Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19673
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aikuisen miehen pitäisi tuntea vastuunsa. Jos hankkii varhaisteinejä seksiorjiksi, niin pitäisi aina varmistaa että ostaa reilun ihmiskaupan lihaa.
http://www.reilukauppa.fi/uutuudet/
14.04.2016 16:20
Yliopisto hämmentyi raiskausepäilystä: "Tuli ihan puskista" :D
14.04.2016 16:12
Niin. Yliopistoväkeä. Kuulemma 90-luvulla kaikki muualle soveltuvat ostettiin yliopistoista oikeisiin töihin viimeistään toiselta vuosikurssilta.
14.04.2016 15:54
Kun oppii iloitsemaan toisten pettymyksistä ja vaikeuksista, niin onkin löytänyt lähes pohjattoman ilon lähteen.
14.04.2016 15:19
Jos näyttää yksipuoleiselta, voi se johtua siitäkin että katsot laidalta.
14.04.2016 14:44
Voi ei. Toivottavasti vauvojen laatu korvaa määrän.
14.04.2016 13:38
Valitatko sä nyt siitä, että sun pitää kaataa kaikki naiset vai että jotkut ei virkistä sua?
14.04.2016 13:35
Juuri tuollaista yliopistoväki aina on.
14.04.2016 12:41
Naisten on paljon helpompi olla ilman housuja tai ilman tolkkua miehen seurassa kuin ilman meikkiä.
14.04.2016 12:40
Kotona oman miehen silmissä ollaan kuin röllipeikko tukka sekaisin ja pieruverkkareissa. Mutta sitten kun lähdetään ihmisten ilmoille niin lähdetään parfyymille tuoksuvana ja naama nättinä.
14.04.2016 12:17
Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat, että vertailevat itseään toisiin naisiin. Oikein pitää itseään muistuttaa että vertailu on turhaa, mutta vertailla silti.
14.04.2016 10:30
Juuri tuollaisille jännämiehille naiset ovat aina lähettämässä kaikkea jännää.
14.04.2016 07:14
Hienoa, että kommellus ei estänyt makkaran työntelyä.
14.04.2016 07:11
Katsoin yo 15 esimerkkitapausta, enkä todellakaan osaa kuvitella vasemman puoleista kuvaa oikeanpuoleisesta tai päinvastoin. Joissain tapauksissa vasen nassu kiinnittäisi huomion positiivisella tavalla, mutta oikea ei. Ja kieltämättä oikea on monissa tapauksissa "parempi", mutta oikeanpuolesta poppoosta on kenenkään vaikeampi erottua. Mutta joo, pitäisi varmaan harjoittaa silmää katsomaan voimakkaasti meikattuja ihmisiä, jos haluaisi osata tuon "maskin taakse" katsomisen paremmin. Kokemuksen puutetta.
13.04.2016 16:34
Luulen, että "naiset eivät meikkaa miesten takia" tarkoittaa että eivät meikkaa yleisesti kaikkien miesten vaan joidenkin miesten takia. Aina voi tietenkin ajatella, että he ovat meikanneet juuri minun vuokseni. Kiitos siitä.
13.04.2016 16:17
Aina ihmettelen sitä samaa, miksi viisaat naiset on täällä kun ne voisi olla siellä, missä kaikki viisaat miehetkin.
13.04.2016 16:10
Joo, minkä tahansa auton voi pestä tai rakennuksen pintaremontoida tai ruoka-annoksen asetella kivasti lautaselle tai tekstin kirjoittaa nätisti, mutta se on aina aina kuitenkin se viimeinen silaus.
En ole ikinä meikannut, mutta olisiko tässä tavoitteet?
- peitetään ihon virheet
- peitetään ikääntymisen jälkiä
- muokataan kasvoja (se optinen illuusio luustosta)
- korostetaan huulia, silmiä tms (optinen illuusio)
- huomion kiinnittäminen johonkin osaan kasvoista (korun korvike)
- persoonallisuuden ilmaiseminen (kuten vaatteilla ja koruilla)
- ...muuta?
12.04.2016 18:34
Terveen näköinen hyvä. Sairaan näköinen paha. Terveinkin näyttää vähän sairaalta sen rinnalla, joka on maalattu oikein terveen ja virheettömän näköiseksi.
12.04.2016 17:48
Siihen mitä naiset voi vaatia, ei vaikuta se minkä näköiseksi naiset ovat itsensä meikanneet, vaan se millaisia miehiä on "tarjolla". Ellei sitten naiset meikkaa niin hyvin, että heterot kääntyvät lesboiksi.
12.04.2016 17:23
Tarkoitatko että yhden illan vehkeeksi riittää hyvä kulli ja muuten miehellä ei niin väliä? Mikä kaikkien iltojen vehkeen etsimisestä tekee vähemmän yksinkertaista: eikö senkin pidä alkaa yhdellä illalla?
12.04.2016 17:12
943 / 984