että jos vihatipunen lähti palstalta tuon yhden ketjun takia, niin paska homma. Mä olen huono näissä asioissa, mutta olet vihatipunen kiva tyyppi.
Sanon vaan
45
504
Vastaukset
Samaa mieltä, Vihatipunen on symppis.
Mutta ilmeisesti tarkoituksena on saada naiset pois palstalta.. homoilkaa tunkkeinenne sitten.PikkuLikka kirjoitti:
En ole lesbo, tai edes bi.
Älä sitten nimittele muita homoiksi, pikkukakara.
super-atm kirjoitti:
Älä sitten nimittele muita homoiksi, pikkukakara.
Okei, sovitaan niin.. jos lopetat sitten myös itse nimittelyn, kukkopoika.
PikkuLikka kirjoitti:
Okei, sovitaan niin.. jos lopetat sitten myös itse nimittelyn, kukkopoika.
En minä sovi kanssasi yhtään mitään.
- vihatipunen
Kiitos molemmille, tekin olette kivoja :-) (olen myös vähän huono näissä).
Olen mä lukenut palstaa tänään ja päivällä parin viestin verran yritin taas oikoa asiaa mutta sehän on kuin päätä hakkaisi seinään kun vastassa on "psykonarsu".
Kyllä mää kirjoittelen, jos jotain asiaa on ja toivon, että kukaan ei tule länkyttämään mitään asiaan liittymätöntä kiillottaen omaa näennäistä sädekehäänsä.Tuo nyt on kokonaisuudessaan niin typerä juttu, ettei siihen kannata edes vaivautua sen enempää vastaaman. Kyllä jokainen järkevä ihminen käsittää, että lapset on lapsia ja vasta opettelevat elämistä ja ihmisenä olemista.. Parempi oppia vaikka sitten vähän myöhäänkin, kuin ei milloinkaan.
- vihatipunen
Totta. Mulla on vaan sellainen "luonnevika", että haluan välillä oikaista asioita vaika sitten päätä seinään hakaten.
vihatipunen kirjoitti:
Totta. Mulla on vaan sellainen "luonnevika", että haluan välillä oikaista asioita vaika sitten päätä seinään hakaten.
DarkFearilla on samanlainen luonnevika.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
DarkFearilla on samanlainen luonnevika.
Mikähän luonnevika sulla on?
- 14plus3
vihatipunen kirjoitti:
Kehitysvammaisten lasten vai omaasi?
- Johdonmukaista
"Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla ja hänhän tanssi, ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen. "
" yritin taas oikoa asiaa mutta sehän on kuin päätä hakkaisi seinään kun vastassa on "psykonarsu"."
" kiillottaen omaa näennäistä sädekehäänsä." - Bombqdeur
vihatipunen kirjoitti:
Mikähän luonnevika sulla on?
Multinikkaileva trollivikaisuushan sillä.
- Pillua-tai-pois
Ei siltä saa pillua kuitenkaan, joten tervemenoa. Kaikki, jotka ei anna pillua, HUS POIS! POIS POIS POIS HETIPOIS POIS!
- Exterminator
Anna pilluu tai pillu pois!
Kiva on, vaikkei tykännytkään laittamastani lällystä
- vihatipunen
Oliko se se joku poikabändi? Mää tykkään vähän toisenlaista "poikabändeistä" mutta ethän sinä voinut sitä silloin tietää.
vihatipunen kirjoitti:
Oliko se se joku poikabändi? Mää tykkään vähän toisenlaista "poikabändeistä" mutta ethän sinä voinut sitä silloin tietää.
Oli varmaan. Huomasin juuri että kahvikeskusteluihin laittamani lälly on poistettu
Atm miehen suurin virhe on olla kiltti ja kunnollinen. No sitä virhettä pitää kantaa loppuun asti.
- tosimies82
Ämmien nuoleskelu ketju
- 2121
Hyväsiskokerho symppaa koulukiusaajia, koska kyseessä on oma hengenheimolainen. :)
- vihatipunen
Alan nyt taas hakata päätäni seinään...mutta siis minua itseäni on koulukiusattu paljon enemmän ja useamman ihmisen toimesta kuin itse olen.
- viharikostipunen
vihatipunen kirjoitti:
Alan nyt taas hakata päätäni seinään...mutta siis minua itseäni on koulukiusattu paljon enemmän ja useamman ihmisen toimesta kuin itse olen.
Se varmasti on vammaisten lasten syytä ja oikeuttaa sen mitä teit?
- vihatipunen
viharikostipunen kirjoitti:
Se varmasti on vammaisten lasten syytä ja oikeuttaa sen mitä teit?
Sun mielestä on varmaan ihan ok hakata ekaluokkalainen tyttö koulumatkalla metsässä isokokoisemman tytön toimesta, kiusata huonompiosaisen perheen lasta koska sillä on rumat vaatteet, silmälasit (jotka oli jossain vaiheessa korjattu rautalangalla), se oli vähän pyöreä ja ruma...niin ja sillä oli jonkun mielestä vääriä kavereita...puhumattakaan yhdestä asiasta mistä en aio avautua?
- vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
Sun mielestä on varmaan ihan ok hakata ekaluokkalainen tyttö koulumatkalla metsässä isokokoisemman tytön toimesta, kiusata huonompiosaisen perheen lasta koska sillä on rumat vaatteet, silmälasit (jotka oli jossain vaiheessa korjattu rautalangalla), se oli vähän pyöreä ja ruma...niin ja sillä oli jonkun mielestä vääriä kavereita...puhumattakaan yhdestä asiasta mistä en aio avautua?
Joo ei taida tähän olla mitään sanomista vaikka muuten kyllä suut käy kolmessa ketjussa minua ja muita naisia syyllistäen.
- KiusaajienPuolesta_28v
vihatipunen kirjoitti:
Joo ei taida tähän olla mitään sanomista vaikka muuten kyllä suut käy kolmessa ketjussa minua ja muita naisia syyllistäen.
Niin olethan tässä se todellinen uhri ja se uhrisi ansaitsi kaiken mitä teit hänellle, tosin kuin sinä joka olet viaton enkeli joka sai kärsiä ilman syytä. :(
- vihatipunen
KiusaajienPuolesta_28v kirjoitti:
Niin olethan tässä se todellinen uhri ja se uhrisi ansaitsi kaiken mitä teit hänellle, tosin kuin sinä joka olet viaton enkeli joka sai kärsiä ilman syytä. :(
No enhän miä voi olla mitenkään syyllinen siihen, millaiseen perheeseen ole syntynyt ja minkä näköiseksi...vai voinko muka?
- KiusaamistaVastaan
vihatipunen kirjoitti:
No enhän miä voi olla mitenkään syyllinen siihen, millaiseen perheeseen ole syntynyt ja minkä näköiseksi...vai voinko muka?
Onko kehitysvammaisuus uhrisi syytä, tai se että sinua kiusattiiin?
- vihatipunen
KiusaajienPuolesta_28v kirjoitti:
Ja jos nyt ihan ollaan tosissaan, niin se kehitysvammainen tyttö tuskin muistaa edes tuota koulunpihakeissiä erillisenä tapahtumana. Minä itse muistan monta erillistä kertaakun itseäni on nimitelty tai jotain..Mikä on kenties tässä iässä tyhmää mutta kun tässä viimeaikoina on tullut käytyä omaa elämää läpi ja muistois t a nousee asioita, joita ei edes haluais muistella.
- NoHuhHuhHuh
vihatipunen kirjoitti:
Ja jos nyt ihan ollaan tosissaan, niin se kehitysvammainen tyttö tuskin muistaa edes tuota koulunpihakeissiä erillisenä tapahtumana. Minä itse muistan monta erillistä kertaakun itseäni on nimitelty tai jotain..Mikä on kenties tässä iässä tyhmää mutta kun tässä viimeaikoina on tullut käytyä omaa elämää läpi ja muistois t a nousee asioita, joita ei edes haluais muistella.
Yllätys. Et vastannut kysymykseen ja kunnon narsun tapaan uhriuduit.
vihatipunen kirjoitti:
Kannattaa vain todeta tehneensä väärin ja jättää asia siihen. Tuollaiset selittelyt saavat sinut vain kuulostamaan siltä, ettet oikeastaan edes katuisi asiaa.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Kannattaa vain todeta tehneensä väärin ja jättää asia siihen. Tuollaiset selittelyt saavat sinut vain kuulostamaan siltä, ettet oikeastaan edes katuisi asiaa.
Totta hitossa kadun. Mutta miksi en saisi kertoa, että minua on kiusattu myös ja paljon. Minun kiusaajani tuskin edes asiaa muistavat ja eivät siten taatusti kadu.
vihatipunen kirjoitti:
Totta hitossa kadun. Mutta miksi en saisi kertoa, että minua on kiusattu myös ja paljon. Minun kiusaajani tuskin edes asiaa muistavat ja eivät siten taatusti kadu.
Olisist alunperin voinut jättää reagoimatta koko paska-aloitukseen ja antaa sen valua unholaan. Vastaamalla sä annat vaan kiusaajille mahdollisuuden jatkaa.
Mitä jos vaan sovit itsesi kanssa, että olet katunut nyt tarpeeksi eikä sun tarvitse enää puolustautua joltain kohtuuttomalta näkymättömältä syyttäjältä.- vihatipunen
scrg kirjoitti:
Olisist alunperin voinut jättää reagoimatta koko paska-aloitukseen ja antaa sen valua unholaan. Vastaamalla sä annat vaan kiusaajille mahdollisuuden jatkaa.
Mitä jos vaan sovit itsesi kanssa, että olet katunut nyt tarpeeksi eikä sun tarvitse enää puolustautua joltain kohtuuttomalta näkymättömältä syyttäjältä.Näin teen, en siis puolustaudu enää. Yritin, ja hakkasin taas päätäni seinään.
- vihatipunen
scrg kirjoitti:
Mitä jos vaan sovit itsesi kanssa, että olet katunut nyt tarpeeksi eikä sun tarvitse enää puolustautua joltain kohtuuttomalta näkymättömältä syyttäjältä.Siis eihän tämän ketjun aloitus ollut paska vaan mukava mutta paskahan tästä valitettavasti tuli.
vihatipunen kirjoitti:
Koska tässä kontekstissa se kuulostaa siltä, että puolustelet sillä omia tekojasi. Paras vain antaa asian olla.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Koska tässä kontekstissa se kuulostaa siltä, että puolustelet sillä omia tekojasi. Paras vain antaa asian olla.
Joo, todellakin annan olla. Pitäkää palstanne.
vihatipunen kirjoitti:
Siis eihän tämän ketjun aloitus ollut paska vaan mukava mutta paskahan tästä valitettavasti tuli.
Eikun se eilinen oli paska. Ajattele miten paljon flowersreally joutui venymään tämän aloituksen vuoksi: kaksi kokonaista riviä tekstiä.
Mun ei pitäisi neuvoa, mutta tuntuu että monesti pahoitat mielesi silloinkin kun siihen mun mielestäni objektiivisesti arvioiden ei ole syytä. Ätmelillä on tuossa pointti, mutta viesti ei selvästikään välity oikeanlaisena perille.- vihatipunen
scrg kirjoitti:
Eikun se eilinen oli paska. Ajattele miten paljon flowersreally joutui venymään tämän aloituksen vuoksi: kaksi kokonaista riviä tekstiä.
Mun ei pitäisi neuvoa, mutta tuntuu että monesti pahoitat mielesi silloinkin kun siihen mun mielestäni objektiivisesti arvioiden ei ole syytä. Ätmelillä on tuossa pointti, mutta viesti ei selvästikään välity oikeanlaisena perille.Ätmelin pointit ei ikinä välity koska sillä on omalaatuinen tapa ilmaista itseään. Njoo, sehän jossain ketjussa toivoi, että naisilla olisi miesten aivot. No kun ei ole, niin ei ymmärrä.
Minä pahoitan mieleni jos pahoitan. Olen vähän tosikko mutta en voi luonnettani muuttaa, valitettavasti. vihatipunen kirjoitti:
Ätmelin pointit ei ikinä välity koska sillä on omalaatuinen tapa ilmaista itseään. Njoo, sehän jossain ketjussa toivoi, että naisilla olisi miesten aivot. No kun ei ole, niin ei ymmärrä.
Minä pahoitan mieleni jos pahoitan. Olen vähän tosikko mutta en voi luonnettani muuttaa, valitettavasti.Trolliin ei järkipuhe tehoa. Eikä sellaisen käytökseen voi vaikuttaakaan, joten kannattaa keskustella (ainakin julkisilla palstoilla) aiheista, jotka eivät ole järin henkilökohtaisia. Ja ignoorata provosointi. Saat toki pahoittaa mielesi, mutta trolli ei piittaa, vaan jatkaa peliensä pelaamista vaikka kuinka yrittäisit selittää asian oikean laidan. Joten on helpointa vain laittaa yksittäinen korjaava viesti ja unohtaa lopuksi koko ketju.
Toivuhan rauhassa tästä keissistä.
(Vakinicillä kirjoitettu tällä kertaa, jotta tietäisit että täällä on sinua sympatiseeraavia oikeita ihmisiä.)- AktionT-4
Addinn kirjoitti:
Trolliin ei järkipuhe tehoa. Eikä sellaisen käytökseen voi vaikuttaakaan, joten kannattaa keskustella (ainakin julkisilla palstoilla) aiheista, jotka eivät ole järin henkilökohtaisia. Ja ignoorata provosointi. Saat toki pahoittaa mielesi, mutta trolli ei piittaa, vaan jatkaa peliensä pelaamista vaikka kuinka yrittäisit selittää asian oikean laidan. Joten on helpointa vain laittaa yksittäinen korjaava viesti ja unohtaa lopuksi koko ketju.
Toivuhan rauhassa tästä keissistä.
(Vakinicillä kirjoitettu tällä kertaa, jotta tietäisit että täällä on sinua sympatiseeraavia oikeita ihmisiä.)Hienoa että hyväsiskokerho ei hylkää jäseniään. ;-)
Kiusaaminen on tärkeää, ja se palvelee naisten alhaisimpia vaistoja.
Jos se kiellettäisi elämästä katoaisi viimeinekin huvi. - vihdoinkin
HC-ätmel kirjoitti:
Joku sentään ymmärsi yskän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237