Saiko Atm32 Nnnaiiisennn alastonkuvia?

kkkkkkkkk

Nih ja mitäs tykkäsit?

38

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sain joo, kyllähän sillä isohkot tissit on minun makuuni mutta panisin sitä jos saisin tilaisuuden

      • Kasvo kuva oli epäselvä mutta ei se minusta ruma ollut


      • ryppis

        Tässä se taas nähdään, kaikenlaisille nettijulkkiksille naiset lähettelee vaan kuvia. Älä sitten kuvaa salaa enää lisää kun panette!


      • Nnnaainennnn
        Atm32 kirjoitti:

        Kasvo kuva oli epäselvä mutta ei se minusta ruma ollut

        Tarkotuksella kuvat sellasia ettei tunnista. Oon meikattu ihan tuhmaks vaik oikeesti oon ihan muuta. Lupaan 100% varmuudella ettet tunnista mua jos kadulla tuun vastaan. :)


      • reilupeli

        Onko se nyt reilua että heti kun mies rikastuu sille naiset alkaa lähettelemään alastonkuvia? Kuvat jakoon muillekin aijaan kautta.


      • Nnnaaiinennnn
        reilupeli kirjoitti:

        Onko se nyt reilua että heti kun mies rikastuu sille naiset alkaa lähettelemään alastonkuvia? Kuvat jakoon muillekin aijaan kautta.

        Olen ehkä sekottanut mutta onko atm32 sama kuin kilttiatm?
        Sinänsä ihan sama. Kaikkien palstalaisten pitäisi tietää etten kaipaa rahaa ja kuvanikin lähetin ilmaiseksi. :D


    • Varmana tunnistan. Ei se kuva niin epäselvä ollut Joten jos tule vastaan jossain niin vonkaan heti

      • Ole nyt varovainen kumminkin, voi olla pelottavaa, jos menet sanomaan kadulla jollekin vieraalle, kuinka olet nähnyt jo tissinsä ja haluat lisää.. Voi tulla nenä kipeäksi. :)


      • Nnnaaiinennnnn

        Voin vinkata ettei hiukseni ole enää samanväriset, samanpituiset eikä minulla ole otsatukkaa. ;)


      • Lähetä niitä kuvia josta tunnistaa


      • kunhankysyin
        Atm32 kirjoitti:

        Lähetä niitä kuvia josta tunnistaa

        kumman tuheron?


      • Nnnaaiinennnnn
        Atm32 kirjoitti:

        Lähetä niitä kuvia josta tunnistaa

        Nyt laitoin kuvan! ;)
        Olen enkelin näköinen mutta sait tutustua vain pilluuni. :(


      • Onko vaikeaa kuvata omaa pillua?


      • onseäijä
        Atm32 kirjoitti:

        Onko vaikeaa kuvata omaa pillua?

        Money Talks! Äijähän on oikea naasteenmees. ;)


      • Nnnaaiinennnnn
        Atm32 kirjoitti:

        Onko vaikeaa kuvata omaa pillua?

        Persettä on paljon vaikeampi kuvata. Meen tän tabletin päälle istuu ja painan play.


      • pokskräks
        Nnnaaiinennnnn kirjoitti:

        Persettä on paljon vaikeampi kuvata. Meen tän tabletin päälle istuu ja painan play.

        Varo ettei tabletti sano *poks*.


      • Nnnaaiinenn
        pokskräks kirjoitti:

        Varo ettei tabletti sano *poks*.

        Lasi räjähtää


      • KuinEnnenvanhaan
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

        Lasi räjähtää

        Vanha kunnon Xerox?


      • Nnnaaiinennnnnn
        KuinEnnenvanhaan kirjoitti:

        Vanha kunnon Xerox?

        Samsung Galaxy Tab


      • Kuten
        Nnnaaiinennnnnn kirjoitti:

        Samsung Galaxy Tab

        Kopiokone. Vanhanajan huvia istuksia niiden päällä.


      • Nnnaaiinennnnnn
        Kuten kirjoitti:

        Kopiokone. Vanhanajan huvia istuksia niiden päällä.

        En oo tainnu elää Xeroxin aikoihin enkä tienny et se on kopiokone. Tabletis on koko ruudun kokonen kamera niin sen päälle vaan istuu


    • pillut_esiin

      Pistä nyt tännekin niitä pillukuvia kun kuitenkin haluat. Varmaan voi yksityisestikin hoitaa tuollaiset jutut mutta kun on pakko täällä avautua aiheesta niin selvästi tekis mieli vähän vilautella. Että pillut esiin vaan.

      • moraali.peikko

        Täällä ei pervoilla, eikä irstailla..herkät silmät voi nähdä.. ;P


      • Nnnaaiinennnn

        Tos on kuva vaginasta.

        http://i.imgur.com/akFky.png

        Must tuntuu ettei mun pillu oo yhtään sen ihmeellisempi ku maailman muutkaan pillut joten en ymmärrä miksi juuri sen haluaisit nähdä.


      • Vähän tuolta se pimppisi näytti


    • Heh, nyt on Atm23 löytänyt oman Florence Nightingalensa. :)

      • Juuri tuollaisille jännämiehille naiset ovat aina lähettämässä kaikkea jännää.


      • scrg kirjoitti:

        Juuri tuollaisille jännämiehille naiset ovat aina lähettämässä kaikkea jännää.

        Toiset uskaltaa. :)


    • RusketunutElinAuringossa

      Outoa..ettei vaan olis joku nigerialaishuijaus suunnitteilla..?

      • Nnnaaiinennnnn

        Niin, tai sit on se vaihtoehto et suurin osa meistä on ihan tavallisia aitoja ihmisiä. :)


    • Laitoin ne kuvat roskakoriin koska en kiihottunut yhtään

      • comoestasamigos

        Tais olla ihan slörtsähtänyt vulva?


      • comoestasamigos

      • burona

        Olikohan tarkotuksena huijata kaikki rahat?


      • Kuhankysyn

        Oletko varma et oot hetero?


      • tietäjä-
        burona kirjoitti:

        Olikohan tarkotuksena huijata kaikki rahat?

        Hölmö yritti rahan takia iskeä aateeämmän


      • dsfsfss
        burona kirjoitti:

        Olikohan tarkotuksena huijata kaikki rahat?

        Nistipoikkiksella rahat loppu!! :D


    • 876

      kummalla on isompi mulkku?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe