Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19682
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisist+alunperin+voinut+jättää+reagoimatta+koko+paska-aloitukseen+ja+antaa+sen+valua+unholaan.+Vastaamalla+sä+annat+vaan+kiusaajille+mahdollisuuden+jatkaa.
Mitä+jos+vaan+sovit+itsesi+kanssa,+että+olet+katunut+nyt+tarpeeksi+eikä+sun+tarvitse+enää+puolustautua+joltain+kohtuuttomalta+näkymättömältä+syyttäjältä.
16.07.2016 01:08
No+mitä+sitä+testin+tekijöiden+teoriaa+luin,+niin+ei+senkään+puolesta+tarvitse+olettaa+että+nuo+olisi+binäärisiä.+Ne+äärilaidan+lukemat+on+niitä,+mitkä+tekee+meistä+erikoisia.
Sitten+noiden+tyyppien+lisäksi+vaikuttanee+vielä+muitakin+juttuja,+esim.+nuohan+ei+suoraan+kerro+mitään+jostain+sosiaalisesta,+kielellisestä+tai+loogisesta+älykkyydestä+ja+ne+ei+kai+voi+olla+vaikuttaamatta+miten+se+persoonallisuustyyppi+sitten+ilmenee.+Ja+edelleen+sitten+ihmisen+oma+arviointikyky+ja+rehellisyys+on+tekijöitä+joita+voi+epäillä.+Ja+siinä+mielessä+noi+on+kakkaa,+ettei+noita+kannata+jonain+kohtalon+määräävänä+horoskooppina+ottaa.
16.07.2016 01:04
Niin+joo+ihan+loogista,+että+100%:sta+ei+raivostuta.+Se+olisi+se+turbulentti+kaksoissiskosi+joka+kiehuisi+yli.
"+Miten+mikään,+joka+antaa+tulokseksi+100%,+voisi+olla+uskottavaa.++"
Sä+voisit+ilmoittautua+vapaaehtoiseksi+kalibroimaan+niiden+testiä.
16.07.2016 00:41
Tein+testin+uudelleen+englanniksi+ja+muut+mittarit++-2%+suomeksi+tehtyyn+verrattuna,+mutta+lievä+S+keikahti+lieväksi+N:ksi.+Ei+riitä+kielitaito+tekemään+tuota+muilla+kielillä,+mutta+arvaisin,+että+englanninkielinen+kysymyspatteristo+on+ehkä+uudempi+versio+ja+erilainen+muista+ja+ne+muut+on+keskenään+samanlaisia.
16.07.2016 00:38
Se+kuvaus+on+ymmärtääkseni+aina+jokin+niistä+kuudestatoista.+Eli+jos+sun+palkit+on+50%+kohdalla,+niin+paras+kuvaus+on+sumealla+logiikalla+yhdistää+ne+kuvaukset+eri+puolilta.
16.07.2016 00:34
Kokeilen+varmasti+joskus.+Mulla+on+varmaan+joku+pakkomielle+selvittää+kaikenlaisten+systeemien+toimintalogiikkaa.+Sen+sivuston+toimintalogiikka+ei+ihan+auennut,+koska+se+oma+tulos+"heräsi"+sieltä+vasta+parin+kliksuttelun+jälkeen,+mutta+nyt+se+näkyy+suoraan.+En+mä+nytkään+sitten+ruvennut+neuvomaan,+kaivoin+vain+sulle+oikean+linkin.+;)
15.07.2016 20:58
https://www.16personalities.com/infp-relationships-dating
"INFPs+are+dreamy+idealists,+and+in+the+pursuit+of+the+perfect+relationship,+this+quality+shows+strongest.+"
Täällä+on+ollut+muutama+muukin+asia+aiemmin.+Introvertteja+on+väestöstä+ehkä+puolet,+mutta+palstalla+varmasti+paljon+enemmän.
15.07.2016 20:50
Windows+7+++Google+Chrome,+mutta+sen+osoitteen+jälkeen+on+valittava+vielä+"personality+types"+ja+sitten+joku+tyypeistä+(vaikka+nyt+se+miekkahemmo+protagonist)+ja+sitten+se+oma+tulos+näkyy+mulla+oikeassa+laidassa.
Tarkoitatko+että+kieli+vaikuttaa+tuloksiin+vai+vastauksiin?+Kun+sillai+jos+pitää+englanniksi+kommunikoida,+niin+pitää+sanoa+please+ja+muutenkin+vähän+pehmentää+sanomisiaan+niin+valitsisiko+sitten+vastausasteikosta+vaihtoehdon+vähän+keskemmältä.+Ja+yksittäisen+kysymyksen+kanssa+muutenkin+joskus+vähän+arpapeliä:+niinku+nyt+esim.+"stressaanko?"-+no+riippuu+varmaan+aika+paljon+miten+sitä+olettaa+muiden+ymmärtävän+sen+asteikon.+Mutta+jos+sait+tosiaan+100%+A:ta,+niin+mikäänkö+ei+koskaan+stressaa?
"Ja+usein+tuleekin.+"
Eli+sulla+on+melkein+100%+J:tä+ja+siis+raivostuttaa+tyypit,+jotka+pilaa+sun+suunnitelmat?+:D
Pitääpä+lukea+se+theory.+Tuollahan+oli+vinkkejä+myös+parisuhteen+etsintään.+Oli+vihjattu+joillekin+tyypeille,+että+esim.+introv/ekstrov+täydentäisi+toisiaan,+mutta+mä+en+vaan+jaksaisi+ekstroverttejä+kovin+kauan.+Nuo+muut+ei+ole+sillä+tavalla+kynnyskysymyksiä.
15.07.2016 20:02
Ajatus+voisi+kulkea+myös+ikään+kuin+toisinpäin.+Eli+ensin+päätetään+mitä+muuta+aikoo+syödä:+mitä+eläintä+ja/tai+kasviksia+(ne+hassun+muotoiset+värilliset+jutut)+ja+vasta+sitten+millä+bulkkituotteella,+kuten+riisi,+kokonaisuutta+voi+täydentää+ja+lopuksi+vasta+ne+mausteet,+ei+välttämättä+ajallisesti,+mutta+loogisesti.
15.07.2016 13:07
Ne+nyt+ei+aina+ymmärrä+omaa+parastaan.+Voithan+sä+jättää+aloitteen+teon+naisille,+mutta+sitten+pitänee+vähintään+silloin+tällöin+leikkiä+sen+verran+ekstroverttiä,+että+niille+jää+siihen+edes+tilaisuus.
15.07.2016 09:21
En+mä+tarkoittanut+että+asiaan+tarvitsee+edes+sotkea+ketään+"heitä".+Voin+toki+olla+väärässä,+mutta+sinusta+saa+vaikutelman,+että+et+ole+"livessä"+kovin+aktiivinen.+Selitykseksi+ei+kelpaa,+että+ei+naisetkaan+ole.+Ei+niiden+yleensä+tarvitsekaan+olla.
15.07.2016 08:58
Juuri+sen+takia+kaikilla+naisilla+on+aina+peili+käsilaukussaan.
15.07.2016 08:09
Mitä+jos+kaikesta+pelimieshössötyksesta+ottaisi+ihan+ilmaiseksi+sen+idean,+että+joskus+pitää+siirtyä+teoriasta+käytännön+harjoituksiiin?
15.07.2016 08:02
Joo,+mulla+on+periaatteessa+sisälukutaito+mutta+ymmärtäminen+vähän+hidasta+koska+tuo+assertiivinen/turbulentti+ei+vaan+oikein+hahmottunut+eikä+ehkä+vieläkään.+Turbulentti+siis+stressaa+enemmän+ja+näkee+vaikkapa+vaivaa+tehdäkseen+hyvän+ensivaikutelman.+
Sitten+mitä+enemmän+ulottuvuuksia+yritetään+tuoda+mitattavaksi,+niin+sitä+enemmän+ne+tuppaavat+olemaan+toisistaan+riippuvaisia.
15.07.2016 07:58
Mä+sain+tuosta+assertiivisuudesta+77%,+mutta+en+vielä+oikein+tajunnut+mitä+se+mittaa.+Kaipa+senkin+pitäisi+jakaa+ihmiset++jotenkin+tasaisesti+50%+kahden+puolen...
15.07.2016 00:54
Mulla+ainakin+selain+muistaa+ne+prosentit,+kun+menin+englanninkieliselle+sivulle+https://www.16personalities.com/intj-relationships-dating+.+Olen+siis+itse+introvertti,+mutta+vielä+enemmän+laidassa+olen+tuossa+J-P+asteikolla.+Olen+mieltänyt+sen+niin,+että+se+P+on+monessa+asiassa+itselle+helppo+ominaisuus+ja+vaikeuksia+tulee+vain+työyhteisössä+kun+pitäisi+olla+tarkkoja+suunnitelmia.
Se+synninpäästö+oli+huono+termi.+Ehkä+tarkoitin+juuri+sitä+armoa.+Mä+en+hanskaa+näitä+uskonnollisia+tai+henkisiä+juttuja.
15.07.2016 00:45
Mä+rakennan+tuon+sämpylän+keltaisista+legoista.+Ja+nuo+kinkkuviipaleet+teen+punaisista+legoista.+Mutta+sinne+sisälle+teen+vielä+taylorswiftin+sielun+ja+siihen+käytän+pieniä+mustia+palikoita.
15.07.2016 00:21
Ai+uskoa+mihin?+INTJ:t+on+varmaan+aika+monien+mielestä+"vaikeita"+ihmisiä+ja+eikös+tuo+ole+etenkin+naisille+varsin+harvinainen+luokittelu.+Mutta+armoa+just+sitä+kautta,+että+kaikki+mitä+tuohon+liittyy+ei+ole+mitään+vikoja+ja+vaan+enemmän+vaan+sitä+että+ympäristö+ei+ole+tottunut+niihin.+Miten+sulla+%-mittarit+asettuu:+jouduitko+johonkin+äärilaitaan+eli+nurkkaan?
15.07.2016 00:12
Joo,+tietysti+F-tyypille+numerot+on+tylsiä.+Mutta+eri+kysymyssarjat+ja+päivän+vastauskunto+antaa+hiukan+erilaisia+tuloksia.+Mä+sain+nyt+ISTP,+mutta+aiemmin+yleensä+INTP+joten+sumealla+logiikalla+olen+jonkin+verran+molempia.+En+mä+ainakaan+ymmärrä+tuota+testiä+niin,+että+ihmisiä+olisi+juuri+16+tai+32+eri+tyyppiä,+vaan+meillä+on+paikkamme+avaruudessa+ja+tuo+testi+yrittää+kertoa+sen+hahmomme+projektion+4-(tai+5-)+ulotteisessa+avaruudessa+ja+noiden+lisäksi+jotkut+ulottuvuudet+jää+vielä+testaamatta+ja+mittaamatta.
14.07.2016 23:57
Eikö+ole+kiva+että+tällaiset+testit+antaa+jonkinlaisen+synninpäästön+itselle,+jos+kukaan+ei+ymmärrä?
14.07.2016 23:38
907 / 985