Palstapiireissä aina & poikkeuksetta kysellään, niin ajattelin itsekin osallistua tähän kysymysmerkkein kummalliseen maailmaan.
Mutta minulla ei ole mitään kysyttävää.
Olenko huono palstalainen?
(hihitystä)
Kuinka vietätte juhannusta
32
260
Vastaukset
Synttärit olis ja 50 v. Taidan paeta vuorille.
En vietä keskikesän juhlaa mitenkään. Saatan ottaa drinksun vapaapäivän kunniaksi ja siinäpä se.
Mut juu .. aika yllättävä veto .. jopa sinulta.Laitan päähän mietintämyssyn ja jään funtsimaan. Onneksi tämän suunnittelussa ei ole mitään kiirettä. 😃
Vihta, vai vasta? No tietysti vihta!!! 🌿Pikku-pirpana kirjoitti:
Ehei kultaseni.. se on vasta!
Hyvä ystävä, saanen huomautella .... se on VIHTA! ☝️😂
(tämä meni nyt yhden naisen huutoäänestyksellä näin)tosi.typy kirjoitti:
Hyvä ystävä, saanen huomautella .... se on VIHTA! ☝️😂
(tämä meni nyt yhden naisen huutoäänestyksellä näin)Voi rakas ihminen.. voin luvata, että huudan kovempaa kuin sinä. Matala alttoääneni kantaa kauas. Ja kahdeksan litran keuhkoistani löytyy kaikupohjaa. Pienestä koostani huolimatta minulla on mittava ääni. Sanoivatkin joskus, että miten noin pienestä voi lähteä noin paljon ääntä.. joten se on ... VASTA!!!
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi rakas ihminen.. voin luvata, että huudan kovempaa kuin sinä. Matala alttoääneni kantaa kauas. Ja kahdeksan litran keuhkoistani löytyy kaikupohjaa. Pienestä koostani huolimatta minulla on mittava ääni. Sanoivatkin joskus, että miten noin pienestä voi lähteä noin paljon ääntä.. joten se on ... VASTA!!!
Tarvitsen siis lisävahvistusta. Tähän saa osallistua VIHTA-huutoäänestyksen puolesta.
Ulkoistan tämän palstalle, saa nähdä, tuleeko tästä yleisömenestys.
VIHTAAAAA!
😁tosi.typy kirjoitti:
Tarvitsen siis lisävahvistusta. Tähän saa osallistua VIHTA-huutoäänestyksen puolesta.
Ulkoistan tämän palstalle, saa nähdä, tuleeko tästä yleisömenestys.
VIHTAAAAA!
😁Vasta se on ja sillä sipuli! 🍃🌿
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vasta se on ja sillä sipuli! 🍃🌿
Jaa, sitten vasta syödään sipuli!
Vihta sen olla pitää! 😃tosi.typy kirjoitti:
Jaa, sitten vasta syödään sipuli!
Vihta sen olla pitää! 😃Hähää! 🧅eiku🧄sillä noitahan mä kasvatan.
Siberian Red.
Ja se on kuin onkin VASTA!!!Pikku-pirpana kirjoitti:
Hähää! 🧅eiku🧄sillä noitahan mä kasvatan.
Siberian Red.
Ja se on kuin onkin VASTA!!!Onko sulla siellä joku myötä- ja vastasipuli? 😁🧅
Vihta on aina paras.
Googlasin tuon Siberian Red:in. Nuo näyttävät olevan liljoja. Tosi kauniita. Upea punainen väri.tosi.typy kirjoitti:
Onko sulla siellä joku myötä- ja vastasipuli? 😁🧅
Vihta on aina paras.
Googlasin tuon Siberian Red:in. Nuo näyttävät olevan liljoja. Tosi kauniita. Upea punainen väri.Valkosipulilajike. Kasvatan niitä tuossa piskuisella pihamaallani istutuslaatikossa. Jo kolmatta vuotta. Sain niitä Randelta joka oli kasvattanut omansa pistokkaista.
Helkutin hyvää valkosipulia.
Ja vastaan että ☆~ VASTA ~☆Pikku-pirpana kirjoitti:
Valkosipulilajike. Kasvatan niitä tuossa piskuisella pihamaallani istutuslaatikossa. Jo kolmatta vuotta. Sain niitä Randelta joka oli kasvattanut omansa pistokkaista.
Helkutin hyvää valkosipulia.
Ja vastaan että ☆~ VASTA ~☆Tuohon googlen kuviin tuli punaisia liljoja. Ilmeisesti se on joku toinen lajike, ei valkosipuleita.
Hienoa, että valkosipulisi itävät ja kasvavat hyvin. Saat niistä hyvää satoa. 👍
⚡VIHTA!⚡tosi.typy kirjoitti:
Tuohon googlen kuviin tuli punaisia liljoja. Ilmeisesti se on joku toinen lajike, ei valkosipuleita.
Hienoa, että valkosipulisi itävät ja kasvavat hyvin. Saat niistä hyvää satoa. 👍
⚡VIHTA!⚡https://www.slattergubben.se/lang-EN/shop/product/vitlok-utsade---sibirisk-rod-5-klyftor
En löytänyt suomenkielistä sivustoa rakkaasta valkosipulistani. Mutta kyllähän tuo kääntyy halutessasi.
Ja pidä vihtasi, minä vasta aloittelen.
⚜️Vasta⚜️Pikku-pirpana kirjoitti:
https://www.slattergubben.se/lang-EN/shop/product/vitlok-utsade---sibirisk-rod-5-klyftor
En löytänyt suomenkielistä sivustoa rakkaasta valkosipulistani. Mutta kyllähän tuo kääntyy halutessasi.
Ja pidä vihtasi, minä vasta aloittelen.
⚜️Vasta⚜️Hyvin tuosta linkistä sain selvän. Kiitti!
Tuossa valkosipulissa, on kuvasta päätellen häivähdys punaista. Siitö varmaan nimi johtuu. Hieno sipuli.
Täältä Linnunradan tuolle puolen, äärettömyyteen ja sen yli... ✨ VIHTA!✨tosi.typy kirjoitti:
Hyvin tuosta linkistä sain selvän. Kiitti!
Tuossa valkosipulissa, on kuvasta päätellen häivähdys punaista. Siitö varmaan nimi johtuu. Hieno sipuli.
Täältä Linnunradan tuolle puolen, äärettömyyteen ja sen yli... ✨ VIHTA!✨Huudan varmasti kovempaa kuin sinä, mutta olet jääräpäisempi kuin minä. :)
Piä vihtasi..
Se on silti vasta!scrg kirjoitti:
Vihta. Verbi on vihtoa.
Auts. Idässä se on vasta ja lännessä vihta. Juureni ovat enemmän idässä, joten se on vasta.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Huudan varmasti kovempaa kuin sinä, mutta olet jääräpäisempi kuin minä. :)
Piä vihtasi..
Se on silti vasta!Olen härkäpäinen Härkä-nainen.
Kiitos, pidän vihtani. 😃scrg kirjoitti:
Vihta. Verbi on vihtoa.
Niin on. Taas yksi huutoääni vihdan puolesta.
Tämä huutoäänestys sujuu oikein mallikkaasti.. 😁tosi.typy kirjoitti:
Niin on. Taas yksi huutoääni vihdan puolesta.
Tämä huutoäänestys sujuu oikein mallikkaasti.. 😁Jaa sitä ollaan sitten poletaarimerkkini. En vaan tuu toimeen härkäpäiden kanssa.
Vastaan edelleen, että se on vasta jolla vihdotaan. :)
- Anonyymi00002
Kiva, kun siirrät ajatukset kesän lämpöön (tai kylmyyteen, miten sen nyt ottaa). Yöttömään yöhön ja tolkuttomaan valoisuuteen.
Se, että kysyy kysymättä, voisi viitata siihen, että ajattelee, että tietää vastauksen sinkkujen osalta tärkeimpään kysymykseen.
Itselleni juhannuksesta tulee mieleen laineiden liplatus mökkirannassa, alkukesän vahva vihreä, tuoksut ja ajatus, että kesä on kohta ohi. Ainakin kevät ja alkukesä, joka on minulle rakkain vuodenaika.
Vietän juhannusta välillä maalla ja välillä kaupungissa. Aina kaipaan jonnekin. - Anonyymi00003
No juu, et ihan esimerkillinen palstayksilö olla mikä on periaatteessa kyllä positiivinen juttu 🤔
- Anonyymi00004
"Ensin kylvetään ja sitten syödään vasta."
Vihta +1
Mies 65 - Anonyymi00005
"Lainaan" Jopo -pyörän ja lähden sillä ajelemaan öistä Helsinkiä.
- Anonyymi00006
Mikäli jussiin selvitään, saunon ja istun teransilla katsellen auringon laskua, nautiskelen lumumbaa, saatan harrastaa keskiyön kuviokelluntaa ja auringon kohta noustessa kuuntelen käen viimeisiä kukuntoja. Kysy taas syssymmällä.
- Anonyymi00007
Olen kuin maani myynyt.
Olemme ohittaneet juuri päivän pimeimmän hetken ja on syytä juhlaan. Tarvitaan Uusi Vuosi ja esi-isien pitkät varjot tanssimaan kuun kelmesässä valossa kohti Juhannusta. - Anonyymi00008
Kieriskelen omassa ulosteessani ja huudan ääneen Linuxin lähdekoodia.
Heh. Mökkeillessä varmaan menee ensi juhannus. Ei sitä tarvitse suunnitella, se on automaatio, jos vain on auto saatu jo siihen mennessä hankittua / vuokrattua.
- Anonyymi00009
Yksin kotona kämpillä. Ei poikkea muista vapaista mitenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4514552Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1212481Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372329Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t01751Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261079En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52976- 95883
- 62764