaan ole kiinittänyt mitään huomiota. Kaikki ei tälläisiä aistimuksia koe, mutta olen tosissani.
- Anonyymi00030
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä heissä joku huumaava vetovoima on. Olen päätellyt sen olevan viimeisen munasolut irtoamisen vaiheilla. Aivan käsittämätön vetovoima naisilla, joihin en koskaan ole kiinittänyt mitään huomiota. Kaikki ei tälläisiä aistimuksia koe, mutta olen tosissani.
Ei hyvää päivää kaikkea sitä lukee ku vanhenee ja monet jutut vanhenee ihan jopa lukiessa
- Anonyymi00039
Korvia kuumottaa, sinäkö siellä taas härnäät 🫦...
- Anonyymi00047
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samaa olen miettinyt ja evoluutio on muovannut tilanteesta hedelmällisen sillä nuoret miehet ovat kyvykkäämpiä siittämään
- Anonyymi00049
❤️🌹
- Anonyymi00059
Anonyymi00049 kirjoitti:
❤️🌹
❤️
-J
- Anonyymi00003
Oma ikäsi on? Kyllä mua 40 vuotias pannut usein.
- Anonyymi00031
Kaikki raajat tallella ei murtumia
- Anonyymi00045
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kaikki raajat tallella ei murtumia
No sehän sinusta tekee haluttavan.
- Anonyymi00004
riippuu minkä maalainen se nainen on, jos suomalainen niin ei käy.
Vain neitsytmiehet ovat noin nirsoja. Ikineitseitä.
Kaipaavat vain unelmaa jota ei voi saavuttaa. Ja itse ovat räkäisiä hamppuuseja..- Anonyymi00010
Itse olen lähes neitseellinen mies, enkä ajattele noin. Ei kannata yleistää näissäkään. Luonne se on, joka näihin komentteihin vaikuttaa ja huonoilla kokemuksilla myös vaikutuksia. Huono ihminen osaa myrkyttää tahtomattaan paljon.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Itse olen lähes neitseellinen mies, enkä ajattele noin. Ei kannata yleistää näissäkään. Luonne se on, joka näihin komentteihin vaikuttaa ja huonoilla kokemuksilla myös vaikutuksia. Huono ihminen osaa myrkyttää tahtomattaan paljon.
Totta. Syyllistyin yleistämiseen. Anteeksi siitä. Rupesi risoon tuo aloitus kun nainen yleistäen alennettiin ikänsä vuoksi noin karulla tavalla. Rivoa suorastaan.
- Anonyymi00018
Pikku-pirpana kirjoitti:
Totta. Syyllistyin yleistämiseen. Anteeksi siitä. Rupesi risoon tuo aloitus kun nainen yleistäen alennettiin ikänsä vuoksi noin karulla tavalla. Rivoa suorastaan.
Mutta totta se on että yli 40v naiset on ulkonäöllisesti seksikkäitä mutta se luonne osaavat olla ilkeitä häijyjä ja suuri suisia eli ei kivoi sanoi tuu suusta ja riitaisia kuin mikä mutta muuten mitä ihanimpia herkkuja mut se luonne
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mutta totta se on että yli 40v naiset on ulkonäöllisesti seksikkäitä mutta se luonne osaavat olla ilkeitä häijyjä ja suuri suisia eli ei kivoi sanoi tuu suusta ja riitaisia kuin mikä mutta muuten mitä ihanimpia herkkuja mut se luonne
Jaahas, lisää yleistyksiä. Nice!
- Anonyymi00024
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaahas, lisää yleistyksiä. Nice!
Mutta kun tuo on totta
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta kun tuo on totta
Ja paskanmarjat on. Vain täysi ääliö miheksi pitää tuota totena.
- Anonyymi00032
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja paskanmarjat on. Vain täysi ääliö miheksi pitää tuota totena.
No voi kuule kurpanabibbe eiku pirpanagubbe ku ne fuulat uskoo ainaki toisiltaan pöllömpiäki stooreja että. Ulla
- Anonyymi00066
Anonyymi00018 kirjoitti:
Yleensä ikä tuo mukanaan päinvastaista, rentoutta ja pingottamisen lopettamisen. Jos koet nelikymppiset hankaliksi, niin et tule parikymppisten kanssa lainkaan toimeen. En ole vielä tavannut sellaista, joka olisi aidosti ollut rennompi ja helpompi.
- Anonyymi00009
Näitä aina ihmettelee, että mikä pointti tässä on… 😁
Ensimmäinen ajatus on, ettei aloittajalla ole omaa elämää ja se elämä, mitä on, pyörii sen ympärillä, mitä itsellä puuttuu. - Anonyymi00011
Mistäs me ketjun avaajan kuva nähdään??
- Anonyymi00048
Se on varmaan lihava ja katkera n.30v nainen joka kadehtii heitä jotka ovat vielä vanhempanakin parempi kroppaisia kuin hän itse.
- Anonyymi00012
No odota sitä kun ovat viiskymppisiä.
Aivan yhtä h.ettiä.- Anonyymi00013
Jaa
- Anonyymi00033
Meinaatko jäädä katteleen loppuun saakka?
- Anonyymi00014
Kuulostaa siltä, että joku on tullut torjutuksi 40+ naisen toimesta. Älä liikaa murehdi, paha mieli menee kyllä ohitse.
AletheiasOlin juuri tulossa sanomaan samaa. Ap. on pettynyt, kun on tullut torjutuksi.
Katkeruus on karvas marja.- Anonyymi00020
tosi.typy kirjoitti:
Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Ap. on pettynyt, kun on tullut torjutuksi.
Katkeruus on karvas marja.Katkeruus happamoittaa nuorenkin. Sen valtaan ei kannata antautua ainakaan kovin pitkäksi aikaa 😊
Aletheias - Anonyymi00021
tosi.typy kirjoitti:
Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Ap. on pettynyt, kun on tullut torjutuksi.
Katkeruus on karvas marja.Sitäpä juuri se on, ei ole saanut nelikymppistä naista itselleen..
- Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sitäpä juuri se on, ei ole saanut nelikymppistä naista itselleen..
Niin se jauhaa härskiintynyttä hevon peetä naisesta vai oliko joku muu nelikymppinen eiku ketä täältä piti ehtiää
No minun kohalla pitää paikkansa. Miellyttämisen halu on loppunut ja vieny lopunkin mitä on ikinä ollukkin. Mä oon vaan iloinen jos nuoremmat naiset saa kaiken huomion ja joutuu sietää miehiä. Itse kun en kaipaa kumpaakaan. Vituttaa vaan jos joku liikaa huomioi. Että annahan olla jo.
Miehistä ja huomiosta tulee rasite helpisti, jos kumpikaan ei kiinnosta juur yhtään. Vanhemmiten ei ees ole niin miellyttävä ja kiltti, että myhäilisi toisen mieliksi.
Jasu2025 kirjoitti:
Miehistä ja huomiosta tulee rasite helpisti, jos kumpikaan ei kiinnosta juur yhtään. Vanhemmiten ei ees ole niin miellyttävä ja kiltti, että myhäilisi toisen mieliksi.
Tai voi jotkut olla, mutten minä ole. Minä oon rehellisesti tyly kun tylyllä päällä oon.
- Anonyymi00022
Jasu2025 kirjoitti:
Veit sanat suustani..
Anonyymi00022 kirjoitti:
Veit sanat suustani..
Jeps. Mielummin ne miehetkin tuhlaa energiansa ja aikansa naisiin, keitä miehet jaksaa kiinnostaa. Tuntuu mukavalta jos jonkun miehen tuijotus siirtyy johonkin toiseen naiseen tai hiipii juttelemaan jollekin toiselle irl. Sellanen, huh älysipäs häipyä fiilis. 😅
Jasu2025 kirjoitti:
Jeps. Mielummin ne miehetkin tuhlaa energiansa ja aikansa naisiin, keitä miehet jaksaa kiinnostaa. Tuntuu mukavalta jos jonkun miehen tuijotus siirtyy johonkin toiseen naiseen tai hiipii juttelemaan jollekin toiselle irl. Sellanen, huh älysipäs häipyä fiilis. 😅
Voi olla vaikea sellaisen ymmärtää tätä olotilaa, jollei itse koe samoin vaan mielellään ottaa miehien huomion vastaan ja kiinnostuu miehistä vielä itsekin. Kaikkia ei vaan kiinnosta miehet siinä määrin, kuin kaveri kanssakäymisessä korkeintaan.
- Anonyymi00035
Jasu2025 kirjoitti:
” Vanhemmiten ei ees ole niin miellyttävä ja kiltti, että myhäilisi toisen mieliksi.” Kyllä gubbe me äidit jaksamme soutaa älä sinä siitä murehdi
- Anonyymi00040
Jasu2025 kirjoitti:
Voi olla vaikea sellaisen ymmärtää tätä olotilaa, jollei itse koe samoin vaan mielellään ottaa miehien huomion vastaan ja kiinnostuu miehistä vielä itsekin. Kaikkia ei vaan kiinnosta miehet siinä määrin, kuin kaveri kanssakäymisessä korkeintaan.
Juuri noin se on usein, kun kyseessä on nainen joka lähestyy ikää 70v. Pelkkä kaveruus kiinnostaa, ei enää koskaan sänkyjuttuja kenenkään kanssa.
Anonyymi00040 kirjoitti:
Juuri noin se on usein, kun kyseessä on nainen joka lähestyy ikää 70v. Pelkkä kaveruus kiinnostaa, ei enää koskaan sänkyjuttuja kenenkään kanssa.
Ja minulla se on jo nyt vaikken vielä 50 ole. Voi korreloida toki senkin kanssa etten ikinä ole ollut mitenkään herkkä höpsöhtämään miehiin tai muutenkaan miehen kipeä. Mun on ollu aina helppoa vastustaa miehiä, kunnes olen halunnut päästä muutaman joskus sydämeeni asti.
Minä nyt vaan en koe miehiä kuin kavereiksi. Poislukien ne joihin oon ihmisenä rakastunut. Nyt ei enää ole tarvetta sillekkään. Tunteille.Jasu2025 kirjoitti:
Ja minulla se on jo nyt vaikken vielä 50 ole. Voi korreloida toki senkin kanssa etten ikinä ole ollut mitenkään herkkä höpsöhtämään miehiin tai muutenkaan miehen kipeä. Mun on ollu aina helppoa vastustaa miehiä, kunnes olen halunnut päästä muutaman joskus sydämeeni asti.
Minä nyt vaan en koe miehiä kuin kavereiksi. Poislukien ne joihin oon ihmisenä rakastunut. Nyt ei enää ole tarvetta sillekkään. Tunteille.Mulla ei ole ollu miehille oikein mitään käyttöä ja tarvetta, kuin jos oon romanttisesti tykästyny mieheen. Muuten ei kiinnosta olkoon vaikka jorpakossa.
Jasu2025 kirjoitti:
Mulla ei ole ollu miehille oikein mitään käyttöä ja tarvetta, kuin jos oon romanttisesti tykästyny mieheen. Muuten ei kiinnosta olkoon vaikka jorpakossa.
Mun elämässä on ollu 3 miestä joita koen rakastaneeni, en miehuuden takia vaan persoonan. Ja kolmas ja viimeinen on tuo nykyiseni. Vaikka kaveri hänkin jo enemmän on, mutta tunteita mulla häneen on enemmän kuin yhteenkään kaveriin. Hän on ennenkaikkea elämänkumppani.
Sitä ennen en tunteita ole mieheen saanut aikaan kuin ihastuen pikaisesti ja se on menny sen siliän tien ihastuminen. Hetken nähny jotain kivaa.Jasu2025 kirjoitti:
Mun elämässä on ollu 3 miestä joita koen rakastaneeni, en miehuuden takia vaan persoonan. Ja kolmas ja viimeinen on tuo nykyiseni. Vaikka kaveri hänkin jo enemmän on, mutta tunteita mulla häneen on enemmän kuin yhteenkään kaveriin. Hän on ennenkaikkea elämänkumppani.
Sitä ennen en tunteita ole mieheen saanut aikaan kuin ihastuen pikaisesti ja se on menny sen siliän tien ihastuminen. Hetken nähny jotain kivaa.Jos nyt ihastua vielä joskus pitäisi niin naiseen se varmasti kohdistuisi helpommin. Mutta että olisiko sekään kuin ihastus ja ohi, niin ei välttämättä.
- Anonyymi00019
Kyllä vanhemmat naiset on ehdottomasti jees
- Anonyymi00025
Sanoo sellainen joka ei ole missään tekemisissä niiden kanssa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sanoo sellainen joka ei ole missään tekemisissä niiden kanssa.
Heti ois kymmenen huonoo kokemusta heittää hatusta. Niin aina
- Anonyymi00027
Kiitoksia
- Anonyymi00038
Ei tässä tartte minun tiskipöytää pyyhkiä
- Anonyymi00028
Eli ei mitään hyvejä?
- Anonyymi00037
Kannattaa kokeilla niitä nuorempia niin tajuat kuinka väärässä olet.
Tähän kyllä sopii se sanonta.. "Mielipiteet ovat kuin per**reikiä, jokaisella on omansa.
- Anonyymi00053
Ihan yhtäkkiä juolahti mieleeni tuosta, oletko itse ottanut kakkoseen?
Ja loppuun asti?
Ei ole pakko vastata, kunhan utelen..... Anonyymi00053 kirjoitti:
Ihan yhtäkkiä juolahti mieleeni tuosta, oletko itse ottanut kakkoseen?
Ja loppuun asti?
Ei ole pakko vastata, kunhan utelen.....Jääköön kertomatta tällä kertaa. 😝
- Anonyymi00041
Naisilla on kaksi markkina-arvoa, parisuhdearvo kun hän on parillinen, on siis olemassa olevassa parisuhteessa sekä seksuaalinen markkina-arvo kun hän on pariton, on siis soidintantereella yrittämässä saada miestä koukkuun.
40+ naisen koukku on typötyhjä, ei kala sellaiseen koukkuun käy.
Mutta jos nainen on parisuhteessa, hoikkana, nöyränä ja tottelevaisena niin suhde saattaa kestää ihan vaihdevuosien alkuun asti. - Anonyymi00042
Hohhoijaa… Kannattaa katsella vaan sitä omaa niin virheetöntä ihoa. Ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä. Hyvä ettei olla toistemme kopioita se se vasta tylsää olisikin.
- Anonyymi00044
Naisen arvo miehen silmissä tulee niistä odotuksista joita mies naiselle asettaa.
Osa niistä on vain "itse ironista unelmaa".
Tuleekin ensin miettiä sitä mitä itse olisi valmis naiselle tarjoamaan, olipa nainen millainen hyvänsä?
Ainakin itse arvioin itseäni reissulla moneenkin naiseen, ja tulin siihen tulokseen etten voisi antaa mitään:)
AV Tässä asiassa on maailmassa järjestys, oikeus ja kohtuus. Naiset tuon ikäisenä kun yleemä eivät edes halua olla viehättäviä.
Jotkut naiset kyllä ovat pariutuneet vanhempanakin, mutta sellaiset suhteet kai perustuvat johonkin muuhun.- Anonyymi00051
Ja miehet tuon ikäisinä haluaisivat olla "viehättäviä", mutta ei meistä sellaisia enää saa kirveelläkään:)
AV Anonyymi00051 kirjoitti:
Ja miehet tuon ikäisinä haluaisivat olla "viehättäviä", mutta ei meistä sellaisia enää saa kirveelläkään:)
AVEn osaa asennoitua tuollaiseen. En ole ikääntyessäni menettänyt mitään kun en mitään ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi00054
scrg kirjoitti:
En osaa asennoitua tuollaiseen. En ole ikääntyessäni menettänyt mitään kun en mitään ole koskaan ollutkaan.
Onneksi et siis ole nainen, sillä olisithan tuolloin nollan alapuolella?
Miehenä on vissiin se "valinnan fiilis yhä voimissaan"?
Witun ruma ukko kuitenkin jo olet:)
AV Anonyymi00054 kirjoitti:
AVEn ole nainen enkä ole loskaan ollutkaan, joten tuskin voin täysin ymmärtää kuviota heidän näkökulmastaan.
Mutta suunnilleen se menee niin, että jokainen nainen on aikansa viehättävä monien mielestä. Mutta se perustuu vain siihen miltä he näyttävät ja muuten viestivät naarauttaan. Saa olla tyhmä kuin saapas, ilkeä, hankala tai luonnevikainen, mutta silti jonkinlaista seuraa on tarjolla. Naiset tietysti haluaisivat olla viehättäviä jostain ylevämmästä syystä.Ensinnäkin olen iloinen että aloittaja uskaltaa olla rehellinen sellainen vie viehätyksen aika monelta, paitsi niiltä jotka on samaa mieltä.
Anonyymi00054 kirjoitti:
AVNoh en koe rumaksi scrg. luonnettahan täällä me naiset arvioidaan ja on totta minä ainakin olla omalle miehelle viehättävä, enkä taas haluisi että mieheni olisi viehättävä muille.
Nämä on sellaisia asioita että haluaa . mies huomioi vain omaa naistaan.Anonyymi00051 kirjoitti:
AVMinä haluan olla vain viehättävä omalle miehelleni mutta sekin että jooutuu pelkäämään, onko sitä kun avaa suunsa.
Se ei ole mukavaa.scrg kirjoitti:
En ole nainen enkä ole loskaan ollutkaan, joten tuskin voin täysin ymmärtää kuviota heidän näkökulmastaan.
Mutta suunnilleen se menee niin, että jokainen nainen on aikansa viehättävä monien mielestä. Mutta se perustuu vain siihen miltä he näyttävät ja muuten viestivät naarauttaan. Saa olla tyhmä kuin saapas, ilkeä, hankala tai luonnevikainen, mutta silti jonkinlaista seuraa on tarjolla. Naiset tietysti haluaisivat olla viehättäviä jostain ylevämmästä syystä.Minä haluan olla vain viehättävä omalle miehelleni mutta sekin että jooutuu pelkäämään, onko sitä kun avaa suunsa.
Se ei ole mukavaa.
Minä en halua olla viehättävä kuin miehelleni. Se on sellainen leimautuminen menee syvälliseksi. Että suosittelen pistää ne viehätykset päälle siellä että naisia ei ole sinkkuina ja löytää ne sopivat kultaisetyksilöt.
Pelkää kovin ettei mieheni ole minun kaltainen tuossa koska se on aika sellainen että sanoo muuta ja tekee muuta.valtakunta kirjoitti:
Noh en koe rumaksi scrg. luonnettahan täällä me naiset arvioidaan ja on totta minä ainakin olla omalle miehelle viehättävä, enkä taas haluisi että mieheni olisi viehättävä muille.
Nämä on sellaisia asioita että haluaa . mies huomioi vain omaa naistaan.Luulen että aika monen pitkän ja kestävän parisuhteen taustalla on se, että halutaan olla se viehättävin versio itsestä juuri sille omalle miehelle tai naiselle. Sellainen tietenkin käy pidemmän päälle hyvin raskaaksi jos se viehättävin on hyvin kaukana perusversiosta.
Mutta sekin voi olla mahdollista, että viehättävummästä versiosta saavat nauttia jotkut ulkopuoliset, lähes vieraat ihmiset ja kääntöpuoli jää kotiin. Ei mitään järkeä sellaisessa.valtakunta kirjoitti:
Noh en koe rumaksi scrg. luonnettahan täällä me naiset arvioidaan ja on totta minä ainakin olla omalle miehelle viehättävä, enkä taas haluisi että mieheni olisi viehättävä muille.
Nämä on sellaisia asioita että haluaa . mies huomioi vain omaa naistaan.Enkä minä ole ruma. Ruma edellyttäisi että olisi jotain sillä tavalla huomiotaherättävää, mitä ihmiset yleisesti pitäisivät rumana.
- Anonyymi00064
scrg kirjoitti:
Enkä minä ole ruma. Ruma edellyttäisi että olisi jotain sillä tavalla huomiotaherättävää, mitä ihmiset yleisesti pitäisivät rumana.
Aloituksen mukaan siihen riittää yli 40-vuoden ikä?
Tämä on juurikin sitä kaksinaismoraalia mikä ympärillämme velloo.
Naisen tulee olla alle 40, hyvin säilynyt yksilö, joka täyttää miehen seksuaaliset toiveet.
Miehelle ei taida löytyä sellaista yhtenäistä toivekuvaa tai raamitusta, mitä miehen tulisi olla, ettei ruma olisi?
Riittääkö rumaksi haukkumiseen keskivartalon rasvat ja yli 40-vuoden ikä? Ehkä...
AV Anonyymi00064 kirjoitti:
Aloituksen mukaan siihen riittää yli 40-vuoden ikä?
Tämä on juurikin sitä kaksinaismoraalia mikä ympärillämme velloo.
Naisen tulee olla alle 40, hyvin säilynyt yksilö, joka täyttää miehen seksuaaliset toiveet.
Miehelle ei taida löytyä sellaista yhtenäistä toivekuvaa tai raamitusta, mitä miehen tulisi olla, ettei ruma olisi?
Riittääkö rumaksi haukkumiseen keskivartalon rasvat ja yli 40-vuoden ikä? Ehkä...
AVEn puhuisi kaksinaismoraalista, koska kysymys ei mielestäni ole moraalista vaan paljon alkukantaisimmista ja biologisista vieteistä ja toimintamalleista. Ihmisiltä edellytettävä poliittinen korrektius ja toisaalta jonkinlainen laskelmointi usein estävät rehellisyyden.
Miehenäkään en välttämättä tiedä miten muut miehet asian kokevat, mutta ei minulla ole mitään syytä olettaa että olisin itse joku poikkeus. Oletan että minulla on samanlaiset liskoaivot kuin muillakin. Ja niillä toteaa aina hyvin nopeasti, onko nainen nuori vai vanha. Vanha voi olla hyvin säilynyt, ihan hyvin muodostunut, ilman mitään eriteltävissä olevia virheitä ja silti se ei mitenkään käy nuoresta.
Siihen miten naiset miehet näkevät tai kokevat minun on vaikea ottaa kantaa. Olen kertomusten varassa. Niihin kertomuksiin on helpompi uskoa, jotka vastaavat paremmin muita todisteita todellisuudesta kuin sellaisia jotka eivät.
- Anonyymi00052
Höpönpöppöö,
Riippuu täysin naisesta.
-keinovaginamies- - Anonyymi00055
35-40 ikävuoden välillä naiset alkavat usein "ajatella".
Ja se on tavallisesti liiton tai parisuhteen loppu.
Parasta vain nussia siihen saakka minkä kerkiää, tuon jälkeen naisista ei pysyviin suhteisiin enää juuri ole.
Tämä ei koske kaikkia - jotkut ovat liitoissaan 20-vuotiaasta hautaan, mutta vain äärimmäisen harvat.
Sinkkumarkkinat ovat turvoksissa näitä "vahvoja, itsenäisiä naisia", iältään 40-60 vuotta.
Vuodesta toiseen, samat naamat. Mikään ei kelpaa, mutta silti ovat etsivinään.- Anonyymi00056
Ehkä noin on mennyt ennen vanhaan, tilanne muuttunut vain 2000 luvulla. Valheita ja toisen sukupuolen haukuntaa tiktok ja Instagramit täynnä. Parisuhteeseen kelpaamattomia ihmisiä nuoremmissä ikäpolvissa. Tulevaisuus vain näyttää kuinka katkeria ikisinkkuja noista nuoremmista tulee, jotka tajuavat ehkä myöhemmällä iällä että omat lapset olisi ollut elämän suola, tai kumppani joka pitää aina toisen puolia koko loppuelämän..
- Anonyymi00057
Se miestarjonta mitä on 40-60 vuotiaille tarjolla on lähinnä juopot/päihderiippuvaiset, narsistit/psykopaatit, hengenvaarallisesti väkivaltaiset, rikolliset, mielenterveydeltään pahasti vinksahtaneet, sitoutumiskyvyttömät kuten pahimmat välttelevän kiintymyssuhteen omaavat. Mielestäni on ihan hyvä olla nirso tai pysyä sinkkuna jos tarjonta on tämä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Se miestarjonta mitä on 40-60 vuotiaille tarjolla on lähinnä juopot/päihderiippuvaiset, narsistit/psykopaatit, hengenvaarallisesti väkivaltaiset, rikolliset, mielenterveydeltään pahasti vinksahtaneet, sitoutumiskyvyttömät kuten pahimmat välttelevän kiintymyssuhteen omaavat. Mielestäni on ihan hyvä olla nirso tai pysyä sinkkuna jos tarjonta on tämä.
Kannattaa ehkä tutustua tilastoihin jos sinun kuvitelma on tuo. Ja myös ehkä tutkia itseäsi miksi valitset aina tuollaisia kumppaneita itsellesi.
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Niin no adonista valkoisella ratsulla, Lamborghinilla, merenrantahuvilalla ja jumalattomalla pankkitilillä ei todellakaan ole tulossa 40+ naisille - ikinä.
Se, että vanha harppu näkee ikäisissään miehissä pelkästään juoppoja ja narsisteja, kertoo enemmän naisesta itsestään kuin miehistä.
Niitä päihderiippuvaisia, mielenterveydeltään vinksahtaneita narsisteja, väkivaltaisia ja sairaalloisen mustasukkaisia löytyy naisista ihan yhtä lailla.
On tosiaan parasta pysyä sinkkuna, jos oma mielenmaisema on noin kieroutunut, että kuvittelee jokaisen miehen Prisman hyllyvälissä olevan psykopaatti ja raiskaaja.....
Hyvä.
- Anonyymi00063
Aloittajan seksuaalinen vetovoima on miinusmerkkinen! 😂
- Anonyymi00065
Mielipide ja kokemus tuokin. Ei ksi siinä mitään. Tuskin kukaan tuosta mielipiteestä mitään menettää, eli sikäli ihan ookoo.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4514552Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1212481Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372329Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t01751Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261079En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52976- 95883
- 62764