Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.

192

1373

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku kommentoi tähän, että pllunsaanti on tavoite. Ilmeisesti kyseessä oli kielletty sana, mutta tavoitehan sekin on siinä missä joku toinenkin tavoite.

• Anonyymi00078

Se tavoite voi monelle ollakin ainoa joka toteutuu. Tämän maan hallitus kyllä pitää huolen siitä, ettei mitään hyvää tavoitetta muuten saakaan.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Se tavoite voi monelle ollakin ainoa joka toteutuu. Tämän maan hallitus kyllä pitää huolen siitä, ettei mitään hyvää tavoitetta muuten saakaan.

Hallituksen vika ei ole se, että olet itse kyvytön tekemään omassa elämässäsi päätöksiä, jotka vievät sinua eteenpäin.

Älä odota muiden tekevän sitä, mikä sinun pitäisi itse tehdä.

• Uudenvuoden päivänä minulla on futiskutsut - kutsun kavereita katsomaan Englannin Valioliigaa ja viettämään uutta vuotta. En tiedä kuinka monta tulee, mutta ainakin muutamia. Sen pitemmälle en ole vuotta miettinyt. Tällä hetkellä ensimmäisen päivän pippalot riittävät.

• Mahtava, kun teillä on tuo futisyhteisö, jonka kanssa viettää laatuaikaa. Hyvää vuodenvaihdetta UTR. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Mahtava, kun teillä on tuo futisyhteisö, jonka kanssa viettää laatuaikaa. Hyvää vuodenvaihdetta UTR. :)

Hyvää vuodenvaihdetta myös sinne! Onnellista uutta vuotta!

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Hyvää vuodenvaihdetta myös sinne! Onnellista uutta vuotta!

Kiitoksia. 😊

• Anonyymi00003

2026 on päihteiden teemavuosi <3

• Millä tavalla?

• Anonyymi00091

uudet päihteet rulaa..... peukkua kehiin vaan....

• Uudelle Vuodelle on muutamia toiveita, terveyteen liittyen. Esim. äitini, läheisteni ja itseni kohdalla. Osalle vahvistumista, meille muille entisen ylläpitämistä ja terveellisiä elämäntapoja.

Mitään suuria muutoksia en odota. Jatkan samaan malliin, kuin tänäkin vuonna. 😊

• Anonyymi00004

Vissyn latkiminen pitää vaihtaa esim ananas-lonkeroon.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Vissyn latkiminen pitää vaihtaa esim ananas-lonkeroon.

Ananas lonkero on kieltämättä hyvää, mutta Harwallin original greippi, se perinteinen, on kaikkein parasta.

En ole vaihtamassa. 😊

• Anonyymi00006
        tosi.typy kirjoitti:

Ananas lonkero on kieltämättä hyvää, mutta Harwallin original greippi, se perinteinen, on kaikkein parasta.

En ole vaihtamassa. 😊

Itse en tykkää alkuperäisestä niin paljon, kun gini maistuu läpi. Verigreippi on omaan makuuni parempi.

• Ei sitä kannata suuria muutoksia odottaa, mieluummin yllättyy positiivisesti sitten, jos niitä tulee. 😊

• Kunhan selviän hengissä, niin siinä jo tavoitetta kerrakseen. Järkeä toivoisin touhuihini ja olla lähempänä perhettäni. Niitä haluan.

• Anonyymi00009

Voi sinua. Toivottavasti pysyt hengissä. Minä olen jo 2 kertaa kuollut. Kolmas kerta toden sanoo.

>simiti<

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Voi sinua. Toivottavasti pysyt hengissä. Minä olen jo 2 kertaa kuollut. Kolmas kerta toden sanoo.

>simiti<

No enköhän minä selviä vielä yhdestä vuodesta.. ainakin. Sulla on ollut kova kohtalo. Todella lähellä on lähtö ollut sinulla ja varsinainen ihme, että olet vielä olemassa.

• Anonyymi00015
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No enköhän minä selviä vielä yhdestä vuodesta.. ainakin. Sulla on ollut kova kohtalo. Todella lähellä on lähtö ollut sinulla ja varsinainen ihme, että olet vielä olemassa.

Niin, niin mutta silti laitan 650€ kuukaudessa sijoitusrahastoon.

>simiti<

• Anonyymi00017

Pujottelija joutuu kauemmas?

• Toivon sulle pitkää ikää ja hyvää vuotta. :)

• Onko terveydentilasi huonontunut viime aikoiana? Siis onko oikeasti riski ettet enää elä seuraavaan vuoteen? :(

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Niin, niin mutta silti laitan 650€ kuukaudessa sijoitusrahastoon.

>simiti<

No mulle ei jää edes tuota laskujen jälkeen elämiseen. Joten sinulla on hyvin pullat uunissa.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Pujottelija joutuu kauemmas?

Noinkin voi käydä. Katsotaan. Riippunee siitä ja tästä sekä mistä roikkuu. Naapurit tarvitsevat nyt minua enemmän. Oikeasti.
        Poitsun terveys on romahtanut ja exän jaksaminen on kortilla.

Ensisijaisesti perhe ja omat huvit sit joskus kun se onnistuu.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Toivon sulle pitkää ikää ja hyvää vuotta. :)

Kiitos.
        Heh, itse en toivoisi eläväni kovin pitkään. Turhaa semmoinen homma. Mutta elän sen mikä minulle on määrätty, nautin niin kuin vain voin.

• Palstakamu kirjoitti:

Onko terveydentilasi huonontunut viime aikoiana? Siis onko oikeasti riski ettet enää elä seuraavaan vuoteen? :(

Ei oikeastaan. Päinvastoin. Ms on vakaa, eikä ole temppuillut ja lekurin mukaan se on nyt pysyvästi remissiossa ja lääkityskin lopetetaan lähivuosina.

Se tarkoittaa että eteneminen on pysähtynyt pysyvästi. Selvisin siis aika vähillä vaurioilla koko taudista. En ole siis parantunut, mutta melkein. Eli juurikin loistavia uutisia terveydentilaani koskien.

On vain aika raskas ja vaikea vuosi edessä, joten siksi toivon että selviän.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei oikeastaan. Päinvastoin. Ms on vakaa, eikä ole temppuillut ja lekurin mukaan se on nyt pysyvästi remissiossa ja lääkityskin lopetetaan lähivuosina.

Se tarkoittaa että eteneminen on pysähtynyt pysyvästi. Selvisin siis aika vähillä vaurioilla koko taudista. En ole siis parantunut, mutta melkein. Eli juurikin loistavia uutisia terveydentilaani koskien.

On vain aika raskas ja vaikea vuosi edessä, joten siksi toivon että selviän.

Muista että jos palat piippuun ja päädyt tekemään radikaalin ratkaisun, sitten sinusta ei ainakaan ole mitään apua läheisillesi, vaan päin vastoin heikennät heidän vointiaan huomattavasti. Jos voimat meinaavat loppua, on parempi ottaa asioihin etäisyyttä ja jättää läheiset ammattilaisten hoitoon. Sitten kun sinulla on taas enemmän voimia, voit olla heidän tukenaan.

• Palstakamu kirjoitti:

Muista että jos palat piippuun ja päädyt tekemään radikaalin ratkaisun, sitten sinusta ei ainakaan ole mitään apua läheisillesi, vaan päin vastoin heikennät heidän vointiaan huomattavasti. Jos voimat meinaavat loppua, on parempi ottaa asioihin etäisyyttä ja jättää läheiset ammattilaisten hoitoon. Sitten kun sinulla on taas enemmän voimia, voit olla heidän tukenaan.

Hyvä neuvo. Tuossa on noita isän kuolinpesän juttuja tulossa ja poitsu on aika heikossa hapessa .. oma vointi on ok, mut voimia kuluttaa nuo muut vastuut. Ja se, että teen töissä joka päivä kahden edestä töitä.
        Nyt ihan ihmeissäni, kun on vapaata ja niin vähän tekemistä.

Hyvä neuvo. Tuossa on noita isän kuolinpesän juttuja tulossa ja poitsu on aika heikossa hapessa .. oma vointi on ok, mut voimia kuluttaa nuo muut vastuut. Ja se, että teen töissä joka päivä kahden edestä töitä.

Voisitko ensimmäisenä opetella joustamaan töissä? Miksi teet töitä kahden edestä? Työ ei ole sen arvoista.

• Palstakamu kirjoitti:

Voisitko ensimmäisenä opetella joustamaan töissä? Miksi teet töitä kahden edestä? Työ ei ole sen arvoista.

Meillä on vähennetty väkeä ja työt on ennallansa. Olen turhan tunnollinen töiden suhteen. Kyllähän noi työkaverit vihjailee, että pitäisi antaa paskan läjähtää tuulettimeen, mutta kun en osaa. Olen hyvin asiakaslähtöinen ja minulle on kunnia-asia, että asiakas saa mitä tilaa.

Meillä on vähennetty väkeä ja työt on ennallansa. Olen turhan tunnollinen töiden suhteen. Kyllähän noi työkaverit vihjailee, että pitäisi antaa paskan läjähtää tuulettimeen, mutta kun en osaa. Olen hyvin asiakaslähtöinen ja minulle on kunnia-asia, että asiakas saa mitä tilaa.

Ota hyvä nainen sairauslomaa. Ite olin viikon sairauslomalla, kun tuntui että töissä oli liian kiire ja uupumus iski. Otti luonnon päälle sairauslomalle, mutta viikon jälkeen oli ihan eri olo. Muista ettet ole korvaamaton. Tärkeämpää on pysyä hengissä, kuin olla "hyvä" työntekijä.

• Palstakamu kirjoitti:

Ota hyvä nainen sairauslomaa. Ite olin viikon sairauslomalla, kun tuntui että töissä oli liian kiire ja uupumus iski. Otti luonnon päälle sairauslomalle, mutta viikon jälkeen oli ihan eri olo. Muista ettet ole korvaamaton. Tärkeämpää on pysyä hengissä, kuin olla "hyvä" työntekijä.

Olin joulukuussa jo kaksi viikkoa saikulla kun niskajumi vei jalat alta. Nyt on ensi viikolla kaksi päivää töitä ja sit taas viikko lomaa. Kyllä tämä tästä.

• Anonyymi00053
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No mulle ei jää edes tuota laskujen jälkeen elämiseen. Joten sinulla on hyvin pullat uunissa.

Voi ei. En aina ymmärrä kuinka hyväosainen olenkaan.

>simiti<

• Anonyymi00054
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Voi sinua. Aikoinaan kun olin töissä niin hemmetti se vastasi voimanostoa. Paitsi yhdesti.
        Havahduin trukissa ja oli mennyt 1,5 tuntia.

>simiti<

• Anonyymi00098
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Turha tunnollisuus kostautuu, sinulle itsellesi.Vaali terveyttäsi ja hae sairaslomaa, kun sitä tarvitset.

• Pikku-pirpana
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Turha tunnollisuus kostautuu, sinulle itsellesi.Vaali terveyttäsi ja hae sairaslomaa, kun sitä tarvitset.

Jaa kun en tarvitse. En omasta mielestäni.

• Anonyymi00005

Pessimisti ei pety.

Eli tuskin mikään muuttuu paremnaksi ensi vuonnakaan.

• Tavallaan uskon tuohon, tavallaan en. On asioita, joihin voimme itse vaikuttaa ja sitten niitä, joihin emme voi. Olen luvannut keskittyä ensimmäiseen.

• No itellekin talous tasapainottuu. Tosin mun kohdalla, näin lapsettomana, tasapainotus on sitä, ettei ylimääräistä jää säästöön. Ja nyt sain hyvin tuhlattua tohon työhuoneremonttiin js työkoneisiin.

Jäi vähän viimetinkaan toi remontti. Kun tässä lähellä on purettava koulu. Siitä ois voinu hyvin erottaa teknisen työn tilat omalle tontilleen. Ne kun oli paljon uudempia kuin varsinainen 60 luvun koulurakennus. Ja kuvis luokka tais olla 2000 luvun alusta. Ton kun ois saanu kyläläisten käyttöön, mutta kun ei, niin teen sitten oman.

• Hieno ajatus. Teetkö siis kaikille avoimen verstaan?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hieno ajatus. Teetkö siis kaikille avoimen verstaan?

Periaatteessa kyllä. Mutta ei tietenkään kovin suurelle yleisölle, että paikat pysyy kunnossa ja muutenkin tilat aika rajalliset.

Siksi oisin mieluummin tohon kouluun keskittynyt. Siinä ei ois ollu mitään taloudellista estettä, kun lopullisesta kaavasta poistettiin rivaritontti, niin oisivat samaan hintaan voineet poistaa sen tosta koulun paikalta. Ja täysin kunnossa olleet tilat, kun se oli 60 luvun osa homeessa, ei koko koulu.

• JeroP kirjoitti:

Periaatteessa kyllä. Mutta ei tietenkään kovin suurelle yleisölle, että paikat pysyy kunnossa ja muutenkin tilat aika rajalliset.

Siksi oisin mieluummin tohon kouluun keskittynyt. Siinä ei ois ollu mitään taloudellista estettä, kun lopullisesta kaavasta poistettiin rivaritontti, niin oisivat samaan hintaan voineet poistaa sen tosta koulun paikalta. Ja täysin kunnossa olleet tilat, kun se oli 60 luvun osa homeessa, ei koko koulu.

Harmillista, että puretaan / purettiin myös kunnossa oleva osuus.

• Anonyymi00079

Juttelet taasen omien hahmojes kera! Kaikki on sun hahmoja!

• Anonyymi00099
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Juttelet taasen omien hahmojes kera! Kaikki on sun hahmoja!

hah! hah! hah! haa!...... yleisö alkaa jo hermostumaan..?
        minä taas olen huvittuneena seurannut näitä "keskusteluja" ja nauranut aina välilä.... onhan nämä aika naurettavia, oikeesti..

• Anonyymi00007

Muuten toivon saman jatkuvan mutta vain minulle tarkoitettu kanssakulkija olisi tarpeen. Olen nyt jonkin aikaa etsinyt, mutta osoittautuu, että olenkin yksi haaremissa jolloin käännän saman tien kantapäät tyyppiin päin. Vielä ei tunnu sentään mustalta, tarkistan tuntemuksen vuoden päästä tähän aikaan.

• Anonyymi00008

Ei vielä mitään. Tänään on vasta Tapanin päivä.

• Vähän on semmoinen ehkä buddhalainen tilanne, mutta en tavoittele mitään. Elämä on aika tasapainossa juuri näin, mutta pieniä muutoksiakin siihen sopii. Esim. kiva parveke kelpaisi.

• Anonyymi00010

Mulla on mahtis parveke.

>simiti<

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Mulla on mahtis parveke.

>simiti<

En usko. Olen käynyt Kokkolassa.

• scrg kirjoitti:

En usko. Olen käynyt Kokkolassa.

Tai jos sieltä näkee Ruotsiin, niin sitten se kyllä on kadehdittava.

• Anonyymi00011
        scrg kirjoitti:

-sivusta

Onko kiva parveke sellainen, josta näkee kauas vai sellainen, jossa kasvaa villiminttua kesäisin?

• Anonyymi00011 kirjoitti:

-sivusta

Onko kiva parveke sellainen, josta näkee kauas vai sellainen, jossa kasvaa villiminttua kesäisin?

Kiva on sellainen mistä näkee kauas. Ja eriyisesti että sieltä ei näe vastapäisen talon Repen persvakoa ja Unna-Tellervon naamaa, jossa roikkuu uistimia. Mintut ja horsmat on sivuseikka.

• Anonyymi00016
        scrg kirjoitti:

No näkee!
        >simiti<

• Varsin maltillinen toive.

• Anonyymi00020
        scrg kirjoitti:

Kiva on sellainen mistä näkee kauas. Ja eriyisesti että sieltä ei näe vastapäisen talon Repen persvakoa ja Unna-Tellervon naamaa, jossa roikkuu uistimia. Mintut ja horsmat on sivuseikka.

Okei. Tornitalojen parvekkeilta näkee ihmisiä kuin muurahaisia, ambulansseja, autonvanoja, junia, laivoja ja lentokoneiden valoja. Ei sieltä erota tosiaankaan kenenkään vakoja. Vähän enemmän eristyksissä ja talo tuudittelee mukavasti savimaassa paalujalkoineen.

On niissä tietysti eri viehätyksensä, kuin maan rajassa.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Okei. Tornitalojen parvekkeilta näkee ihmisiä kuin muurahaisia, ambulansseja, autonvanoja, junia, laivoja ja lentokoneiden valoja. Ei sieltä erota tosiaankaan kenenkään vakoja. Vähän enemmän eristyksissä ja talo tuudittelee mukavasti savimaassa paalujalkoineen.

On niissä tietysti eri viehätyksensä, kuin maan rajassa.

Ei parvekkeen pakosti niin korkealla tarvitse olla, jos katseltavana on vain vettä ja satunnainen sorsalintu.

• Anonyymi00012

Taikauskoa itämaan tietäjien seikkailujen sekaan. Jos tavoitteensa julkistaa, ne eivät toteudu.
      Muuten olen edellisen linjoilla.
      Mitäs sitä ehjää korjaamaan.

Mies 65

• En ole taikauskoinen. Uskon kyllä, että joku korkeampi taho opettaa meille vastoinkäymisen ja ilon kautta asioita. On kuitenkin asioita, joihin pystyy omalla panoksella vaikuttamaan ja ne, mihin pystyn, niin niihin aion vaikuttaa.

• Anonyymi00022
        Mu5tasydän kirjoitti:

En ole taikauskoinen. Uskon kyllä, että joku korkeampi taho opettaa meille vastoinkäymisen ja ilon kautta asioita. On kuitenkin asioita, joihin pystyy omalla panoksella vaikuttamaan ja ne, mihin pystyn, niin niihin aion vaikuttaa.

Taikausko.
        Shamaanit olivat viisaita.
        Ja pienelle pojalle opetettiin, että risti tietää kuolemaa. Kaikki eteen osuneet ristinmuotoiset rakennelmat hämähäkin seittiä myöten piti hajottaa.

Käenpiika pihassa laulamassa tietää kuolemaa taloon.
        Puoli vuotta siitä, kun elukka lauantai-iltana kirkui omenapuussamme, vaimoni nukkui iäisyyteen!

Pienemmät pahat, mustat kissat ja tikapuiden alitus sitten vielä lisäksi.

Rististä vielä.
        Ajoin joskus nuorena Helluntain aikoihin Kuusamosta läpi Kajaanin ja Otanmäen risteyksen jälkeen vasemmalla kyhjötti semmoinen vanha lato. Siinä näkyi musta iso ristikuvio seinässä. Puista muodostunut varjokuva. Mitähän se tuokin tietää, mietin, ja aprikoin vaihtoehtoja.

Lähestyin Rasinmäkeä pitkällä suoralla vartin ajettuani ja huomasin tumman kasan ajoradalla. Mikä mytty tuolla on tiellä, puolellani?
        ...
        Vanha vaari siinä lepäsi ajokaistalla kaatuneen naistenpyörän alla.
        Ei lyönyt sydän, ei käynyt hengitys. Ihokin oli jo kylmä.

Mies 65

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Taikausko.
        Ja pienelle pojalle opetettiin, että risti tietää kuolemaa. Kaikki eteen osuneet ristinmuotoiset rakennelmat hämähäkin seittiä myöten piti hajottaa.

Puoli vuotta siitä, kun elukka lauantai-iltana kirkui omenapuussamme, vaimoni nukkui iäisyyteen!

Rististä vielä.
        Ajoin joskus nuorena Helluntain aikoihin Kuusamosta läpi Kajaanin ja Otanmäen risteyksen jälkeen vasemmalla kyhjötti semmoinen vanha lato. Siinä näkyi musta iso ristikuvio seinässä. Puista muodostunut varjokuva. Mitähän se tuokin tietää, mietin, ja aprikoin vaihtoehtoja.

Lähestyin Rasinmäkeä pitkällä suoralla vartin ajettuani ja huomasin tumman kasan ajoradalla. Mikä mytty tuolla on tiellä, puolellani?
        ...

Mies 65

Surullinen tarina. Herkistyin. 😪

• Anonyymi00057
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Taikausko.

Rististä vielä.

...

Mies 65

Voi ei! Minullakin Kuoli naisystäväni. Eihän se kivaa ole, mutta uusia naisystäviä ilmestyy kuin tyhjästä.
        Kuollut Katja-vainaa ei ollut kuin 50 vuotta nuori.

>simiti<

• Anonyymi00088
        Mu5tasydän kirjoitti:

Surullinen tarina. Herkistyin. 😪

miksi tuo oli surullinen tarina, osaatko selittää sitä mitenkään?

minusta tuo oli hieman tylsä tarina, jollain tavalla koominen.. lievästi huvittava.

• Anonyymi00013

Töitä

• Anonyymi00018

Jos niitä tulisi, tekisitkö niitä sitten koko ajan?

• Hyvä tavoite.

• Anonyymi00014

Mitä ensivuodelta muka voi odottaa jos ei itse tee mitään

• Ei mitään. Jos ei itse tee mitään muutoksen eteen, niin sellaista ei niin helposti tapahdu.

• Anonyymi00019

Mielenrauhaa

• Anonyymi00021

masentunutta dystopiantulon odottelua vain

• Tupakoinnin onnistuin jo lopettamaan. Nyt haluan laihtua 10 kiloa. Tavoitteeni on painaa ensi jouluna 100 kg.

• PS. Minulla on ikäkriisi. Tunnen kehossani, että olen tullut keski-ikäiseksi. Jokin on eri tavalla kuin ennen. Haluan varmistaa että säilyn terveenä myös tulevaisuudessa. Nykyisen elopainon alla alkaa olemaan nilkat kovilla. Työpäivän jälkeen niitä kolottaa.

• Palstakamu kirjoitti:

PS. Minulla on ikäkriisi. Tunnen kehossani, että olen tullut keski-ikäiseksi. Jokin on eri tavalla kuin ennen. Haluan varmistaa että säilyn terveenä myös tulevaisuudessa. Nykyisen elopainon alla alkaa olemaan nilkat kovilla. Työpäivän jälkeen niitä kolottaa.

Tsemppiä kropparemppaan. Kyllä se siitä, kun ei haukkaa liian isoa palaa kakkua. Voit olla ylpeä itsestäsi jo tuon tupakan pois jättämisestä, muista pysähtyä siihenkin hetkeksi. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tsemppiä kropparemppaan. Kyllä se siitä, kun ei haukkaa liian isoa palaa kakkua. Voit olla ylpeä itsestäsi jo tuon tupakan pois jättämisestä, muista pysähtyä siihenkin hetkeksi. :)

Kiitos. Tarkoituksenani on hidas painonpudotus pienentämällä annoskokoja.

• Anonyymi00034

Tupungii takas polttoon ni onnistuu painon pudotus.
        Sille on syynsä miksi Mäkihyppääjät muummoassa pålttelee aktiivisesti röösnii.

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Tupungii takas polttoon ni onnistuu painon pudotus.
        Sille on syynsä miksi Mäkihyppääjät muummoassa pålttelee aktiivisesti röösnii.

Minulla on niin päin, että liitän röökin syömiseen. Joko poltin ennen tai jälkeen syömisen.

• Anonyymi00023

odotan maailmanloppua... niinkun joka vuosi. ei ole vielä tärpännyt. mutta nyt tilanne näyttää paremmalta kuin vuosikymmeniin sen suhteen.

• Hahaa. Minäkin odotan maailmanloppua. En kuitenkaan mitään tylsää ilmastokriisiä, vaan zombiemaailmanloppua tms. :D

• Anonyymi00028
        Palstakamu kirjoitti:

Hahaa. Minäkin odotan maailmanloppua. En kuitenkaan mitään tylsää ilmastokriisiä, vaan zombiemaailmanloppua tms. :D

zombieloppu on ihan mahdollinen, jos taas pääsee laboratoriosta virus liikkeelle niinkui muutamia vuosia sitte, mutta tällä kertaa pahempi.
        en kauheesti noista taudeista välitä.
        minä toivon ydinsotaa ja sitä seuraavaa ydintalvea, loputon pimeys vuosien ajan.
        tai meteori-strikea johonkin taktiseen kohtaan, aika samat seuraukset kuitenkin.

• Anonyymi00024

Odotan että viimeinkin saisin aseksualisoitua ja päästä runkkauksentarpeesta ja naistenmiettimisestä irti t neitsythjeteropoika 42

• Anonyymi00029

ei siitä tarpeesta pysty pääsemään niin irti koskaan, valitettavasti.

mutta naistenmiettiminen loppuu siihen kun juttelet niiden kanssa tarpeeksi, ja luet niiden kirjoituksia netistä. jossain vaiheessa siinä tulee piste minkä jälkeen tuntee vaan pelkkää inhoa niitä kohtaan ja on ihan sama mitä se sanoo ja mitä ne tekee, ei vaan voisi vähempää kiinnostaa.
        ulkomuodollisesti ne on toki yhä kauniita, tai harvat niistä, mutta ei mitenkään muuten. missään tekemissä niiden kanssa ei haluaisi enää olla.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

ei siitä tarpeesta pysty pääsemään niin irti koskaan, valitettavasti.

mutta naistenmiettiminen loppuu siihen kun juttelet niiden kanssa tarpeeksi, ja luet niiden kirjoituksia netistä. jossain vaiheessa siinä tulee piste minkä jälkeen tuntee vaan pelkkää inhoa niitä kohtaan ja on ihan sama mitä se sanoo ja mitä ne tekee, ei vaan voisi vähempää kiinnostaa.
        ulkomuodollisesti ne on toki yhä kauniita, tai harvat niistä, mutta ei mitenkään muuten. missään tekemissä niiden kanssa ei haluaisi enää olla.

Jospa uskoontulo kaikottaisi naisentarpeen, saisi vaikka aseksuaalisuuden armolahjan palkinnoksi

• Tuohon en osaa mitään sanoa, koska voin vain kuvitella miltä tuntuu kaivata naista.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jospa uskoontulo kaikottaisi naisentarpeen, saisi vaikka aseksuaalisuuden armolahjan palkinnoksi

voithan aina kokeilla.... mutta aika ihmeellinen uskonto pitää olla että noin kävisi.

• Anonyymi00025

Aion pitää kieliopinnoista paussia ja menen piirtely ja lauleskelukursseille.
      Olin joulukonserteissa ja havaitsin, että piti pidätellä, etten kuoro-osuuksien aikana olisi lurittanut mukana.
      Vilma

• Anonyymi00026

Meitä vaivaa sitten sama tauti. Itsekin miettinyt kuorolauluharrastuksen aloittamista.

• Liekö tuo niin vaarallista olisi ollut, jos olisit laulanut.

• Anonyymi00027

Odotan keksiväni, miten käytän suuren perintöni, jonka sain. Pohdintavaihe edelleen suorituksen alaisena.

• Anonyymi00030

Leuhkit varakkuudella?

• Mu5tasydän

Onnea perinnöstä. :)

• Anonyymi00062

Osta kaljaa koko rahalla.

>simiti<

• Anonyymi00032

Sitä ettei kukaan enää leikin enteiden antajaa ja ennustajaa ja, että lähiNesteen naistyöntekijät vaihtuvat, sillä en ole koskaan kohdannut epäempaattisempia ja vittuilevampia aspoja.

• Minkä ikäisiä aspoja siellä Nesteellä on? Ehkä heiltä puuttuu vielä iän tuomaa näkemystä?

• Anonyymi00035
        Mu5tasydän kirjoitti:

Minkä ikäisiä aspoja siellä Nesteellä on? Ehkä heiltä puuttuu vielä iän tuomaa näkemystä?

Tänpäibäinen lienee kuusissakymmenissä ja toinen taitaa olla kolmenkympin kieppeillä

• Anonyymi00039

Eikö edes kesäsijaiset tuo helpotusta, vai tuleeko äidin tilalle tytär äidiltä opittuine tapoineen :).

No aika sanavalmiita kyllä ovat yleensä, vähän on käynyt sääliksi täällä paikallisessa oleva nuori aloittelijatyttönen että kovaan kouluun on joutunut. Roisipuheisia ukkoja yleensä paikka pullollaan

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Tänpäibäinen lienee kuusissakymmenissä ja toinen taitaa olla kolmenkympin kieppeillä

Aijaa, olisin veikannut että jotain hurjan nuoria. No, tässä jälkeen hyvä esimerkki, että kaikista ei ole asiakaspalvelualalle.

• Anonyymi00042
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aijaa, olisin veikannut että jotain hurjan nuoria. No, tässä jälkeen hyvä esimerkki, että kaikista ei ole asiakaspalvelualalle.

He ovat valikoivasti vittuilevia. Miehet ovat yleensä asiallisia, kohteliaita ja jopa ystävällisiä. Näillä kahdella naisella vain on ilmeisesti minua kohtaan, jokin skisma vaikken edes sen lähemmin tunne heitä .

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Eikö edes kesäsijaiset tuo helpotusta, vai tuleeko äidin tilalle tytär äidiltä opittuine tapoineen :).

No aika sanavalmiita kyllä ovat yleensä, vähän on käynyt sääliksi täällä paikallisessa oleva nuori aloittelijatyttönen että kovaan kouluun on joutunut. Roisipuheisia ukkoja yleensä paikka pullollaan

Tuskin sillä onko kesäsijaisia on sinällään merkitystä. Tavoite on kuitenkin välttää kyseistä paikkaa ja kehitellä jotakin muuta vapaa-ajan tekemistä. Mitään toivottavaa ei ole vielä seurannut kaffella käymisestä, joka on ennemminkin huono tottumus kuin nautinto tai ilo.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

He ovat valikoivasti vittuilevia. Miehet ovat yleensä asiallisia, kohteliaita ja jopa ystävällisiä. Näillä kahdella naisella vain on ilmeisesti minua kohtaan, jokin skisma vaikken edes sen lähemmin tunne heitä .

Onnekseni en ole koskaan liiemmin hingunnut asiakaspalvelutyöhön vaikka useimmiten minut siihen yritetäänkin lykätä. Työtiimi on minulle huomattavasti tärkeämpi työn motivaatiotekijä kuin lyhyet asiakaskohtaamiset.

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Typerää käytöstä asiakasta kohtaan. Itse varmaan sanoisin, kun vttuilevat, että "Mietitäänpä yhdessä eikä haittaa, vaikka et olisi hyvä matematiikassa, että kun käyn tässä ja ostan tuotteita x, että osallistunko sillä sinun palkkasi maksuun.."

• Anonyymi00100
        Anonyymi00042 kirjoitti:

ne vaan huomaavat että olet alemman tason mies ja halveksivat sinua siksi....

• Anonyymi00102
        Anonyymi00100 kirjoitti:

ne vaan huomaavat että olet alemman tason mies ja halveksivat sinua siksi....

Olen nainen, joten sinänsä heidän kommenteillaan ei ole merkitystä tarkoittamassasi mielessä. Kuitenkin toivoisi asiallista käytöstä asiattomien heittojen ja yksityisasioihin nokkansa työntämisen sijaan.

• Ei mulla mitään kummempia. Katellaan mitä eteen tulee. Toivottavasti hallitus vaan tekee vähän parempia päätöksiä.

• Tottakai toivon, että parempia päätöksiä syntyisi, mutta noin yleisesti en jaksa innostua politiikasta, koska tuntuu, että kaikki he kääntävät takkinsa jossain vaiheessa. Yritän keskittyä niihin asioihin, mihin voin oikeasti itse vaikuttaa.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tottakai toivon, että parempia päätöksiä syntyisi, mutta noin yleisesti en jaksa innostua politiikasta, koska tuntuu, että kaikki he kääntävät takkinsa jossain vaiheessa. Yritän keskittyä niihin asioihin, mihin voin oikeasti itse vaikuttaa.

En määkään aina jaksa poliitikkojen kaiken maailman tempauksia. Sapettaa vaan, kun tää nykyinen hallitus ei ole ajatellu ihan kaikkia asioita pitemmällä tähtäimellä.

• Norppa83 kirjoitti:

En määkään aina jaksa poliitikkojen kaiken maailman tempauksia. Sapettaa vaan, kun tää nykyinen hallitus ei ole ajatellu ihan kaikkia asioita pitemmällä tähtäimellä.

Ymmärrän turhautumisen.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ymmärrän turhautumisen.

Hyvää joulun ajan jatkoa ja tulevaa vuotta 2026.

• Norppa83 kirjoitti:

Hyvää joulun ajan jatkoa ja tulevaa vuotta 2026.

Kiitos ja sitä samaa sinullekin. :)

• Lapset tulee takaisin kotio. Ja joutuu vastuuseen henkisestä väkivallasta ja virkarikoksesta sossut. Ja saan henkisestä korvaukset ja kaikki perheenjäsenet

• Lasten kotiintulo on varmasti odottamisen arvoista.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Lasten kotiintulo on varmasti odottamisen arvoista.

Yli vuosi on pitkä aika. Kuulin kun 7vuotias kertoi että 2vuotias itki leikkihuoneessa että haluaa jäädä kotiin. Tämä ei ole mukavaa kaikki lapset on kertonut halusta jäädä kotiin. Vain yli 12vuotiaita kuultii oikeudessa. Yli vuosi kestänyt.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Sen että suruunkin voi kuolla. 😭

• Mu5tasydän kirjoitti:

”SURUUN VOI tosiaan kuolla. Voimakas järkyttävä tunnereaktio voi halvaannuttaa sydämen ja viedä hengen. Suurin osa kuitenkin selviää tapahtumasta hengissä ja toipuu ennalleen.

Tyypillinen järkyttävä tapahtuma voi olla läheisen kuolema. Moni tietää vanhan pariskunnan, joista ensin kuolee toinen, jonka jälkeen viikkojen tai muutaman kuukauden kuluessa toinenkin saa yllättävän sydänkohtauksen.”

• Anonyymi00067
        valtakunta kirjoitti:

”SURUUN VOI tosiaan kuolla. Voimakas järkyttävä tunnereaktio voi halvaannuttaa sydämen ja viedä hengen. Suurin osa kuitenkin selviää tapahtumasta hengissä ja toipuu ennalleen.

Tyypillinen järkyttävä tapahtuma voi olla läheisen kuolema. Moni tietää vanhan pariskunnan, joista ensin kuolee toinen, jonka jälkeen viikkojen tai muutaman kuukauden kuluessa toinenkin saa yllättävän sydänkohtauksen.”

Kyllä se vähän harmitti, kun Katja-vainaa kuoli. Mutta on se helpottanut.

>simiti<

• Anonyymi00067 kirjoitti:

Kyllä se vähän harmitti, kun Katja-vainaa kuoli. Mutta on se helpottanut.

>simiti<

en tiedä miten selvisit edes siitä sydämen kivusta.

• Anonyymi00097
        valtakunta kirjoitti:

Yli vuosi on pitkä aika. Kuulin kun 7vuotias kertoi että 2vuotias itki leikkihuoneessa että haluaa jäädä kotiin. Tämä ei ole mukavaa kaikki lapset on kertonut halusta jäädä kotiin. Vain yli 12vuotiaita kuultii oikeudessa. Yli vuosi kestänyt.

2v tai vanhempikaan lapsi ei ymmärrä niitä asioita, jotka ovat huostaanottoon liittyneet.

• Anonyymi00097 kirjoitti:

2v tai vanhempikaan lapsi ei ymmärrä niitä asioita, jotka ovat huostaanottoon liittyneet.

Lapsia ei kuulu viedä hyvästä kodista. Mitään oikeasta syytä ei ole ollut.

• Anonyymi00036

Hyvältä kuulostaa.

• Anonyymi00037

Olisi sekin posiiivista ettei joutuisi töissä parikymppisten naisten ilmaisterapeutiksi ja elämänsurkeuksien kuuntelijaksi. Muutoinkin ettei joutuisi kuuntelemaan jokaisen elämäntarinoita ja ylijakamista, kun ei olla suhteessa siinä tasolla, että olisi ajankohtaista kertoa kaikki mahdolliset karmeudet.

• Hankala tilanne varmasti. Ehkä pieni vihjaus voisi auttaa asiaa?

• Anonyymi00041
        Mu5tasydän kirjoitti:

Hankala tilanne varmasti. Ehkä pieni vihjaus voisi auttaa asiaa?

Toki varmaan auttaisi, mutta aiheuttaisi samalla loukkaantumisen, koska en halua leikkiä kenenkään isosiskoa tai korvikeäitiä saatika suojelijaa. En ylipäänsä tiedä mistä kumpuaa porukan tarve avautua minulle kaikesta mahdollisesta, kun itselläkin on jo tarpeeksi suruja ja taakkoja. Etenkin avautuminen siinä mielessä, että oletko kokenut jo tällaista ja pystytkö samaistumaan, on totaalisen pepanderista. Kyllä todennäköisesti olen, jos on kyse vastoinkäymisistä ja raskaista kokemuksista ja siksi en haluakaan vielä lisäksi muiden taakkoja suuremmissa määrin elleivät he ole läheisiä ja rakkaita.

Toisaalta, jos pyritään siihen, että samankaltaiset kokemukset yhdistäisivät niin mieleen nousee ainoastaan se, että eivätkö jo kokemukset ja se, että on joutunut selviytymään suruista ja vastoinkäymisistä yksin tai pilkan kohteena ollen, itsessään riitä, vaan pitääkö sen määrittää sekin kenen seurassa olen ja kenen kanssa on mahdollista muodostaa läheinen suhde.

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Toki varmaan auttaisi, mutta aiheuttaisi samalla loukkaantumisen, koska en halua leikkiä kenenkään isosiskoa tai korvikeäitiä saatika suojelijaa. En ylipäänsä tiedä mistä kumpuaa porukan tarve avautua minulle kaikesta mahdollisesta, kun itselläkin on jo tarpeeksi suruja ja taakkoja. Etenkin avautuminen siinä mielessä, että oletko kokenut jo tällaista ja pystytkö samaistumaan, on totaalisen pepanderista. Kyllä todennäköisesti olen, jos on kyse vastoinkäymisistä ja raskaista kokemuksista ja siksi en haluakaan vielä lisäksi muiden taakkoja suuremmissa määrin elleivät he ole läheisiä ja rakkaita.

Toisaalta, jos pyritään siihen, että samankaltaiset kokemukset yhdistäisivät niin mieleen nousee ainoastaan se, että eivätkö jo kokemukset ja se, että on joutunut selviytymään suruista ja vastoinkäymisistä yksin tai pilkan kohteena ollen, itsessään riitä, vaan pitääkö sen määrittää sekin kenen seurassa olen ja kenen kanssa on mahdollista muodostaa läheinen suhde.

Hankala tilanne kyllä. Voimia.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00041 kirjoitti:

no ala kilpailemaan siitä kummalla on kurjempaa... jos arvelet voittavasi sen kilvan.
        toinen on se että välttelet, olet kiireinen, olet väsynyt, et jaksa. ihan simppeliä hommaa.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00080 kirjoitti:

no ala kilpailemaan siitä kummalla on kurjempaa... jos arvelet voittavasi sen kilvan.
        toinen on se että välttelet, olet kiireinen, olet väsynyt, et jaksa. ihan simppeliä hommaa.

Kurjuuskilpaileminen ie ole kenellkään iloksi ja tämän päivän jälkeen kaikki energia on jälleen imetty minusta. Joidenkin kanssa energia lisääntyy ja joidenkin kohdalla hupenee. Se mitä kuvailet on jokseenkin automaattinen reaktio minussa. Samoin "en tiedä"-vastaus. Kun kyseiset alkavat toistua, huomaan olevani väärässä seurassa ja trauman aktivoituneen.

• Anonyymi00038

Hienoa

• Anonyymi00040

Noh jaa jos nyt vähän väriä harmauteen, edes yksi miellyttävä yllätys. Niitä vähemmän miellyttäviä kun on nähty ihan riittävästi ja jos oikein vaatimattomaksi menee niin periaatteessa sekin voi olla yllätys ettei yllätyksiä tule lainkaan...jäänpä pohtimaan tätä🤔

• Rehellisesti ei mitään hajua. En oikein uskalla odottaa mitään. Tuntuu ettei nyt eletä minun mielen vaan terveyden mukaan, joten nähtäväksi jää mihin suuntaan mennää. Tällä hetkellä ei ole hyvä olla missään eikä mitenkään päin.

Ehkä siis toivon, että olisi mukavempi ensi vuosi näitten suhteen mitkä nyt vetää siipeä maahan.

• Vitsi kun voisin jotenkin auttaa. :( Voin vain kuvitella miltä tuntuu elää jatkuvassa kivussa. Voimia. ❤️

• Mu5tasydän kirjoitti:

Vitsi kun voisin jotenkin auttaa. :( Voin vain kuvitella miltä tuntuu elää jatkuvassa kivussa. Voimia. ❤️

Kiitos.🤗 Mainitsen asiasta täällä, kun voi vaikuttaa käytökseenikin tuo vointini. Niin ehkä helpommin lukijana ymmärtää ettei aina ole kivalla päällä kun pyöriskelee kokovartalo kipujen kanssa. Vaikuttaa se mieleenkin, toki.

• Jasu2025 kirjoitti:

Kiitos.🤗 Mainitsen asiasta täällä, kun voi vaikuttaa käytökseenikin tuo vointini. Niin ehkä helpommin lukijana ymmärtää ettei aina ole kivalla päällä kun pyöriskelee kokovartalo kipujen kanssa. Vaikuttaa se mieleenkin, toki.

Juu, nou wörries. 😊

• Anonyymi00074
        Jasu2025 kirjoitti:

Voi sinua. Mönkkärijutskan jälkeen olin 10kk sairaalassa ja halvaantunut. Mutta se meni kuitenkin ohi.

Nyt suurin murhe on kun sain hammaslääkäri ajan vasta 2kuukauden päähän.

>simiti<

• Btw, sulla on uusi kuva. 😊👍

Kivan näköinen immeinen siellä. ✌️😀

• Anonyymi00045

saanen olla eri mieltä. sillä on joku kananaamari päässä tuossa kuvassa.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

No senkun olet, puolueettomasti ja ilman kusipäisiä ennakkonäkemyksiä arvioiden nätti naisihminen 👍
        -sivusta

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Saahan sitä aina olla eriä mieltä, ei se silti minun mielipiteeseen vaikuta mitenkään.

• Kiitoksia. 🙏

• Anonyymi00048
        Jasu2025 kirjoitti:

Saahan sitä aina olla eriä mieltä, ei se silti minun mielipiteeseen vaikuta mitenkään.

ok... ilmeisesti näen kuvan ihan eri tavalla kuin te sen näette, minulle näyttää niinkuin siinä olisi nokka, mutta jos te sanotte ettei ole niin kait se on uskottava sitten.

• Anonyymi00048 kirjoitti:

ok... ilmeisesti näen kuvan ihan eri tavalla kuin te sen näette, minulle näyttää niinkuin siinä olisi nokka, mutta jos te sanotte ettei ole niin kait se on uskottava sitten.

Optikolla käynti voi auttaa tuohon vaivaan.

• Anonyymi00049
        Jasu2025 kirjoitti:

onhan sitä ikänäköä kyllä, mutta luulen että mieli tekee tepposet tällä kertaa..

• Anonyymi00046 kirjoitti:

No senkun olet, puolueettomasti ja ilman kusipäisiä ennakkonäkemyksiä arvioiden nätti naisihminen 👍
        -sivusta

Kiitoksia. 🙏

• Anonyymi00068
        Anonyymi00046 kirjoitti:

-sivusta

Jaa siitä jonkun ulkoisesta olemuksestako on sitten ns arvokiistelty? Sivusta hymähdys naiselta universaalisti jo

• Anonyymi00069
        Jasu2025 kirjoitti:

Ketää kiinnosta juipit teiän mielipiteet pinnasta varsinkaan tai just nämä muut tulkinnat ehkä joo o

• Anonyymi00070
        Anonyymi00048 kirjoitti:

No niin pelatkaahan skidit joulun kunniaksi vaikka muistipeliä kaks kuvaa pitäis olla samaa

• Anonyymi00071
        Jasu2025 kirjoitti:

Joo ei tartte kehua jos tukan on muistanu kammata juu ei gubbet yms

• Anonyymi00072
        Anonyymi00049 kirjoitti:

onhan sitä ikänäköä kyllä, mutta luulen että mieli tekee tepposet tällä kertaa..

No meehän sinä sitten vaikka sillä

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

No meehän sinä sitten vaikka sillä

Tarkemmin muisteltuani ikänäkö iski jo sillon

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Tarkemmin muisteltuani ikänäkö iski jo sillon

Oliko hyödyllinen tieto sanojen etukäteen järjestäjä ja sanomisten tietäjä kun on hyvissä ajoin mietitty kaikki jutut

• Anonyymi00087
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Oliko hyödyllinen tieto sanojen etukäteen järjestäjä ja sanomisten tietäjä kun on hyvissä ajoin mietitty kaikki jutut

meiltähän tämä sujuu :D
        terveisin multinikkimies

• Anonyymi00047

Teen. Sen.

• Tsemppiä "Sen" tekemiseen.

• Anonyymi00064
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tsemppiä "Sen" tekemiseen.

En itse ehkä noin höveli ois tms. Sivusta

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

En itse ehkä noin höveli ois tms. Sivusta

Mutta kullakin kulkijalla oma arvomaailmansa ja oikia väärä- akselinsa. Kuiva köh

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Mutta kullakin kulkijalla oma arvomaailmansa ja oikia väärä- akselinsa. Kuiva köh

Ei voi välttämättä niin kehua ei..

• Anonyymi00076
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Aina voi olla parantamisen varaaki

• Oikeastaan tuloksellisesti ei minkäänlaisia odotuksia tai tavoitteita. Ihan tuossa viime aikoina olen miettinyt että onko sitä jo liikaa keskittynyt elämässä "tuloksellisuuteen:"
      Ensi vuona, oli kyseessä työelämä, harrastukset, kumppanin löytäminen tai luottamustoimet, katse olisi enemmän siinä että askel osuu lankulle ja katsotaan mihin se riittää.

• Jotenkin kirjoituksesta löydän sellaisen oivaltamisen, olet oivaltanut jotain tärkeää.

• Anonyymi00050

Oma filosofiani on ollut jo hyvän aikaa, että aivan sama mitä höpöttää, kunhan höpöttää sellaista jotta elämässään viihtyy.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00061
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Oma filosofiani on ollut jo hyvän aikaa, että aivan sama mitä höpöttää, kunhan höpöttää sellaista jotta elämässään viihtyy.

-keinovaginamies-

Eli koet, ettei sinulla ole erityisiä väliintulemisia tai sen semmoisia muiden sanaan, mies

• Anonyymi00063
        Mu5tasydän kirjoitti:

Jotenkin kirjoituksesta löydän sellaisen oivaltamisen, olet oivaltanut jotain tärkeää.

Sehän voi olla jopa kirpeä kokemus

• Anonyymi00051

Toivon että töitä riittää. Tällä kertaa vähän rahankin vuoksi, mutta ei haittaa pahasti vaikka mun kovasti elävät suunnitelmani ei ihan niin kivasti sujuisikaan. Paljon saan tehtyä ilmankin. Jos vaan saan aikaiseksi - toivon että olosuhteet olisivat sellaiset että saisin.

xLiner

• Toivottavasti saat tehdä töitä. :)

• Anonyymi00052
        Mu5tasydän kirjoitti:

Toivottavasti saat tehdä töitä. :)

Pidän tosi paljon työstäni.

Nämä ajat ovat nyt aika kurjat. Olen onnekas, että mulla vielä on töitä. Liian monella ei ole. Eikä tässä oikein näy paranemisesta merkkejäkään. 🤔

xLiner

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Nämä ajat ovat nyt aika kurjat. Olen onnekas, että mulla vielä on töitä. Liian monella ei ole. Eikä tässä oikein näy paranemisesta merkkejäkään. 🤔

xLiner

No eipä kyllä.

• Anonyymi00055
        Mu5tasydän kirjoitti:

No eipä kyllä.

Näen hyvänä vaihtoehtona toimeentulon parantamiselle kehitellä uusia säästämisen muotoja 😁

Noin kympillä saa kattilallisen ravitsevaa keittoa, josta saa 10 annosta. Olen täyttänyt pakastinta nyt lomapäivien aikana, riittää taas lämmitettävää evästä töihin moneksi viikoksi. Keitot on muutenkin kivoja talvisin, ruisleivän kera 😋

xLiner

• Anonyymi00060
        Anonyymi00052 kirjoitti:

xLiner

Eli vielä gubbeaphubbe on firmoja minkä kirjoja pidellä tms?

• Anonyymi00055 kirjoitti:

Näen hyvänä vaihtoehtona toimeentulon parantamiselle kehitellä uusia säästämisen muotoja 😁

Noin kympillä saa kattilallisen ravitsevaa keittoa, josta saa 10 annosta. Olen täyttänyt pakastinta nyt lomapäivien aikana, riittää taas lämmitettävää evästä töihin moneksi viikoksi. Keitot on muutenkin kivoja talvisin, ruisleivän kera 😋

xLiner

Joo, säästäminen voi olla myös hauskaa. Vertailin esim. ketsupin pullohintaa.. Heinz maksoi yli 4 euroa ja Kania 70 senttiä. Ei tarvinnut miettiä, että kumman valitsen ja halvempi oli kyllä hintansa väärti.

• Anonyymi00077
        Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, säästäminen voi olla myös hauskaa. Vertailin esim. ketsupin pullohintaa.. Heinz maksoi yli 4 euroa ja Kania 70 senttiä. Ei tarvinnut miettiä, että kumman valitsen ja halvempi oli kyllä hintansa väärti.

Kania kuulostaa Lidlin tuotteelta? Mulla on hiukan ennakkoluuloja joitain litukan tuotteita kohtaan. Heinz on mun lemppari.. kiinnostuin, käynpä tässä joskus vertailemassa mitä nuo sisältävät.

xLiner

• Anonyymi00077 kirjoitti:

Kania kuulostaa Lidlin tuotteelta? Mulla on hiukan ennakkoluuloja joitain litukan tuotteita kohtaan. Heinz on mun lemppari.. kiinnostuin, käynpä tässä joskus vertailemassa mitä nuo sisältävät.

xLiner

Juu, sitä se on. Kyllä Heinz on aina Heinz, mutta joskus on itsellä sellainen tilanne, että ei ole taloudellista joustoa.

Saksassa on aika kovat kuluttajasuojalait, niin laatukin on sen mukaista. Sillä uskon litukan porskuttavan.

Tuskin kukaan olis uskonut, kun Lidl tuli Suomeen, että kuinka se haastaa nykyään Ässää ja Koota.

• Toivottavasti menetät työsi lopullisesti ja työlupasi.

• Anonyymi00081
        valtakunta kirjoitti:

Toivottavasti menetät työsi lopullisesti ja työlupasi.

Mietitkö koskaan miten inhottavasti kirjoitat?

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Mietitkö koskaan miten inhottavasti kirjoitat?

kaikki ei vaan tykkää sossutädeistä.....

• Anonyymi00085
        Anonyymi00055 kirjoitti:

xLiner

Onhan teillä naisilla nahkavisa.
        Yksi ilmoitus seksitreffit.fi -sivustolle, pari tuntia ja olet 500 euroa rikkaampi.
        Kuka helvetti jättäisi rahapulassaan moisen tilaisuuden käyttämättä?

• Anonyymi00085 kirjoitti:

Yksi ilmoitus seksitreffit.fi -sivustolle, pari tuntia ja olet 500 euroa rikkaampi.

Ikävä, kun joudun yleistämään, mutta en usko, että kovinkaan moni haluaa myydä kehoaan millään tavalla, ellei sitten ole jotenkin tunne-elämältään häiriintynyt. Sen nimittäin sanotaan hajottavan henkisesti ihmistä. Ei, sellaista rahapulaa ei itselleni tule, jossa myisin itseäni. Ennemmin syön kynsiäni.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Onhan teillä miehilläkin yhtälaiset mahkut myydä prsettä, toisillenne. 💸

xLiner

• Anonyymi00092
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ikävä, kun joudun yleistämään, mutta en usko, että kovinkaan moni haluaa myydä kehoaan millään tavalla, ellei sitten ole jotenkin tunne-elämältään häiriintynyt. Sen nimittäin sanotaan hajottavan henkisesti ihmistä. Ei, sellaista rahapulaa ei itselleni tule, jossa myisin itseäni. Ennemmin syön kynsiäni.

on melkoisen muita arvosteleva asenne sinulla.
        ei tosin mitään uutta mitä ei olisi jo nähty ennenkin.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00082 kirjoitti:

kaikki ei vaan tykkää sossutädeistä.....

Tuossa tapauksessa ei ole kyse sossujen tykkäämisestä tai ei tykkäämisestä, vaan kirjoittajasta itsestään.

• Anonyymi00056

Näin vanhempana toivoo saavansa seurata jälkikasvun kehitystä niin pitkälle että itsestään voisivat jo huolehtia. Olla tukena siinä kasvukehityksessä myös vuonna 2026.

Aikaa jos miettii, sen ajankulun huomaa parhaiten lasten kasvusta. Vasta oli 54 cm pitkä alastomana syntynyt avuton, ja nyt pari päivää sitten mitattua pituutta oli jo 148 cm.

Ihmisellä on aina hyvä syy elää, jos ajattelee omasta elämästään olevan hyötyä ja iloa toisille ihmisille. Saa iloita toisen ihmisen taitojen kehityksestä, kokemuksista. Tuossa on jo paljon sitä mitä omalta elämältä toivoo. Energisyyttä ja iloista mieltä ympärilleen, myös toisten ihmisten tuottamina.

Henkilökohtaisia tavoitteitakin on, tasapaino rasituksen ja unen välillä voisi olla enemmän univoittoinen. Pientä sisäistä pään työstämistä ko. asiassa. Jos saa nukutuksi 6 tuntia, se on jo hyvä saavutus.

AV

• Hyviä toiveita. Totta, että jälkikasvu auttaa jaksamaan kiperissä tilanteissa.

• Anonyymi00058

Elämässä pitää olla runkkua, muttei runkkuja sitä piisii mukaillaksenu gubbesydän

• Anonyymi00059

No eikö ollut söötti?

• Anonyymi00084

2026 tavoitteenani on päästä panemaan nuorta italialaista nunnaa kakkoseen luostarissa.

Siinä teille.

• Anonyymi00086

Se on ihan liian helppoa. Helpon elämän voi valita helposti. Se ei haittaa ketään.

• Ai talouden tasapainottaminen? Kelle on, kelle ei..

• Anonyymi00093

Odotan ja toivon tasaisempaa ja yleiseltä tunnelmaltaan positiivista vuotta. Elämästä ei koskaan tiedä, mitä tuleman pitää ja sen vuoksi täytyykin nauttia jokaisesta päivästä ja pienistä arjen iloista.

Aion jatkaa ennen kaikkea hyvinvointiini panostamista. Aion jatkaa treenaamista, panostaa stressinhallintaan ja pyrkiä parantamaan uniani. Haluan viettää enemmän aikaa ihmisten kanssa, joiden seurassa tunnen olevani kotona. Tehdä asioita, joista tulee hyvä olo. Mitään sen mullistavampaa suunnitelmaa ei ensi vuodelle ole, mutta tuossa on minulle riittävästi 😊

Aletheias

• Kuulostaa oikein hyvältä suunnitelmalta. :)

• Anonyymi00094

Ei ole ensi vuodellekaan mitään kummempia odotuksia. Jännä nähdä mitä tapahtuu...

- Sheena

• Tuossa on ainakin se, että kun ei odota, niin voi yllättyä, jopa positiivisesti. :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6485
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      451
      4552
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      121
      2481
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2329
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      1751
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      26
      1079
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1010
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      52
      976
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      95
      883
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      62